Continuarea poveștii cu PPT Outlet…

Avem deja continuarea poveștii cu Nike KD8, care în magazin sunt 500 lei, dar Gigel Outlet îi vindea cu 160 lei.

Prima, pe care deja o bănuiați, e că e campanie. Ce naiba, era prea evident să nu fie. Aparent, cineva a făcut o pagină unde vinde falsuri, riscându-și libertatea, pentru ca oamenii să realizeze că falsurile sunt nașpa și mai bine cumpără originale. Dap, pare extrem de logic pentru românul bolnav de scenarită.

ppt-outlet-idioti-scenarita

Dacă le spui că sunt tâmpiți, probabil se supără. În mod sigur se supără. De fapt, nu cred, vor trăi cu impresia că îți aperi campania și că ei au avut dreptate. Inclusiv articolul ăsta e o dovadă că ei au dreptate și că e o campanie. Așa funcționează mintea tâmpitului.

A doua e că apar și alți păgubiți. Nu mă prind cum funcționează schema asta: omul ăla are un nume, trimite prin curier o marfă și primește banii acasă tot prin curier. E așa de simplu să faci o reclamație la poliție, ca să îl salte. Dar aparent e mai bine să faci justiție pe feisbuc. Cu poliția e complicat, trebuie să scrii și să îți asumi ce scrii.

ppt-outlet-pagubit

A treia faza e că unii spun că gigelul care detine paginile astea e ăsta, și asta doar pentru că dat like unor alte pagini care vând falsuri: Bărbați Chic și Pentru Bărbați.

Poate puteți să-mi explicați cum cumperi haine originale de la cineva prin Facebook. Sunt tare curios. Oamenii sunt atât de orbiți de prețuri că nu mai verifică și altceva?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

47 comentarii

  1. Multi cauta un quick fix :)) bani putini la calitate maxima :)) de asta probabil si castiga respectivul gigel suficienti bani incat sa nu munceasca o zi in viata lui .. din pmdv, nu sunt indeajuns de bogat incat sa imi permit cheap sht .

    00
  2. Nu, oamenii nu cred ca sunt originale, cred doar ca sunt suficient de „originale” ca sa-sio faca treaba 2 saptamani la mare sau in prima luna de scoala, gen.
    In plus, inj mintea romanului s-a implantat bine treaba aia: „Ba, si alea originale se fac tot in China, doar ca o strada mai incolo, e aceeasi treaba, esti un prost daca dai mai mult”. Si romanul nu suporta sa se simta fraier, pentru ca stie bine de tot cum e

    00
    • da, ok, dar ai luat-o o țeapă, fă ceva pe tema asta.

    • Aici ai dreptate.
      Dar, dupa ce-ti iei teapa, iti dai seama ca cel mai bun scenariu este sa-ti recuperezi banii, duca ce te chinui un pic.
      Dar, de fapt, tu ai vrea adidasii :) And that’s not gonna happen.

      00
  3. Prima mea geaca din piele a fost din musama, de fapt, si am purtat-o doi ani fara sa stiu ca nu e din piele. Asta se intampla acum mai bine de 15 ani.
    Cum de nu mi-am dat seama? Pentru că nu vazusem/avusem niciodată o geaca din piele.
    Cat a costat? Mai puțin de un sfert din pretul unei geci pe care o imita.
    Oamenii care iau teapa, cum am luat si eu, sunt naivi si nu stiu despre ce e vorba. Foarte tineri, creduli, naivi.
    Daca nu s-ar fi rupt geaca aia (dupa doi ani de purtat serios – numai pe aia o aveam), nu mi-as fi dat seama ca NU era din piele.

    00
  4. mie imi place taranul condescendent care ii va explica cristinei unde a gresit. stupid romanians at large

  5. Știi care e faza nașpa? În mesajul scris de academicianul ăla care care își lua nike cu 160 de lei este specificat clar ce a înțeles el din întâmplarea asta: greșeala lui că a cumpărat de pe internet. Nicidecum că a cumpărat de pe un grup de Facebook. Nop, cumpărăturile online sunt problema.
    Iar chestia asta ne afectează pe noi, cei cu magazine online.
    Odată pe lună primim amenințări cu plângeri la poliție când un produs nu se potrivește. Când îi spui că are varianta de retur sau schimb al produsului, că nu suntem în codru, se calmează. Reacția lor e normală, dacă au prieteni precum cel din postare.
    Tu ca magazin nu ai în target oameni ca ăsta, ei niciodată nu vor cumpăra de la tine. Problema e că ei au rol de influenceri, cel puțin asupra prietenilor lor.

    Și nu, nu am pretenția ca ANPC să facă curat pe Facebook. Cancerul ăsta se va curăța singur când lumea nu o să mai cumpere, până atunci, mult succes celor care chiar cred că rayban poate avea prețuri sub 100$ sau că ugg la 350 de lei e preț normal, nu umflat ca în malluri

    00
    • Problema e că ei au rol de influenceri, cel puțin asupra prietenilor lor.

      yep, asta e problema, e plin de idioți din ăștia, și poveștile astea se răspândesc mai rapid ca focul.

    • in mall preturile sunt „umflate” pt ca magazine respective platesc chirie dau bon etc.. de aceea e mai scump, daca cumperi din mall nu inseamna ca ai haine de calitate, aceasi pereche de papuci din caucic o gasesti in piata la bucur redusa cu 75% fix aceasi.(nu detin date si fise tehnice din compozitia cauciucului nu cred ca e cazul dar ochiometric sunt la fel si tin la fel) si in mall sunt falsuri bine facute! in mall totul e mai scump desi aceleasi haine le gasesti mai ieftin in alta parte.fix aceleasi.
      in cadrul magazinului dvs online cum se realizeaza returul? vine curierul la o ora fixa stabilita? sau il astept intr-un interval orar 9-18 sa imi ocupe toata ziua?desi poate ma mai duc la serviciu, cheltuiala curierului o suportati dvs? returul se realizeaza intr-o singura zi? in fine… putina atentie la formularea comentariului, e un pic bizar cand citesti amenintari la politie, o persoana nu te poate ameninta ca te reclama la politie e un drept sa faci o reclamatie, amenintarea se producea daca era o infractiune.

      00
  6. Nu e asa simplu sa il prinzi. M-am imprietenit cu un curier local, nu spun de la ce companie, am aflat o gramada de chestii pe care unii vanzatori le fac: De exemplu intr-o zi cand il asteptam langa masina sa ii dau un colet, curierul intrase intr-o firma vecina pentru cateva minute, observ ca mai vine cineva cu masina si iese cu 3 colete in mana asteptandu-l la fel. Il las sa preia coletele celui cu masina intai si apoi il intreb de ce a venit ala la curier si nu invers. Soferul mi-a spus ca respectivul e inregistrat la o adresa inexistenta, pe un nume oarecare, vinde replici de adidasi online si il suna mereu pe curier si vine dupa el cu marfa. Soferul a recunoscut ca nu e legal ce face dar respectivul ii lasa ciubuc de fiecare data.

    00
    • OK, și-atunci poliția îl ia pe curier, că AWBurile sunt inregistrate la fiecare curier.

      dar, cum ziceam, poliția are nevoie de o plângere.

    • E mai simplu printscreen si share pe Fb decat sa scrii de mana la politie, stiu.

      Insa si Fb ia amploare, vezi „actiunea” lui Godina de ieri in identificarea unui hit-and-run mortal. Au gasit masina.

      00
    • Asta se numeste complicitate.

      00
    • Pe lângă faptul ca adresa e fictiva, contractele la curier sunt facute pe numele unor cetățeni de etnie care nu detin altceva in afara de buletin.

      La fel si contul colector. Creierul operatiunii are doar un card cu care scoate banii si de cele mai multe ori nu merge el la bancomat, ci are o „sageata”.

      Politia isi bate capul cu asa ceva abia in momentul in care baiatul vinde suficient de mult incat sa conteze.

      00
    • Deschidere la livrare ?

      00
    • deschiderea la livrare costă in plus. gigelul care cumpără adidași cu 160 lei în loc de 500 nu are 10 lei de dat in plus.

    • Oare ti-au dat „Like” cei care nu au 10 lei in plus sau cei care au inteles ideea?

      Apropos, companiile care se ocupa cu marketing/plasare de produse/amprentare vizitatori au vreo categorie de genul „rupti in cur”, „sapunul e scump”, „parizer ieftin” etc?

      00
  7. Daca chiar e pe bune si tinand cont ca in Romania sunt multi prosti patentati mereu o sa puna botu’ cineva la prostiile astea :))

    00
  8. Postarile de la Pe aceeasi tema, arata hidos de tot. Alea merg frumos pe 3 coloane cu un font mult mai mic la titlu.

    00
  9. Imi place ca baiatul pe care il bănuiți a absolvit „școala vieții”. M-am liniștit. Viitorul antreprenoriatului in România este asigurat.

    00
  10. Cautand pe Google dupa numerele de telefon de pe cele 2 pagini de Facebook, am gasit si un site pe .ro.
    Oi fi gresit eu ceva?

    00
  11. Mdea comentariile dulgerilor de reddit. Ma amuz internally.

    O sa luam tepe pentru ca 0 educatie, atlfel nu inteleg cat de bolovan sa fii sa cumper de pe chat-ul facebook-ului un brand precum Nike si Adidas, de la o persoana care nu iti este prieten IRL. Cumperi pe facebook un hand-made sau un pandativ china wholesale, dar nu branduri.

    Ca idee am cumparat recet cu 300 de euro, 3 prechi de adidasi 2 nike si 1 new balance, 1 geanta wilson si cateva accesorii sport, toate originale. M-am documentat, dat mail cu intrebari, mi-am asumat 50 euro retur si in 4 zile lucratoare aveam produsele. Acelasi produse in ro erau peste 500 de euro.

    Nu, nu sunt sarac, dar nici window shopper.

    00
  12. NOU
    #34

    Prin 2011 mi-am luat o teapa clasica pe Okazii.ro, mers la Politie, facut plangere etc.
    La cateva zile ma suna domnisoara care mi-a dat teapa sa-mi spuna ca sunt bulangiu ca pentru doar 60 de lei am facut eu plangere la Politie, ca nu are de unde sa-mi dea banii inapoi ca i-a cheltuit, ca hai sa ne intelegem.
    In cele din urma am primit banii inapoi si ea a ramas in vizorul politiei ca cine stie ce tepe a mai dat.
    Anul trecut un magazin online a crezut ca e mai frumos sa refuzi returul si sa lasi clientul cu 2 haine care nu-i vin si cu o paguba de vreo 800 lei. Mare greseala, plangere la ANPC, apoi la Politie ca cei de la ANPC se pare ca se „cunosteau” bine cu proprietarii magazinului in cauza. La vreo o luna dupa a intrat si Politia pe fir, a cerut ceva acte si domnul proprietar m-a contactat frumos sa-mi propuna o intelegere ca nu era nevoie sa implic si Politia ca e prea mult.
    Ce vreau sa spun e ca romanii cand iau teapa sunt obisnuiti sa se planga pe net si atat. Prea complicat sa depui o plangere la ANPC sau la Politie. N-au ei timp de asta. Scriu un comentariu pe net, un post pe Facebook si cam aia e.

    00
    • ah, nu, spun la toți prietenii că pe net nu e treabă, mai bine lua de la prietenul lui care aduce din turcia. gigel, ăla om de încredere.

    • pai, si te-ai inteles cu patronu pana la urma sau ai mers pe mana politiei? :)

      00
    • Ba, eu cred ca politia rezolva plangerile in ordinea inversa depunerii lor. Mi-a dat o firma teapa de 350 lei prin 2012 si in afara de o declaratie la politie acum vreo 3 ani, n-am mai primit nici un semn.

      00
    • NOU
      #38

      @NIX Domnu’ patron mi-a cerut numarul de cont unde sa vireze banii, dar cu Politia tot nu scapase ca tot a trebuit sa dea niste explicatii la sediu. La vreo 2 saptamani dupa m-a sunat politistul care se ocupa de caz sa ma intrebe daca am primit toti banii si daca vreau sa retrag plangerea sau nu.
      @Cosmin E drept ca e mai greu in unele locuri cu Politia, dar probabil trebuia sa mai insisti si tu. Eu la ultimul caz descris am facut plangere online direct la Politia din localitatea unde isi avea sediul firma. Si dupa cum am spus, a functionat. Nu spun ca nu am fost si eu un pic surprins :)

      00
  13. Voi va amintiti cind o firma mare de pantofi a importat prin ’90 pantofi de morti? Aratau ca cei normali doar ca erau din carton si la prima ploaie se descompuneau.
    In acceasi perioada exista Whiskey cu termen de expirare care dupa un an se depunea la fundul sticlei.

    00
  14. E fascinant sa vezi cum oricine altcineva e de vina (X tepuiese, Y face campanie, Z l-a scris pe toaca etc) sau orice altceva a fost de vina, dar nu prostia cumparatorului.

    Nu, ea nu este niciodata „de vina”. Plus ca, oricum, daca ar fi prostia de vina, prostia nu-i a cumparatorului si nu e vina cumparatorului ca e prost, ci e vina [introdu aici ceva] ca nu l-a facut pe cumparator mai destept. Sau nu l-a desteptat. Sau nu i-a bagat ceva in tartacuta aia care-i apara gatul de ploaie. Sau, sau, sau…

    Oricum, se stie – noi avem cei mai inteligenti, frumosi si destepti cumparatori. Doar vanzatorii sunt niste prosti, urati si, neaparat, niste sclavi. Pentru ca „clientul nostru, stapanul nostru”.

    00
  15. Simplu, ii cumperi de pe un grup de FB unde poti sa vezi istoricul vanzatorului. Nu e asa dificil..

    00
    • =)) crezi ca bajetzii astia cu tepe n-au sute de conturi de fb de pe care sa-si dea recenzii pozitive?
      il cumperi doar daca vezi ca are verified si trimiti comanda cu verificare, un 20ron in plus chiar nu e mult, dar probabil atat valoreaza inteligenta multor romani

      00
    • Pentru ca, in era automatizarii, e greu sa automatizezi asa ceva si sa cresti artificial increderea.
      Sau pentru ca, in Romania, o fi greu sa spui ca totul e ok ca sa isi ia si altii teapa, poate moare si capra lui.

      Avand cumparatori [asa creduli] ca tine, nici nu ma mira ca unii pot trage lejer tepe. Am mai spus-o: o meritati, cu varf si indesata.

      Este ca iti „put” magazinele online oficiale/recunoscute? Put, cum sa nu – alea „fura” prin pret si adaos.

      00
  16. Tovarășul meu a fost în state venit acu câteva zile. 150-250$ adidași Nike adevărați.
    Cat de prost sa iei cu 150 lei.

    00
  17. Doar un gand….imi vine greu sa cred ca a trimis o sandal si o expadrila in loc de o pereche de adidasi. Adica totusi o fi trimis ceva parciuri dar nu in halul asta. Poate fi si un mini hoax si de aia nu e politie/rupt maini, picioare/etc.

    00
  18. Cum spune vorba straveche: Prost nu-i ala care cere, este ala care da!
    Si cum prost este ala care cumpara online fara sa verifice inainte DE UNDE cumpara asta spune multe despre cunostintele multora in a cumpara ceva online. Ca sa nu mai zic despre plata cu cardul, mai mult decat inexistenta.
    Cand cumperi online este simplu sa gasesti daca-i ceva putred:
    In primul rand Verifici pagina de contact / modalitate de contact. Daca n-are telefon si adresa = fake si o sa iei tapa.
    Te mai poti uita si la pret, bineinteles, daca ceea ce vrei sa cumperi l-ai gasit cu 100 lei si oriunde altundeva costa dublu sau mai mult, este prea frumos sa fie adevarat.
    Apoi te mai uiti daca are un sistem de review-uri / feedback de la clientii multumiti, pentru ca toti care sunt seriosi doresc sa afiseze laudele clientilor multumiti.
    Daca primele doua puncte sunt pozitive atunci treci la partea in care iei legatura cu magazinul / vanzatorul si vezi daca-i real ce scrie pe acolo.
    Abia apoi poti comanda in siguranta.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube