Social Media links #3

Factorii SEO care contează
Da, mai sunt oameni care cred că +1 și like-urile pe Facebook nu contează și insistă să cumpere linkuri sau să facă schimb de linkuri în blogroll. Săracii.

De la Social Media la vânzări
Vorbeam cu o manageriță de social media despre cifrele Zelist și despre cum, la un moment dat, oamenii de la marketing care văd cifrele alea imense vor vrea să le traducă și în vânzări și atunci o să fie amuzant.

Facebook are o problemă cu retargetingul
Chestii de finețe.

Diferența dintre traficul din Google și traficul din Facebook
De ce site-urile se concentrează mai mult pe optimizarea pentru like and share decât pentru google.

Social Media în Europa
România stă bine la capitolul bloguri.

 

cum-se-vede-social-media

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

9 comentarii

  1. Eu nu prea sunt de acord cu generalizarile astea ca social media vinde , nu vinde ca exista reteta ca sa vinzi ceva prin social media sau nu. Din experienta mea doar bunul simt si analiza pot genera vanzari indiferent de domeniu. nici macar numarul de followeri nu conteaza. tot ce conteaza e calitatea comunitatii. In rest e apa de ploaie…

    In plus de asta in Romania sunt convins ca piata small business-urilor este de 10-100 de ori mai mare decat restul pietei pentru servicii social media. Doar ca e mai facil sa lucrezi cu 3 clienti de 3000 de euro bucata decat cu 100 de clienti de 100 de euro bucata. Desi cred ca 100 de clienti de 100 de euro sunt mai usor de castigat :D

    parerea mea

    00
  2. E ceva in neregula cu graficul ala cu rankingul. In neregula rau. Nu stiu ce studiu au facut aia.

    00
  3. Ti-am dat +1 la articol, ca poate citesc si altii.

    00
  4. Ce am citit despre Social vs Google mi-a intarit parerea ce imi era incerta.
    Inca cunosc blogeri/site-uri pe la noi care se mandresc cu cifrele provenite de pe fb. Unii chiar recunosc ca se bazeaza doar pe asta.

    00
  5. Ce cauta facebook in graficul ala? Mai ales printre primele locuri. FB nu este calculat de google ca factor important pentru seo. De fapt nu vad nici o pozitionare corecta pe graficul ala. E o mizerie bre.

    00
  6. Suntem in epoca de piatra inainte sa descoperim piatra ! Si mai sustin si ideea ca interventii de genul asta nu face altceva decat sa strice si foarte putinul ala existent din intamplare. Cum sa sustii ca Romania sta bine la capitolul blogg-uri ??? In comparatie cu cine ??? Cu Nauru sau Vanuatu poate !!! In Romania sunt doua feluri de blogg-uri. Ale celor ce „pupa-n fund non-stop”, brand-uri, evenimente, politicieni, partide etc. etc pentru o ciorba mai cu carne s-un piscot . Si ale celor care chiar au talent la scris sau se pricep la ceva(profesionisti) insa nefacand actiunile zilnice ale primei categorii nu pot pune cu fala pe peretele de facebook statici de 20 de mii de vizitatori zilnic cu 16000 mii din ei unici. Referitor la tehnici SEO si d’astea cu vanzari direct proportionale cu traficul,followers etc. iti spun doar atat . Conform statisticilor de piata ale UE Romania se claseaza ultima la comertul on line(vorbimb de cel national aici ca international avem restrictie), plati electronice online, online marketing&advertising Ma opresc aici pentru ca scriu mai mult ca tine si nu se cade . Ultimul lucru este acela ca expunand niste tampenii cu iz de „gogosica ” in speranta ca o sa-l convingi pe un „magraon” sa investeasca-n ideea ta ca esti „gigi deosebitu’ ” nu facem altceva decat sa indepartam adevaratii investitori. Companii sau oameni care cauta mai degraba fluenta, profesionalism, decenta etc. etc. Lupta este acerba dar in propria mocirla. Te asigur de tot respectul !

    00
  7. off: Pune bre un target blank la linkurile externe ca ma disperi.

    00
  8. FB si-a schimbat mult politica de confidențialitate, multe pagini sunt private, nu știu cat de corect, poate calcula un rank.

    00
  9. Vali, graficul de la punctul 1 e gresit rau. E doar promovare pentru servicii de SOCIAL MEDIA. Un FB share este de 34 ori mai puternic ca un emd? :))) Un emd face cat 1 miliard de fb share, g+, pinterest…etc:)

    Tu ai firma de constructii (te pricepi), si nu esti prezent pe SM, asta inseamna ca pe nisa ta nu poti ranka, pt ca nu ai SM? Ce ar trebui sa ai pe pagina de fb? Poze de pe santier? Ca sa ce? Dar pe twitter? Dar g+?

    Si tu pui link cu recomandare de la un site in limba engleza, cu servicii seo, care are index cu /en?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.