More than Pub organizează conferința “Marketing în Direct”

Firma de PR care s-a angajat să spele imaginea medicului Burnei, și care acuză că e un complot bine pus la punct ca să îl dea jos pe medic, complot de prune care include bloggeri, muzicieni, procurori și extratereștri, organizează pe 26 septembrie o conferință numită “Marketing în direct” la care vorbesc tot felul de oameni.

Oamenii care vor vorbi anul ăsta:

Speakerii care si-au anuntat participarea la editia a 9a a Conferintei MID Marketing in Direct sunt: Mikey Haș (Vloggerul nr1 din România), Radu Moraru (Nasul.tv), Adina Necula (Beauty Specialist & Founder LadyLike), Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant), Laura Giurcanu (Blogger), Geanina Staicu-Avram (food blogger jamilacuisine.ro). Moderatorul ediţiei va fi tot Laura Dragomir (Comunicare & Public Speaking).

Dintre toți ăștia, doar Vlad Tăușance s-a retras. Și știu ce veți spune, ăștia restul nu se retrag pentru că ei știu că, dacă pleacă ei, vin alții să le ia locul, deci cu o picătură nu se face primăvară, deci să susținem în continuare mizeria umană.

Plus, câțiva dintre ei nu au copii, deci șansele să ajungă vreodată pe mâinile unui Burnei sunt mici.

Oamenii de anul trecut:

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

27 comentarii

  1. Am si eu o nedumerire. De ce scrii „are twiter” doar la englezoaica , iar la romani nu. Lasi impresia ca englezoaica doar pentru ca e de alta nationalitate decat romana , o sa renunte automat la discursul ei in virtutea corectitudinii. Astia neaosi aunt atat de manjinti incat nici nu mai concepi ca ar putea face acest lucru.
    Am observat acest lucru la aproape toata lumea care are un pic de contact cu viata din afara romaniei.
    Orice e strain primest automat credit , orice e roman e suspicios.
    Am dreptate sau nu?

    00
    • am o teorie: românul nu renunță la scaunul lui pentru că știe că sunt alți 10 care vor sări pe el. e ca la cazanul iadului.

    • Hai sa fim optimisti de data asta; da-le cate un contact la fiecare. Chiar (vreau sa) cred ca nu toti stiu de legatura cu Frankenstein.

      00
    • Radu, toți ăia sunt oameni dă marketing, dă soușăl midia, online și ce-o mai fi, e jobul lor să știe ce mișcă-n piață în secunda 0,1 în comparație cu niște neica nimeni ca noi (sau ca mine, deși nici eu nu sunt departe de mediul ăsta)

      00
    • De acord cu teoria ta zoso, insa nu imi raspunzi la intrebare.
      De ce crezi ca un strain nu o sa se comporte la fel?
      Din contactul avut de lungul timpului cu toate felurile de oameni din strainatate , de la milionari la femei de serviciu , romanii au repere morale mai stabile decat europenii din vest. In special fata de cei care au facut parte din diferite imperii la un moment dat in istorie.

      00
    • „Orice e strain primest automat credit , orice e roman e suspicios.”
      Perfect adevarat.

      Realitatea insa:

      Un strain care e bun in meseria lui sta la el in tara sa faca bani si sa-si contruiasca cariera si nu se ocupa de conferinte.
      Din prezentarea „faimoasei Zoe Cairns” nu vad mare lucru. A lucrat ca agent imobiliar si apoi a decis sa isi faca firma ei de comunicare si cam atit. Nu vad o lista interminabila de clienti, nici clienti de renume.
      Deci ce o face pe ea „UK no 1 expert”?

      Asta imi aminteste de o emisiune tv despre americanii care traiesc in China. Principala lor sursa de venit e conferintele unde jucau rolul „expertului american”. Luni erau medici chirurgi, marti geologi si miercuri erau informaticieni. Desigur ca nu aveau nici o specializare si organizatorii le pregateau materialele pe care ei le prezentau. Ideea era ca „specialistul american” era magnetul care atrageau audienta ce scotea banul din buzunar.

      00
  2. da de ce ai vrea sa renunte cineva? nu-i prost cine vorbeste, ci ala care ii asculta.

    00
  3. Buna ziua dragii mei,
    As dori numarul de telefon al agentiei More Than Pub pentru o colaborare.
    Va rog trimiteti mesaj la pomohaci@bor.ro

    Dumnezeu sa va binecuvanteze dragutzilor, strengarilor!

  4. Sa-mi bag plua câți necunoscuți. Dacă ar urca toți intr-un metrou, oare ar fi cineva care să-i recunoască?

    00
    • Depinde de ora, daca se urca dimineata cand se duce lumea la lucru, ma indoiesc.

      Daca se duc cand iese lumea de pe la licee/ facultati, probabil o sa ii mai recunoasca cineva.

      00
  5. Poza e cu speakerii de anul trecut. De dinainte de Avramescu, anunțul de job și Burnei. Nu prea dăduseră motive să ne retragem :)

    00
    • Si acum ce motive aveti? Inteleg ca toti avocatii care apara in instanta oameni acuzati de diverse lucruri ar trebui sa fie exclusi din societate si izolati undeva?
      Nu am vazut nicaieri astfel de luari de pozitie fata de agentiile ce fac PR pt companii producatoare de tigari. Si parca tigarile cauzeaza cancer si alte afectiuni cauzatoare de moarte. Deci agentiile respectiva promoveaza cancerul si moartea. Cu ele suntem ok?

      00
    • Cam la asta ma gandeam si eu. Job-ul unei firme de PR este sa spele rahatul. Nu poti fi PR doar la bine. Indiferent de domeniu si de persoane. Asa cum spune John, nu vad avocati acuzati ca au aparat criminali in serie, violatori sau mai stiu eu ce… Am impresia, cel putin pe bloguri, ca atentia oricum s-a mutat de pe Mengelescu, pe agentia care face nasoale.

      00
    • Nu merge comparatia, las-o moale.
      La tigari e vorba de clienti care aleg constient sa bage in ei nicotina. E ok sa comunici cu ei, cand ai un business din tutun si e legal (chiar daca imoral/nesanatos).
      La Burnei clientii sunt parinti disperati, cu mijloace putine de a gasi ajutor, si copii lor care au intrat la macelar fara sa inteleaga pe deplin ce li se intampla. Cu trupuri si vieti distruse apoi. Jesus!
      Treaba PR-ului este reputatia, dar sa faci aici comunicare de reputatie inseamna sa convingi alti parinti speriati si copii nestiutori ca e bine sa vina la cutitul lui Brunei, cu banii in pumnul strans la piept.
      Tu ce zici, o fi OK?

      00
    • Silviu…ca idee…parintii aia se rugau de burnei sa le opereze copiii. Parintii aia ar fi dat orice sa treaca in fata altora pentru a le fi operati copiii de burnei. Intelegi? Deci care e mai exact diferenta? Nu burnei s-a rugat de ei sa ii opereze. Dar companiile producatoare de tigari se cam roaga de oameni sa le cumpere produsele cauzatoare de moarte si le vand fara nici o remuscare cu buna stiinta. E bine ca suntem ok cu asta.
      E treaba instantei de judecata sa decida in ce masura a gresit respectivul medic, nu a celor de pe net. Linsajele astea ce au loc in public sunt de o mizerie incredibila si normal ar fi sa plateasca pt ele toti care au aruncat cu rahat intr-un om bazandu-se pe manipulari si jumatati de adevar. Primele ar trebui sa fie „mamele indurerate” (extrem de active pe facebook) ce au injectat in presa numai minciuni si deformari ale adevarului.

      00
  6. Numai oameni bazati in agentia asta :)

    00
  7. La Tedx Constanța un copil de 8 ani o să țină discurs de leadership :))

    00
  8. Zilele trecute am primit un mail de la o doamnă cu care nu mai interacționasem de nici un fel, niciodată. Mailul arăta așa:

    Subject: Denisa Bârgău – SPEAKER la Conferinta Marketing in Direct (ed a 9a) / 26 Sept, Clubul Diplomatic

    2017-08-25 12:16 GMT+03:00 Mihaela Petrovan :

    Draga Denisa Bârgău,
    in aceasta toamna am fi onorati sa te avem SPEAKER in cadrul unui eveniment distinct, cu o formula interactiva si o audienta premium! Este vorba despre cea de-a 9a editie a Conferintei „Marketing in Direct” (26 Sept 2017, Clubul Diplomatic Bucuresti) – un eveniment care se bucura anual de participarea activa a peste 250 specialisti marketing-communication-sales-management.

    In acest an tema abordata si dezbatuta de cei 10 speakeri este “Seductia Influentatorilor versus Marketingul automatizat”. Consideram ca subiectul ti se potriveste manusa, data fiind influenta pe care o ai in randul audientei tale. Ne-am dori sa le explici participantilor la eveniment modalitatile prin care ti-ai construit si dezvoltat publicul tinta, precum si impactul pe care l-au avut anumite campanii pe platfomele tale de comunicare (eventual si un studiu de caz).

    (bla bla despre conferința vieții)

    PS Apropos, daca vei dori sa te lamuresc asupra a ceea ce nu ai inteles corect, dar despre care ai scris in http://www.denisuca.com/se-cauta-om-bun-la-toate/, o voi face cu drag. Eu sunt ‘vinovata’ care scrie la 2am pe FB :)

    Nu am înțeles corect, dar am scris. Deci sunt o incompetentă, dar mă vrea speaker la evenimentul ei despre influenceri și marketing!!!

    Răspunsul meu:

    Mulțumesc pentru propunere,
    Din păcate, Denisa Bârgău nu a fost niciodată speaker și nu intenționează să înceapă acum. Denisa Bârgău nu se consideră nicidecum un influencer și nici nu se pricepe la marketing. Denisa Bârgău este un blogger.
    Iar în ce privește imaginea agenției dvs., dați-mi voie să cred că, după evenimentele recente, ar fi mai bine să nu încercați împrietenirea cu bloggeri.

    O zi bună!

    (Am fost o delicată, abia ulterior s-a spart buboiul…)

  9. Putin off-topic, dar sigur de interes: l-am vazut recent pe lorand soares szasz pe speranta tv (nu ma intreba cum am ajuns acolo). Am rezistat cateva minute, timp in care a spus ca e heituit de multi invidiosi, care ii scriu ca el face financial coaching and shit, in timp ce e un falimentar. Cica el le raspunde trimitandu-le CUI-ul firmei lui, sa-l verifice cat de bine o duce. Te rog, Zoso, fa asta in numele nostru si impartaseste cu noi raspunsul. Oricum, din numerele avansate, am dedus ca el face vreo 180K eur pe an. Si tot isi gaseste timp si pentru saraci, sa ii ajute sa se ridice si ei…

    00
    • dă CUI-ul doar la firma prin care face coaching, care e pe plus. la alea falimentare, adică restul businessurilor lui, nu dă.

    • din restul firmelor s-a retras/inchis/reprofilat: gen soletta cu ceva casa eco, papioanele, inchirieri masini etc. Si la asta cu coachingul nu ii merge prea bine…a mai dat afara din oameni, mutat sediu etc. Acuma vad ca baga cu amazon endorsment la greu.

      Dar vor fi in continuare fraieri sa plateasca…vazui ca are 250k urmaritori pe fb.

      00
  10. Laura Giurcanu nu va mai face parte din lista de mai sus. Tnx de info!

    00
  11. NOU
    #24

    De trei ori femeia Tatu, aia care nu era in stare sa lege doua vorbe in urma cu 10 ani, e trainer, couch si persolog?
    Eu inca mai rad cand vad un episod antic din de 3x Femeie, nu doar la Seinfeld.
    Vreau sa stiu pe cine a avut in spate aceasta non-valoare, de a putut rezista asa de mult pe plexi-glas….

    00
  12. Eu stiu ca sunt oameni care pentru bani calca peste suferinte si cadavre dar totul are o limita. Mai ales daca esti o firma de PR care ar trebui sa stie ca acceptand un asemenea client o sa se faca de rahat. Iar acum tot ceea ce face e sa se afunde si mai mult in mizerie dand dovada de amatorism. Ar fi momentul sa angajeze o firma serioasa de PR care stie ce face si care sa repare ce se mai poate repara.

    00
  13. Bine, mai există conferințe din astea?

    00
  14. Mihaela Petrovan organizează taberele Bookland, unde copiii sunt trași de limbă despre ei despre familiile lor, despre bani, despre orientarea lor sexuală. La final li se află slăbiciunile, li se promit calculatoare performante obținute ușor prin sponsorizări pentru ce servicii pe care copiii trebuie să le facă? Aflați singuri!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.