M-am distrat la Gală, mă distrez mai tare acum

Prima fază, înainte de toate, e asta: daca te uiți la ce afișări a făcut Gala Next Big Vlogger pe paginile celor 6 vloggeri unde se transmitea simultan îți poți da seama de dimensiunea țepei luate de Coca Cola. Nu i-a păsat nimănui de competiție, de gală, de câștigători, de Irina Rhimes (oricine ar fi ea). Pui asta în context cu onorariile, cu afișele outdoor, cu printurile de pe cutii și te gândești ca la anul e posibil să nu se mai facă.

Dar…

A apărut la o televiziune cu o reputație ireproșabilă o știre că evenimentul nu a avut autorizație de la ISU. Și nu contează sursa când vrei să înjuri compania sau campania, până la urmă, important e să te descarci. Eh, ce soluții are Coca Cola acum, presupunând că au avut acea autorizație, dar nu și reclamă la acea televiziune?

  1. să apeleze la oamenii pe care i-au plătit pentru campanie ca să împrăștie mesajul, ceea ce, să fim serioși, nu poate face, pentru că oamenii urăsc compania și campania și contractul pe care l-au semnat, nu și banii pe care îi iau. unul dintre cei 6 mentori mi se plângea că are în contract obligația să facă frumos până la 5am, normal că la 5 și 10 secunde se cară fără să se uite înapoi și nu îi mai pasă de nimic, pe principiul “după mine potopul”.
  2. să apeleze la oameni care au fost acolo, că au mai fost și civili, nu doar vloggeri, dar oamenii ăștia nu au nici un interes să publice ceva, că ei n-au fost în campanie, așa că îi vor trimite la ăia care au fost în campanie sau vor cere bani.

De aia veți vedea probabil o dezmințire la Obae și pe Hotnews, pe bani, deși, în locul lor, eu nici nu m-aș obosi cu așa ceva. Oamenii care ieșeau din stație vedeau Ambulanța și mașina pompierilor, e de ajuns, indiferent ce spune Antena1.

 

next-big-vlogger

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

33 comentarii

  1. Cine sunt astia si de ce se oboseste coca cola cu asa ceva ? E atat de putin important si plictisitor incat mai degraba m-as fi uitat la Singur Acasa 1,2 si 3.


    Comentariu apreciat.930
    • Sincer, nu cred ca cei de la Coca Cola se gândeau ca o sa spargă internetul cu ediția de NextVlogger dar uite ca Dana Bacinschi are 70.000 followeri pe Youtube după un an de activitate, fără să dea impresia că s-a omorât cu video-urile deci exista și rezultate după astfel de evenimente.

      Eu sunt bătrân, născut in ’80 și probabil de asta nu m-a prins febra vlogg-urilor sau a podcast-urilor și chiar nu înțeleg cum de niște puști au 22 milioane vizualizări pentru melodia 5GANG – FOCURI, dar ăsta este viitorul, cred ca bloggerii A listeri de azi nici nu vor mai scrie peste 5 ani pentru ca vor fi irelevanți și oricum își pierd din cititori, eu unul am renunțat sa mai intru zilnic pe unele blogguri pentru ca aveau articole doar despre evenimentele de pe hotnews, gen Uite ce a zis Viorica, voi ce părere aveți ? …

      190
    • tocmai pentru că ești nascut în 80 o să vrei să citești ceva, nu să te uiți la “focuri”.
      iar trendul e bine, vin cititori noi pe blog mereu, tocmai pentru că e din ce în ce mai puțin de citit pe net.

    • Apropo, Alina Ceausan la 80 de ani: https://instagram.com/kipriyanovna

      70
  2. Cred ca nu ai inteles bine. Amenda a fost data pentru ca scena aia a fost amplasata fara autorizatie PE TOT TIMPUL ZILEI, nu doar in timpul evenimentului, si a blocat iesirea calatorilor din metrou. Da, cei 200-300 de oameni prezenti la eventiment au fost in siguranta, insa amenda se refera la cele cateva mii care au folosit metroul in timpul zilei si care nu au fost. In timpul evenimentului Coca-Cola totul a fost ok si pot sa confirm prezenta ambulantei si a masinii de pompieri.


    Comentariu apreciat.760
  3. Am râs tare când am văzut că cei de la Coca-Cola sau asociat cu Ilie Cactus.


    Comentariu apreciat.330
  4. Ce cacat mai ie si vlogherii astia? Cui ii pasa, in afara eventual de trei putzoi care n-au bani nici de cola zero? Inteleg ca angajezi maimutze la PR doar ca sa le dai la buci, dar chiar sa te apuci sa le si crezi, semn de mare prostie. De banii frecati aiurea (in afara de ideea geniala cu statia de metrou) puneau cate un afis mare cu CocaColea in toate benzinariile din tara, si vindeau mai mult.


    Comentariu apreciat.350
    • defapt putoii aia sunt targetul coca cola. faptul ca la 25+ ani nu iti dai seama ca n-ar mai trebui sa bagi otrava aia in tine pentru ca metabolism si pentru ca prea mult zahar,e problema ta nu a lor

      60
    • Permite-mi sa te contrazic. Targetul CocaCola nu cred ca e reprezentat de cei atat de netezi pe creier incat sa le curga din gura la ”vloguri”, aia merg la Frutti Fresh. Cola vrea pe mese in Centrul Vechi, in cluburi, pe terase etc. Pentru asta trebuie bani. De ce crezi ca nu a aparut nici un radio national cu manele? Pentru ca, desi sunt multi, nici o firma serioasa nu si-ar face reclama pe asa ceva, sa spere ca vinde ceva bun la cocleti.

      22
    • Vezi ca nu-i om mai neted pe creier in Vlogosfera (ma refer la cei extra relevanti cu 1 mil+abonati ) decat Ilie. Daca nici asta nu te contrazice..

      20
    • Nu stiu ce e aia Ilie. Am mai auzit numele asta pe aici, dar in rest, chiar nu am idee. Am pierdut ceva?

      50
    • ilie e cel mai mare promoter coca-cola si e fix descrierea a ceea ce spui tu ca nu e targetul coca-cola. e putoi,e vlogger si bonus e cat se poate de neted pe creier

      30
    • 1. Gresit. Cel mai mare promoter CocaCola este Mos Craciun.
      2.Ca e platit ala sa promoveze e una, ce isi permite sa cumpere des audienta lui este alta. Chestiuni diferite. Ca asa, si Maricica vinde telefoane de o mie de euro pe salariu de 1400 de lei ;)
      Multumesc de lamurire, am aflat ce e Ilie. N-am pierdut nimic.
      Was a good talk.

      10
  5. Asta a fost prima editie? Dupa cifre, pare oricum sa fie ultima. Rezultate 0.


    Comentariu apreciat.220
  6. De ce ai participa la un eveniment unde sunt invitati toti cretinii? Credeam ca e important si cu cine te afisezi.


    Comentariu apreciat.310
  7. de acum încolo o să beau mai mult Pepsi


    Comentariu apreciat.330
  8. Daca din alea de la PR macar era una la care sa ii bagi metroul in statie atunci cel puțin nu te ai dus chiar degeaba!


    Comentariu apreciat.350
  9. Asa ai zis si anul trecut si uite ca s-a facut si editia a 2-a…. si acum sincer, nu e ca si cum Coca-Cola are mare nevoie de publicitate :))

    100
  10. Oarecum tangent cu subiectul, cine vrea cringefest si bani de marketing cheltuiti aiurea sa se uite la “Cel mai tare din parcare”, concurs de rap cu AFO si Micutzu, care e sponsorizat de Lidl si unde nu e voie sa injuri (spoiler alert, in toate episoadele pe care le-am vazut, 2 sau 3, cineva a pierdut finala pentru ca a injurat). Plus momentul ales e foarte bun, sa faci eveniment in parcare de magazin acum toamna cand e frig afara (in primul episod, care e o capodopera de cringe si de umor involuntar, inghetau aia de frig, dupa aceea au mai incalzit pe acolo).

    20
  11. Statia aia cam da sa cada de cativa ani, metrorex n-au venit cu niciun comunicat cum ca e safe statia Titan, nu ma intereseaza asa mult campania lor sau cine a venit dar nu inteleg de ce metrorex o freaca la rece cu fisurile alea de atatia ani, sa inteleg ca la romani o fisura inseamna siguranta. O bag si eu pe aia, gata, n-o sa mai beau cola ca a fost gigel acolo.

    30
  12. NOU
    #29

    45.000 de vizualizări de la 5 vlogeri diferiți care au într-o bună măsură același public și peste 4 milioane de abonați cumulat. 1% și ăia copii.
    La anul cel mai probabil se sparge bula asta.

    40
    • Ca idee, o vizualizare numarata acolo e in functie de durata? Adica, daca unul a dat din greseala 3 secunde pe clip, intra ca s-a uitat atent la smecherie si ca-i place? Deci, ca ar cumpara Cola si nu Pepsi, pentru ca uite ce tari evenimente sustin?

      10
  13. În era politically correct trebuie și Cola să ardă bugetele de marketing pe ceva, Cupa Mondială e doar odată la 4 ani… Sucurile îndulcite și industria tutunului au cam aceeasi dilema…cum să le bag copiilor otrava pe gât ca să am venit constant 30 de ani?

    30
  14. Dacă e să analizăm cine se uita la genu asta de content respectiv tinerii pana in 25 de ani , deși majoritatea sunt intre 10 – 18 ani , atunci Coca Cola și-a ales bine platforma de promovare . Ca număr de vizualizări încă e prematur să te pronunți , tocmai asta e avantajul streamingurilor si in special youtube , te uiti cand vrei nu neaparat cand este live . Daca fiecare face macar 100k x 6 nu ar fi asa rau , partea proasta e ca toti au cam aceași subscriberi . Coca Cola Romania are un buget pt. Marketing care trebuie folosit ca unii sa si justifice activitatea… Nu agentiile de PR ar trebui sa se ocupe de asta , in mod normal ar trebui sa existe un departament de Marketing sau mai specializat Marcomm care coordonează restul de departamente inclusiv de PR.

    00
    • Daca fiecare face macar 100k x 6 nu ar fi asa ra

      când să le mai facă, bosulică, că a fost eveniment live, peste 3 săptămâni?!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.