Șoferi: două specimene

Mai ai 3 intersecții până acasă. Te așteaptă relaxarea, familia iubitoare, canapeaua călduroasă și o bere rece. Deja vezi chipul nevestei și bucuria copiilor când treci pragul. Te cuprinde bucuria. S-a mai încheiat o săptămână de muncă, urmează două zile de liniște în sânul familiei.

Ce motiv ai, idiotule, să mergi cu 30 la oră prin oraș? Noi restul unde crezi că vrem să ajungem, băăăăăăăăăăăăăă?!?!?!


Femeile care fumează cu o mână și vorbesc la telefon cu alta, cu care mână țin volanul? Mi-a tras azi o vită o frână în bot că făcea stânga și nu mai avea o mână cu care să semnalizeze, că ambele erau ocupate cu alte chestii. Plus un copil liber pe bancheta din spate a mașinii…

20140925

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. Aia e vita, ca bine zici, dar pentru tine am doua cuvinte: distanta regulamentara. Daca o pastrezi, indiferent ce face desteptul din fata o sa ai timp sa reactionezi cat sa nu iti pui viata in pericol. Parerea mea. Sariti cu minusurile.

    00
    • auz… dar ce te faci cand un dobitoc iti ia din asa zisa distanta depasindu-te pe partea dreapta si apoi brusc fara semnal …. FACE STANGA…. pai sa pui frana pe creierul lui?

      si nu, nu sunt asa putini astia

      00
    • E cu dus si intors si asta cu „distanta regulamentara”. Oricand va veni unul din spate, cat mai grabit, si-ti va lua fata. Iar cand chestia asta se va repeta inca odata si inca odata si tot asa… iti bagi p**a in ea de distanta regulamentara.

      00
    • Nu exista distanta regulamentara în orașele aglomerate. Cei 40 metri sunt un fel de fata morgana. Dacă am păstra cu toții 40 de metri nu am mai ajunge nicăieri niciodată.

      00
    • Pai ca sa pastrezi distanta in cazul in care cel din fata vireaza stanga brust fara sa semnalizeze trebuie sa lasi cam 20-30 de metri. daca lasi 20-30 de metri inseamna ca ori iti taie altul fata, ori ii blochezi pe cei din spatele tau. de aceea in codul rutier spune ca trebuie sa semnalizezi sa te asiguri, dupa care sa virezi.

      00
    • De acord desi in multe orase, multi de pe benzile adiacente ‘inteleg’ ca ii lasi sa se bage/taie banda.

      00
    • De fiecare data cand pastrez distanta, se baga altul in fata mea.

      00
    • Ai dreptate. Da’ in oras, prin aglomeratie, e greu sa pastrezi o distanta prea mare si sigura in acelasi timp. Din pacate, sunt multi idioti care considera ca semnalizarea schimbarii directiei de mers reprezinta ceva minor, care nu merita luata in seama. Alora le-as rupe o mana.

      00
    • Treaba asta cu distanța regulamentară funcționează în țările cu apă caldă, unde toată lumea o respectă. La noi, dacă păstrezi distanța ți se vâră ăla cu BMW în față. Știi tu… BMW-ul ăla care nu este dotat cu semnalizare. În schimb, are claxon pe toate butoanele.

      00
  2. And the point is…?

    00
  3. Un alt exemplu ar fi al specimenelor care merg doar pe banda de viteza pe autostradata. Trebuie sa faci presiune sau sa-i depasesti pe prima banda. Uneori ma gindesc ca pentru multi soferi este o umilinta de nesuportat sa circule pe prima banda pe autostrada. Ei, care sint cei mai buni soferi din lume, cum sa treaca pe prima banda dupa ce au depasit? Ieri spre seara venind de la Pitesti am dat de doua campioane modiale de genu’ asta, una cu un Logan si una cu un Mercedes.

    00
    • Daca sunt pe autostrada si merg cu 139 ( viteza nesanctionabila) iar pe banda intai merg camioane care au viteza maxima 80 sau 90, pe ce banda te astepti sa merg?

      Ps: stau pe banda intai cat se poate de des, insa peA1 media acolo este de 80-90

      00
    • ma astept ca dupa ce ai depasit cu viteza ta de 139 km /ora camioanele care circula cu 80km/ora sa treci pe prima banda.

      00
  4. păţăşti :)

    00
  5. Am impresia ca poate pe omul acela, nu il astepta acasa mare lucru. Cred ca de astea nu se grabea. Cat despre femeie.. părerea mea să lase ţigara şi să ţină în puii mei mâna pe volan, s-o mai vadă şi alţii.

    00
  6. Eu mai aveam 500 de metri pana acasa dupa 2000 parcursi la 3 dimineata , strada libera si un prost din fata mea vorbea cu fufa din dreapta. Nu tinea volanul , a jonglat pe doua benzi fix cand am accelerat sa il depasesc.

    00
    • @cKy
      In primul rand e o gresala sa mergi 2000 km dintr-o data, oricum ai socoti: esti obosit, nu mai ai reflexele bune.
      In al 2-lea rand: ai ajuns la 500m de casa din fericire viu dupa o tura de 2000 km si acolo te grabesti sa depasesti? la 500m de casa?

      00
  7. Se pare că și Brașovul s-a dus pe giugiumingu. Poliția veghează pentru siguranța noastră, da?

    Dar încă e bine că avem oameni spirituali, și cunoscători de limba engleză, care să caute ideea.

    00
  8. @bitpsychobyte si alti oligoizi care dau sfaturi despre distanta regulamentara: amice, esti €£¥%#, pentru ca daca pastrez distanta fata de imbecilul din fata, intotdeauna se va gasi alt imbecil care sa ma depaseasca si sa intre in locul gol creat de „distanta ta regulamentara.Intotdeauna!Asa ca las-o mai moale cu sfaturi pretioase.

    00
  9. Sunt mai multe specimene de „soferi”.
    As mai adauga:

    -boul care nu merge pe sosea cu luminile aprinse ziua
    -boul care merge cu proiectoare cand nu e ceata (pozitii+ proiectoare xenon, pe astia ii iubesc!)
    -boul care sta primul la semafor si cand se face verde, da semnal stanga, desi putea sa dea semnal mai devreme, ca sa nu ramai in spatele lui si sa astepti 1000 de ani sa il depasesti)
    -boul de taximetrist rromanes
    -vaca de campie (Bucuresti in special), care taie 5 benzi fara semnal doar pentru ca ea trebuie sa vireze la dreapta si, la dracu’, are SUV, si are prioritate (vaginul ii confera aceasta putere nemasurata)
    -boii cu BMW (98,75% din ei)
    -boul batran, „tataie”, posesor de 1300/1310, Solenza, maxim Logan. Mai calc-o tataie, si sterge-ti ochelarii ca sunt plini de jeg!

    00
  10. E un trend, toti prefera sa aibe o viata scurta, nervoasa si frustrata din cauza unor lucruri atat de mici, in locul sa aibe o viata lung si mai linistita. De fiecare data cand te enervezi degeaba, per total pierzi timp, nu castigi.
    Esti un mic visurat la volan din cate povestesti.
    Relax…

    00
  11. Las-o dreaq de ţigară.
    Telefonul este astăzi cel mai mare element disruptiv în ceea ce priveşte traficul rutier feminin.
    Nici nu iese bine din casă, şi te uiţi poprit că e cu telefonul la ureche. Nu bagă cheia în contact/ cartela în slot şi deja e cu telefonul la ureche. Ce e aia hands-free? Sau dopuri de ureche? Neeaah!
    Şi dacă peste astea mai adaugi şi o „urmă” de cochetărie feminină, că doar de aia sunt oglinzile retrovizoare, chiar că rămâi speachless. Sau doar „turtit”, în cea mai fericită situaţie.

    00
  12. copii liberi pe bancheta….la racoare cu ei !!!

    00
  13. pai, mi s-a intimplat nu o singura data sa caut o anume adresa si sa fi fost nevoita sa merg cu 30 km, poate si mai incet… Iertare, dar n-aveam GPS !

    00
  14. si….. nu avem clip ? :(

    00
  15. deby da tu de ce tot mai postezi aici, iti place sa le dai astora apa la moara, iti tragi vreo placere din numarul cat mai mare de minusuri ? Nu ai altceva de facut ? Nu ca m ar interesa prea tare dar e curios si trist in acelasi timp

    00
  16. Sunt multe specimene de soferi. Cam cate spagi s-au dat.

    00
  17. sterge repede ca-l cunosc pe barba-su . chel, doi metri, 110 kg. no caterinca.

    00
  18. Mda… si eu stateam cu telefonul la ureche in masina… pana cand mi-am luat vreo 2-3 amenzi de m-a usturat asa tare ca m-am potolit. Cum ma urc in masina, pun castile… si centura, ca si de-aici mi-am mai luat niste amenzi :D

    Eu aveam (si mai am) pica pe taximetristi:

    00
  19. Daca as putea as impune trei probe la interviul de angajare, acestea ar fi :

    1. in dreapta persoanei ce conduce cu masina prin oras – poti spune multe depre cineva dupa felul cum se comporta la volan
    2. urcatul in lift / metrou – sunt unii care se proptesc in fata usii ca la rugby in pozitia de atac si care sunt surprinsi de fiecare data de cei care vor sa iasa
    3. trimis la supermarket cu o lista de cumparaturi – si supravegheat modul in care face cumparaturile si felul in care lasa carutul de cumparaturi – daca il lasa in mijloc fara nici un pic de constiinta ca altcineva ar putea trece, este picat.

    00
  20. Daca tu te grabesti, nu inseamna ca toata lumea trebuie sa se grabeasca, ia nu mai avea tu grija altora. Vezi tu de condusul tau.
    Poate omul are o problema la masina si merge lent pana la service. Poate s-a lovit la mana si de abia conduce si merge precaut ca sa nu ii puna pe altii in pericol. „Everyone you know is fighting a battle you know nothing about.” Rabdarea n-a omorat pe nimeni.

    00
  21. chill out. nu e cazul sa-ti pui mintea cu toti idiotii. trateaza-i cum tratezi evenimentele pe care nu le controlezi: ploaia, gropile, gurile de canal..

    00
  22. 1. Sa vezi cum e in Bucuresti intre Leu si Lujerului la ora 18.30, vineri…
    2. Who the fuck is Deby ??? :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.