Rapoartele AutoDNA sunt la fel de valide ca acelea ale RAR

Informații furnizate Profit.ro de reprezentantul unuia dintre cei mai mari procesatori europeni de date privind automobilele relevă o situație: pe medie, peste 50% din mașinile aduse în țară și puse la vânzare au avut cel puțin o daună. (sursa)

Articolul e complet aberant, cu niște concluzii scoase din burtă, semănând foarte bine cu comunicatele RAR: am făcut niște inspecții în teren, am tras pe dreapta numai rable, concluzia este că 90% din mașinile românești sunt defecte.

Păi stai așa, nene, dacă ai verificat doar mașini unde posesorii aveau dubii, nu crezi că statistica e viciată?

Am cumpărat și eu un raport din ăsta, nu mai țin minte dacă de pe AutoDNA sau de pe celălalt site care se ocupă cu asta, și, în afară de câteva mici inexactități la dotări, corespundea cu ce știam despre mașină. Pentru că mașina era OK. Sigur, eu am devize pentru niște elemente de caroserie schimbate pe RCAul altcuiva, dar asta nu înseamnă că mașina a avut ceva. Wink wink.

Dar da, dacă au venit la AutoDNA 5 proprietari de BMW să verifice mașinile și 3 aveau kilometrii dați înapoi, 80% din BMWurile aduse în România au kilometri dați înapoi.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

14 comentarii

  1. Nu m-am indurat să dau la aia 100lei. Am preferat sa dau mai mult la reprezentanță și sa verifice mașina. Pana la urma am ajuns sa o aduc din Germania de la dealer.


    Comentariu apreciat. Thumb up 21 Thumb down 1
  2. 3 din 5 e 60%. just sayin…


    Comentariu apreciat. Thumb up 29 Thumb down 1
  3. NOU
    #7

    ce inseamna “dauna” aia ? ca daca poate insemna si o zgarietura/tamponare usoara in oras, e bine
    avand in vedere ca ~70% din parcul auto e mai vechi de 10 ani.. si batranica aia care mergea doar la piata, avea sansa de a zgaria masina la un perete sau stalpisor

    Thumb up 1 Thumb down 1
  4. Dupa logica ta, nici un blogger nu merge la vot pentru ca nu am vazut nici o oferta in programele electorale pentru bloggeri.
    La o scurta analiza as mai putea identifica cateva categorii profesionale care nu au fost deloc la vot:
    – avocati;
    – tot personalul bancar (astia chiar nu cred ca merg nici unul la vot. Nu numai ca nu-i oferteaza electoral nimeni, dar le si arata pisica in public de cateva ori pe saptamana)
    – instalatori;
    – electricieni;
    – ingineri;
    – si altele.

    Acum, fa un pas in spate, lasa trolling-ul la o parte si spune-o pe aia buna:
    Aia 15-25% din popendulatia activa care produc 80% din buget nu conteaza electoral, sunt greu de multumit (pentru ca chiar trebuie sa pui osul la treaba ca si politician sa-i multumesti).
    Pai nu e mai simplu sa te adresezi la 30-40 % din electorat care sunt legati olimbical de stat (pensionari, bugetari, asistati social) si sa-i multumesti cu niste firmituri de la praduiala ta?
    Ce conteaza ca firmiturile alea adunate te duc in deficit de peste 3%? Ce conteaza ca dai tot bugetul de investitii pe salarii si pensii?
    Au furat maica, dar ne-au dat si noua ceva.

    Thumb up 7 Thumb down 4
    • Dupa logica ta, nici un blogger nu merge la vot pentru ca nu am vazut nici o oferta in programele electorale pentru bloggeri.

      head hurts so much.

      Aia 15-25% din popendulatia activa care produc 80% din buget nu conteaza electoral, sunt greu de multumit (pentru ca chiar trebuie sa pui osul la treaba ca si politician sa-i multumesti).
      Pai nu e mai simplu sa te adresezi la 30-40 % din electorat care sunt legati olimbical de stat (pensionari, bugetari, asistati social) si sa-i multumesti cu niste firmituri de la praduiala ta?

      da, sunt greu de mulțumit, dar nici nu votează. chiar și când au o alternativă mai de doamne ajută.

  5. Nu e intamplator. Apar din ce in ce mai multe articole referitoare la masinile second-hand aduse din strainatate, din care romanii trebuie sa inteleaga cat de periculoase sunti. Si, ca alternativa, ce bine ar fi daca toata lumea si-ar lua un Citroen de la dealerul tariceanu, momentan reprezentat in guvern de sinistra gratiela gavrilescu. Sunt articole prin care opinia publica e fragezita/fezandata in vederea viitoarei taxe de: mediu? poluare? inmatriculare? utilizare? (nici ei nu stiu care e varianta optima, dovada ca au angajat KPMG pentru consiliere juridica, sa nu cumva sa si-o ia in freza din nou prin tribunale).

    Thumb up 7 Thumb down 1
  6. De ceva timp la unguri s-a facut o baza de date in care fiecare service autorizat e obligat sa introduca kilometrajul masinii cind trece pe la service. Pentru o suma modica oricine poate consulta aceasta baza de date. N-o sa va vina sa credeti cite masini care au mers mai mult cu spatele decit cu fata :)
    Uite aici cum arata o masina cu kilometraj masluit:
    http://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/1426/14261/142611/14261172_38c7dec74efe080bb4b91206492145f3_wm.jpg

    Thumb up 3 Thumb down 0
    • Nu stiu ce sa zic, dar daca si acolo trec Km precum il trec in cartea service atunci cand faci revizia, te doare capul. Mie mi-au trecut la o revizie in loc de kilometraj actual nr de km la care ar trebui sa fac urmatoarea revizie, evident ca la urmatoarea revizie, pe care am facut-o la un an distanta aveam mai putini km fata de cat era trecut la precedenta din cauza lui Gigel de la service.

      Thumb up 1 Thumb down 1
  7. Nush ce sa zic de autodna… am bagat vin-ul masinii mele, fabricata in 2017. Raportul imindadea o masina fabricata in 2012, plina de bube. Din punctul meu de vedere cam da rateuri :)

    Thumb up 1 Thumb down 0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.

Top articole

7 zile