Joburi în online la început de 2013

Începutul de an e o perioadă proastă pentru angajări în online.

FUCK NO! Şi mai ales în Bucureşti. Vă uitaţi la avântul cu care s-a început anul ăsta, câte campanii au pornit şi vă puteţi da seama că onlineul e în vervă  perioada asta, care de obicei în anii trecuţi era moartă, oamenii dezmeticindu-se prin martie că vor ceva pentru înainte de Paşti.

Deci joburi în online se găsesc. Ringier angaja anul trecut, PSDul caută oameni, Intact, Adevărul, Kubis, alţii, îi ştie Doru pe toţi. Şi aici apar problemele pentru oamenii care îşi caută job în online (bloggeri, în general):

  1. Nu ştiu cine e Doru. Nu ştiu de ce mă citesc atât de mulţi oameni din online. Nu ştiu jucătorii din piaţă, nu ştiu cine sunt şefii de companii şi nici nu îi citesc, nu ştiu cine a făcut bani anul trecut, nu ştiu cine a luat contul X, nu ştiu că Samsung a trecut la The Practice, nu au fost atenţi la declaraţia directorului HTC şi aşa mai departe. Pentru că aveau un job călduţ şi pentru că…
  2. S-au dedicat foarte mult unor evenimente gen #prinbuzău sau #applepietweetmeet, despre care cred că au fost nişte chestii foarte tari. S-au bucurat la fiecare invitaţie la film, fără să catadicsească să scrie despre asta.
  3. S-au făcut că nu văd că participau la foarte multe masturbări în cerc, alături de oameni de la care nu aveau ce învăţa şi care îi linguşeau doar pentru că masturbarea în cerc n-ar fi funcţionat altfel. Acum, când mâna care masturba a obosit, au aflat că împăratul este gol.
  4. Nu s-au remarcat prin nimic. Ştiu cel puţin 3 tipe din online, tipe sub radarul participanţilor la evenimente labaristice, care anul ăsta îşi vor schimba job-ul, pentru că au una sau mai multe oferte de job mai bune şi mai mişto. Tipe care lucrează pentru companii de online, care scriu chestii pe blog, care nu pun pe facebook poze cu cafele, care nu îşi pun poalele în cap, care ştiu cum funcţionează internetul şi care şi-au construit un brand discret şi solid. Mai ţineţi minte asta?
  5. Te uiţi pe blogurile lor şi nu găseşti ce trebuie. Clipuleţe, menstruaţii, politică, labageală. Nimic despre industria în care activează. Nici o idee, nici o părere, nici o concluzie personală despre, din nou şi la mintea cocoşului, industria în care activează. Cum să te angajeze cineva dacă tu nu spui nimic? Ah, te-ai complăcut în bufonerie? Succese!
  6. Legat de punctul anterior, nimeni nu ştie ce faci. Articole pe tema asta au mai fost, pentru cine a avut urechi să audă. Da, înţeleg de ce unii dintre ei se ascund, e nasol să fii inclus în muile unei campanii proaste, dar iată şi reversul medaliei: acum nimeni nu ştie la ce eşti bun. Brandul tău e inexistent.

Felicitări, ai irosit nişte ani maimuţărindu-te prin online în loc să îţi faci un nume.

6388135_460s

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

5 comentarii

  1. bifez tot ce trebuie. unde ziceai ca depun CV? :D

    00
    • @hoinaru: domnu Hoinaru, am citit la pasiuni şi ambitia nu se numără printre ele. citesc ca staţi cu părinţii. nu cred că sunteţi potrivit pentru Zoso Digital SRL.

  2. Faza cu pozele cu cafele pe facebook este atat de amuzanta pe cat este de adevarata si tragica.
    Eu chiar nu observasem avalansa de campanii :D .

    00
  3. Anul trecut am fost intrebat de 4 ori daca “n-as vrea sa …”, dar am stat in banca mea. Nu-s genul care sare dintr-o barca in alta, am stat si 4 ani la un angajator. Si tot anul trecut mi-a fost marit salariul in 3 randuri, desi eu n-am cerut niciodata bani mai multi.

    Online sau offline, oamenii aud (sau nu) de tine, isi formeaza o parere (uneori buna, alteori proasta), te recomanda sau dau un feed-back negativ despre tine. Industria e mica dar, daca esti serios, esti remarcat si fara sa te bati cu caramida in piept.

    00
  4. Saru’mana de mentiune. Ma bucur sa vad ca exista oaresce efervescenta in domeniu, sunt destui oameni care cauta job si e bine sa aiba unde sa ‘aplice’.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.