Știrile zilei – 24 octombrie 2019

  1. Șatenă . Auriu . Brunetă . Lac .
  2. Depozitele populației au crescut
  3. Sporuri de 1.500 lei la Ministerul Educației
  4. Statul subvenționează Tarom
  5. UIPath dă afară 400 oameni
    Aproape că mi-e dor de advertorialele alea cu cel mai bun loc de muncă
  6. București și investițiile
  7. Turismul s-a scumpit
  8. Sărăcie mare în provincie
  9. Cronica de business
  10. Cronica de tehnologie

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

31 comentarii

  1. Cei de la UIPath probabil ca si-au mai automatizat niste procese

    00
    • In cativa ani vor ramane in cladire directorul si eventual un manager, asta ca sa aiba si primul cu cine sa mai stea la o cafea.

      00
  2. Mi-am instalat si eu tiktok … dupa ce am citit niste articole negative prin presa din uk

    00
  3. Au recrutat mai multi decat au avut nevoie, i-au evaluat, si acum scapa de cei nepotriviti. Cand ai nevoie de oameni multi pentru un proiect, nu angajezi fix cati ai nevoie, angajezi mai multi, si ii opresti doar pe aia buni.

    00
    • Dar poti sa faci asta doar cand esti o companie supra-finantata, care isi permite sa arunce cu banii investitorilor in stanga si in dreapta. Si nu poti s-o faci foarte multa vreme, ca ti se duce vestea ca esti jegos ca angajator.
      Vezi Revolut, Tesla. Sau Amazon, dar aia sunt jegosi pe banii lor deja.

      00
    • Stiu asta. :D Nu inteleg de ce imi iau minisuri. :D E o practica nu tocmai ok, dar se mai fac din astea. Nu sunt singurii care fac asta, mai ales la unicorni d’astia.

      00
    • Nu asa se face. Daca stii ca vrei sa-i pastrezi doar pe cei mai buni, angajezi cu contract pe 6 luni si apoi decizi cui ii prelungesti contractul si cui nu. Daca dai afara 400 de oameni, sigur nu ii dai pentru ca i-ai angajat din greseala.

      00
    • @Skyler – și cine vine pentru 6 luni? în UK știu că se practică, dar în România nu prea am văzut.

      00
  4. Uipath: încasări de 114 mil. $, dar e evaluată la 7mld.$. Ăștia-s normali la cap?

    00
    • in IT valoarea companiilor e calculata pe investitii, si nu pe profit,
      de exemplu, daca ai un apartament de 70 000 euro, si tu in inchiriezi cu 300 euro, atunci valoarea business-ului tau e 70000 euro , si nu 3600 euro cat e profitul.

      00
    • Evaluarea unei companii se face in functie de mai multi factori nu musai profit sau venituri.
      Simplist e cam asa :
      O componenta importanta este cresterea pe care a avut-o in ultima perioada+ valoarea totala a pietei pe care o poate adresa versus concurentii, barierele de intrare in piata pe care ei deja le-au depasit si cat de greu e pentru altii sa faca acelasi lucru.

      Zice cam asa : daca in 2017-2018 au crescut vanzarile de 600 de ori si treaba e inca la inceput pai sa vezi mai incolo: cine a luat azi un robot, la anu o sa ia 10 si in 2 ani inca 10, etc. Costul de schimbare a tehnologiei este mare, odata ce s-a invatat BT cu robotul de la uiPath nu o sa il schimbe pe un robot mai ieftin cu 10% ca au cheltui bani in traininguri, soft, etc.

      Eu am reusit cu uiPath sa automatizez o parte din munca contabilei: ii baga automat o parte din facturile de intrare automat in SAGA (un soft de conta).

      00
  5. Brasovul e pe picior mare, am fost anul asta si nu-mi venea sa cred ca is in Romania, strazi asfaltate, fara masini parcate pe carosabil, parcari amenajate, centura rapida, sensuri giratorii cu 3-4 benzi.

    Pacat ca nu-s joburi in IT, dar pentru ceilalti cred ca se merita mai mult decat Bucuresti sau Cluj.

    00
    • Am fost si eu in brasov azi vara. Buba e identica, la 1-2 strazi de bulevard masinile sunt parcate ca in bucuresti in marea majoritate a cazurilor… e adevarat, traficul se misca mai bine comparativ cu oradea sau bucuresti/cluj. Am gresit intrarea pe o straduta si m-am dus prin sensuri giratorii vreo 2-3 km sa intorc dar s-a mers fluid. Singura buba fiind unele treceri de pietoni pe buelvardul de 2/3 benzi unde nu erau semaforizate iar limita era de 60 daca bine imi aduc aminte. Eu unul sunt multumit de brasov. De curiozitate am umblat si printre blocuri.
      PS: ce ma enerveaza la brasov? Multe indicatoare lipsa si te trezesti ca in sensul giratoriu nu poti merge inainte ci doar la dreapta cu 10 metri inainte…. Bine, aceasta problema este una generala romaniei nu doar in brasov.

      00
  6. Pai cum boss, pesedeul a dus tara in prapastie si saracie si depozitele bancare au crescut ????!!!!!
    Abia il astept pe sica mandolina

    00
    • Cresterea depozitelor inseamna scaderea increderii in economie. Cand increderea asta creste, cresc investitiile, nu banii pusi la ciorap sa nu ii riscam.

      00
  7. Orice functionar public care a ascuns o asemenea filmare ce mai cauta in functie ????!!! Demisi toti trebuie instant
    https://www.libertatea.ro/stiri/filmari-secrete-pompieri-incendiu-colectiv-2780734?utm_source=libertatea&utm_medium=referral&utm_campaign=citeste-si

    00
  8. bai astia sunt ori doctorii ori bugetarii, mi se pare prostie sa faci depozite in lei

    00
    • te rog sa dezvolti ideea?

      00
    • Tocmai discutam ieri cu cineva despre anumite specialitati (gineco, anestezisti, chirurgi, ortopezi), la care unii dintre ei nici nu se ating de salariu. Banii ceilalti le ajung de traiul zilnic (uneori sunt prea de ajuns), iar salariul este lasat pe card in fiecare luna. Adica in fiecare luna intra in cont 15000 – 25000 lei

      00
    • Pai cand ai o inflatie de 4-5% ( asta e cea calculata, ca cea reala e cel puti dubla), iar o banca iti ofera mai putin de atat, inseamna ca desi primesti dobanda, poti cumpara mai putin de la an la an.

      00
  9. Ce trista dimineata, o singura gajica?!? :D

    00
  10. ce mai face donatia aia la Notre-Dame?

    00
  11. eu admir romanii care se duc la 4-5 stele in Romania de revelion. sunt foarte inteligenti.

    00
  12. Atita vreme cat la TAROM se lucreaza in familie si nimeni nu are nici cel mai simt simt pentru business, o sa tot piarda.

    A318 pierd bani direct din constructie, nu inteleg de ce mai sint operate. ATR-urile ar putea deservi o retea national si unele curse externe, mult mai economic decit o faci cu un jet.

    Tarom face pierderi cam din 2007-2008, ia vedeti de cand e Tarom sclav in SkyTeam. Si mai ales cine a venit la conducere cam tot de pe atunci (plecat intre timp).

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube