Cum fentezi statul când ai mașină cu motor mare și nu ai chef să plătești impozit

Să zicem că toată viața ai avut numai mașini triste și în ultima vreme îți merge bine de tot. Autovit are soluții: LandCruisere cu motoare de 4.5 sau 4.9, Touareg-uri cu motoare de 5 litri sau banalul X5 cu motor de 4.4. Problema e că, la motoarele astea, impozitul e pe măsură: 7.500 lei la motorul de 4.5, de pildă.

Dar există soluții.

Una dintre ele e șuntarea simplă și absolut nedetectabilă a impozitului. Eu vând mașina lui Ionel Ionescu din Ionești de Brad. Fac contractul de vânzare cumpărare, merg cu el la Fisc și scot mașina de pe numele meu. După care arunc contractul și îmi văd de ale mele.

Mașina rămâne pe numele meu la Poliție și Fiscul nu face controale în trafic. Merge și cu contracte false, și cu firme radiate, și cu cetățeni din alte țări. De unde și sintagma “acte valabile” din anunțuri.

Și toate astea pentru că statul e lacom și prost în același timp. Pentru stat, contează și pe numele cui e, și cine plătește impozite pe mașină. Să mai fie un rând de acte. Un rând de birocrați. Un rând de nervi.

masina-mare

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

52 comentarii

  1. dar nici nu mai poti sa o vinzi vreodată, pentru ca la fisc apare ca e vanduta lui x

    • Ionel Ionescu din Ionești de Brad nu iti poate vinde masina inapoi dupa 3 zile la un sfert de pret si sa scoti contractul doar cand ai nevoie de el ?

      00
    • Crezi ca ar vrea cineva sa plateasca timbrul de mediu, anyway?

      De ce crezi ca majoritatea masinilor se vand cu „se poate circula cu numerele astea, ofer procura”?

      Ramane masina pe numele lu’ X, ca nu e problema.

  2. tot eu trebuie să vă învăț? :)

    • da, chiar sunt curios cum scoti tu fiscalul la o masina care la administratia financiara nu mai e pe numele tau, iar ala pe numele caruia ai incheiat contractul de vanzare, evident ca nu a platit impozitul ?

      01
    • cu șpagă. cu acte false. come on.

    • NOU
      #7

      certificatul fiscal trebuie la politie, deci poti inregistra masina la primarie si o scoti in secunda urmatoare

      10
    • Salut se poate face ceva sa nu plătesc impozitul la un motor de 5200? Mersi

      11
    • Buna. As aprecia un sfat din partea dumneavoastra, daca este posibil. Am o masina cu motor de 2800, si evident impozitul pe masura. Masina e pe numele unei rude decedate si sunt in urma cu plata impozitelor. Impozitul se tot aduna si vreau sa gasesc o modalitate fie sa nu-l mai platesc deloc (ceea ce ar fi ideal), fie sa platesc retro si sa stopez impozitul aferent anului viitor . As putea sa las situatia in aer sau trebuie facuta succesiunea si un contract de vanzare-cumparare?

      00
  3. Mai e faza cu „utilitarele”. Gen Porsche Cayenne.

    00
    • numai fraierii plătesc impozit

    • probabil ca si tauregu’ asta din anunt e la fel – un fel de struto-camila care e camioneta sau cam asa – am intalnit multe prin zona maramures, satu-mare (in special cu volan pe dreapta); sau inmatriculate pe primarie!

      01
  4. Nu mai zice dintr-astea, ca se supara lazyadmin pe tine

    00
  5. Da si nu prea. Singura varianta este ca Ionescu sa nu existe.
    Am cuparat un ford fiesta din 2005 pe firma si nu am avut timp sa merg sa il trec la impozit. Am fost sunat si mi au amintit. Ford cuparat din Bucuresti si firma din Craiova.
    O alta problema apare la vanzarea masinii. Ca nu poti sa o iei inapoi de la Ionescu pentru ca el nu a inscris masina la primarie/taxe si impozite locale. Si nici nu poate sa o vanda pentru ca de fapt nu o are.

    10
  6. Treba asta merge pana cand vrei sa vinzi masina si trebuie sa ii dai aluia dovada de la anaf sa isi inmatriculeze masina.

    00
    • Poti sa o inscri pe bulgari dupa io vinzi la om si omu se duce la rar si si o inacrie pe romanania fara probleme presupun :)) nu mai ai nev de fiscal

      00
  7. Eu stiu ca daca nu o baga cumparatorul in decurs de 30 de zile , o sa treaca automat la un anumit moment la tn la impozit daca nu o bagi tu. Atunci cand o radiaza vanzatorul au si datele tale si vad unde sa vandut. Cel putin asa spun aia de la primarie. Eu nu am incercat. Dau bine mersi 2160 pe an.

    00
  8. Pe late meleaguri ai de a face cu DMV. Vinzi masina lui „Ionescu de unde vrei tu” si ai un pink slip din 2 parti , una pentru Ionescu si alta pentru tine. Parte ata trebuie sa completezi numele si adresa lui ionescu si cand ai vandut masina si pe ce bani sa o trimiti la DMV, daca nu faci asta si Ionescu nu merge sa o treaca pe el, amenzile de parcare, trecutul pe rosu la semafor vin la tine si esti obligat sa le platesti. Ionescu merge cu pinkslip la DMV si primeste „registration” si apoi in cateva saptamani primeste alt „pink slip”. Registration trebui sa il plateasca anual si e un functie de valoarea masini cand a cumparat-o.

    00
  9. E veche , dar nu prea mai merge. M-am gandit la asta cand am vrut sa-mi iau Jeep SRT. Riscul de a ma trezi dupa 2-3 ani cu impozite mai mari decat valoarea masini, ignorand faptul ca aia a mea era pe viata , mi s-a parut nejustificat si-am decis ca sunt oarecum prea sarac sa manifest astfel de fetisuri in Romania .
    A se citi : cunosc cazuri recente de oameni carora le-au venit datele de la fisc si impunere.
    Din cate stiu , poti sa refuzi , contesti impunerea , in anumite conditii, pe motiv ca masina nu a fost inscrisa in circulatie pe numele tau, practic neavand drept de circulatie dupa alea 30 de zile era radiata ”de facto”, doar ca nu e asa simplu. Pentru ca tu tot ai sa cumperi asigurari , rovignete dupa data contractului si ai sa exploatezi evident faptul ca masina nu are numerele retrase.
    Asa ca, la fel ca Daemon, 2160 de lei pe an pentru favorul pe care mi-l face statul de a imi permite sa circul cu un motor de 3 litri. Multumesc domnul stat socialist roman.

    32
    • Păi acuma serios, cam care ar fi un impozit OK pentru 3 litri? 300 de lei? 1000 de lei? Plm, e 3 litri, e clar că nu e dacie, e clar că nu e 100% necesară această motorizare, e clar că e un lux și nu o necesitate, de ce ți se pare mult să dai 2000 de lei pe an?
      Asta este tipic românesc: vreau să-mi iau mașină, dar mă uit doar la prețul de vânzare, dacă mi-l permit, mă bucur, dar uit de costurile de întreținere, iar atunci când îmi amintesc de ele, înjur statul.

      418
    • @Paul – daca tot luam capacitatea motorului drept etalon, desi e cel mai prost etalon ever, un impozit OK pentru 3 litri ar fi 1.5x impozitul pentru 2 litri, nu?

      Tu esti de acord cu cota unica de impozitare sau ai vrea o cota progresiva? Ca sa inteleg unde stam.

      50
    • daca nu era impozitul ala la 3l azi probabil aveam un Outback :D
      si aveam piele crem

      10
    • promiți? :P

    • @Paul, cu mentalitatea asta nu mă mir că PSD încă face ravagii în România.

      Păi ce legătură are capacitatea cilindrică cu valoarea mașinii?

      Și în al doilea rând, nu consum oare mai multă benzină deci mai multe accize dacă am motor mai mare?

      Nimeni nu va recunoaște vreodată, dar cel mai bun impozit auto, și anti poluare, și anti lux(doar suntem un stat socialist ce sărăcie) e cea de la Peco.

      Problema majoră în Europa e că deja e supra-mega impozitat carburantul, așa că a fost nevoie de idei noi.

      E pur și simplu vorba de bani, nimic mai mult.

      Râdem glumim dar e doar o chestiune de timp până cand bicicleta va fi impozitată în funcție de nr. de viteze. Pentru că vor zice că pistele de biciclete costă bani, trebuie asfaltate, întreținute, etc. Va fi nevoie de RCA, că doar circuli pe drumuri publice, etc.

      De fapt doar se va dori compensarea banilor din cauză că vor scădea banii luați de pe șoferi.

      Și atunci se vor găsi cei că tine care vor zice că ce, bicicleta e un lux, poți merge și pe jos, nu e o necesitate.

      90
    • gasisem unu fix in perioada aia. 3l. 230cai. Ceva mai bine echipat.
      Dar plm..2000lei in plus pe an…

      01
    • 230cp am și eu, pe 2.5. și e doar 1.000 lei impozitul :)

    • @manu144x o dai cu psdul ca un copil mic. Aici e vorba de o lege veche de cand lumea pt un produs de lux pe care nu ti-l permiti, dar inventezi legi ideale care te-ar avantaja pe tine si probabil inca vreo 10 oameni.
      Deci tu spui ca e prea scump 2000 de lei, dar ar fi OK sa bage taxa in combustibil. Sa zicem ca iti vor face impozitul la 3.0 600 de lei. Deci ramane o diferenta de 1400 de lei pe care o scutesti in fiecare an.
      Sa zicem ca iti arunca 1 leu in plus la carburant, aia e, vine un guvern care isi asuma o crestere cu 1 leu in locul taxelor mai mici. Tu te bucuri, jubilezi, cumperi Subaru Outback 3.0 benzina, 230 cp. Consum 13l/100km. Dupa 15k km, masina iti consuma 1950 de litri, adica 1950 de lei in plus fata de initialul 600 de lei pe care l-ai dat pe impozit. Poate o sa fie 0.5 lei/litru majorarea, dar o sa faci 20k km si tot la 2000 de lei ajungi.
      Da, stiu, si eu caut de ceva vreme o masina road-legal pentru track-day cu motor de 4l+ benzina aspirat, insa sunt constient ca nu imi permit taxele si nu ma astept sa se schimbe in ce zici tu acolo prea curand si nu pt ca PSD, ci pt ca UE, greenpeace, koala si ursi panda. In special ca m-ar avantaja pe mine si poate pe inca 20, insa ar dezavantaja zeci de mii de oameni care isi cumpara 3l sau mai mare si fac 40-50-60k km pe an. Cunosc 3 oameni care au motoare mai mari de 3l si sunt multumiti de ele, platesc impozitul pe care il platesc si fac si cate 50k km pe an cu ele.

      Si ca sa inchei cu ce ai deschis tu, un exemplu random: Audi A6 2016 2.0 TDI AT BASIC – 47k euro; Audi A6 2016 3.0 TDI AT BASIC – 55k euro.

      14
    • @Paul: nu stiu ce ma ingrozeste mai mult: stupiditatea de care dai dovada, sau zecile de like-uri de la mesajul tau…

      Oare de ce romanul are URA pe aproapele lui, caruia ii merge mai bine? Cat de jegoasa mentalitate e asta? „Domle, daca vrei LUX, atunci plateste taxe gandite de retardati mintal, ca doar…ai LUX!”

      „Daca iti permiti sa iti iei masina de LUX, plateste!” Masini cu motoare de 3L poti lua de la 2.000 la 10.000 euro oricand. Asta e LUX? Ca atunci un LOGAN nou cu 9.000 euro banuiesc ca e tot lux, dupa capul tau.

      Logica unui impozit mai mare pentru un motor mai mare ar fi normal sa se rezume strict la CONSUM (si automat POLUARE). Eu am motor 1.6 benzina si imi consuma 9-10 litri. Am si motor 2.5 diesel si imi consuma 11-12 litri. Diferenta intre cele 2 motoare e de maxim 2 litri/100 km, deci diferenta de poluare este extrem de mica. Dar stii diferenta de impozit cat e? De vreo 15 ori mai mare pentru motorul de 2.5!!! Asta inseamna ca as putea sa cumpar 15 masini cu motor de 1.6 si in total as platii impozit cat pentru 1 masina cu motor 2.5. Dupa capul tau, asta e perfect ok. Tu iti imaginezi cat polueaza cele 15 motoare 1.6 comparat cu 1 motor 2.5? „Da’ nu-i bai! Cel cu motor de 2.5 trebuie sa plateasca, pentru ca POLUEAZA!”

      Stiu masini cu motoare de 3.0 diesel care consuma cat motorul meu de 1.6 benzina. Si cei cu 3.0 platesc impozit de 30 de ori mai mare!!! La propriu!

      Continui sa ma intreb: cat poti sa fi de ratat sa sustii in continuare asa aberatii…

      190
  10. @Paul: poate tie nu ti-e 100% necesara. Poate nu e necesara cuiva din Bucale sau din orasele mari. Dar ptr badea Ion care are doar drum de pamant pana la casa lui din Adunatii Copaceni si mai face 2-3 drumuri saptamanal pana la stana e o necesitate nu un lux.
    Un impozit corect ar fi ala calculat dupa cum se calculeaza fiecare impozit progresiv in lumea asta. Spre exemplu in cazul unei masini de 3l:

    8*9 + 2*19 + 3*77 + 2*153 = 647 lei. Sau ceva de genul, ca nu prea ma stiu cu matematica.

    00
    • Autoutilitara, ca badea ion n-are nevoie de subaru legacy sa mearga la stana

      11
    • Poti inmatricula autoutilitara pe persoana fizica? Si daca da, autoutilitara cum se defineste? Nu trebuie sa aiba numai spatiu de marfa si 2 maxim 3 locuri? Un aro vechi se incadreaza ca autoutilitara? Si cu cat e mai ieftina autoutilitara la impozite?

      00
    • eu nu inteleg cum un dezlegat ca paul asta stie sa tasteze si la laptop, deci frate retardismul pur exista si dovada e paul si cei ca el frate…..

      10
  11. Ma poate lamuri careva, va rog?
    Presupunem situatia: tanar sub 30 de ani, asigurare la mondeo m-ar costa in bucuresti 1600-2000 lei. Masina inmatriculata pe numele tatalui, in alt judet, asigurarea costa 550lei. Acum, pentru a beneficia de un loc de parcare langa blocul in care am cumparat apartament vreau sa fac contract de vanzare-cumparare cu tata si s-o trec in rolul meu la sector3 pentru a putea plati impozitul si locul de parcare. Dar sa nu o inmatriculez, sa ramana pe numele tatalui, inclusiv asigurarea.
    Stiu ca nu e tocmai moral….dar ma intereseaza cat de „la limita legii” e si care ar fi sansele de a fi prins si pedeapsa :))
    Merci!

    00
  12. Faza e ca atunci cand tu iti vinzi masina si o scoti din evidentele fiscale, automat cei de la fisc fac o adresa catre agentia fiscala unde isi are cumparatorul domiciliul, iar cei de la acel fisc il invita pe cumparator sa vina sa-si declare masina si sa plateasca impozit. Asa ca o luati cu totii in mana ca niste guvizi milogi care vreti masini smechere dar nu produceti 3 lei ca sa le platiti impozitele.

    00
    • Foarte misto exprimarea. Doar ca eu vand masina catre dl Ionel Ionescu din Ionești de Brad cum a spus zoso si cei de la administratia fiscala de unde apartin trimet adresa catre administratia fiscala din Ionești de Brad iar acolo surpriza cea mai mare e ca nu exista nici un domn Ionel Ionescu. Ce crezi tu ca se intampla? Iti zic eu: Nimic. Daca in loc de camerele pt rovinieta s-ar pune camere cu un soft pt identificarea masinilor ce nu sunt inregistrate pt impozit cred ca am fi amundoi surprins. Tu mai tare decat mine.
      Si apoi din cunostintele mele stiu ca inca functioneaza inmatricularea pe BG, transformarea atelajului in autoutilitara N1 si …masina poate sa circule pe numerele actuale . Pb e ca unele din autoturismele din ultima categorie se vand de mai multe ori fara ca propietarul din acte sa stie.

      01
  13. Degeaba.. La o masina cu motor de 3.0 , daca vrei sa o scoti din evidenta financiara in urma contractului de vanzare/cumparare catre Ionel Ionescu din Cuca Macaii , esti obligat sa achiti tot impozitul pe anul respectiv (22 milioane) pt ca autoritatea fiscala sa iti emita fiscalu si sa ti-o scoata din evidenta. Plus ca de anul viitor se aude ca bazele de date ale politiei si fiscului vor fi unite, special pt depistarea celor de au masinile in aer … Oricum legea este o aberatie, Eu daca vreau sa imi vand masina luna viitoare (ianuarie 2017), sunt obligat sa achit integral impozitul pe tot anul 2017 pt o masina care eu nu o mai folosesc. si culmea daca imi cumpar alta masina, trb sa o iau in evidenta, la sfarsitul anului platesc iar impozit ca doar am folosit-o.. :)))))

    00
  14. Un alt sistem foarte simplu este cel de a trece masina pe o persoana cu handicap, nu se plateste nimic nici daca ai motor de 5000 cc

    00
    • Daca ar fi asa de simplu, stai linistit ca s-ar umple tara de handicapati (nu ca n-ar fi deja)…Masina trebuie sa fie prevazuta cu adaptari/modificari in vederea conducerii de catre o persoana cu dizabilitati, modificari ce trebuie validate de RAR.
      Nu zic ca este imposibil, dar tot ai de dat bani si spagi care, uneori s-ar putea sa usture mai mult decat impozitul.

      11
  15. Statul Roman e prost…asta este clar. Dar aceste lucruri nu vor merge pana la infinit. Si pana la urma daca esti sarac mergi pe jos.

    00
  16. Tara de hoti si cocalari.
    Ce atatea discutii, atatea smiorcaieli. Ca PSD-ul, ca UE, ca fiscul. Pai bai puletilor cu trei lei in buzunar, in toata europa asta masinile cu motoare mari sunt aspru taxate. De ce dracu au aparut BMW-uri, Audi -uri, Mercedes-uri, etc. cu motoare de maxim 2 litri? Deoarece toate tarile din UE, si nu numai, au politica de taxe de asa natura incat descurajeaza motoarele mari. Nu e comunism, nu e dorinta de a combate luxul, este politica OFICIALA a UE. Scrie in Tratatul de aderare ca statele membre se angajeaza sa respecte politica UE privind combaterea poluarii si reducerea amprentei de carbon. De aici vine tot. Si e bine ca e asa. Cine spune ca un motor de 3 litri consuma si deci polueaza ca unul de 1,6 ori e dobitoc ori face pe nebunul. Mai mult, fiecare stat are o politica sociala specifica. In conformitate cu mult invocata Constitutie, Romania este un stat social in care nu primeaza luxul ci solidaritatea sociala. Va place nu va place conform legii e normal ca aia de vor masina de peste 20 de mii de euro si motor de 2 sau 3 litri (nu conteaza cilindreea neaparat ci valoarea de nou a masinii) sa fie catalogati drept consumatori de produse de lux si taxati ca atare. E o chestiune de optiune politica. Nu va convine, iesiti la vot si schimbati constitutia, treceti acolo ca Romanica e un stat capitalist, neoliberal salbatec, in care luxul este politica de stat si drept urmare toate produsele de lux trebuie taxate la fel ca cele normale. Imediat se vede ineptia. CUm sa-i spui unuia cu motor de 1,5 dci si Logan de 9000 de euro ca trebuie sa plateasca impozit cat unul cu motor de 5 litri si masina de 40 000 de euro. Tre sa fii tampit! Te linseaza lumea pe strada ca politician. Cum sa legiferezi politici de stat in favoarea unei minoritati economice, bogatii.

    Si aici vine tendinta romanului de a fi tigan. Adica de a lua la SH o masina care noua costa 50 – 60 mii euro si de a avea pretentia de a plati taxe ca la un Logan pentru simplu motiv ca el a dat pe masina SH de 10 ani tot 9 mii de euro cat costa un Logan nou. Oriunde in lumea asta luxul e lux si se plateste ca atare, ca si prostia. Notiunea de lux trebuie apreciata si la nivelul de trai din tara respectiva. Lux in Germania poate insemna o masina de peste 50.000 de euro pe cand in ROmania lux este orice masina peste 20 000 de euro de vreme ce statistica spune ca majoritatea populatiei da pe o masina cca. 10 000 euro. In Romania se plateste si prostia domnilor, aceea de a cumpara o masina sh de lux cu gandul numai la beneficiile unui motor mare si deci mai andurant, a unui confort sporit, etc, fara insa a lua in calcul TCO al masinii, adica, revizii la timp si de calitate, CASCO, RCA, impozit, consum de carburant, etc. Majoritatea masinilor sh de lux din Romania sunt prost intretinute, nu au CASCO, nu platesc impozite. Ori, ce spune asta despre proprietarii lor: ca nu isi permit masinile cu pricina, ca de fapt aveau bani de un Logan nou dar au ales sa ia un Touareg de 3,0 tdi pe credit de nevoi personale si umbla cu el fara casco, cu nr. de bulgari, fara rca, cu cauciucuri de iarna chinezesti, cu piese din dezmembrari, si nu trec ITP-ul la noxe in veci deoarece scot fum ca Raba de pe vremea lui Ceausescu. Si cand sa plateasca placerea asta (care aduce a masochism) la impozite si combustibil sar de cur in sus ca e scumpa Romania la taxe. Daca esti prost si vrei lux plateste, fii barbat si nu te mai vaita atat.

    13
  17. @Li Wu , tu ai putina dreptate in ce zici totusi da-mi voie sa iti spun de ce impozitul de acum e aberant de mare pt autoturismele cu motoare peste 3 l .
    Luam exemplu Ion si Gheorghe . Ion castiga 7000 pe luna net . Gheorghe castiga 2000 pe luna net . Ion a invatat si sa chinuit sa ajunga acolo . Gheorghe la durut in pula si prefera jumate de salar sa il sparga la birtu din sat . Ion baiat istet strange 20.000 euro pt o masina noua cei drept in vreo 5 ani asa . Gheorghe il doare in pula strange si el 4.000 euro tot cam in acelasi timp . Acum vine problema Ion al nostru nu vrea sa cumpere masina noua pt ca stie ca isi pierde 30% din valoare in primul an si merge si cumpara o masina maxim 4 ani vechime sa zicem un Mercedes E 350 Bluetec ( 3l diesel cu adblue ) Euro 6 . Gheorghe merge si isi ia si el un Bmw ca doar nu o fi fraer 2.0 benzinar din 2004 2005 . Revenim la poluare Ion cu Bluetecu scoate un 50 55 grame Co 2 Gheorghe cu benzinaru scoate si el un 250 gr co2 da e smeker are bmw . Ion a muncit pe branci ca sa ramana fara griji si plateste unui stat infect 2350 lei pe an impozit si nu are autostrazi sosele normale locuri de parcare gheorghe il doaren pula ca masina se poate repara si la srot chiar daca e toata ruginita si plateste 300 lei de 8x mai putin ca saracu nu are bani ca are o viata chinuita . Unde e normalitatea intre cei doi ? Consider ca pe carburant ar trebui sa existe o singura acciza de poluare ( cu cat mergi mai mult cu atat platesti mai mult ) dar totodata consider ca si impozitul auto ar trebui recalculat si in functie de poluare si de vechimea autoturismului . Sa zicem un calcul exemplu 50 euro/litru cilindree + 2.5 euro x val Co2 + 10 euro x an vechime
    In cazul lui Ion ar fi 340 euro pe an
    In cazul lui Gheo 865 euro pe an . Sa il vezi pe Gheo cum nu ii mai trebuie BMW si se multumeste si el cu un Sandero de 4 ani vechime la care ar plati 290 euro . E doar un exemplu binenteles aceste cifre se pot modifica +- .

    41
    • NOU
      #43

      Doamne am râs cu lacrimi best coment ewer , glumind ai spus ceea ce gândesc de foarte mulți ani , îmi cer scuze că postez cu câțiva ani întârziere dar nu mă pot abtine este cea mai tare poveste cu Ion 😂😂😂

      00
  18. Germania de exemplu taxa la un motor dw 3.7 litri este 380 euro pe an. Mai este Romania in Europa??? Te caci pe ea lege 🤣🤣🤣🤣

    10
    • Si daca am compara si salariile din Germania cu cele din Romania, care sunt de cel putin 7 ori mai mari (depinde cu ce salariu calculam) ar rezulta un impozit de aproximativ 55 euro pe an in Romania, la motorul de 3,7 litrii :)) Cand in realitate e vreo 800 euro probabil (nu situ sigur).

      Stiu ca nu asa se calculeaza impozitul, bazat pe venitul mediu. Dar ca idee, daca tot sar toti astia cu „asa e in UE” in sus, ar fi bine sa faca aceasta comparatie si apoi sa taca. Daca nemtii ar platii un impozit de 7 ori mai mare, adica vreo 2600 euro, sunt convins ca ar zbura de la conducere politicianul care ar avea tupeul sa propuna asa ceva. Pe cand la noi in Romania, toti incapabilii si handicapatii ii aplauda si le motiveaza deciziile retardate politicienilor debili. Doar de dragul de a-l vedea pe vecinul instarit ca si-o ia in freza. „Asa-i trebuie, daca vrea LUX!” Serios? Omul lucreaza de-i sar capacele, cand tu stai cu berea in mana si il barfesti dupa ce ti-ai scos foaie de boala pe naspa, ca nu aveai chef de lucru azi. Vai de noi, romanii. Vai de noi.

      00
  19. Nu se aplica falsul și uzul de fals? Eu zic ca este riscanta faza cu Ionescu Ionel, fictiv. Urmează apoi posibile repercursiuni.

    00
  20. Vali, dar dacă verifica Politia ca tu ai făcut un contract fictiv cu o persoană fictiva, cu date aiurea, eu zic ca o sa constate acest lucru, nu?,, 😉”! Doar verifica ca” Ionescu Ionel „nu există. Și atunci? Ce o sa zici? Ca ai făcut un contract de vanzare cumpărare cu cineva, fără document de identitate?

    00
  21. Cat de cocalar saracie sa fii sa iti doresti motor de 3l dar sa plangi la 2-3000 de lei impozit. Pai impozitu’ ala asta va zice: nu iti permiti nene, ia ceva mai mic.

    Ca sa nu mai spunem ca si suma aia e o caterinca :)

    00
    • Stii ca exista ARO cu motoare de 3 litri? Si alea nu-s masini scumpe sau de lux, dar hei, hai s-o taxam ca S-Klasse pentru ca why the fuck not.

      40
  22. Nu exista, cei de la taxe trimit contractul la cei din localitatea aluia care iti cumpara masina, daca acolo nu va exista persoana, vei fi pasibil de un dosar penal, iar daca persoana e reala, va trebui sa plateasca impozit. Au fist cazuri cand nu a ajuns contractul acolo doar dintr-o eroare a lor.

    00
  23. NOU
    #52

    Salutare! Am un Jeep cumpărat de la cineva care nu poate sa-mi dea fiscalul, deși mi a zis ca în câteva zile o sa-l am. Au trecut 4 ani și nu-l am nici acum! Ce pot face în situația asta ca să pot sa îl trec pe mine! Contract de vânzare cumpărare am. Multumesc

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube