Cargus/Urgent Curier au făcut o greșeală strategică

Zilele acestea mocnește o nervozitate vecină cu lenea prin online la adresa Urgent Curier și Cargus, care au fuzionat. Lumea e supărată (inclusiv Chirilă, dacă îl putem numi așa) pentru că nu își primește coletele cu produsele comandate.

Fuziunea celor două servicii de curierat a avut lor într-un moment prost. Sfârșitul lui decembrie și începutul lui ianuarie e un moment ales prost, oamenii își așteaptă coletele cu cadouri de sărbători. Și ele nu vin. Și la companie e bulibășeală, pentru că s-au unit depozitele și managementul și sistemul de tracking.

Stupid. Puteau aștepta jumătatea lui ianuarie, când inclusiv coletele de Black Friday (da, mai sunt colete de BF nelivrate, dacă vă vine să credeți) și cele de sărbători erau livrate. Presupun că au făcut-o din rațiuni administrative.

Faza e că, dincolo de clienții care au cumpărat ceva sau nu și-au primit coletele, de care însă nu prea îi pasă nimănui, că nu e ca și cum ar avea de ales, sunt și clienții companii. Și ei au parte de bâlbâieli, și ei au colete netrimise și neprimite. Și acolo e buba.

Stând pe o stradă cu multe firme, curierii care lucrează pe ruta asta au tendința să fie mai isteți și mai rapizi decât media curierilor pe care îi întâlniți. Curierii știu nume, știu numere de telefon, știu cât timp le ia să ajungă din A în B,  știu când revin în zonă. Am avut 3 comenzi pe eMAG zilele trecute și într-o zi mi-au venit 2 curieri de la Cargus la ușă, nici unul nefiind cel care lucra pe ruta asta. A doua zi a venit un altul. Toți fără experiența zonei și, unii dintre ei, fără experiența muncii de curier. Ceea ce face ca firmele deja nervoase că coletele întârzie să fie și mai nemulțumite.

 

 

curier

“curier” via shutterstock

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

145 comentarii

  1. Beat this Chirila.

    Nr. de urmarire 093158648.
    Pe 8 decembrie a trimis un client din Tg. Mures un produs de reparat in garantie, garantie ce i-a expirat pe 29 decembrie 2015.
    Am dat adresa de livrare locul de munca, program 08:30-20:30. Trebuia livrat pe Sos. Alexandriei, depozitul lor e pe Atomistilor, in Magurele la 5 (cinci) minute distanta. Au mintit astfel:
    Nu au gasit pe nimeni la adresa. Se lucreaza de L-S, in permanenta e cineva acolo.
    Au zis ca nu m-au putut gasi nici la telefon in prima faza, dupa au mintit ca am solicitat eu, destinatarul, livrare intr-o alta zi.

    https://app.urgentcargus.ro/Private/Tracking.aspx

    00
  2. NOU
    #4

    Şi înainte de fuziune era la fel cu cei de la Cargus.

    Pe 22 dec 2014 am comandat de pe emag un router. Mi s-a spus că data aprox pentru livrare era 24 dec. Eram puţin neâncrezător știind că sunt sărbători. Pe 24 dimineață, surpriză. Primesc mesaj de la Cargus că îmi vor livra coletul chiar în ziua respectivă. La ora 14, sun la numărul din mesaj și băiatul îmi spune că el e acasă și că nu mai are nici un colet de livrat pentru că a livrat tot ce avea pt ziua respectivă.

    Am trimis mail celor de la Cargus să le „mulțumesc” pentru „livrare” și să returneze coletul celor de la emag. Un mail foarte respectuos, fără injurii, fără nimic indecent. Apoi am trimis un mail celor de la emag să le spun de problemă. Nici unii, nici ceilalți nu au răspuns. I-a durut în cot.

    După o lună dau peste mailul cu comanda făcută pe emag și am verificat trackingul coletului. Pe site-ul Cargus au scris că pe 24 nu m-a găsit nimeni acasă. Și mai fain era că au scris că nici pe 30 nu m-a găsit nimeni, deși nu mai primisem nici un mesaj.

    Și chestia era că puteam să aștept până după sărbători, dar ei au zis că îmi livrează coletul pe 24.

    M-am dus pe 26 în Carrefour și mi-am luat de acolo router-ul.

    Bravo Cargus! :)

    10
  3. firmele sunt deja nemultumite si de concurenta, in momentul de fata practic nu au cu cine lucra. cunosc firma mare care lucra cu Fan curier la modul ca trimiteau ei singuri un camion si de la BF pana in momentul de fata veneau curierii doar ca sa ridice din umeri – ei nu au loc unde sa incarce atatea colete.
    In alta ordine de idei, asta mi se pare un mare pas in spate pentru e-commerce-ul autohton. Nu stiu cine ar fi dispus sa dea cadoul de Craciun dupa ce a trecut si Craciunul pe rit vechi sau sa astepte un gadget la pret redus peste o luna…

    00
    • NOU
      #6

      românul tot român, pai fratilor, ati importat black friday de la tarile civilizate fara infrastructura tarilor civilizate, GANDITI BAI, DATI COMANDA CU O LUNA INAINTE DE SARBATORI SA VA AJUNGA, CA ASA SE INTAMPLA IN FIECARE AN, INCARCATI CURIERII AIUREA, CREATI BLOCAJE AIUREA si tot voi sunteti nemultumiti, n-o sa va mai livreze NIMENI coletele pe care uneori le refuzati fara motiv, numai pentru ca asa aveti voi chef. Si eu asteptam un colet de la FAN la inceputul lui decembrie, m-a anuntat pe mobil ca il livreaza, apoi dupa ce am stat in casa toata ziua sa il astept, n-a mai venit, nici pana azi…Urgentul era foarte bun inainte, sa speram ca nu il strica cargusul prin aceasta fuziune.

      00
  4. E o furtuna intr-un pahar.
    Iar daca vorbim de intarzieri, blackfriday-ul a fost mult mai dezastruos dpdv logistic.
    Acum doar o firma e in pana, fata de blackfriday cand toti aveau intarzieri.
    Iar ca firma ai contracte cu mai multe firme de curier, in felul asta iti poti face treaba fara stres.

    PS. azi a venit urgent sa-mi aduca un pachet expediat ieri.

    00
    • FAN are inca probleme in acoperirea clientilor corporate, si nu cred ca sunt singurii. cu toate astea, comanda mea de BF de la Cel.ro a venit in duminica de imediat de dupa BF, cu FAN-ul…

      00
  5. Ca pesoana fizica nu cred ca am trimis mai mult de 3 colete in ultimii 3 ani. Prefer sa le bag prin firma, gen le predau colegilor care fac coletaria si cand vine zilnic DPD-ul il ia si pe al meu.

    Ieri aveam zi de belit prin pseudo-sedinte, sun la Cargus si hai sa vedem cat timp ia un colet. Sun la 02cacat (provincial – Cluj) si fac comanda telefonica la ora 10 cu termen de ridicare pana in ora 17, la 16 si 20 sun la centrala daca mai vine curierul.

    Concluzii.

    2 ore am pierdut pe „numar ocupat” – cand sunam la centrala (provincie).
    3 tipe din callcenter m-au pus pe hold si aproximativ 15 minute – fiecare, dupa mi-au inchis.
    curierul a facut ridicarea la ora 18:45.
    azi la ora 17, coletul era in Brasov.
    am vorbit frumos.

    Foarte trist.

    00
  6. Indur orice din partea Cargus/Urgent/Nemo/oricine …numai sa nu mai aud de jegosii aia de la Fan Curier

    00
  7. Asta a fost una din conditii si cea mai importanta ceruta de noul detinator al urgent cargus ( da, firma urmata din fuziunea celor doua firme cargus si urgent curier a fost cumparata de un alt fond de investitii, se pare ca cel care detine si ddp) ca pana la 1 ianuarie 2016 sa se uneasca sa ii poata prelua si exista tot felul de clauze in noul contract si din acest motiv sau grabit sa faca tot felul de modificari
    detin un magazin online si lucrez cu cargus.
    Cunosc pe unul din conducerea lor si mi-a zis asa: fugi de cargus, o sa fie jale, cu toate ca am contract cu ei si anu trecut am livrat 15000 pachete
    L-am ascultat si am semnat cu fancourier.
    Cargus lucreaza cu subcontractori ( 90% din ei sunt firme detinute de oameni din cargus sau interpusi de ai lor, cand vine noua conducere si va incepe sa purice fiecare contract va fi jale, nu vor avea masini, pana gasesc alti etc.
    Vechiul urgent curier sa dezintegrat, au plecat oameni la nemoexpress,la fan , la alte firme.

    00
    • *s-a

      00
    • DPD nu e detinut de fondul de investititi , La Poste (posta franceza de stat ) detine DPD .
      DPD a cumparat 2 firme de curierat in Lituania si Letonia de la acelasi fond de investiti care detine Urgent Cargus .
      in concluzie Urgent -Cargus nu are nici o legatura cu DPD .

      00
    • Salut,

      Si Fan Curier are la fel subcontractati oameni peste tot in tara, in afara de Bucuresti, unde lucreaza cu angajati proprii. mai important este ca pe Timisoara ,Arad si Oradea au acelasi subcotnractor ca si Cargus.

      00
  8. Marti trebuia sa primesc 5 colete trimise spre Bucuresti, colete care au fost expediate luni. Marti am fost anuntat ca nu au plecat din depozitul de acolo, miercuri dimineata apareau sortate la depozitul Cargus de pe centura. Am mers pe la ora 13 la depozit in speranta ca mi le dau repede…mare greseala, am stat 5 ore acolo si nu mi-au gasit coletele. Joi la pranz ma suna un curier sa imi spuna ca imi aduce in juma de ora 1 colet din 5…dupa ce l-am luat am mers iar la depozit unde dupa o ora mi-au mai gasit un colet. Azi,vineri, am mai primit 2 colete. Il astept si pe ultimul.

    In timpul cat am stat la depozit, in receptie, am vazut cea mai proasta organizare ever si cel mai acut miserupism. Desi eram foarte multi oameni nemultumiti si receptia era plina nici macar un sefulet nu a venit sa vada de ce dracu stau oamenii aia acolo atata timp si fac galagie. Nici macar un „ne pare rau” nu am auzit. in plus, din receptie puteam sa vad tot callcenterul lor … Trei sferturi din cei de acolo nu vorbeau la telefon dar cand incercai sa suni iti spunea ca liniile sun ocupate.

    00
  9. Cred ca fiecare are povesti legat de fiecare firma de curier. Cred ca a depinde de zona una stai mai mult, nu de firma.

    Eu cu Urgent am avut constant probleme – au facut de cel putin 5(!) ori smenul cum ca nu e nimeni la adresa. Asta ca fi tu, clientul vinovat, ca el curierul nu a putut sa ajunga. Penultima data a amanat curierul 3 zile la rand cu scuza asta livrarea.
    Iar la call center nu raspunde nimeni de ani buni.
    Este asa haos la ei, ca inclusiv daca stai langa depozitul lor (cum ar fi cel din Tunari) tot primesti pachetul cu intarziere.

    Cu cei de la Fan, macar stiam ca oamenii venea fie dimineata, fie seara (aproape de centura) si dupa 3-4 livrari, il stiam pe sofer care era foarte okay.

    P.S. DPD sunt niste mega scartari care nu au curieri ci lucreaza cu ‘colaboratori’. Au preturi bune de trimis in afara (nu cu mult mai joase decat concurenta) dar succes daca sunt probleme in tara. Atat la primit cat si la trimis, a fost cu cantec.

    00
  10. Cargus si Urgent sunt varza de mult. Nu e ceva nou.

    00
  11. Vali, an de an firmele de CURierat nu-si imbunatatesc serviciile de niciun fel, stiu exact ce val o sa vina, stiu exact cati bani vor veni( in „” faza cu banii), problema este ca nu se aglomereaza cu aceeasi curieri an de an, eu am pe zona mea acelasi baiat care alearga ca un salahor, eu comand mai rar prin curier dar pe baiatul asta il vad aproape zi de zi si cand am luat ultima oara un colet de la el avea masina plina de plicuri si colete si nu apuca sa le livreze in ziua respectiva, deci, a cui e vina mai exact, sa zicem ca eu comand de maxim 5 ori pe an prin curier si tot el vine la scara, dupa un timp stia unde stau dar la tine poate ca ai comenzi mai multe si te-au invatat sau stie ca esti blogger(zic si eu), toata problema e ca nu fac nimic dar cer aceeasi bani, sunt cacaciosi pe partea de management si nu au oameni care pot calcula estimativ cam in cat timp ar trebui livratele coletele este putin cam trist, ultimul meu colet trebuia livrat intr-o zi de luni dar fiindca era perioada black COCKDAY am avut norocul sa-l ridic dupa o saptamana, asta dupa ce am alergat eu dupa curier desi primisem mesajul, la ce concluzie am ajuns, evit curier = mai putin stres pentru mine, pis pe firmele care vor doar profit si se lauda pe facebook ca-s pe primul loc la CURierat, unii-s vai de ei.

    00
    • Ar trebui sa iei premiu pentru cea mai lunga fraza. Esti talentat, ai putea sa le scrii cartile celor din puscarii!

      00
  12. Cargus are cei mai neprofesionisti curieri. Niciodata nu au rest, tot timpul trebuie sa alergi dupa ei prin oras, si nu urca niciodata. Ultima scuza auzita a fost ca nu are pornire la masina si de aia nu poate sa urce.

    00
  13. Am comandat RCA la emag pe 28 dec. Pe 4 sun la emag. Emag suna la cargus. Aia spun ca nu au awb-ul in sistem. Emag imi spune ca urggent/cargus dau cargus/ urgent au pirdut plicul. Emag imi tiparesc alta asigurare si mi-o trimit din nou. Au specificat sa tiparesc asigurare de pe mail pt ca nu sunt siguri dacă o sa ajunga. Comanda de pe 28 ajunge pe 8 adusa de un nene amarat, cu o mașină buna de dezmembrat, seara pe las 8.
    Am comandat din China cu depozit in Ungaria si a ajuns coletul in 4 zile prin posta romana.
    Dacă a ajuns posta romana sa fie lăudată pentru cum livrează e nașpa pentru noi.

    00
  14. Ma intreb cat o sa mai dureze pana cand cineva cu multi bani o sa isi dea seama ca e o paine buna de mancat pe segmentul asta? De exemplu, emag ar putea sa isi faca propria firma de curierat…

    00
    • Hmm…e 2018 si Sameday e detinut de emag. Nimic nu s-a schimbat, Sameday acum e una dintre cele mai hulite firme de curierat.

      00
  15. De Sprint Curier nu se plânge nimeni? Simt nevoia să o fac eu. Chiar ieri am ridicat un pachet şi de data asta mi-am promis că o să fiu atent să nu mai comand nimic trimis prin ei. Că n-au awb mai treacă, dar nici măcar un sms că bă, vezi că azi vine pachetul, stai pe aproape. Nici telefon înainte, nimic. Mă trezesc cu o zi înainte de cum estimam că mă sună curierul că e la uşă şi nu merge interfonul. Dacă suna 10 minute mai devreme aveam şi eu grijă să fiu, aşa nu eram. A închis şi a plecat. A doua zi l-am căutat eu şi am preluat pachetul. Încă cu atitudinea lui dispreţuitoare nu mai vreau să am de-a face. Ştiu, asta e chestie de om, nu de firmă. Dar firma este o noţiune abstractă, oamenii sunt cei cu care intri în contact şi care te fac să revii sau să ocoleşti o firmă sau alta.

    Şi încă o chestie. Nu ştiu de ce cam toţi curierii au impresia că dacă ai comandat ceva, trebuie să stai la adresă de dimineaţa până noaptea, zile sau săptămâni, până vin ei. Plm, cam încep să regret că nu se mai livrează comenzile prin Poşta Română.

    00
    • Si de la curier poti specifica ca vrei sa ridici singur pachetul de la sediul lor local. Pentru ei nu e o problema, inseamna un drum mai putin.

      00
    • Cosmine, aşa şi făceam de exemplu cu FanCourier, până şi-au mutat sediul undeva printre nişte clădiri părăsite din zona industrială a oraşului. Ceilalţi curieri cam au darul de a nu-i găsi mai mult de câteva luni în acelaşi loc. Asta în timp ce Oficiul Poştal cu coletărie este în acelaşi locaţie de 50+ ani.

      Trecând peste asta, explică-mi de ce plătesc firmelor de curierat tarife de câteva ori mai mari decât cele poştale, pentru servicii care au ajuns sub cele mult hulite ale Poştei Române?

      00
    • Ai si tu dreptatea ta … Dar nici curierul nu poate sa umble dupa tine daca nu esti la adresa… Daca stii ca nu stai la adresa comanda cu ridicare din sediu si toata lumea e impacata ;)

      00
    • Eu am incercat inclusiv sa ma ofer sa merg la sediul lor sa ridic coletul, insa dupa o luna si 6 zile de intarziere.. inca nu „gasesc” coletul meu in depozit si imi tot promit ca vor rezolva situatia sau nu raspund pe mail sau la telefon! Am scris si managerilor, a scris si firma de la care am comandat produsele prin cargus. Am scris si managerilor si degeaba.. Daca nu ramburseaza suma prejudiciata singura solutie este OPC. Asa ceva nu e posibil…

      00
  16. Cel mai mișto lucru la FanCourier a fost momentul ăla când am ridicat de la sediul lor un colet și mi-au zis că n-au POS și că tre’ să le dau banii cash :D

    00
  17. Si uite asa, fara sa faca nimic, posta romana devine atractiva :)

    Eu am inceput sa refuz comenzile care nu ajung in termenul anuntat de magazin (mai nasol e ca apoi tb sa ma „lupt” cu magazinul sa-mi returneze banii, inca ma incapatanez sa platesc cu cardul)

    00
    • Sper sa nu te am client

      00
    • Laur, ce vina am eu (de ce ar trebui sa accept) daca tu-mi promiti livrare in 1-2 zile si livrezi dupa 5?

      Eu am incredere in tine ca magazin, platesc cu cardul si tot eu sunt de vina ca refuz comanda? Poate nu mai imi trebuie obiectul… (am un coleg ce a comandat o lopata pe 20 decembrie, nu a ajuns inca).

      Magazinul trebuie sa-si asume si el partea de livrare, daca au pierderi din cauza curierului, sa-l schimbe!

      00
    • @Carco:

      1) Nu imi spune ca te duci tu la Posta Romana sa stai 2 ore la coada sa ridici un colet, pentru ca toti oamenii peste 60 ani isi platesc factura la coletarie!
      2) Perfect de acord cu afirmatia lui Laur si iti dau cel mai bun exemplu: Cost livrare urgent curier, 15 Lei. Cost livrare fan courier, 20 Lei. Din 50 de clienti 49 vor alege urgent curier pt ca este cu 5 lei mai ieftin! Pentru servicii de calitate trebuie sa platesti!
      3) Refuza comanda si tu vei pierde costurile de livrare. Ai pierdut timpul nostru si al tau + bani.
      4) Nu noi promitem livrare in 1-2 zile, ci partenerul nostru promite acest lucru, de la care ca si client final poti cere prejudicii.

      * E foarte simplu, cand plasezi o comanda alegi Fan Courier pentru 5 lei in plus si toate problemele sunt rezolvate.

      00
  18. Am o comanda data de pe 26 decembrie si nu mi-a ajuns coletul, ca ieri sa aflu ca din 2 ianuarie coletul meu este in depozitul curierului la Bucuresti… dar de pe 2 ianuarie pana acum.. 9 ianuarie, ce mama lor au facut ?

    00
    • Il ambaleaza cu fundita si in 2 saptamani ajunge. Plus ca a nins, asteapta si tu sa se topeasca zapada sa apara ghioceii si apoi apare si curierul la usa…

      00
  19. Poate ca stand în București nu am problemele voastre, dar cred ca alături de viteza de internet, preturile foarte mici și calitatea bună a pachetelor de TV plus calitatea rețelelor de telefonie mobila, și serviciile de curierat sunt unele cu care suntem printre primii în lume.

    Adică sa trimit ceva în 24 de ore și sa vină curierul ducând din usa în ușă pentru doar 4 euro… In tarile alea după care balim ca au parcuri și standarde de viata ridicate lucrurile astea mai ca nu exista nici dacă vrei sa plătești mult pentru ele.

    Cred ca dacă cei ce se plâng pe net ar avea o calitate a muncii și productivitate de macar 50% din cea a firmelor de curierat, tara asta ar fi mult mai departe și n-ar mai vota corupți.

    În general dacă am fi la fel de muncitori pe cat de cârcotași suntem.

    00
    • Am frati care lucreaza la DHL in Munchen, ai ghicit, un colet in limita a 1kg 30*30*15cm distribuit la nivel national (Germania) costa 3,99 euro.

      Sa-ti zic ce masina au baietii, salariul e 1800 euro net, 13 salarii, n-ai lovit masina, bonus 2500 euro un card de cumparaturi.

      00
    • @giani
      Acelasi colet in romania te costa 2,57€ sa-l trimiti prin curier cu livrarea «a doua zi».
      Aproximativ cu 45% mai putin.

      Apoi lista cu arogante:
      Sa vina sa ridice coletul la ora x = 6€ (insa in conditiile in care iti ofera itnervalul «dimineata» sau «dupa amiaza»), altfel e doar 3€ daca vin cand au ei timp
      Daca vrei sa ridice coletul intr-o anumita zi = mai adaugi 2€
      Ramburs = inca 5€
      https://www.dhl.de/content/de/en/privatkunden/preise/preise-national.html

      In plus de asta au si ambalaje standard, ca la posta. Nu poti trimite ce cutie vrei tu pentru ca te taxeaza iar suplimentar.

      Din cauza asta se creeaza legende urbane pentru ca se compara mere cu pere.

      00
    • NOU
      #41

      Calitatea muncii celor de la curierat se vede în momentul în care îţi trimit mesaj că îţi livrează coletul în ziua X și nu ți-l livrează. Îi suni și îți spun că au terminat livrarea, iar pe site pare că nu te-au găsit acasă.

      Cred că mulți dintre cei care se plâng pe net, o fac pe bună dreptate. Nu noi stabilim când vin coletele, ei se laudă că le livrează foarte repede și nu o fac. În plus, mai și mint cu nerușinare. Și nu, nu mă interesează ce probleme apar pe parcurs, pentru că pe astea trebuie să le prevadă. Dacă asta ți se pare ție că e productiv și calitativ, e chiar trist.

      00
    • DHL in Germania este posta …

      00
    • Nu știu prin ce țări ai bălit tu până acum, dar eu prin toate prin care am fost am văzut firme de curierat care au door to door delivery. Costă ceva mai mult, e adevărat, dar nu e vina mea că nu știe curierul românesc să-și facă o politică de prețuri corectă, reală și loială. Aceeași boală o au și firmele de transporturi românești: au apărut ca ciupercile după ploaie, concurează pe o piață mult prea mică pentru capacitatea lor de transport, transportă la prețuri de dumping, de multe ori în pierdere, plătesc angajații prost etc, doar pentru că fiecare vrea să fie patron.

      00
    • Să nu exagerăm, totuși. În Italia, spre exemplu, un colet mic sau un plic costă 5 euro la o firmă de curierat subcontractată de poștă și ajunge în maxim trei zile. Pentru alți cinci euro curierul îți urcă orice colet la etaj (altfel ți-l lasă la scară), pentru o taxă de urgență îți ajunge și în 24 de ore. Te ajunge pe la 20-30 de euro, 50 plătești poate pentru o mobilă sau un frigider. Eu nu am zis că nu sunt ok serviciile, am zis doar că nu mi se pare corectă atitudinea ‘și-așa plătim puțin, să nu mai fim cârcotași’. Cred că orice client ar da un euro-doi în plus unei firme care nu se face de râs, nu minte, nu aduce coletele lovite pe la colțuri, nu cheamă clienții pe unde au curierii treabă, nu tratează clientul ‘de sus’ șamd. Și zic un euro-doi pentru că nu cred că e cazul să comparăm salariile și puterea de cumpărare din România cu cele din țările din vest. E normal să avem prețuri mai mici din moment ce, cu excepția combustibilului, absolut toate costurile transportatorilor și curierilor români sunt de trei-patru ori mai mici…

      00
    • @Irositu’
      alte mituri urbane

      in tarile cu apa calda transportul moca vine dupa 4-15 zile
      transportul in 24 de ore costa de la 50€ in sus.

      cati de pe aici ar plati 50€ pentru livrarea a doua zi?
      cand poate primi coletul de la cargus sau urgent cu 3€

      trecand peste dezastrul provocat de it-isti ce s-au ocupat de cargus si urgent
      in romania livrarile prin curier sunt foarte ok
      iar cand sunt probleme nu de putine ori vina e impartita cu destinatarul sau chiar si cu expeditorul.

      00
    • Daca tu platesti 4 euro la curier in Romania nu inseamna ca toata lumea plateste 4 euro la curier in Romania.

      Primul kg a ajuns pe 3-4 lei, rambursul 2-3 lei. Cu cat mai mare volumul, cu atat mai mici preturile.

      00
    • @Irositu’
      Eu vorbeam de USA, dar m-am uitat si pe Italia ca atotputernicul google mi-e prieten.

      Pe amazon.it livrarea gratuita se face in 4 zile

      Am gasit si un site de curierat cu tarife:
      https://spediamo.it/tariffe

      Colet de 0-3 kg = 6,78€
      +
      Livrarea la domiciiu = 6€
      +
      Livrarea in intervalul dorit de client = 4€
      +
      Vrei livrarea dupa ora 18:30 cand vii de la munca, mai platesti = 10€

      Si uite asa ajungi cu un colet de 3 kg sa coste 31,18€

      Colet care in Romania costa de 10 ori mai putin.

      @Paul
      sunt si genul asta de curieri cu preturi ridicol de mici
      numai ca eu mi-am invatat lectia cu ceva ani in urma
      cand umbli cu furnizori neseriosi (nu intamplator erau si cei mai ieftini) ajungi sa pierzi mai mult decat ai fi economisit cu ei

      00
    • @Cosmin eu ce am spus mai sus? Nu am spus că te ajunge la 20-30 de euro? Acum hai să mai calculăm niște chestii: angajat italian – aprox 3000 de euro brut, angajat românesc – 350-400 de euro brut, asigurare vehicul comercial ușor: 2-300 de euro în România, peste 1000 în țările calde, impozit la fel etc. Nu ți se pare normal ca și prețul să fie cam în aceleași proporții cu costurile?

      00
    • @Irositu’
      vroiam sa-ti arat ca acel „ceva mai mult” inseamna de fapt de zece ori pretul din romania

      iar livrarea moca pe siteurile de afara inseamna de fapt minim 4 zile nu 24 de ore ca in romania

      si apoi tot pe aici se plangea lumea ca ei nu cumpara decat de la magazine care le da transport moca. comerciantii bineinteles ca vor incerca sa plateasca cat mai putin pentru un serviciu moca. de aici si spirala cu calitatea curierilor la un pret ridicol de mic. dupa cum vezi in final tot cel care se plange e responsabil pentru ceea ce i se intampla.

      ideal era ca magazinul x in loc de transport moca
      sa ofere si optiunea de a plati transportul cu un curier premium
      numai ca piata nu cere asa ceva.

      00
    • Și eu încercam să-ți explic că e normal să fie de 10 ori mai ieftin în România din moment ce costurile sunt de 5-10 ori mai mici. Extrapolând, pentru serviciile ‘non-premium’, livrare moca, în patru-cinci zile, românii ar trebui să ceară 1-2 lei. Și da, livrarea premium ar trebui să fie diferențiată, dar nu poți fi ‘mai premium’ când toată lumea se declară premium. Recte, când toți mint că livrează în 24 de ore, nu poți decât să minți la fel sau să ceri bani mai mulți și să te ții de cuvânt…

      00
    • @Irositu’
      Costuri de 10 ori mai mici?
      Asa e, insa doar daca faci comparatie cu perioada din anii 1998

      In 2016 costurile fixe sunt aproximativ asemanatoare intre italia si romania.
      Chiriile, utilitatile, combustibilul, masinile etc.

      Forta de munca si asigurarile sa fie cam de 4-5 ori mai ieftine.

      00
    • NOU
      #52

      Romania nu e Italia sau Germania ca suprafata, asa ca hai sa vad cum livrezi in 24h de la nord la sud si sa iesi in parametrii de cost romanesc. Povestile cu 2-3 lei primul kg pastrati-le pentru altii. Iar la un colet simplu trimis prin Fan Curier la plezneala, nu mi-a venit alt curier in minte, m-a costat echivalentul a 5euro.

      00
  20. Patesc si ei exact ce a patit si fan courierul. Servicii din ce in ce mai ieftine inseamna oameni din ce in ce mai prost platiti. https://razvanbb.ro/oare-cand-o-sa-cedeze-fan-courier/

    00
  21. Stand la coada la cargus…. http://imgur.com/SOpIzeA

    00
  22. Eu tot astept de aproape o saptamana dupa Urgent. Cica azi ar trebui sa ajunga.
    Bine ca am comandat din timp ca altfel mureau pisicile de foame. :)

    00
  23. Aceeasi pb o am si eu cu Urgent Cargus…din data de 5mi-a fost expediat coletul si…nimic…de trei zile incerc sa sun la ei si ce credeti…nimic…apare coletul in depozit…macar sa puna un prost acolo sa zica cv la oameni…din pacate vad ca altii stau mai prost,asteapta coletele de la Craciun…pacat de firmele care lucreaza cu ei pt ca ei trimit in timp util dar se pierd pe drum coletele….si se trezesc cu ele inapoi ca nu le mai vrea omul dupa atata timp…ia din alta parte….si bine a zis cineva mai sus….posta romana fara sa faca nimic va fi preferata…mai bine stai la coada 1ora da sti ca iti iei coletul.

    00
  24. Giani, am stat în Germania multi ani și mai stau pe acolo, în aia 3.9 euro nu vin sa iti ia pachetul de acasă (mergi tu la posta), nu ti-l livrează în 24 de ore, de obicei 2-3 zile și în 90 % din cazuri îți lasă un bilet în posta în care te cheamă sa ti-l ridici de la posta spunând ca nu te-au găsit sau nu au avut timp.

    Serviciile DHL în Germania sunt de posta normala. Dacă vrei pemium dai cam 30 euro plus. DHL în Germania e Deutsche Post (ca ei au cumpărat DHL long time ago).

    Deci din punctul meu de vedere în România serviciile sunt mult peste cele din Germania la un preț mult mai mic. Exact ca la internet, TV și telefonie mobila

    00
  25. Mama, astia de la cargus sunt niste grei. Momentan am 2 colete la ei care trebuiau sa vina acu 4-5 zile. Pe unul o sa-l anulez luni daca nu vine. Pe celalalt a facut sotia prostia sa-l plateasca inainte :-(

    Telefonul fie nici nu suna, fie nu raspunde nimeni. Chatul online da eroare direct. Muci.

    00
    • Incearca sa intri pe chatul lor folosind explorer sau edge. Daca intri cu chrome apare diffie helman key error. Le-am specificat ca au eroare dar vad ca nu iau masuri.

      00
  26. Cargus se pare ca e varza.
    La mine la firma sunt 2 care au facut comanda prin 21 dec. Erau in aceeasi situatie, le-a venit coletul in 7 ian. Nu stiau unde e coletul, stateau cate 20 de min la telefon cu callcenter ca sa afle nimic.

    00
  27. Nu va mai lamentati atat, nu mai aveti sanse mari sa va primiti coletele.

    Urgent a fost cumparat de Cargus in 2015, Cargus a trecut la sistemul informatic apartinand Urgent pt ca este mai bun, modern etc.
    De asemenea, s-a mutat toata marfa din depozitul Cargus in depozitul Urgent care este mult mai modern, optimizat etc.
    Problema a intervenit la integrarea sistemului Cargus in sistemul Urgent (baza de date, comunicare de date, cod de bare etc). Nu stiu ce teste au facut timp de 6 luni de zile (cat declara ei) dar a cedat sistemul informatic.
    De la nerecunoasterea coletelor la ignorarea / mutarea virgulei din suma de ramburs (ai de platit 101.25lei -> curierul iti cere 10125 lei sau 1.01 lei) si la tot alte probleme a fost un pas mic. Repet, sistemul lor informatic e la pamant.

    Dar raul abia acum urmeaza: curierii si-au dat seama repede de problemele firmei si… fura! Mult! Asa ca multe dintre coletele care va apar in sistemul informatic ca ar fi in depozit / pe drum, cel mai probabil sunt la vanzare pe olx.

    Si cum UrgentCargus nu mai stie ce colet a iesit din depozit (in depozitul din Bucuresti, unde este de fapt problema, sunt zeci de mii de colete nelivrate) nu poate identifica nici coletele furate.

    Rezumand, problema este la depozitul din Bucuresti, provincia nu este afectata de aceasta problema.

    Asadar, asta ar trebui sa fie o lectie pt toti despre cum sa NU integrezi sistemul informatic al altei firme in sistemul tau si cum trebuie sa testezi pana in ultimul detaliu integrarea inainte de lansare.

    00
    • Încă o data informaticiaul romana dat lovitura.
      Eram aproape sigur ca din cauza IT-ului au probleme, acum ca o spui și tu. Stau liniștit, nu se va rezolva prea curând.

      00
    • Nu mă pricep la fuziuni de companii, dar în cazul de faţă mă întreb dacă n-ar fi fost mai normal să NU se amestece cele două fluxuri de livrare. Trebuiau să facă stop preluări pe compania absorbită şi să termine de livrat ce era deja în circuit. Terminau în 2 zile, o săptămână cu tot cu retururi, rambursuri şi alte probleme. Singura informaţie care trebuia preluată în baza de date erau clienţii, dar şi asta numai după eliminarea dublurilor. Iar aici nu cred că puteau greşi prea uşor.

      00
    • Ma gandesc ca aveau livrari de finalizat, initiate anterior unirii celor doua firme.

      Dar cu doreii it-isti nu te pui.
      Eu nu inteleg de ce dracu inca se mai foloseste punct pentru zecimale cand in romania se foloseste virgula.
      Sau de ce nu se standardizeaza din facultate si sa se foloseasca punct in BD si apoi le afiseaza in virgula – sa se implementeze o regula clara.

      It-isti sunt un dezastru mai mare decat drumarii, macar aia au descoperit anul trecut tehnologia prin care poti aduce canalul la acelasi nivel cu drumul.

      00
  28. aşa, şi?
    textul ăsta „stă” în aer, are un paragraf final neconcluziv, nu spune decît că oamenii-s nervoşi, adică exact ce scrie şi în primele rînduri.
    Plus că începe cu o frază… hm:
    Stând pe o stradă cu multe firme, curierii care lucrează pe ruta asta au tendința să fie mai isteți și mai rapizi decât media curierilor pe care îi întâlniți.

    00
  29. Am avut si eu o problema cu Cargus.
    Coletul a fost colectat in 22 decembrie. Mi-a ajuns in 29 decembrie.
    L-am refuzat. Curierul foarte neprofesionist. Ma suna sa ii caut masina prin cartier. El era un baietas pe la vreo 23 de ani,statea la caldurica in masina omul(ploua afara). I-am zis ca au trecut cam peste 100 de ore lucratoare. I-am urat „O zi buna!” si stiu sigur ca nu o sa mai lucrez cu Cargus vreodata.

    00
  30. Pe mine ma suna de 2 saptamani un curier de la Urgent din Bucuresti ca are colete pentru mine, asta desi am facut o sesizare si am scos numarul meu de acolo, dupa o saptamana iar au inceput cu notificarile, este un haos total!

    00
  31. NOU
    #68

    Bai, eu sunt exceptia care confirma regula :) Am trimit in ultima saptamana 2 colete prin Urgent/Cargus, ca am vandut 2 chestii foto prin olx. De fiecare data m-a sunat curierul a doua zi sa vina sa ridice comanda, insa lucrez pe langa un sediu al lor si deja dusesem eu coletele. Si ambele pachete au ajus in tara a doua zi de la depunere. Cu confirmare primita automat prin mail.
    Sper sa cobesc, mai am de asteptat banii!!!

    00
  32. Două firme de căcat au fuzionat într-un mega căcat.

    00
    • Sunt curier la „urgent cargus”. Ca idee sa stii ca pana sa se mute cargusul in depozitul nostru din magurele , pe data de 31 noi aveam depozitul gol. Pe data de 4 ian. 2016 ne-am trezit cu munti si stive de colete de la cargus pe care din punct de vedere logistic nu le putem da de cap. Am stat ieri (sambata) de la 07.00 pana la 17.00 sa sortam colete ce nu pot fi recunoscute pe banda de sortare. Vina nu este a curierilor ci a celor de mai sus care au produs fuziunea intr-un moment cum nu se poate mai prost. Noi ca si curieri stam de la ora 07.00 pana la 11.00 sa ne sortam coletele din depozit. Ce colete mai poti livra de la 12.00 pana la 17.00 ? Plus ridicari…
      fa si tu un calcul

      00
    • Asta se intampla si in Tunari,colegu’……facem schimb de colete….numai ca noi nu avem banda voastra smechera,noi sortam la mana….

      @ Ubercool,cu tot respectul,vorbesti prostii.

      00
  33. Astept din 25 Noiembrie sa vina cineva de la Fan curier sa trimit un retur la Emag :))))) si aparent luni vine dupa aproape 2 luni.

    00
  34. Mi-au pierdut colet in valoare de 1800 RON. Norocul meu e ca am ales plata ramburs.

    00
  35. Pe motivul asta a livrat emag 1 comanda cu 3 colete penibile (epilator 75lei, tus gene 27lei si 2 memory stick 100lei) in 3 etape cu 3 curieri diferiti – toti urgent – cargus. Cat sa fi fost pierderea?

    00
  36. DPD sunt VARZA! Am vrut sa trimit un pachet si am apelat la DPD. Dupa o saptamana si trei mailuri mai tarziu, nimeni nu s-a deranjat sa ridice pachetul. Nu va recomand sa apelati la ei.

    La cum merge treaba cu curieratul in Romania, cred ca o sa ne intoarcem la Posta Romana cat de curand.

    00
    • NOU
      #77

      DPD ca si Cargus lucreaza si cu … colaboratori :)) Adica mici SRL-uri sau PFA-uri care au 2-3 masini si care livreaza cand au ei chef la ce ore au ei chef cu masini necolantate :)) Pe zona mea e un PFA la DPD care vine doar dimineata pana in 11 :))) Pacat de Urgent Curier, erau o firma bunicica…

      00
  37. eu am comandat de la emag pe 22 decembrie si nici acum nu a venit coletul. Pe tracking arata in depozit la cargus. Oare daca dau tracking pe olx il gasesc mai repede?

    00
  38. Comandat pe 14 decembrie. Ajuns pe 5 ianuarie. Printre altele, doua seturi de farfurii, facute cioburi. Am refuzat coletul. De atunci, m-au sunat de doua ori sa merg sa imi ridic coletul cu cioburi.

    In depozit, zeci de curieri se ciondaneau ca niste idioti de 6 ani si nu ieseau la livrare pe motiv ca nu au destule colete ca sa iasa la livrat. Sa nu va spun ce harababura era acolo, colete aruncate peste tot, etc.

    Cand mai cumpar online, voi solicita livrare prin posta.

    Cred ca emag ar face bine sa isi infiinteze propria companie de curierat.
    Sau sa cumpere din astea existente si sa le puna la punct.

    00
    • Cred că ar fi de ajuns dacă eMag ar iniţia o colaborare cu Poşta Română. Nu exclusiv, dar să existe pentru clienţi posibilitatea de a opta pentru livrarea prin Poşta Română (adică aviz urmat de ridicarea pachetului de la Oficiul Poştal).

      00
    • La Buzau,Emag trimite coletele prin posta(numai la oficiul 7) gratuit,indiferent de valoare si ajung a doua zi de la comanda.Primesti mail si sms de sosire a coletului si te duci si ridici coletul,ieftin si rapid.Eu numai asa comand de la Emag,nu mai astept curierul,ma duc cand pot si cand vreau in decurs de 10 zile!

      00
  39. Eu stiu ca cele doua, Urgent Curier, respectiv, Cargus, au fuzionat anul trecut, prin ianuarie. :)

    00
  40. In ultimele 3 luni majoritatea coletelor au fost cargus, vreo 2 fan curier. Am ajuns sa fac plangere la anpc pentru un colet care trebuia sa ajunga pe 21 dec. A trebuit sa sunt de 2 ori la call center’ul lor. Cand am cerut numarul de inregistrare pentru plangere la anpc tanti de la call center a dat’o in balbaiala, ca nu exista ca nu au si ca nu stiu cand imi livreaza. Am facut plangere la ANPC, coletul a ajuns dupa aproximativ o ora, insa pe site’ul lor statusul s’a updatat ca e la curier dupa cateva ore dupa ce l’am primit. Ca sa nu mai vorbesc de nesimtirea unora din curieri, care au impresia ca stam acasa o saptamana sa asteptam curierul. Singurul lucru pe care’l pot face acum este sa refuz orice colet care este livrat prin cargus.
    La Fan Curier se poate, din punctul meu de vedere nu au nici o scuza pentru proasta organizare.

    00
    • Am păţit şi mai rău decât „au impresia că stăm acasă o săptămână să aşteptăm curierul.” Adică chiar am stat acasă aşteptând de dimineaţa, iar seara după orele 20 statusul comenzii se schimbă în „Destinatar negasit la domiciliu”. Fără un telefon, un bip de la curier, nimic. Cargus (+eMag) în septembrie anul trecut, deci mult înainte de perioadele aglomerate.

      00
  41. Conform unor informatii din interior, de vina nu sunt curierii, ci IT-istii care au facut trecerea la noul sistem, iar acesta s-a prabusit. De vineri lucrurile s-au rezolvat, iar de saptamana viitoare ar trebui ca totul sa reintre in normal.

    00
    • S-au rezolvat foarte bine. Am colet intrat la ei in depozitul din Bucuresti in data de 8 ianuarie (conform tracking-ului dupa AWB), si azi inca nu s-a modificat status-ul.

      00
  42. eu nu înțeleg chestiunea asta cu ”în alte țări, pt livrare în 24 e mult mai scump”. eu, clientul, n-am cerut chestia asta atunci când s-a înființat firma de curierat. mi-a fost oferită. ”pentru 4 euro livrăm în 24 de ore”. de asemenea, n-am cerut eu nici livrare gratuită, mi-a fost oferit acest serviciu la un moment dat. mi se pare normal să caut acel magazin care oferă acest serviciu (dacă are produsul pe care îl vreau).
    dacă nu pot asigura serviciul la calitatea, standardele și prețul pe care ei le oferă (teoretic) (ei le oferă, nu le pun eu pistolul la tâmplă), să nu mai susțină că oferă acel serviciu. mi se pare normal să fiu nemulțumit dacă firma care îmi oferă un serviciu la un anumit standard nu și-l respectă. faptul că în altă parte acel serviciu este mai scump nu e problema mea.
    dacă mi s-ar fi spus ”pt livrare în 24 ore, costă 30 euro” mă duceam la magazin și nu mai apelam la curier sau plăteam banii ăia dacă mă ardea buza.
    ca idee, colet trimis miercuri (6 ianuarie) din țară cu poșta română, vineri (8 ianuarie) aveam avizul la cutia poșta în București, azi, sâmbătă, l-am ridicat. 11 lei transportul pt colet de 7 kile și ceva. (nu lucrez la poștă, nu am acțiuni, nici rude/prieteni/cunoștințe în aceste situații). :)

    00
  43. In pagina asta are posta romana mai multe feedback uri pozitive decit in tot internetul. Pana la urma, e meritul lor, au cea mai extinsa retea, cele mai multe oficii, daca ar fi cu un management cum are megaimage (de exemplu), le-ar da clasa la cargus/urgent/fan si altii.

    00
  44. NOU
    #89

    Din fericire evenimente nefericite cu cei de la Urgent Cargus inca nu am avut. Doar patanii cu cei de la Fan si inca destul de multe.

    00
  45. Cum ar fi in romania sa vina curierul in functie de programul clientului? Ireal, poate. Dar uite ca in japonia cfr ul lor tine o gara deschisa doar pt un calator si schimba mersul trenurilor in functie de programul calatorului: https://www.hotnews.ro/stiri-esential-20717946-foto-japonia-mentine-deschisa-gara-folosita-doar-eleva-ajustat-mersul-trenurilor-dupa-programul-acesteia.htm

    00
  46. Salut! Eu ma aflu in situatia descrisa mai sus. Dupa ce am fost vineri (08.01) in depozitul urgent cargus din Tunari si am incercat sa-mi fie gasit pachetul, nu am primit nici un raspuns (desi aparea ca fiind etichetat acolo), azi mi s-a transmis ca produsul nu se afla in depozit si va fi declarat pierdut. Cam asa e, baietii s-au prins ce valoare au produsele si oricum nimeni nu-i verifica ca e haos.

    00
  47. NOU
    #92

    S-au incurcat codurile de bare si coletele nu mai exista in sistem. Trebuie luat colet cu colet si reintrodus in sistem, Cateva zeci sau sute de colete nu vor mai fi gasite niciodata, dar ce conteaza, fondul de investitii tocmai a facut un credit baban si o sa poata returna valoarea coletelor la emag et co

    00
  48. „Plateste online cu cardul” spuse zoso… Plateste online cu cardul ca altfel esti doar un taran dobitoc.

    Uite de asta nu platesc eu cu cardul online. Imediat ce plata a fost acceptata esti la „mila” firmei de curierat.

    De 10 zile ma chinui sa-mi primesc niste produse platite cu cei de la dpd…

    00
  49. La Urgent Cargus problemele se vor remeda. Hitler a luat atitudine
    https://www.youtube.com/watch?v=4dEw1JV1dM4

    00
  50. Eu am trimis un colet – NR cgs70421970i, acum O LUNA si inca nu a fost livrat la destinatar. Le-am scris, i-am sunat de nenumarate ori, si nimic nu s-a rezolvat. Si-au batut joc, in frunte cu doamna Simona Pirvan, care de mai bine de o saptamana imi tot spune ca se rezolva ! RUSINE CARGUS !!!!

    00
  51. Incompetenta standard. Eu am cumparat ceva de pe amazon.de, dar vandut de un 3rd party. Amazon-ul in mod normal trimite prin posta, costuri de transport ok. Dar 3rd party-ul a trimis pe curier, costuri duble … si ghinionul a fost ca, urgentcargus.

    Pe tracking apare ca au incercat livrarea Sambata, nu m-au gasit, si „imposibil de avizat”. Ma intreb cum e asta, ptr ca’s destul de sigur ca cei de afara au pus nr. meu de telefon pe colet (iar eu nu am primit SMS sau apel de la vreun curier).

    Call center-ul il au la pamant (dupa ~16 min in queue, se deconecteaza apelul, sau nici nu ajungi la robot si iti da ocupat). Cred ca am incercat de 7 ori ieri, inca de 2-3 ori azi. Chat-ul online la fel, poate prinzi un agent dupa 1 ora de incercari, ii zici care e problema, nu raspunde si iti iei timeout de la server. Le-am trimis si mail, atat la customer service cat si la sesizari. Probabil ca nu am sa primesc un raspuns prea curand.

    Daca e chiar asa cum zicea Mircea pe 9 Ianuarie, nu imi ramane decat sa sper ca magazinul ala o sa-mi ramburseze inclusiv costul transportului.

    De-acum inainte am sa fiu mult mai atent cand comand ceva si am sa evit firmele care folosesc UrgentCargus.

    00
  52. Oameni buni, am inceput sa refolosesc posta, pe cunvant ca am inceput sa am incredere mai mare in posta decat in firmele de curierat.

    00
  53. e dezastru zilele astea la urgent cargus. parca a cazut o bomba in decembrie peste ei si nimic nu functioneaza.

    00
  54. Dezamagire totala…….si mai si platim pentru incompetenta unora…..suntem uneori creduli sau mai bine zis…suntem in Romania.Povestea mea e simpla,trebuia sa trimit un colet cu ramburs,destinatarul din TM,imi recomanda urgent curie adica urgent- cargus,cica sunt cei mai buni si iar la Fan sa nu apelez.Ma conformez,trimit coletul pe data de 4 ian 2016….ajunge vineri pe 8 ianuarie,asta dupa ce destinatarul il cauta cu disperare la sediul din TM,(2 zile a durat )ma suna disperat de la un depozit,si ma intreaba cu stupoare cum arata coletul meu ca e babiloneala mare acolo…il gaseste in final ,achita rambursul,multumiti amandoi,dam vina pe vremea de afara…si eu astept rambursul..nici pana la data actuala ,13 .01.2016 nu am primit nimic ,am sunat la Bucuresti,am insistat la sediu la mine in localitate,nimeni nimic……pe site figureaza ca livrat ,dar de ramburs,nici vorba.Maine trimit eu curier la sediu in Magurele,am depus sesizare pe site(cam 90 zile parca trebuie asteptat),mai depun una la OPC si ma bate gandul sa apelez si la instanta.Rusine si nesimtire pe banii nostrii….

    00
  55. Se pare ca problema la Urgent Cargus consta in implementarea metodelor de la Cargus, de regula metode de lucru stufoase si ineficiente metode , un exemplu call center-ul lor, exemple pot continua…pe linie de organizare interna,care duc la colete ratacite intarziate,si pe final livrari intarziate si clienti nemultumiti chiar pierduti

    00
    • Salut, vin din Cargus.
      Problemele vin din sistemul info+alipire francizorilor din Urgent care nu mai recunosc nici o autoritate.
      Procedurile de mai sus sunt mostenire de la Dhl care functiona pe aceste principii si au implementat si aici. In provincie s-a ajuns si la bataie intre subco si francizor care face cei trece prin cap. Incercam sa facem fata situatiei. Incercam … dar parca as pleca. E nebunie.

      00
    • Esti tembel tu ala de la Cargus ca sunteti multi acolo si lenesi, care nu livrati voi faceti ce bva taie capu sucontractori care stati si 3 zile sa livrati coletele pe voi va taie capu si pe supervizor care nu are nici un interes, nu aveti telefoane la care sa se raspunda nimic! lasati clientii sa astept cu saptamana si avizati aiurea expeditiile nici macar nu ii cautati , toata lumea stie de pe vremea cand nu erati impreuna ce firma de doi lei erati! si cum se plangea si atunci lumea de voi, dar v-ati obisnuit asa si cu minciuna, nu va pasa , e reflex conditionat sa mintiti si sa va spuna lumea ce firma lui peste` sunteti si erati!

      00
  56. Pe langa faptul ca sunt incompetenti, sunt si p…. daca lasau numerele de telefon ale curierilor accesibile, s-ar mai fi usurat oarecum problema, lumea ar vorbi direct cu curierii de pe teren. Eu unul as fi putut lua legatura cu cel de la Bacau sa trimita coletul la Iasi, si asa paote rezolvam problema, dar asa coletul sta pierdut prin depozitul de la Bacau.

    00
  57. Dezamăgitor faptul că s-au cuplat Urgent Curier (firma mea de curierat de bază ) cu Cargus ( cu care nu am avut niciodată contact . ) Mereu am primit colete de la Urgent Curier la data fixã,cu mesaj să mă anunţe intervalul în care vor ajunge ca să mă asigur că voi fi acasă. Niciodată nu m-au dezamăgiti . Degeabă trăim in trecut,revenind în prezent vreau să vă zic prin ce trec.
    Am făcut o comandă pe 20 decembrie şi am avut posibilitatea să aleg poşta sau curierul . Din lejeritate,am ales a doua variantă şi ajung să văd firma care imi va livra comanda: Urgent Cargus . Am zis okay,continui aşa . Aleg plata ramburs,cum fac de fiecare dată şi aştept . Cum coletul vine din Germania,ştiam că durează 2 săptămâni să ajungă in România .
    Intru pe site-ul pe care am fācut comanda şi imi scrie ” Coletul a fost expediat in data de 11.01 ” .Primesc seria AWB şi intru pe Urgent Cargus . Am inteles,coletul a ajuns pe 8 in Bucureşti ,e in depozit aşa că pe 11 stau la căldurica şi astept. Trece 11,trece 12 .. Sun pe 13 la ei ,după 2 telefoane care mă băgău automat pe aşteptare,mă suna o fată , ii spun problema mea şi o íntreb dacă am vreo şansă să ajungă coletul azi . Imi zice că nu ştie,dar sigur va ajunge pâna vineri . Azi e sâmbātā si tot nu am coletul .
    Zice pe 15 plecare spre destinatar . Minciuni totale .
    Urmează ,luni să mă duc să imi ridic singură coletul de la sediu .. Păcat ,mare păcat unde s-a ajuns…

    00
  58. Pe 21decembrie am trimis un colet laBucuresti care sta in depozit tot de pe 21.Atata neseriozitate nu am mai intalnit.Am sunat zile in sir nu raspunde nimeni.Am luat legatura pe faceboock cu ei si la un moment dat probabil am devenit prea insistenta si m-au scos.Am facut 2sesizari si surpriza…suntem in data de17 ianuarie si coletul nu a ajuns inca.Ceea ce trebuia sa fie cadouri de Craciun probabil vor deveni de Paste.Ce fel de firma e asta?!

    00
  59. Subscriu la cele spuse pe aici. Ugent- Cargus = de toata jena.
    Am sa relatez si eu cateva povesti.
    1. Colet trimis de pe data de 05.01.2016, curierul afirma ca a fost de cateva ori la adresa si nu m-a gasit, mai mult apare ca ar fi trimit mesaj. O fi sunat in interes personal ca la mine nu a ajuns nici un apel sau mesaj.
    Dupa apeluri peste apeluri am reusit sa dau de iei sunant pentru a trimite un colet. Mi-a raspuns o domnisoara draguta, care m-a ajutat sa schimb adresa de livrare catre birou, fiind clar ca acasa nu reusim sa ne intalnim, am stabilit si data de livrare, toate bune. A doua zi desi nu stabilisem asta, ajunge coletul in locatie insa nu se poate receptiona pentru ca nu aveam banii (fiind vorba de plata ramburs si o suma mai maricica).

    Ore, in ziua de azi cand minutele sunt nelimitate, e asa de greu sa dai un telefon sa stabilesti cand ce si cum?

    2. Urgent Cargus preluare 100 de pungi de cadouri de la firma pentru a le trimite clientilor. Agentul refuza si supervizorul sau ii da dreptate, pe motiv ca nu are cine sa il ajute sa le care. Intrebare: avand in vedere ca plata a fost facuta pe fiecare pachet in parte, ar fi fost mai usor sa il chemam de 50 de ori sa ridice cate un colet? Auzi, nu are cine sa il ajute sa le care.

    3. Un coleg a stat 3 saptamani sa isi ridice banii, doar vreo 1200 Ron pentru ca in urma fuziunii nu stiau ce e de facut.

    Pana la urma, FAN Curier va creste cifra de afaceri pentu ca:
    1. Primesti mesaj cand vine comanda si numar de telefon de la cel ce vine.
    2. Te suna curierul cand e aproape sau macar il poti suna sa stabilesti cum va intalniti.
    3. Nu stiu cum dar in ultima vreme mi se pare ca sunt mai politicosi.

    00
  60. Pentru „domnu” Bogdan ca sigur sunteti un mare domn , daca ati hotarat data si ora cand sa vina curierul la birou nu era normal sa ai si banii ? iar 2 nu te gandesti ca si curierul ala e om ? U ai putea sa cari x colete si toate odata ? Si acu nu incepe ca asta este serviciul lui ca ……

    00
  61. Dar nu zice nimeni de faptul ca s-a modificat sistemul de imputare al transportului? Daca eu am un contract negociat pe un anumit tarif/kg cu ei, si vreau sa trimit o comanda unui client (cu plata transportului la el), MAI NOU, clientul va trebui sa suporte tariful standard/kg (in cazul in care nu are la randul lui contract cu urgent), tarif care e aproape dublu fata de cel negociat de noi. Mi se pare o aberatie. Ca foarte multi alti clienti urgent, ne vom renegocia tarifele cu Fan Courier. Asta e … ”de cati bani, atata peste”

    00
  62. In 13 ianuarie am cumparat un produs de pe Amazon.DE – curier DHL.
    Pe 21 ianuarie era inca nesosit (estimarea era 19), asa ca contactez Amazon. Astia discuta cu DHL si descopera ca a fost o problema cu datele mele, respectiv modul in care s-a inregistrat in sistemul partenerului roman (Cargus, of course). Se pare ca atat numarul de telefon cat si adresa erau eronate. Amazon ma pune sa ma ocup eu de problema, respectiv sa sun Cargus.
    Joi seara, incepand cu 17:30 sun in continuu la call center (cam 1-1,5 ore), insa nu raspunde nimeni. Dupa 15-20 de minute de apel sunt deconectat automat. In lipsa de altceva le las un email si un mesaj pe FB.
    Vineri dimineata incerc din nou, de la 8 la 9 jumate sa dau de ei pe call center, insa la fel – toti asistentii sunt ocupati. Pana la urma ma contacteaza cineva de la ei pe FB, le las numarul si pe la 2PM ma suna. Le explic, le dau adresa corecta de livrare si imi promit ca livreaza azi (luni, 25).
    Azi, pe la ora 1PM, vazand ca nu primesc nici un semn de la Cargus, incep sa imi fac griji dar minune mare: primesc un email – raspuns la mesajul meu de joi, din care inteleg ca habar nu aveau de discutia de vineri, pe FB. Incerc din nou call center, tot nimic. Le dau apoi mesaj pe FB, ii anunt ca nu am primit nimic si le zic si de email-ul din care se intelege ca stanga nu stie ce face dreapta. La cateva ore primesc raspuns pe FB ca nu se stie ce s-a intamplat, ca nu sunt ei de vina ci ceilalti (tot din Cargus si aia) si ca maine primesc pachetul.
    Le-am zis sa se duca undeva iar de la Amazon imi cer banii inapoi.

    Ca sa vedeti perfectiune de sistem informatic si calitate a angajatilor:
    – in 18.01 le-a intrat coletul in sistem
    – in 19.01 apare mesaj ca livrarea e reprogramata – destinatarul solicita livrare la data 20.01.2016 (cum naiba, nu stiu, ca cica numarul meu de telefon e gresit)
    – in 20.01 apare in sistem mesajul ca destinatar negasit la domiciliu: imposibil de avizat
    – in 21.01 il trimit iar spre destinatar si constata ca adresa gresita: telefon gresit sau incomplet (???)
    – in 22.01, sistemul este actualizat cu mesajul adresa gresita: adresa incompleta

    00
  63. In toata lumea acolo unde exista firme de curierat rapid perioada 15/11–25/12 este un varf de expeditii, iar cresterile de 200% nu pot fi suplinite de personalul existent.Daca masini poti cumpara sau inchiria, curieri nu ai cum sa formezi pentru o luna si jumatate apoi sa-i concediezi.Deci problema este generala in toata lumea.Important este ca unele firme gen FAN nu refuza clientii.Toate produsele albe sunt livrate de catre ei pe cand altii livreaza doar expeditii mici, isi asuma raspunderea si despagubesc eventualele daune.Haideti sa fim realisti si sa vedem ca o crestere constanta de 17 ani a Fanului nu poate fi umbrita de uniuni precum Urgent-Cargus, Otto sau altii…

    00
  64. La mine a durat ceva (25 zile) pana la primirea rambursului consistent al unui colet.Am sunat zilnic,am injurat zilnic, le-am trimis mail cu doleanta,am trimis un prieten la sediu general sa se intereseze si nimic,doar promisiuni si minciuni pt. un serviciu platit in avans.In cele din urma am apelat la OPC si gata:5 zile a durat bajbaiala care s-a rezolvat foarte simplu.Pe viitor nu mai apelez la serv d-lor, succes si voua!

    00
  65. Dacă ştiam ca urgent şi cargus au fuzionat de curând nu mă legam la cap cu ei…sunt complet depasiţi din punct de vedere organizatoric.Deşi statusul coletului spune una ,ei habar nu au pe ce lume sunt..gramezi de colete(dhl,cargus etc..) vraiste peste tot la sediu în Oradea chiar si pe scari.Exista un culoar de access printre ele la tejgheaua unde se deservesc clienţii.
    evitaţi-i în viitor…probabil luni,marţi o să am si eu acces la colet,exact la o saptamâna de la expediere din Bucureşti.
    Nu vreau sa spun dar oricine pleaca din sediu poa’ să „ia”
    cu el şi pachetul altuia pt ca personalul n-are cum să supravegheze dezordinea aia.

    00
  66. Ce ar mai trebui de spus despre urgent cargus .eu am trims un colet in data de12.01.2016 spre bucuresti si a ajuns in data de 02.02.2016 .cred ca nici daca il duceau cu caruta la Bucuresti de la Arad nu facea 20 de zile.Eu atat as avea sa le transmit intrucat am platit acest serviciu si nu a fost gratiut.Domnilor rusine sa va fie mai bine nu ati exista decat sa va bateti joc de cuvintele: curier, rapid si de popendulatia care a avut incredere in voi.Va rog inchideti pravalia si plecati acasa ca nu sunteti buni de nimic.Un fost client foarte nemultumit de prestatia voastra

    00
  67. Eu m-am lasat de mult sa mai fac comparatii cu occidentul. Stiu ca este tentant, dar traim in Balcani si asta ne face „altfel”.
    Fiecare companie de curierat are filozofia ei si este de apreciat FAN-ul ca este 100% romaneasca si a reusit sa ajunga no.1.
    Promisiunile de livrare in 24 ore la bani putini sau chiar gratuit sunt stupide si aici ar trebui sa lucram noi, romanii: sa nu mai ne dam mari si sa promitem ca facem ceea ce nu putem sustine. In plus, batalia pe preturi este iar prosteasca. Toti stim cam ce costuri presupune o livrare.
    Eu zic ca si noi avem o vina cand, singurul criteriu pe care-l avem pentru a face o alegere este pretul (mai ales cand ne referim la parteneri, nu la produse, ca aici ne plac BMW X6, Audi Q7, etc).
    Intr-o lume normala, toti partenerii care au preturi normale, duc o viata normala. Niciodata o relatie nu rezista daca numai unul este castigator…
    Si noi consumatorii trebuie sa ne schimbam optica, nu?

    00
  68. Mda,urgent cargus e varza,lucrez cu ei de vreun an,mari probleme nu au fost intarzieri clasice 48-72ore,circa 3-5zile rambursul.In decembrie dupa 20 varza,cel putin la rambursuri dupa 3-4 saptamani mai aales la coletele trimise in zona Bucuresti.De la un curier local am aflat ca unii angajati pur si simplu au furat bani plus ca au si sters cat de cat urmele.La un ramburs apare livrat desi nu i am incasat.Am facut sesizari,reclamatii,ANPC deocamdata nimic.De o saptamana lucrez cu Fanul.Scumpi dar mai siguri si au fost singurii ce mi au facut o reducere la 30-50 colete lunar

    00
  69. Am trimis un colet cu cargus pe 18.01 si a ajuns la destinatie pe 10.02 dar rambursul nu l.am primit inca , sper sa nu dureze tot o luna. Fancurier a livrat mereu in cel mult 3 zile. Cel mai bine ar fi sa ii bagam in faliment , sa nu le mai folosim serviciile.

    00
  70. Sunt incompetenti. Am facut o comanda pe care am si platit-o online in data de 6 ianuarie pe care nu am primit-o nici la data curenta. Le-am scris, i-am sunat, am depus e plangeri atat la firma de pe site-ul careia am comandat cat si la urgent cargus iar raspunsul a fost ca din pacate coletul s-a pierdut in depozit.. pai cum s-a pierdut in depozit de o luna de zile?!?! Daca nu binevoiesc sa ma despagubeasca, suma fiind destul de mare urmatorul pas este opc…

    00
  71. Cine vrea sa vina cu mine in masina intr-o zi normala de lucru si sa vada exact ce face un curier o ziua intreaga???

    00
    • Nu vrem sa venim cu tine, pentru ca noi platim un serviciu la pretul care ni se cere, iar uneori acel serviciu e mizerabil. E strict problema celor din conducerea societatii sa se ocupe de logistica. Printre altele, sa angajeze personal atat cat au nevoie si sa ia atatea comenzi cate colete pot duce. Asta daca nu ar fi atat de hamesiti dupa bani si nu ar lua comenzi pt 20 de oameni cand de fapt ei au 10, si aia platiti prost.

      00
  72. Cea mai proasta firma de curierat,nu o recomand nimanui,sunt specialisti in a pierde coletele iar dupa 2 luni ti se spune ca sesizarea ta este in ancheta,am facut reclamatie la ANPC si va recomand sa faceti acelasi lucru daca vreti ca aceasta firma sa nu isi mai bata joc de clienti, mentionez ca nu sunt la prima intimplare de acest fel cu aceasta firma de 2 bani.

    00
  73. NOU
    #125

    raspunsul Urgent Cargus dupa 3 luni de la trimiterea spre returnare a unui produs achizitionat de la un magazin din bucuresti si aproape 2 luni de la reclamatie:

    „Stimate client,

    Dorim sa va informam ca expedierea trimisa cu nota CGS….. catre ………, in ciuda eforturilor depuse de catre departamentele responsabile pe parcursul ultimei perioade, nu a putut fi identificata in reteaua URGENT CARGUS. Astfel, ne facem raspunzatori de pierderea acesteia, urmand sa suportam despagubirea acesteia, conform conditiilor contractuale existente intre societatea URGENT CARGUS SA si platitorul serviciilor de transport, ………..
    Mentionam ca acestia din urma au fost informati astazi cu privire la cele mentionate anterior, in vederea demararii cat mai rapide a procedurii de despagubire catre acestia in calitate de platitori ai serviciului de transport, urmand ca dumneavoastra sa fiti contactat de acestia in vederea recuperarii prejudiciului suferit.

    Dorim sa ne prezentam scuzele pentru toate neplacerile aduse de acest incident, cat si pentru timpul foarte mare de asteptare in vederea primirii unei rezolutii finale si sa va asiguram in acelasi timp ca acest caz va ramane doar unul izolat, cu care nu va veti mai confrunta pe viitor.

    Va multumim pentru intelegere si ramanem la dispozitia dumneavoastra in cazul in care exista nelamuriri.

    O zi buna,”

    00
  74. Mai bine mergeti si va livrati singuri marfa .Sunt niste jegosi de clasa mondiala.Nu au un pic de respect fata de client te mint in fata fara rusine .Sa dati faliment jegosilor

    00
  75. Cea mai de 2 bani ferma de curatit coletele adica te lasa fara ele si astepti mult si bine sa se rezolve ceva.Fugiti cat de tare puteti de acesti nemernici.Mai bine te duci cu trenu dupa un colet sau il trimiti cu o ocazie decat sa ai de aface cu ei.Cei care sau ars stiu ce spun.

    00
  76. eu deja am depus cerere la opc nu ca o sa pun daca nu rezolva ei.Ei sunt rezolvati deja nu ca va rezolva ceva.

    00
  77. Din pacate Dorel are multi frati, iar unii lucreaza la Fan Curier. Chiar astazi unul dintre ei s-a „ocupat” si de coletul meu. Cu alte cuvinte, a asezat bara de Audi A3 care a ajuns la mine, cu partea numarului in sus, iar pe ea a pus alte colete grele crapand-o in 2 locuri in partea de jos a barii sub numar pe toata latimea, adica vreo 10 cm. Carutasul care a facut „ingineria” pare a fi cel de pe ruta Arad-Brasov, pt ca in oras coletele sant putine si nu are ce sa puna pe ea asa greu. Sant convins ca asa a fost crapata, altfel e f greu sa se rupa in acele locuri si fara sa aiba urme de lovire sau zgarieturi din lovire, fiind si f. bine ambalata cu cartoane de protectie pe exterior. Si uite asa nataraii de la Fan Curier mi-au facut paguba de 500 lei + transport 50 lei pt ca ploua si nu am desfacut-o in strada de fata cu angajatul. Oricum nici nu ma asteptam sa o gasesc crapata, nu mi s-a intamplat pana acum cu nici un curier, dar de acum voi avea mare grija sa-i evit.

    00
  78. Culmea…. Un colet cu o coamnda facuta pe 06.06.2016 a ajuns la mine pe 07.06.2016 cu urgent cargus….Plus anunt telefonic si mesaj sms…Or fi gresit tara????

    00
  79. As vrea sa luam atitudine fata de toti dei ce isi bat joc de noi pe banii nostrii. Asa se intampla si cu angajatii de la Urgent Cargus, mincinosi de la momentul publicarii pe site a dezideratului livrarii in 24 de ore si pana la minciunile scrise de agenti care „nu te gasesc acasa”, tu fiid acasa si asteptandu-i. Aproape ca suntem fericiti cand dupa ce insistam cu telefoane si dupa cateba zile, apar cu o nonsalanta extraordinara cu un amarat de colet. Oameni buni, nu mai fiti ingaduitori cu astfel de specimene si incercati sa ii evitati. Nu merita banii nostrii.

    00
  80. Acum cateva zile, eram langa un prieten si ne beam cafeaua, iar el trebuia sa trimita un colet unui client de-al lui. Toate bune si frumoase, intra in browserul Chrome, se conecteaza la contul lui, creeaza o comanda si atunci cand a cerut AWB-ul platforma site-ului nu schita nimic. Dupa multe incercari, s-a gandit sa schimbe browserul Chrome cu Internet Explorer pentru a afla unde mai exact e problema. Problema era la browser. Nu au nimic bun, nici macar angajati care sa intampine clientii cum ar fi normal.

    00
  81. nu utilizat cargus-( nu merita scis cu majuscule)- pierdeti timp ,sanatate si bani .

    00
  82. cei mai neseriosi

    00
  83. Sunt mincinoși cei de la urgent cargs

    00
  84. Din motive lesne de inteles, nu immi dau numele. Ahh, dar ce mi l-aas da.
    Oameni buni, problemele la Urgent Cargus nu se opresc la nivel de angajat. Compania aia a ajuns sa incaseze bani de la cei care presteaza servicii pentru ea dar si de la clientii a caror marfa este trasportata. Mai ult decat atat, in cazul in care ei nu reusesc sa isi incheie obligatiile fata de un client, ghici de unde iau banii? De la cei care le transporta marga. In cazul in care nu stiat, cred ca nicio companie de curierat nu functioneaza cu angajato proprii. E mult abataie de cap. Prefera sa lase pe altii sa isi bata capul cu taxe, etc.
    So, oamenii iau banii de doua ori. Si sunt cazuri, din auzite, cand banii pe care ii aduce un curier la sediu, ajung in alte buzunare, iar apoi sunt imputati curierului: nu mi i-ai dat aseara, da-i acum.
    Ce poti sa faci? Ca un om normal, iei drumul banilor. Luni de zile, si cand spun luni, ma refer la mai mult de 8-9 luni, incerci sa iei legatura cu cineva din management. Nu te baga nimeni in seama, Absolut nimeni nu iti raspunde. Si cand primesti rapsuns, ori e agresiv, ori te lasa in ceata. Si asa, cercetant, facand munca de teren, mergand la clienti la usi, afli ca oamenii au platit, si te uimesti ca URGENTCARGUS ia banii de doua ori.
    Evident, in fata dovezilor, iti returneaza banii, nu e o problema. Dar ce se intampla cu cei care nu fac cercetari? Ca sa nu mai zic, ca de la ultimul nivel, pana la cel de jos, referindu-ma la manageri si team lideri, toti sunt o apa si un pamant.
    Ca fapt divers, pe mine m-au pagubit cu aproape 4000 de lei. Am reusit sa recuperez o parte din ei, repet, dupa aproape un an de zile.

    00
  85. NOU
    #137

    Astept un colet de 8 zile!!! Am fost personal la Magurele ca sa il ridic, imposibil. Este imposibl de asemenea sa intru telefonic in legatura cu cineva la departamentul Relatii cu Clientii. Ceea ce practica firma Cargus nu se cheama curierat, ci SECHESTRARE DE BUNURI.

    00
  86. Din pacate firmele de curierat nu fac fata momentan volumului mare de colete, de la Fan Courier si-au dat demisia in grup o gramada de angajati, la fel si la Urgent Cargus.
    Si si-au facut un obicei foarte prost, daca nu reusesc sa faca livrarea in ziua promisa, atunci vor trece la explicatii fie ca livrarea a fost amanata la cererea clientului, fie clientul nu a raspus la telefon (toate astea fara sa fi incercat defapt sa contacteze clientul).
    Colet trimis vineri, cu livrare pe sambata, cu Urgent Cargus. Nu il livreaza sambata, dar nu il livreaza nici luni. La sediu luni toata lumea trage din umeri, nu stiu ce si cum cu coletul, asta dupa 30 de minute de stat la coada si inca 10 in care se intreaba unii pe altii care o fi procedura in acest caz. Reveniti maine. Revenim maine. Inca aprox 30 minute de stat la coada, inca cele 10 minute de intrebat unii pe altii ce si cum, vine si raspunsul magic „Pai ati solicitat sa vi se livreze coletul luni”.
    Dar curierul nici nu a sunat, nici nu a trimis sms, iar coletul trebuia sa ajunga sambata, asa cum s-a solicitat initital.
    Si oricum era deja marti.
    Pana la urma au gasit coletul, iar din livrare la domiciliu sambata s-a transformat in ridicare de la sediu, marti.
    Putini angajati, probabil prost platiti si se para ca niciun plan sa faca lucrurile sa mearga mai bine. Daca nu faci fata la atatea colete, de ce ti le mai asumi?

    00
  87. Produs comandat de la eMag pe 7 decembrie, din București. Produs ajuns în depozitul Cargus – Urgent Curier Cluj la 8 decembrie. Azi e 15, și încă nu a ajuns coletul. Pe site scrie că au fost 4 încercări de livrare, toate eșuate. Din cele patru „încercări”, de trei ori eram acasă, n-am fost contactat nici pe telefon, nici pe interfon, nimic nu s-a întâmplat. Ieri, când nu eram în oraș, mi-a sunat un angajat de le ei, a zis că e aici la adresă. Ne-am stabilit să lasă coletul la depozit, mă duc eu pâna la ei, așa mi-se pare mai simplu. Ok, totul în regulă, pâna ce am ajuns la depozit. Să nu vă zic că depozitul lor arată ca Stalingradul, haos, dezordin, aglomerat. Dar cel mai tare este că după ce am stabilit, cu curierul, la 17:00, că coletul rămâne la depozit, la 18:00 nu se găsește coletul nicăieri. Asta, bineînțeles după ce am stat vreo 30 de minute la coadă, o doamnă isterică mi-a explicat că ea nu știe, „poate coletul urmează să fie returnată”, să mai aștept. Asta după ce eu, pe bani mei, pe energia mea și cu mașina mea am vrut să fac mai ușor lucrurile pentru ei.

    Un client, care era acolo deja când am ajuns eu, avea 8 colete cu o valorea totală de 11000 lei, dintre care unul a fost pierdut între timp. Așa că eu, cu coletul meu de 42 de lei pot să stau în liniște. Un prieten a comandat un gadget din Japonia, care, via Marea Britanie a ajuns la adresă în 9 zile! Și ăștia nu pot să mă livreze un colet din București, 450 de km, într-o săptămâna.

    Dă-te-n pendula mea de Cargus, că nu o să mai fac comandă pe net dacă nu pot să-l evit pe firmele ăstea de rahat (precum Cargusul, la fel și la FAN din câte am auzit, GLS, etc.) chiar dacă tre să mă duc păjos pâna în București.

    00
  88. E foarte evident cel mai slab serviciu de curierat , pe langa faptul ca au decat un numar de telefon nici nu raspund , aud o voce de tanti robot care spune ca toate liniile sunt ocupate .

    00
  89. Brand Logo
    You are now connected.

    Customer: referitor la AWB : BFWG…..U

    Am fost sunat ieri in jurul orei 12 de un curier Cargus din Braila de la nr de tel 0752223010 care m-a intrebat daca
    in locatie e cineva care sa care pachetul(un colet de 42 kg).
    Cand I-am spus ca nu are cine sa care pachetul mi-a zis ca ma suna el si a inchis.
    De atunci nu mai raspunde la telefon si nu m-a mai sunat.
    me: .

    mzglimbe (Customer Rep): Am gasit trimiterea dar nu apare niciun nume de curier, va trebui sa verific sa vad cine se ocupa de zona

    mzglimbe (Customer Rep): Insa daca va veni azi sau maine pentru a face livrarea, ar avea cine sa-l ajute la transport?

    me: nu are cine si nu cred ca trebuie sa-l ajute cineva

    mzglimbe (Customer Rep): Cand sunt colete voluminoase curierul nu poate cara singur.

    me: nu are carucior?

    mzglimbe (Customer Rep): Putin probabil. <– atunci cum vor sa faca livrari? macar de le-ar da din ala din ikea :)

    me: chiar trebuie sa gasim noi solutii pt incapacitatea curierului?

    mzglimbe (Customer Rep): Este vorba de incapacitate fizica <– as zice eu nu numai

    me: exact, de asta am intrebat daca noi trebuie sa gasim solutii
    me: dar nu s-a putut ajunge la nici o intelegere, a inchis telefonul

    mzglimbe (Customer Rep): Curierul livreaza in limita posibilitatilor sale. Cand este vorba de colete grele si voluminoase, clientul trebuie sa-l ajute (personal sau nu) la carat.

    me: nu cred ca scrie undeva chestia asta
    me: caz in care nu vad de ce ar fi clientul de vina
    me: in plus transportul costa
    me: se imparte la jumatate in cazul in care "clientul" ajuta la transport?

    mzglimbe (Customer Rep): O sa-i anunt pe cei din depozit cu privire la aceasta situatie.

    sunt cativa roboti care raspung, mgrozea si mzglimbe :) in rest la telefon nu ai sanse sa ti se raspunda nici macar de pe numar secret
    dar poti de pe site sa ii umpli de chaturi

    00
  90. Sunt singurul care nu a avut probleme cu Cargus?

    Comandat un chip pentru un Playstation 2 de pe OLX. Primesc mesaj de la vanzator, costul chipului era 25 de lei si transportul la fel. Primesc AWB, spunand ca l-a pus la Cargus. Tin sa mentionez ca am citit despre Cargus si nu prea m-a impresionat pozitiv dar am zis ca poate am noroc.

    Urmaresc AWB,am ramas uluit cat de repede s-au miscat – la 3:37PM a fost luat chipul de la vanzator, la 6 fara 5 minute dupamiaza a plecat din Iasi iar la 10 fara 25 ajunsese deja in depozitul din Bacau. A doua zi primesc SMS ca intre orele 11-17 voi fi cautat pentru a primi coletul. La 4:21 primesc telefon de la curier si ma intreaba daca doresc sa vina la usa sau sa cobor eu. Am coborat eu, iar el m-a intampinat frumos,cu „Buna ziua”. S-a oferit chiar sa desfaca pachetul de fata cu mine, ca sa fiu sigur ca este produsul comandat. Am platit rambursul, si ne-am vazut de drum fiecare. Am verifcat pe AWB status-ul rambursarii si scria rambursat, deci mission accomplished zic eu.

    Per total, o experienta placuta

    Cu toate astea,tot nu ma risc – acum am avut noroc dar data viitoare se poate sa nu mai am…

    00
  91. Cel mai scump curier din România în condițiile unor servicii de slaba calitate. Trebuie sa va revizuiți activitatea din toate punctele de vedere. Nu voi mai folosiți niciodată serviciile dvs.

    00
  92. Nu s-a schimbat nimic, chief. Intr-adevar problema e la firmele mari care lucreaza cu ei.
    Am comandat niste chestii de la emag. Ce vindeau ei direct, a venit in 3 zile prin FanCourier, no problemo
    Ce vindea, atentie la firma, GORENJE trebuia sa ajunga prin Urgent Cargus. Din 12 decembrie – nimic, nicio miscare, pe site la urmarirea AWB – incremenit , telefon – nimic , mail – nimic , de facebook, ce sa mai vorbim…
    No problemo, mi-am luat gandul ca sunt capabili sa livreze, ideea e alta : Gorenje ce parere o avea ?

    00
  93. Buna dimineata am comandat un smart tv horizon de pe saitul emag si sa astept ca vine in data 22 -23 cu urgent cargus ii sun pe ăștia de la emag si spun ca ii la vaslui in depozit la urgent cargus sunt la sediul lor nu raspund la telefon si sun la call center si cei de acolo imi spun ca comanda mea ii la ei in depozit

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube