Care dintre aceste bricege Gerber Bear Grylls e fals?

Un cititor mi-a trimis un briceag Bear Grylls, care costă în jur de 100 lei la oficial și 10€ pe site-urile chinezești. După ce m-am jucat cu originalul și cu copia n-am mai putut să le deosebesc. Voi puteți? Dimensiunile sunt la fel, înscrisurile sunt la fel.

bricege-bear-grylls-1 bricege-bear-grylls-2 bricege-bear-grylls-3

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

93 comentarii

  1. Amandoua sunt false, scrisul de pe lama foloseste un alt font decat originalul: https://blog.gerbergear.com/

    00
  2. Ala de jos e originalul.

    00
  3. Celalalt.
    Sau cum mai folosesc unii, celalant.

    00
  4. cel de sus e originalul

    00
  5. Sus – fake
    Jos – original

    00
  6. Desfa manerul si vezi daca lama se continua in maner la amandoua. Daca da, atunci probabil diferenta e doar de calitate a metalului.

    00
  7. Cel de jos original :)

    00
  8. ala de jos e fals

    00
  9. originalul jos

    00
  10. Ar fi frumos ca cei care arata cu degetul catre original sau catre fake sa-si sustina raspunsul cu argumente, altfel orice prost are 50/50 sanse sa nimereasca varianta corecta de raspuns.

    00
  11. Ambele sunt originale; diferenta de pret e reprezentata de adaosul din comertul romanesc…

    00
    • [(pret produs + transport)* taxa vamala] * TVA + Salarii(60% taxe) + taxe verzi (care contin TVA) samd. Nu zic ca nu sunt si multi snapani dar daca joci corect minin 50% din pret sunt taxe sau reglementari legale (retururi abuzive la care se plateste transportul, comenzi neridicate).

      00
  12. there is no spoon

    00
  13. Amandoua sunt originale. Doar ca unul este scos din fabrica prin fata iar celalalt prin spate. Sau sunt doua fabrici identice.

    00
  14. Îmi plac argumentele :)). Ăla de sus, ba nu, ala de jos.
    De ce????
    Pt că de ce.

    00
  15. Poate ca amandoua sunt originale.
    Chinezii le iau la pret de fabrica si le vand pe Aliababa.
    Ceilalti baga adaos cateva sute la suta + banutzi de marketing, etc…

    00
  16. Primul

    00
  17. ai incercat sa le mirosi?

    00
  18. Pun si eu 100 de lei pe cel de SUS (ca e FAKE)
    – la cutie se vede mai urat printata poza (zona ghiozdan)
    – la poza 2 finisajele celui de sus nu sunt la fel de bune ca la cel de jos

    00
  19. Pai teoretic unul e fals… practic amandoua sunt facute la fel. Se stie ca orice produs din china se falsifica maxim… dupa ce se fura machetele. Ps. Incearca sa dai cu ele in fier si poate vei vedea diferenta… poate

    00
  20. Plot twist – sunt amandoua fakes :)))

    00
  21. Cel de la mijloc e originalul.

    00
  22. daca intereseaza pe cineva am un cutit grylls de vanzare, nou, nefolosit, original, am actele http://www.airsoft1.ro/0,1164,cutit-bear-grylls-compact-fixed-blade.html

    00
  23. Ala care e invelit in caramel.

    00
  24. Pişă-te pe ele. Care rugineşte e fake.

    00
  25. Găsiți 5 diferențe în desenele alăturate.

    00
  26. Dimensiunile nu par la fel. Depinde cum ai facut tu poza.
    Masoara!

    Originalul are:

    Overall Length: 18.54 cm
    Closed Length: 10.16 cm
    Blade Length: 8.22 cm

    00
  27. Ala care pute a rahat de urs e original , ala care pute a telemea e fake.

    00
  28. Si eu tind sa cred ca ambele sunt false. Materialul mânerelor pare destul de prost. Poate doar din cauza fotografiei…

    00
  29. Numai mie mi se pare că unul e mai mare?

    00
  30. Amandoua sunt gioarse. Tot brisca-i mai buna.

    00
  31. În imaginea 2, cel de sus pare original. Zimții de jos sunt ceva mai lin formați din carnea lamei la unul original. Dar na, poate fi și un efect foto.

    Mi se pare mie sau unul este mai mare decât altul? Că atunci îl poți măsura cu precizie și gata.

    00
  32. Loveste-le unul de altul, lama in lama si vezi ce iese…

    00
  33. Cel de jos e original

    00
  34. Amandoua par fake-uri. Logo-ul de pe lama ar trebui sa fie asa… (scuza-mi-ai linkul :D ): . A se observa ca G-ul, de exemplu, este usor stilizat.

    00
  35. Lasă prostiile și fă-ți singur unu! :))

    00
  36. on a funny note, un prieten tocmai a aflat ca nevasta’sa e insarcinata cu gemeni monozigoti. are fix aceleasi probleme ca tine acum, doar ca nu cu cutitele :)

    00
  37. Apropo de asta, un amic imi povestea, mai demult, cum a vrut un prieten de-al lui sa faca niste piese mai ieftin, in China. A facut fabrica, a mers totul 2-3 luni bine, apoi a vazut pe net piese ca ale lui, la un pret mult mai mic. Ca sa isi dea seama, in cateva zile, ca i-au copiat fabrica 1:1 in alta locatie si tot procesul de fabricare si vindeau volume la pret mult mai mic, iar el nu a avut ce sa le faca. Cam asa se intampla cu adidasii, briceagurile si alte produse “originale” pe la ei.

    00
  38. Niciunul nu e fake. Amandoua sunt facute in China, de aceeasi fabrica. :-) Doar ca unul din ele e facut fara “aprobare”. ;-)

    00
  39. Lovește muchie în muchie și cel care e original nu rămâne cu amprentă!

    00
  40. Nu există posibilitatea să fie produse în aceeași fabrică din China, cam cum a fost în cazul Segway?

    00
  41. Cum sa dai 100 de gauroi pe o brisca ?

    00
  42. Eu cred ca cel de sus e fake.

    00
  43. Cel de sus este original. Forma dintilor, de fapt modul de ascutire, e mai regulat.

    00
  44. “Authentic Bear Grylls Ultimate Knives are packaged in a graphic backed plastic blister pack. ” Niciunul dintre astea 2 nu intra in categorie.
    In plus, plasticul de pe maner pare sa fie mai rugos fata de cel original (vorbesc numai din ce se vede in poze) – arata a 3d print cu fill density mic.

    00
  45. Bine ca nu am zis care ca ma faceam de cacat.

    00
  46. Cat de prost trebuie sa fii ca sa investesti in matrita de plastic (care e peste 1000 usd), lame, suruburi, cutie….dar sa bulesti totul la sfarsit cu un alt font ?

    00
  47. BTW, aia din profitshare are scris din ala FAKE :))

    00
  48. Ambele par fake-uri.
    Fontul de pe lama nu pare conform, la fel si butonul de pe lama.

    00
  49. Crapa cateva lemne cu ele pe post de bardita si vezi daca se intampla ceva :)

    00
  50. Ambele sunt “originale”. BG vinde cu imaginea. Gerber produce in china. Interesul amandorura e sa maximizeze profitul pe unitate, respectiv sa produca cat mai ieftin si sa vanda cat mai scump.
    Trebuie sa justifici cumva pretul exagerat pe una bucatica metal + cauciuc => BG.
    Da stiu, cel original are lama din “titanium” iar manerul e realizat dintr-un material termoizolant folosit pana acum exclusiv in industria aero-spatiala.

    00
  51. ambele par fake, cel de jos e sigur dupa forma zimtilor de pe lama comparativ cu imaginile de pe site-ul lor.

    00
  52. ar merge de un giveaway.

    00
  53. Cel de sus pare lucrat mai bine in zona de tais a lamei, deci inclin sa cred ca acela e originalul.

    00
  54. Ăsta pare a fi originalul.

    00
    • Ambele sunt fake-uri.
      Dar la 39 USD cat sunt pe pagina lor nu pot fi de top cum se lauda ei…
      Ceva de top la dimensiunea aia, otel forjat ( japan made ) cred ca trece de 100 USD.

      00
  55. Plot twist. Dupa bricolaj, a doua pasiune a lui Zosu sunt desenele fotorealistice.

    00
  56. Ia-ti unu original si nu-i mai intarata pe astia pe aici.

    00
  57. Bo$$ fă-ți aplicația aia de originalității odată sa jtie și sufletu’ nostru dacă băgăm cutitu’in dujman o dată sau vine miliția și ne ia toată marfa

    00
  58. Nu cred ca unul e original si celalalt fals, cum ai spus totul e exact la fel, diferenta o face daca ai probleme cu el si mergi la magazin sa il schimbi, pe cand daca l-ai cumparat din china poti sa uiti de garantie.
    Din china il iei direct de la producator/ fabrica fara adaosuri comerciale.
    Pe vremuri exista spionaj industrial acum primesc chinezi planurile la fabrica, la piese, la tot doar trebuie sa execute dar si-au dat seama ca pot face o copie exacta si sa vand mai ieftin, de multe ori e aceeasi calitate dar de cele mai multe ori folosesc materiale mai proaste.

    00
  59. Se stie ca daca mananci cacat cu ala fals, s-ar putea sa ti se faca greata.

    Sa ne spui cum a fost. :-)

    00
  60. Ala care nu taie venele. Ala sa il dai la haterii tai.

    00
  61. Amandoua par falsuri.

    00
  62. Cum ar fi daca ambele sunt facute in aceeasi fabrica din china, din aceleasi materiale? De regula asa se intampla..

    00
  63. Vezi care lama se stirbeste mai usor.

    Cel de sus pare a avea putina bavura sus pe maner si un mic defect la lama, aproape de maner. Aia nu inseamna ca vreunu e original :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.

Pun clipuri pe Youtube

Alte articole

Alte linkuri (mostly NSFW)