Nu, nu pune la zid Dacia Duster!

Patrioții ciorditori de la Digi24 sunt un pic supărați că un englez a făcut un review la Dacia Duster și nu e foarte entuziasmat de mașină.

Dacia Duster, una dintre cele mai bine vândute maşini la nivel european, nu este şi pe placul britanicilor. Unul dintre cei mai cunoscuţi vloggeri auto din Regatul Unit a avut numai critici: versiunea standard nu are radio, interiorul anost, iar la testele de siguranţă a obţinut doar trei stele.

Măcar i-au dat numele, că link nu știu ei cum, așa că am putut găsi tot clipul tipului. Care nu spune mizerii despre mașină. Nu o numește coteț ieftin, nu spune că stă pe șosea ca o curcă beată, nu spune nici măcar 10% din ce spun românii despre mașina asta.

Și omul are dreptate la câteva faze majore (pe lângă aia cu interiorul vomitiv, plasticul ieftin, scaunele ieftine, izolarea fonică mizerabilă și alte alea). Una e aia cu aerul condiționat. E 2018 și noi vindem mașină fără așa ceva. OK, e mașină de buget, vara mergi cu geamul deschis și iarna cu geaca pe tine, dar tot e de porc.

A doua fază e aia cu diferența până la Kadjar, unde face un pic de jurnalism de târlă, comparând mere cu pere. Și pentru că avem și noi internet, aici, la coada Europei, putem să comparăm și noi, și vedem că nu e chiar așa. Cel mai dotat Duster e cu vreo 3.000€ mai ieftin decât cel mai ieftin Kadjar la noi și cu vreo 5.000 lire la ei.

Altfel, englezul a făcut ce facem și noi: bă, e o mașină ieftină, dar parcă prea ieftină, nene, mă așteptam să aibă și volan și sistem audio premium la banii ăștia!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

71 comentarii

  1. <>

    Masini-unelte, probabil. Pentru ca atata ii duce bibilica pe unii… :D

    00
  2. Daca tot vrei sa pui o comparatie, foloseste site-ul lor. Blogul e mai mult o reclama pentru site-ul unde ei posteaza preturile dupa reduceri. La kadjar pare a fi cum spune Matt – 16000 quotes.carwow.co.uk/stock_cars/13190019

    00
  3. Deocamdată este vândută la un preț prea mare. Când o să aibă reduceri și o să fie cu 1500 euro mai ieftina, nu o să mai conteze ceva din ‘neajunsurile’ identificate acum..atunci o să fie un ‘smart-buy’

    00
  4. E scump la ce ofera, vedeți garanția la tabla, e chinezarie dusterul.
    Am avut de serviciu 2 buc, masina penibilă si service la fel.
    Pentru o verificare radio in garantie am stat 4h, rămânea aprins permanent si nu funcționa.

    00
    • E ok, unii au pretenții mari.

      00
    • asta la serviceurile din Romania, in Belgia schimba cu totul radioul pe loc, fara tiganeala

      00
    • Ești nedrept cu Service-ul. Dacă ai Talisman de 30k primești sau Kadjar de 25k, îți repară radio cu bug-uri mai eficient? Nu, tot la fel de ineficienți sunt.
      Iar pe parte de software, tot la fel de multe bug-uri are și radioul de Talisman, chit că e alt software.

      00
  5. Sa stea draq linistit pe insula lui sa ne lase in pace!!!

    00
  6. băi, suntem în 2018 și n-avem standard radio pe orice mașină? un rahat de radio. pe bune? o interfață usb e lux?
    dă-o-n boșcheți

    00
    • Bai, versiunea cea mai cheala nu e Essential? Ca aia are radio. Nu are CD. Dar are USB si oricum vremea CD ului in masina a cam trecut.

      00
    • Britanicii parca nu mai au radio analog ci au trecut pe digital. Deci probabil se referea la piata britanica unde nu are DAB+ standard.

      00
    • Mai e radio analog ca ascult eu in Mazda mea din 2005 lol

      00
    • n-ai și un pickup in mașină?

    • Ce amuzanti sunt cei cere „se pricep” la masini foarte bine, si „stie” ei cum functioneaza „calculatorul” masinii.
      Cei care prefera manuala, stiu ei ei ca „calculatorul masinii” mai greseste si n-au incredere in „calculatorul masinii”.
      O masina moderna are peste 30 de calculatoare [1], si fiecare face ceva foarte specific. Daca n-ai cutie automata, probabil ai cu vreo 2 calculatoare mai putin, poate 3. Desi, sunt caculatore care pot regula sarcina motorului atunci cand detecteaza ca vrei sa schimbi viteza manual. Pe langa asta, ar tot „calculatorul masinii” decide cat de tare franezi, cat de tare ai apasat pe acceleratie (acceleratie nu mai e legata prin cablu la clapeta), cat de tare ai invartit volanul etc. Dar da, fix calculatoarele care se ocupa de schimbatul vitezei iti pun viata in pericol, lol.

      [1] https://www.nytimes.com/2010/02/05/technology/05electronics.html

      00
    • N-am pickup insa am magazie de 6 CD-uri in bord!! Nu in portbagaj ca saracii de nemti.

      00
  7. AC-ul a fost introdus prima data de Packard in 1939. Si mie imi pare ceva de noaptea mintii sa mai comercializezi in sec XXI masini fara AC. Un sistem audio ce sa iti permita inclusiv sa asculti muzica de pe stick/SD card, senzor de parcare/camera rear view, astea sunt iarasi exemple de dotari obligatorii la masini fabricate in anii 201x.
    La nivel personal mi-as dori ca toate masinile cu ardere interna sa aiba si tehnologie hibrid. Stam zeci de masini la coada la semafor si ardem gazul (de pomana). Ce faci coae, uite, tin soba pornita, sa nu se raceasca …
    De cutie automata nu mai pomenesc
    Ceea ce vreau sa spun este ca mi se pare o mare ipocrizie: vino si cumpara marca noastra de masina fabricata in secolul XXI, dar tehnologia din ea tine de anii ’50-’60

    00
    • In 50 erau masini ce foloseau roata de rezerva pentru parcare laterala. Mi se pare inadmisibil sa nu avem asa ceva.
      https://www.youtube.com/watch?v=296E57CxNw4

      / end troll

      00
    • în anii 70 americanii aveau mașini cu cutii automate. în 90 deja 90% din mașinile lor au cutii automate. doar românii vor sa simtă mașina.

    • @Vali Nu am înțeles niciodată ura asta pentru cei care prefera manuală. E treabă lor frate ce cutie vor și pentru ce motive. Nu afectează cu absolut nimic pe cei din jur alegerea asta.

      10
    • cei care preferă manuala sunt două categorii: 1% care chiar știu să conducă și o fac bine și 99% care n-au avut bani de automată și își caută scuze pentru alegerea lor. pe cei din urmă îi descoperi ușor, „vreau să simt mașina”, „conduc mai bine cu manuală” și alte minuni. uite aici câțiva tâmpi.

    • NOU
      #23

      Adevarul este ca daca stai in Scotia de la Inverness in sus, nu prea ai nevoie de aer conditionat in nicio perioada a anului. Pe acelasi principiu, Mercedes a vandut masini fara AC in nordul Germaniei pana prin anii 80.

      00
    • Cand o sa ii vad pe „simti masina” ca schimba cum schimba nenea asta din clip https://youtu.be/QXZKRc4UYLw atunci o sa le dau dreptate. Dar multi abia nimeresc treptele de viteza.

      00
    • Ura pentru cei fanii de manuela (pun intended) se datorează aerului lor de superioritate de prost gust.

      Ei sunt șoferi mult mai buni pentru că prin bățul ăla „simt” mașina. De asemenea, ei sunt și mai bărbați pentru că bărbații adevărați iau bățul în mână bărbătește, nu se lasă pe mâinile unui calculator ca niște poponari occidentali efeminizați. Nu în ultimul rând, ei sunt mai buni și mai eficienți decât calculatoarele pentru că (vezi pct. 1) ei „simt” mașina.

      Așa că da, atunci când dai peste vreunul care îți explică cu punct și virgulă de ce bățul lui e mai mare și-l face superior, îi vei spune la fel de detaliat de ce e un idiot și cum și unde poate să-și introducă respectivul băț.

      Excludem de aici pe cei cărora pur și simplu le place LOR să aibă schimbător manual și nu cred că asta-i face Manselli sau Senni.

      00
    • pe mine mă amuză ăia care „simt mașina” și mașina lor e un econobox bășit gen corsa sau logan.

    • no, io sunt unu din aia care prefera cutia manuala. nu pentru ca simt masina, ca de simtit o simt din vibratii si sunet (primul meu instructor schimbase bordul la dacia 1300 cu unul fara turometru exact din motivul asta, asculta prostane ca iti spune motorul exact ce are nevoie). dar eu sunt un pic de control freak si nu prea am incredere (desi folosesc mult peste medie dispozitive electronice) in chestiile care „gandesc” singure. o foarte vaga experienta de programator (nimic peste c++ la nivel elementar si html4 (da’ stiu, html nu e limbaj de prgramare, piss off)) mi-a spus ca o singura eroare absolut insesizabila pentru ochiul sau urechea umana poate insemna viata sau moarte in caz ca arbitrul este un calculator.

      exact ca si la aritocul lui fluture… mi se rupe pula ca preferi manual sau automat (sau esti credincios sau ateu) atat timp cat tie ti se rupe pula ca eu prefer manual sau automat. exact aici incepe rasismul… vrei sa asculti manele? asculta, sa moara dusmanii tai, da’ asculta-le la tine in casa, ca eu prefer sepultura si nu-ti sparg ferestrele cu straighthate.

      10
    • Adevarul este ca gasesti radiouri de masina la $40 este drept ca sunt chinezarii ….acum ca adaugai $50 in plus la masina nu spargea banca Renault …..cu AC ul este alta poveste

      00
    • o foarte vaga experienta de programator (nimic peste c++ la nivel elementar si html4 (da’ stiu, html nu e limbaj de prgramare, piss off)) mi-a spus ca o singura eroare absolut insesizabila pentru ochiul sau urechea umana poate insemna viata sau moarte in caz ca arbitrul este un calculator.

      Hai sictir. Calculatorul ala are mai multe sisteme de siguranta decat iti poti tu imagina.

    • @topdefence:

      Radioul ăla costă mult mai mult decât aia 50$ când e vorba de fabrică.

      Trebuie transportate la fabrică, facturate, testate, trimise înapoi alea care producătorul zice că merg dar pe mașină nu merg, trebuiesc stocate în anumite condiții până se montează pe mașină, apoi transportate prin fabrică, montate de un muncitor sau robot, testate după montare, samd.

      Mă distrează cum unii care n-au văzut o fabrică nici pe Discovery cred că doar atunci un casetofon de 40$ dolari acolo și gata, se montează singur.

      00
    • znuff, daca ma iei cu hai sictir, te iau si eu cu zi sa moara ma-ta. esti convins de ce zici? un + pus in fata sau dupa un = pot insemna lumea si un pic dupa. bine, asta daca chiar intelegi chestia. dar dupa sictirul ala presupun ca esti genul care doar foloseste pluginuri. esti zmeu… bravo!

      00
    • @znuf, alea care mi-au pornit alarma de la mașină și mi-a închis oglinzile in timp ce mergeam cu Clio4? (Dar da, motorul nu s-a oprit chit că era automată)

      10
    • Ba-i puta proasta, stii ca si o eroare de abs poate provoca un accident? Ca tot calculator e si ala. Dar ghici ce, cand detecteaza o anomalie isi da shut down singur. Sistemele alea sun testate milioane de kilometri. Da plm, ai o vaga experienta si stii tu ca se pot intampla nasoale. Cat la % din accidentele rutiere din ultimii 10 ani sunt cauzate de erori ale „calculatorului”?

      00
    • gupi, geani din berceni, cu un logan 1.4mpi cu jepeleu schimbă de două ori mai repede decât săracul ăla. se știeeeeee!!!!

    • @tu, esti convins de adevarul spuselor tale? si eu! o eroare de abs poate provoca accidente urate. o eroare neinterceptata poate provoca accidente extrem de urate.

      evident ca sistemele sunt testate si rastestate. dar asta nu garanteaza ca nu poate aparea o situatie in care arborele decizional al softului pur si simplu nu are solutie. caz in care, asa cum spui tu, isi da shut down. poate. si chiar daca isi da tot te lasa pe tine responsabil sa rezolvi situatia….. si asta e ceea ce spun eu..

      ah, referitor la intrebarea ta… pune-o invers.. daca calculatoarele alea sunt asa de performante de ce sunt atatea accidente? oare pentru ca cel mai jmeker calculator nu poate sa tina o lumanare celui mai beat sofer uman?

      pe post de concluzie, e evident ca nu ai nici cea mai vaga idee cum functioneaza un calculator… vorba ‘ceea „any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic”… chapeau!…

      10
    • Adevărul e că tehnologia e de vină pentru multe accidente. Dacă n-am avea telefoane de pe care să se poată face live pe facebook în timp ce conduci…

      00
    • @thebblack
      paranoia much ?
      e bine ca ai ramas la nivel elementar in programare, lasai aplicatiile cu bug-uri pentru ca oricum nu ai cum sa le eviti si sunt un sistem nesigur ?
      cel mai probabil ai folosit cruise control dar nu te-ai gandit ca poate apare un bug si o sa accelereze nelimitat sau poate ca o sa te lase servo-directia(controlata tot din calculator) in timp ce faci un viraj.
      Eu zic sa ceri sa ti se opreasca abs-ul pentru ca stii cum functioneaza si poti sa apesi pedala mai bine ca un sistem automat.

      Aici vorbim de sisteme mature si nu de inteligenta artificiala sau self-driving cars

      00
  8. Versiunile alea fără aer condiționat, fără radio, fără scaune, fără roți sunt în oferte ca să nu ia amendă de la OPC când fac reclamă la prețul de numai X.000e (fără TVA, că la noi orice român are 2-3 sereleuri prin casă ca să deducă TVA-ul, și toți știu să calculeze în minte prețul final). Ele nu există decât în Excelul de la marketing, nu s-a fabricat niciodată și nici nu se pot comanda.

    Valabil nu doar la Dacia, ci la toate mărcile. Ăia de la Ford/Opel/Fiat îți fac tot felul de „platouașe” cu dotări standard și-ți fac o deducere de 30%. Adică mașina nu are sistem audio cu USB, navigație și cameră marșarier, are „Pachetul confort”, care cuprinde sistemul, geamuri electrice, comenzi audio pe volan, roți umflate și reducere de 2000€.

    00
  9. 1) Marea Britanie si Irlanda sunt tari cu clima mai rece/mai umeda. Geografic, Londra este in nordul Kievului. Lipsa aerului conditionat nu este un minus atat de mare.
    2) Baietii destepti de la Renault pozitioneaza seria Duster bine de tot. Concurenta nu poate produce o masina mai cheala decat cel mai chel Duster.
    3) Daca in viitorul apropiat vor oferi motor de 2l + 4×4 + automata, vor canibaliza marcile proprii pana in 25-30.000 de euro.
    4) Harman, Continental si Luxoft probabil ca vor dezvolta in Romania solutii self-driving din moment ce in prezent isi fac mana pe solutii infotainment, hybrid drive train si alte mizerii automotive.

    10
    • Zici tu? Ia vino vara in UK sa vezi cam cum se simte la 22gr… nu mai vb la 28-30gr cum am avut parte in ultimii 2 ani… btw anul asta n-a mai plouat in sud de 2 luni si jumatate si temperatura e zilnic peste 24-25 grade… sa nu mai vb de Londra unde efectul de sera e… groaznic…

      00
    • La 22 grade in uk se simte ca 15 grade in Romania

      00
  10. Chiar este normal sa iti poti cumpara masina fara nimic pe ea. Pe mine ma surprind optiuni cum sunt Radio + senzor de ploaie pentru ca nu merge altfel sa adaugi versiunea de radio pe masina. Sau de ce la unele echipari nu poti pune aer coditionat automat si la altele poti.

    00
  11. A avea asteptari de la duster e ca si cum ai merge la curve pe centura si sa te oftici ca fata la 40 lei nu arata ca tarfele de la capatos.

    00
  12. Coane, am auzit că pe ăsta cu review-ul l-au luat la pluă întâi englezii lui

    00
  13. NOU
    #47

    O sa fac o comparatie mere cu pere. Mai pui 1500 euro si in loc de Duster Prestige 15250 euro iti iei o Mazda 3 Sedan 16790 euro sau 0 euro si iei o Mazda 3 Sport. Eu personal prefer sedanul.
    Pentru comparatie mere/mere poti lua o Mazda CX5 la inca 7500 euro – varianta cheala, care fata de Dacia e mult mai dotata.
    Nici eu nu inteleg cu cat mai scump este sa faci un bord calumea, mai ales ca mana de lucru e mokangeala in Romania, teoretic ar fi relativ ieftin sa pui piele Alcantara sau alte operatii manuale pentru fiecare masina. Iar de furat idei poti fura la greu in industria asta. In anii in care astia au standard bord electronic, in care pannel-urile oled de inalta rezolutie sunt extrem de ieftine, ca sa nu mai vorbesc de LCD sau LED, umbla cu plastice de acum 15 ani.

    00
  14. Poate ar trebui mai multă atenție pe siguranță și mai puțină pe radio?
    Ăia 4 oameni care au crăpat acum câteva săptămâni după ce s-au răsturnat cu un Duster cred că ar fi pățit la fel și dacă aveau AC și radio cu CD.
    Și tare cred că mori la fel în Dacia din 2018 cum mori și în aia din 2008.

    00
  15. asta e continuarea postului cu redbull unde iti recomanda lumea espresso?

    E maxim de amuzant ce usor merge bait-ul asta, urmeaza un articol despre telefoane?

    00
  16. Văd că mai mulți insistă prin comentarii că variantele fara AC nu există și nu pot fi comandate.

    Am avut câteva la rent a car pentru contracte cu persoane juridice – mergeau pe camp sa inspecteze eoliene, păzeau trenuri de marfa, samd. Exista. Partea interesanta e alta. E aproape la fel financiar să iei un Duster full decât unul chel paradoxal. Cum așa? Păi la ăla full, obții reducere și ai o vânzare de revânzare mai buna cu mai mult.

    Revenind la Duster. Stie cineva să imi spuna o mașină în clasa care sa ducă 200.000 KM in regim intensiv fara intervenții mecanice majore? Da. Troncane. Se lasă ușile. Are un plastic infect (la noi asta e plus că o putem spala ușor), are miliarde de greieri, ținută de drum ciudata daaaar e fiabila. E de departe cea mai fiabila mașină în clasa ei.

    Mașinile fara AC nu se vând însă bine pe piata de SH. Să luăm un exemplu. Mașini identice, înmatriculare în aceeași zi. Unele cu AC unele fara AC. Lot de 40 de bucati. Mașini de 3 ani. Cele Laureate cu AC au zburat de pe Autovit in primele 2 săptămâni, toate. Cele fara AC nu. La cele fara AC prețul de vânzare este mai mic cu atenție 20% decât diferența de nou la model. Adică dacă de nou diferența pe pachetul de dotări era 1000€ acum pleacă cu 1200 mai puțin decât varianta identica cu AC. Și faza e că nu prea pleacă deloc pentru că publicul dispus să cumpere o mașină fără AC e zeroish, și montajul AC e vreo 1200.

    00
  17. Carwow e destul de misto, m-am uitat si eu la unele din review-urile lor cand mi-am luat masina. Un amanunt interesant, peste care lumea trece usor – review-ul se adreseaza adientelor din UK. De exemplu la Seat Ateca au zis ca nu are suspensie independenta pe spate. Asta este adevarat, dar numai la modelele 2×4. Nu au pomenit nimic de 4×4 pentru ca in UK nu-i intereseaza – nu au munti inalti (si nu trebuie sa urce cu masina la Susai in usa cabanei), nu au zapezi romanesti, nu le trebuie, nu a intrat in review.

    00
  18. NOU
    #62

    Comparatia cu Kadjar nu e mere cu pere si nici nu e jurnalism de tarla.
    Tipul lucreaza pentru un site (carwow) care este un motor de cautare pentru masini aflate pe stocul dealerilor. Pretul de la Kadjar este cel mai mic pe care l-a gasit cu site-ul respectiv. Poti sa vezi cand arata pe tableta foarte clar lucrul asta.

    00
  19. Zoso, iarna nu stai cu suba pe tine daca nu ai AC pt ca nu are treaba incalzirea cu AC-ul. Pentru ca ai motor cu ardere interna, care produce caldura, care trebuie evacuata via agent de racire, prin radiator. Si pentru ca ai un radiator micut in habitaclu prin care circula „apa” din motor.
    Cand dai de rotita pe incalzire, fluxul de aer este directionat printre lamelele acestui radiator si iti vine caldura, cand dai pe rece, aerul nu mai trece prin radiator. Oricum ar fi, ai in habitaclu un radiator prin care trece „apa” la 90 de grade.

    00
  20. Daca ar obisnui sa dea sursa inlesnindu-ti comparatia in timp ti-ar vinde mai greu clickbaituri gen „Romanii din nou umiliti in Marea Britanie”, „O binecunoscuta vedeta britanica ii jigneste pe romani” s.a.m.d.

    00
  21. In sfarsit vad si eu pe cineva care pune punctul pe i.
    Anul 2018, aer conditionat manual incepand cu a treia versiune de echipare.
    Bataie de joc.

    00
    • Pe Confort este AC standard, iar pe Prestige are clima mono-zona. Doar Essential nu are AC stanard, dar il poti comanda ca optional.

      00
  22. Au inceput romanii, sunt suparati ca Duster are ac si nu bizonica. Prin conceptie e facuta sa fie asa, vrei gadgeturi cumperi altceva! Mai toti fermierii, firme de paza au Dustere, culmea si alea cele mai ieftine. Pentru ca e ieftina in clasa si scopul ei, inalta, fiabila fara senzori sau altele. Iar cutia automata vs manuala, e ceva clasic. Eu mi-am luat cutie manuala iar dupa ultima patanie cu un Audi A5, in care am bagat vreo 4000e adunati doar in cutie.

    00
  23. Pentru toti cei cărora le pute Duster-ul, uite mai jos un articol pe care am avut ocazia să-l citesc în versiunea print (da, mă dau mare, am fost în concediu la Paris, e plin de negri și arabi, dar tot a meritat să-mi plimb nevasta prin muzee!).

    Părerea mea: indiferent ce face Renault cu Duster-ul, face bine iar România are de câștigat de pe urma francezilor: 3% din PIB, 8% din exporturi, iar 93 % din producția de la Pitești merge în străinătate. Mai e ceva de spus? Doar că mai bine le-am face odată autostrada aia pe care o tot cer, în loc să ne dăm cu curu’ de pământ!

    00
  24. NOU
    #69

    As fi inteles supararea daca nu exista optiunea de a pune AC pe Duster, dar asa? Nu e ca si cum daca optezi pentru AC atunci pretul unui Duster rivalizeaza cu cel al unui Santa Fe

    00
  25. Cum spunea un domn mai inteligent decat mine: Esti multumit de masina ta atunci cand o folosesti pt scopul care a fost construita. Adica daca vrei o masina de fite luxoasa si confortabila e plin autovitul de masini aduse de la celebra batranica din germania. Si va dau garantia mea verbala(care nu valoreaza nimic) ca nici una dintre ele nu bate si nu troncane. Daca vrei orice alta masina care se exceleze la viteza,stabilitate si confort si o vrei noua atunci va trebui sa bagi mana mai adanc in buzunar. Daca vrei o masina ieftina cu care sa-ti faci treaba si sa mergi din punctul A in punctul B atunci Dusterul poate fi o alegere buna pt tine. Sa spunem ca cu radioul se poate rezolva usor dupa achizitie dar fara AC eu nu as lua-o. Ce am inteles eu? Un englez a facut un review la o masina produsa la noi. Si a punctat ce a crezut el de cuvinta. Sa fim sinceri acuma la o masina de buget nu vom gasi materiale de lux. Si producatorl taie pe unde poate sa scoata un pret copetitiv. Asa functioneaza si la haine si la telefoane….la orice. Niste baieti de la noi au facut o stire din asta. Doar ca stirea trebuia sa fie soc. SI atunci au inflorit-o nitelus. Adica dacia dusternu e pe placul britanicilor. Gresit. Un singur britanic si-a exprimat sincer parerea. Nu a fost facut un studiu de piata.Si orice ar zice un stirist pt producator vanzarea e cea care-si pune ca e pe drumul cel bun. SI am mai sesizat o greseala. Cred ca nu e greseala e doar o usoara exagerare. Vali spune: „…vara mergi cu geamul deschis și iarna cu geaca pe tine, dar tot e de porc.”Eu stiu ca iarna te poti bucura de caldura in masina si daca nu e dotata cu AC. Legenda spune ca acea caldura vine in interior de la sistemul de racire al motorului care are un calorifer in habitaclu. Nu ma pricep. Dar stiu ca aveam mai demult o dacia 1300 si nu trebuia sa stau cu geaca iarna in interior…………Decat daca geaca era noua. Parere personala: Imi place noul Duster.

    00
  26. Duster-ul sta prost la siguranta, inainte de comfort si calitatea materialelor. Acolo e reducerea cea mai drastica, la materialul deformabil ce absoarbe plastic energia de impact. La cum arata si ce ofera, pretul e mare, comparativ cu alte masini similare. Nu poate fi pus in aceeasi categorie de pret cu masini de 18-20k euro.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube