Un pic de usability cu carrefour-online.ro

Meniul funcționează cum trebuie pe prima pagină, dar odată intrat în categorii se duce pe câmpii.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

12 comentarii

  1. E de la anunturile alea de sus cu cookies și data livrare. Odată închise văd ca merge.

    00
  2. Tre sa te misti mai repede. Eu am reusit.

    00
  3. Apropos de usability, inca astept un raspuns din partea ta:) Merci!

    00
  4. Se intorc vremurile cu comenzile de pe vremea lui Ceausescu. Mai tineti minte cum era cu Casa de Comenzi sau cum se numea? Degeaba dadeai tu comanda de ce voiai ca aia oricum iti aduceau ce aveau ei in stoc si ce voiau.
    Aproape 25 de ani le-a trebuit capitalistilor sa descopere ca oamenii nu au timp sa mearga prin magazine si hipermarketuri si sa le ofere alta optiune pentru a-si cheltui banii.
    Nu inteleg de ce au fost atat de prosti si a durat atat de mult pana au scos de la naftalina ideea asta. Eu o am de cativa ani pusa la naftalina pentru vremea cand voi fi la pensie, sa imi fac un magazin de livrari de mancare si alte produse selecte corporatistilor fara viata personala.

    00
  5. @zoso

    E functie speciala pentru cei carora le place sa se enerveze degeaba. Iti zic eu. „Asa au vrut sa iasa”.

    @Gaelex

    Nu e un serviciu adresat primelor doua categorii sociale. Iar cum Romania, in foarte mare masura, doar de acestea e reprezentata…

    00
  6. Eu ma intreb cum pot sa vanda tigari online.

    00
  7. E implementat prost. Submeniul se pozitioneaza cu JavaScript, dar se putea face usor din CSS3.

    00
  8. Problema meniului a fost remediata. Ea se datora alert-ului care aparea deasupra site-ului iar la release nu s-a testat din nou meniul. Multumim de atentionare :)

    00
  9. scrie ca este inca in beta

    00
  10. Functioneaza bine dupa cum vad eu, ce nu va place… :))

    00
  11. @Gaelex
    Daca nu e pe stoc respectivul produs, nu ti-l livreaza.
    Din 49 produse diferite comandate au fost pe stoc si au livrat 45, banutii pentru diferenta in scrisorica cu scuze scria ca se crediteaza inapoi in cont.
    E foarte misto sistemul, e drept ca se mai pot pune la punct multe dar per ansamblu sunt un client (foarte) multumit de prima livrare.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.