Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

8 comentarii

  1. uuu ce baza a creat cu campania asta in sat :)))))

    00
  2. Chiar au dreptate cu reclama asta.

    00
  3. Super tare :) Cel mai amuzant clip publicitar :D

    00
  4. Era misto sa fie logo-ul maimare :))=)) Incredibil…O idee excelenta..

    00
  5. Răspunzând la întrebarea din titlu: nici cum.

    00
  6. block all ads…
    sau: Mă! ai văzut reclama aia cu dero? Du-te mă și taci, numa în reclame spală așa de bine.

    00
  7. O idee copiata (cu replici cu tot) de pe un siteulet la moda acum vreo 2 ani (nu e bai, ideea a mai copiat-o o agentie mare, pentru un print Effie). Site-ul se numea “What the consumer never says” si a decedat intre timp. Clona lui, cu un an si ceva vechime, a ramas insa: https://www.tumblr.com/privacy/consent?redirect=http%3A%2F%2Ftpdsaa.tumblr.com%2F

    Apreciez ideea de a critica tertipurile publicitatii si limbajul de marketing, dar nu copiind integral o idee (cu tot cu “insight”-ul aferent).

    00
  8. In urma unor discutii cu unul dintre autori, am inteles ca respectiva campanie a fost gandita intr-adevar de la zero.

    Insight-ul plutea de ceva vreme in mediul publicitar si mai fusese folosit in diferite forme, motiv pentru care am avut atat de comuna senzatie de deja vu (de-aici si comment-ul).

    Pe de alta parte, nu vreau sa acuz oamenii pe nedrept :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.