Guvernul face ceva logic: include taxa de primă înmatriculare în prețul combustibilului

Potrivit CursDeGuvernare (da, așa arătau blogurile în 2008), prețul combustibililor urmează să crească cu 5 bani pe litru, pentru a include și taxele alea imbecile instituite de Tăriceanu și continuate de toți cei care au venit după el.

Era logic. Și trebuia făcut.

Pentru că taxa e stupidă, ilegală, incomodă și imbecilă (la fel ca Tăriceanu) și sunt prea multe mașini trecute de la unii la alții fără acte.

Așa, guvernul rezolvă două probleme dintr-un foc. Urmează ca Poliția, după ce se pune în aplicare măsura asta, să zică “gata, aveți 3 luni să vă puneți actele la punct și să nu mai circulați cu contracte de închiriere după voi sau cu mașini pe Bulgaria” și gata.

Deci da. 8 ani ca să anulezi o taxă imbecilă. Atât durează.

 

metoda-predarii

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

91 comentarii

  1. asta inseamna ca noi, fraierii de pana acum, vom putea recupera taxa?

    00
    • Cine stie in cati ani de zile se va recupera taxa asta. Statul e premiant la luat bani, dar la rambursat…
      Pariu ca statu’ n-o sa vrea sa plateasca si dobanda la banii pe care „i-a pastrat”.

      00
    • Nu faceti greseala asta. Acum iti cere pe langa dovada platii taxei si dovada ca nu ai recuperat taxa. Sa vezi ce misto e cand plata taxei s-a facut de catre firma de leasing in urma cu n ani. A mai fost galceava asta mai demult cu recuperatul taxei. Pe pariu ca nu o sa moara taxa…

      00
    • Cei care si-au vandut intre timp masina sau au cumparat-o prin leasing, cam raman de fraieri.

      00
  2. Pai bun, asta inseamna ca platim in continuare o taxa pe care am platit-o deja, nu?

    00
  3. Ne asteptam atunci la eliminarea taxei de solidaritate pt. Bancorex si a taxei de autostrazi, din pretul benzinei/ motorinei??

    Alte doua taxe imbecile.

    00
  4. Bun. Acum se vor umple iar șoselele cu toate gioarsele

    00
    • Da, ca pana acum circulau doar pe soselele din Bulgaria… :)

      00
    • Ai dreptate, până acum circulau doar ultimele modele pe la noi, de-acu’ să vezi nasolie… În altă realitate, dacă un tânăr are 3000 de euro şi vrea să îşi cumpere o maşină, zic eu că e mai bine să îşi ia cea mai bună maşină pe care i-o permite acel buget,,decât să-şi ia una cu 2000 şi să dea restul la stat.

      00
    • Prin taxa asta nu se voia eliminarea gioarselor (daciile 1310 de pe vremea lui Burebista puteau circula linistite). Tinta era eliminarea masinilor vechi de 4-8 ani care faceau concurenta masinilor noi. Adica in loc sa iti iei VW-ul 1.9TDI (la care viseaza orice roman) cu 7-8000 de euro iti luai un Logan nou (si mai chel) in acelasi pret.
      In toate variantele taxei gioarsele puteau circula linistite. Era conceptul ala idiot ca o masina mai veche va circula mai putin si – in mintile lor – va polua mai putin.

      00
    • Asta pentru ca ITP poate face orice service de 2 lei, unde dai 3 lei si il treci si cu bicicleta. :)

      00
  5. Eu am platit taxa de inmatriculare 80 euro (masina noua) si acu o sa platesc aceeasi taxa pentru restul vietii !?! Wtf, ca 5 bani / litru x mii litri / ani de zile = suma enorma de bani. Iar asta cu recuperatu…eu stiu, probabil e greu si complicat si…..

    00
    • Pai 80 euro te-au făcut pe tine? Bagă-i în cumințenie :)

      00
    • Pentru mine era bun asa, cu taxa aia de 80 euro, iar faza cu bagat taxa in benzina nu-mi convine, mie personal.

      00
    • La 150.000 Km cu o masina care arde o medie de 7% pe toata distanta asta, aia 5 bani inseamna 525 de lei.
      Nu e chiar atat de rau.

      00
    • 80euro e parfum….eu am platit 1600 euro pentru Audi A4 din 2008 in anul 2014… nu ma deranjeaza ca am platit banii astia…. in tari precum Danemarca se plateste mult mai mult…. astept cu nerabdare momentul in care o sa avem un transport public civilizat si centru oraselor inchis pentru masini care nu sunt electrice…. cam asta e problema daca ar scoate taxa de mediu…. nu rezolva nici o problema a societati…. nu ajuta in nici un fel pe cei care vor sa isi cumpere masini mai bune(era un exemplu mai sus ca un student care are 3000 de euro si vrea sa isi ia masina nu mai da 1000 euro la stat) pentru ca acestia vor platii mult mai mult in combustibil de acum in colo….

      As fi vrut sa ramana taxa de mediu….ba chiar sa o mareasca….dar sa creasca si ajutorul de la stat pentru cei care vor sa isi cumpere masini electrice….

      00
    • Nu vorba neapărat de sumă, ci de cash flow. 5 bani ai sa-i dai oricând. Nu-i simti. În timp ce o suma mai mare plătibilă dintr-o dată, te poate bloca într-un proiect/demers, etc. falimentele se intâmplă la cash flow, nu neapărat la inexistentă banilor, ci la inexistența banilor la un moment dat.

      00
    • Eu am plătit 1900 euro pt un Logan din 2006 pe benzina Euro 3 cu 85.000 km.

      00
  6. Pai taxa era ilegala si acum o baga in pretul benzinei si o sa plateasca toata lumea si tie ti se pare logic si normal. Voua va trebuie impozit de 70% si apoi cand va rasculati sa va spuna aia de la guvern ca vor subventiona parcarea si nu mai e nimeni suparat.
    Chiar ma entuziasmasem ca ai zis ceva inteligent recent, se pare ca ai inceput iar sa bagi legale…

    00
    • Nu boss…taxa o sa devina normala pentru toata lumea care merge cu o „Masina” si polueaza…taxa de poluare…dooooooh???
      Nu mergi …nu poluezi…ce e asa greu?

      00
    • Taxa care se aplica la simpla detinere a masinii e ilegala (si ilogica). Taxa care se aplica utilizarii masinii e ceva mai isteata.

      00
    • Taxa pe utilizarea masinii se cheama impozit sau probabil mai vrei o taxa pentru utilizarea masinii care sa se cheme „taxa pentru utilizarea masinii” ca sa stii domnule pentru ce dai banii.

      00
    • Impozitul e taxa pe detinere, ca nu platesti in functie de cat mergi.

      00
    • Si va doriti taxa pentru utilizarea masinii? Eu asta am impresia, ca nu puteti dormi noaptea ca nu impoziteaza statul faptul ca folositi masina.

      00
    • Eu unul nu-s adeptul a jdemii de taxe, dar daca tot vor sa taxeze atunci ar putea macar sa ii arda pe aia care se suie in masina si ca sa mearga 500m dupa paine sau aia care merg zilnic la ora de varf singuri in masina prin ambuteiaje interminabile catre serviciu cand ar putea lua bicicleta, scuterul sau transportul in comun si ar mai relaxa putin traficul sau pe aia care isi cumpara masini mult mai mari decat au nevoie si ocupa spatiu amboulea.
      Masinile au ajuns ca antibioticele, atat de practice si utile incat sunt folosite excesiv si fara cap. Problema asta ar trebui putin corectata.

      00
    • @alex: la reeducare tip Piteşti i-aş trimite pe chiaburii ăia! Auzi la ei! să meargă singuri în maşina personală şi cumpărată din banii şi din munca lor, să deţină maşini mai mari decât Logan-ul, să plătescă impozite de 2000 + pe motoarele ălea mari de capitalişti malefici care fură ţărişoara asta lăsată de bunicii noştri Traian şi Decebal … păi unde se cred? într-n stat democratic ori civilizat? Păi ce suntem noi, România sau Best Coreea? E musai să le scoatem băşinile ăstea din cap. Dă-i în poola mea cu maşinile lor! Biciclete la toţi, sau pe jos. De unde atâta tupeu jegos să-ţi cumperi ce maşină vrei, să circuli cât şi cum vrei, să-ţi duci copiii la şcoală cu maşina… Păi pentru ce am murit noi la revoluţie?

      00
  7. Partea buna cu umplerea soselelor e ca nu se va putea circula cu viteza…hehe! Poate-poate centuri ocolitoare etc!

    00
  8. Bine mai, dar e publicata legea deja? Nu? Ramine la stadiul de zvon. Eu m-am linistit cu ideile astea misto care ramin fara finalitatea dorita.
    Cit despre gioarse, efectul e de fapt ca gioarsele vor creste cu sau fara taxa.. Taxa pentru un golf iv euro 4 de prin 2004 e vreo 250 de euro.

    00
  9. O singura problema vad aici. O sa bage taxa in pretul benzinei si dupa vreo 2-3 ani o sa o faca din nou, separat, dupa modelul taxei de drum. Acum ceva timp, a fost bagata o taxa de drum in pretul benzinei. Oficial pentru intretinerea drumurilor. Apoi, ulterior a aparut rovinieta, ca doar si alte state aveau, iar noi nu. Oficial, tot pentru intretinerea drumurilor. Vechea taxa din pretul benzinei a ramas. Apoi, a aparut supra-acciza. Ghiciti pentru ce. Vechile taxe au ramas… De aia e benzina atat de scumpa chiar daca petrolul s-a ieftinit masiv. No, ghiciti acum ce se va intampla mai departe cu taxa de poluare…

    00
  10. Cand vor fi eliminate vizele pentru SUA, poate o sa vedem eliminata si taxa de mediu.

    00
  11. Pai cum o anuleaza daca e bagata in pretul benzinei, la fel ca si alte taxe absolut stupide?

    00
  12. E o miscare inteligenta si calculata. Ii lasa pe fraieri sa-si ia motoare E3 – E4 cu capacitate cilindrica mare iar in 3-5 ani o sa-i indoaie cu impozitul. Apoi mai sunt miile de bulgari ce vor incepe sa plateasca taxe in RO, o sa le iasa ceva cascaval.

    Si cea mai tare chestie e ca lovesc in transportatori iar astia in general cumpara masinile noi.

    00
  13. Pai taxa asta nu era sa descurajeze cumparatorul sa-si cumpere masina second hand?

    00
  14. Nu stiu ce sa cred, pana nu se aplica nu stim.
    Ma intereseaza foarte tare deoarece cam in 2 saptamani trebuie sa platesc o taxa de vreo 1000 de euro pentru prima inmatriculare.

    Dar eu stiu ca lucrurile functioneaza astfel:
    – delibereaza ei
    – voteaza legea
    – vin normativele
    – se aplica normativele in toate institutille

    Totul poate sa dureze si 2-3 luni sau mai mult :)
    Corectati-ma daca gresesc :)

    00
  15. ‘Logic’ ar fi ca aceeași OUG/HG/Lege să includă și procedura de recuperare a taxei, pentru cei care au plătit-o deja. Ideal într-o singură tranșă, nu pe 10 ani, că și eu i-am dat pe toți odată.

    Să sperăm și că intrarea Grawe pe piața RCA e un semnal că se apropie legea care să permită ca tu, nevinovatul, să îți repari mașina pe asigurarea ta. Nu începeți iar cu ‘dar ăla nu e casco?’ că mă doare tastatura de câte ori am explicat că nu.

    00
    • mai explica odata totusi
      casco actual iti permite sa repari masina ta in orice conditii, indiferent daca esti vinovat sau nu, adica include deja „să îți repari mașina pe asigurarea ta”

      doar ca e mai scumpa, dar nu m-as mira ca un viitor RCA care sa asigure „să îți repari mașina pe asigurarea ta” sa fe doar cu 2 lei mai ieftin decat actualul casco care include mult mai mult
      caz in care imi bag :- in rca obligatoriu, ar trebui sa fie ori casco ori rca trecut ca obligatoriu

      00
    • Recuperarea se face intr-o singura transa si acum, s-a decis la nivel UE ca e ilegal sa se dea inapoi banii in mai multe transe atunci cand se restituie o taxa care s-a platit intr-o singura transa.

      00
    • Nu va repeziti la partea cu recuperatul caci nu cred ca se va prevedea recuperarea. Asa cum se vehiculeaza acum taxa asta e perpetua, nu unica la inmatriculare, pentru prin urmare cei ce au platit deja taxa in urma cu niste ani in urma se va presupune ca au poluat in timpul asta si au ” consumat” din ce-au platit. Probabil ca tot in justitie se vor putea regla conturile, pentru ca e evident ca daca ai platit 2000-3000 de EUR anul trecut e incorect sa se presupuna ca ai poluat de banii astia asa ca , cine stie.

      00
    • Ce să mai explic? Este, din câte știu, rătăcită pe undeva prin vrafurile de legi ce așteaptă trecerea prin furcile caudine ale parlamentului, și o modificare a legii asigurărilor. Modificare ce ar face posibil ca tu, posesor de auto, să îți faci asigurarea obligatorie RCA la o firmă care, în cazul în care ești accidentat de altul, să te despăgubească ei pe tine, urmând ca apoi să-și regleze conturile cu RCA-ul vinovatului. Atât! Nu acoperă alte riscuri, cum o face asigurarea CASCO, gen furt, vandalism, fenomene meteo etc. Doar să știu că firma la care îmi fac RCA-ul este cea care se ocupă de despăgubiri/reparații etc, în cazul în care eu sunt partea nevinovată într-un accident.

      Și da, probabil va costa mai mult. Sunt complet de acord cu asta. DAR va tria (eu zic în maxim 1 an) asigurătorii, nefiind exclus să mai vedem cum dispar câțiva dintre ăia care sunt mereu în topul reclamațiilor la ASF.

      Bine… mai poate fi posibilă și o modificare a legii în care tot ce am scris eu mai sus să fie o posibilitate, un tip de asigurare, un pseudo-casco dacă vrei, iar cealaltă posibilitate să fie polițele actuale, alea gen ‘mă doare la bașcheți că e cea mai ieftină, că oricum n-o folosesc eu’.

      00
  16. bun, deci de acum plătesc de două ori taxa asta: odată deja e plătită, a doua oară la benzinărie. dar dacă e logic…

    00
  17. Taxa de mediu devenise o formalitate (cel putin pt masinile Euro 5 și Euro 6). Bloca mai mai mult vânzarea de mașini vechi și circuitul natural al mașinilor de la cei bogați la cei săraci, pe lângă alte greutăți inutile pe care le genera. Cu alte cuvinte făcea mai mult rău decât bine.
    Problema cea mai mare anul acesta va fi asigurarea RCA, care trece ușor de 1000 RON pt. cei din București.

    00
    • NOU
      #54

      Tocmai, ca sa nu platesti 1000 euro taxa, mai bine puneai 1500 euro si luai modelul euro5.
      Acum nu se va mai intampla.
      Superb, ce sa zic.

      00
  18. Modificarea propusa nu va elimina in totalitate masinile pe Bulgaria. Ramane impozitul absolut nesimtit pentru motoare mari, in special pentru ce depaseste 3 l. De exemplu, la peste 4 l impozitul e vreo 7000 lei. In functie de masina, in 3-5 ani o mai platesti odata si statului. De aceea masinile smechere vor ramane pe Bulgaria si vor veni inapoi numai cele mici, giorsulite.

    Mai au de facut o reasezare de impozite daca vrem ca sa fim si noi o tara normala.

    00
    • Nu cred ca se va intampla asta. Desi mi-as dori :). In ziua doi vand masina si-mi iau Jeep Hemi :). Dar e doar un vis umed.

      00
  19. Bun! Au rezolvat-o expertii in armament nuclear, geo-politica si taxe, e naspa. Zoso, cum rezisti?!

    00
  20. Nu mai mergeț cu mașina si ,mai ales, nu vă mai drogaț.
    ideal ar fi sa coste 7 lei benzina si lumea sa foloseasca trolebuzul nu sa circule toti saracii cu gioarse in 3 roti , fara itp, fara frane, fara rca, fara carnet, fara sa fie apti medical sa orice. SI SA POLUEZE aerul pe care il respiram toti, fie saraci, fie bogati SI sa fim toti bolnavi si apatici pentru tot restul vietii noastre de oi.

    Auzi, 5 bani la litru le dezechilibreaza lor bugetul…

    00
    • Lumea poate folosi troleibuzul acolo unde acesta exista. Sunt sate si zone izolate care nu au vazut niciodata transport in comun si nici macar asfalt. Oamenilor de acolo le-ar prinde bine o masina mai robusta, chiar mai veche, care sa ii lege de lume, sa poata sa isi duca la scoala copiii si la spital batranii.

      Ce te deranjeaza pe tine se poate rezolva la nivel local cu taxe de acces in centrul orasului. Bineinteles daca e un oras mai de doamne ajuta cu 200.000+ de locuitori.

      00
    • Si garantezi tu ca cei de la tara nu mai vin si prin oras? :)

      00
    • NU garantez nimic, dar la oras o sa se supuna regulilor de acolo.

      00
  21. S-a gandit statul la o noua metoda de a scoate bani de la fraieri. Fraieri, evident, fiind noi, aia care platim deja rovinieta, rca, impozit pe masina si Dumnezeu stie cate alte taxe incluse deja in pretul carburantilor. Stiti voi, diferenta aia de 50% din pretul benzinei pe care o ia statul in prezent.

    00
  22. Astia sunt prosti de bubuie. Din multe motive. In primul rand, pt ca exista deja o taxa de poluare in pretul combustibilului. In al doilea, ca altul era scopul taxei, care acum nu mai e atins(toata lumea plateste la fel, deci principiul poluatorul plateste cade). In al treilea rand, eu, care am platit timbrul de mediu, platesc in continuare taxa de poluare in pretul combustibilului? Plus de asta, nu e deja destul de scump combustibilul?

    00
    • Daca masina mea consuma 30/100 si fac minim 50km pe zi iar a ta 6/100 si o scoti doar in weekend vrep 30km….. cam cum poluam noi la fel ia explica-mi academic…

      00
    • Nici nu am zis ca poluam la fel, insa la numar egal de km parcursi, platim aproximativ aceeasi suma. Cei cu masini diesel platesc mai putin, pentru ca e consumul mai mic, desi poluarea e mai mare. Iar va inghesuiti cu dislike la puncte de vedere petinente.
      Din nou intreb: de ce trebuie sa platesc eu din nou taxa deja platita?
      De ce inca o taxa de poluare in combustibil?
      De ce plateste aceeasi taxa(5 bani/litru) si ala cu masina din 1900 toamna, care polueaza de rupe, dar si ala cu masina euro 5/6, care polueaza mult mai putin?

      Voi nu va puneti intrebarile astea? Nu, nu sunt de acord ca timbrul de mediu sa ramana asa cum e, insa nici asa cum au gandit ei nu e bine.

      Dupa mine, solutia cea mai simpla este o suma modica, anuala, la impozit. Calculata tot in functie de noxe, vechime, norma euro etc. Astfel plateste toata lumea, doar cat foloseste masina, fara ca fiecare sa plateasca la fel in pretul combustibilului, si asa mare si plin de taxe. Ce ar fi gresit in asta?

      00
  23. luați-vă electrice, curentu’ n-are „taxă de primă înmatriculare” inclusă în prețul lui.

    00
  24. Daca scot si taxarea asta aberanta la cilindreele peste 3L, o sa ceasca si consumul de combustibil => mai multi bani la buget :D

    00
  25. Asta cu taxa se transforma e o prostie si ma mir ca ti se pare „logica”. Practic se anuleaza o taxa ilegala (cum trebuia de mult) dar se baga alta in pretul la benzina…de ce nu au anulat-o si gata? Nu are benzina destule taxe deja?
    Pe principiul tau ai putea aplauda orice suprataxa: de maine scadem TVA cu 3% dar bagam taxa de bou 3%…ura!!! scade TVA

    00
  26. Problema e ca în prețul combustibilului există deja o taxă de poluare/mediu. Și am vaga impresie că e cam nasol cu taxare dublă. Deși nah, nu ar fi o noutate la noi.

    00
  27. deci avem asa; pensii speciale parlamentari, magistrati, militari la 45 de ani. se pregatesc alesii locali,profesorii si sigur se mai lipesc si altii. de unde dracu sa scoti toti banii ?! orice taxa platita direct fara birocratie hartii etc este perfecta pentru buget

    00
  28. E bine taticu,sa nu platesc numai eu taxa la masina,sa mai plateasca si aia cu drujbele,motocultoarele,tractoarele,vapoarele,locomotivele,motostivuitoarele,incarcatoarele,wolele,buldozerele,excavatoarele,ca si aia polueaza,nu numai noi astia prostii cu autoturismele.

    00
  29. dar eu as mai putea recupera taxa daca masina nu mai e in posesia mea si am vandut-o?

    00
  30. Deci taxa asta vinde Citroen, a avut 7 neveste, a rupt PNL-ul ca sa faca jocurile PSD-ului si are copil mic si soacra mai tanara ca el?
    Mama ei de taxa!

    00
  31. NOU
    #79

    Nu stiu cati isi dau seama, ca e o imbecilitate.
    Asta nu e nici un principiu „poluatorul plateste” ca desi in ultimii 10-20 de ani sistemele anti-poluare au evoluat, consumul masinilor NU, sau cel putin nu considerabil.
    Practic un poluator de 15 ani va plati (per km) aceeasi bani (sau chiar mai putini) ca un poluator de ultima generatie. Ca dieselul euro3 meu de 15 ani consuma mai putin decat un logan nou pe benzina euro6.
    Genial de proasta solutia, daca privesti obiectiv.

    00
  32. Nu era normal sa fie introdusa in taxa de drum si diferentiat in functie de emisii? O masina EURO 2 consuma cu 30% decat un EURO 6, dar polueaza >2 ori mai mult. Asta fara sa iei in considerare uzura unui motor de 20 de ani.
    Inteleg bucuria, dar cand vad fumul negru produs de unele masini…

    00
  33. Nu mai pot face zoom pe ipad de cateva zile…

    00
  34. Deci stai un pic sa inteleg, pe langa ca avem benzina mai scumpa ca in Austria, guvernantii au gasit o metoda de a o face si mai scumpa?

    Trebuie sa recunoastem ca sunt si ai nostrii buni la ceva. Poate in curand speram sa-i ajungem pe italieni din urma la pret, la ei e totusi 1.35 EUR, hai ca se poate.

    Personal mi se rupe, ungaria e la 5 minute, daca va creste simtitor voi alimenta de la ei si gata, dar restul tarii ce vor face?

    Cred ca e doar disperarea ca dupa actiunile antifrauda de anul trecut, anul asta incasarile au scazut drastic, si e foame de bani. Incepe sa exagereze.

    00
    • Am alimentat saptamana trecuta in Italia cu 1.2 euro de peste tot. In elvetia am alimentat cu 1.7-1.8 euro litrul. In Crostia e 0.75 euro litrul. Votbesc de diesel.

      00
  35. Practic, aia care au mașini noi și nepoluante plătesc taxa pentru aia cu harburi. Pe când majorări de impozite pentru mașinile poluante ca acolo ar trebui sa fie treaba.

    Oricum, parca de la anul dispăreau aia 7 centi ai lui Sova din benzina și sunt înlocuiți cu 5 bani

    00
  36. s-au introdus multe taxe in combustibil si nu s-a facut ninic cu banii !

    00
  37. E jenant ca exista inca idiotzi care considera ca aceasta taxa abuziva era o masura anti-rabla si nu un viol la buzunarul cetateanului. Cat de prosti sunt acesti oameni??

    00
  38. Vali, și cum imi interzice mie Politia sa umblu 2 săptămâni cu mașina prietenului meu din Bulgaria?! Nu există evidență la intrarea tarii, ca să stii de cand umblu pe șoselele patriei. E U. E.

    00
  39. Pai eu am platit taxa pt masina. Si daca nu o recuperez , corect ar fi sa am alt pret la carburant. Sa puna astia pompe inteligente.Sa ma intrebe pompa: daca aveti taxa platita tastati 1…..Si pt cei ce spera la recuperarea taxei, am o intrebare: Daca a durat 8 ani sa anuleze o lege imbecila,cat crezi ca va dura sa anuleze efectele acestei prostii? Nu-mi raspundeti cu injuraturi va rog. Si eu sunt in aceiasi oala.

    00
  40. Nimeni nu va plati taxa de 2 ori, cei care au platit deja taxa o pot recupera si vor plati doar la pretul carburantului. Nu are nici un rost sa discutam daca statul trebuia sa ne ceara sau nu taxa de poluare, taxe oricum vor fi, important este sa fie o taxa corecta si nediscriminatorie. Si sa fim sinceri varianta cu taxa in pretul carburantului este mult mai realista. Cei care si au cumparat masini noi si au platit taxe mici de aprox 100e sar de coor in sus, dar sunt multi romani care nu au 10k de coco sa isi ia masina noua si poate nu isi permit o rata de 1000 roni pe luna si vor o masina modesta la 2-3000 si statul ii mwieste si le face taxa cat masina. Aici e gresit. Iar noi ca romani ne intereseaza doar de insine, daca eu am platit o taxa de 50 e la masina noua ma doar in pwla de romanu de langa mine ca taxa nu e corecta si el plateste 1000, si daca cumva vine vorba sa nu mai plateasca banii astia „Sa moara capra vecinului!”

    00
  41. Era o idee buna, cel care alimenteaza mult polueaza in egala masura, dar cum nimic logic nu functioneaza in tara asta vom asista la timbrul de mediu v 2.0 in viitorul apropiat.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.