Știrile zilei – 27 iunie 2017

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

17 comentarii

  1. Voi apăra low costul până în panzele albe.
    Dacă nu exista low cost nu as fi vazut atât de mult din Europa.
    Acum 10 ani, cu un salariu de parlit de „provincial” mutat in București, muncind part-time (!!), am văzut 3 tari intr-o vară.
    De tipul „o lună în Spania”, apoi la Roma… low cost, cum altfel?
    Iar de atunci, anual ies din țară, uneori de câteva ori pe an.
    Râdeți sau nu, companiile low cost au ajutat si ajută la cresterea nivelului de trai al… in ce clasă socială e unul care locuiește la comun, muncește part-time, mănâncă salam de porc cu brânză topită la tub? Ce vremuri! Dadusem un salariu intreg (de part-time) pe o camera foto „sapuniera”.

    00
    • Plus de asta, nu faceti referinta la optiunile pe care le ai din Bucuresti spre alte destinatii. Din Cluj de exemplu, fara Wizz sau Blue Air am fi ramas limitati la Munchen si Viena la preturi imposibile.

      00
  2. nu inteleg ce vrea sa zica poetul despre low cost.

    00
    • E destul de clar pentru mine: la low cost probabilitatea sa se intample chestii nasolae este mai mare si atunci cand se intampla trebuie sa taci si sa suporti pentru ca ti-ai asumat asta cand ti-ai cumparat biletul ala ieftin.
      Ca e corect sau nu e alta discutie dar ca si principiu: bani mai putini, asteptari mai mici este ok.

      00
  3. Aș mai adăuga asta: smartphone-ul te tâmpește
    https://www.journals.uchicago.edu/action/cookieAbsent

    00
  4. Ala cu low costu’ e prostanac.

    00
  5. vrea sa zica ca e naspa ca in Dacie nu e ca-n Mertzan si ca un bilet Ryanair ar trebui sa coste -100 euro cu masaj thailandez final feliz inclus (https://www.youtube.com/watch?v=if91l2Yu6bk)

    00
  6. subiectiv e cam varza. Aia cu low costu pierd cand au intarzieri d-astea. Ca scopul lor e sa stea cat mai putin la sol

    00
  7. Iti iei Dacie si te plangi ca nu e Tesla. Cam asa e articolul cu low cost-ul

    00
  8. la cisterna aia răsturnată de pe Hotnews scrie clar: „localnicii se repezisera sa adune combustibil cand unul dintre ei si-a aprins o tigara”.
    la știrea asta un comentariu spune sec: „Fumatul ucide”.

    oare se dă premiul Darwin pentru 150+ oameni simultan?

    related:
    https://www.youtube.com/embed/C6VHqFgOA6I

    00
  9. Eu tot inteleg unde e extra bulina?!

    00
  10. In legatura cu intermediarii din piete:

    https://adoptauntaran.ro/

    Am vazut site-ul de ceva timp si mi se pare o idee buna.

    00
    • Se plâng degeaba ăștia. Mai mergeam toamna cu bunică-miu prin țară să cumpărăm mere (chipurile de la producător). Ajungeam la ei la poartă și cereau un preț mai mare decât în piețele en-gros din București. În zona Lungulețu-Slobozia Moară sunt producători de cartofi. Te duci să cumperi de la ei și îți dau saci de cartofi ”burlăniți”. Adică pe margine sunt cartofi ok, iar în centru cartofi nașpa sau pietre. Am vrut să iau roșii de la unul dintr-ăștia de vinde la poartă și îmi cerea mai mult decât în piață. Cu vinul sau țuica la fel. Te duci să iei vin, te bagă omul în curte îți dă să guști dintr-un butoi, apoi vrea să îți dea din alt butoi. Zici: nene, toarnă-mi din butoiul din care tocmai mi-ai dat să gust. Nu vrea. Alțu, te duci și ceri o palincă și zici că vrei să fie bună. Răspuns: aia bună nu e de vânzare că o bea omu meu.

      00
  11. Urăsc exprimările astea scoase din lemn: „se întîmplă”, „dă click să vezi”.
    Plm mea, de parcă azi este fabrica, mîine sex în plex.

    00
  12. low cost are avantaje si dezavantaje, biletele sunt pe un singur zbor, daca ai legatura si o pierzi e cam nasol ca trebuie sa scoti bani din buzunar, spatiul la picioare e mai mic dar pentru 2 ore nu cred ca ai nevoie de mai mult. Ajuta la turismul de masa multi romani au avut posibilitatea sa iasa pe afara dar si straini care sa viziteze Romania.
    Companiile low cost au flote noi cu avioane care consuma putin iar toate avioanele sunt folosite nu e ca la ceilati opertori ca mai au 1-2 avioane pe acel aerroport de rezerva.

    00
  13. Subiectiv cu articolul lui despre low cost a dat cu bata in balta si nu o sa ma chinui sa explic, au facut-o altii inaintea mea. O sa zic doar ca trenul pana la aeroport in Berlin costa cam tot cat un bilet de avion la Bucuresti (si nu ai garantat loc pe scaun) sau taxiul de la Otopeni de costa mai mult, dar macar ai parte de o experienta de neuitat cu un taximetrist bucurestean.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.