De ce sunt atât de multe Ford Focus aproape noi de vânzare?

Pe site-ul Țiriac Auto sunt o serie de Focus-uri noi, cu sub 50.000km la bord și un an sau doi vechi, la vânzare. E ceva extrem de dubios să fie atâtea de vânzare. Da, ok, sunt de flotă, le-a luat o firmă și apoi le-a returnat. Dar de ce?

Cea mai bună explicație primește o ciocolată.

ps: știu, jurnaliștii auto n-au mirosit subiectul, au fost amețiți de pișcoturi.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

101 comentarii

  1. Le-au schimbat cu logan!


    Comentariu apreciat. Thumb up 86 Thumb down 0
    • NOU
      #2

      – loganu se misca mai bine decat variantele astea de focus cu motor de 1.0 …
      – pentru o masina de familie cu motor de 1.0, nici 100 de cai, 4 oameni in masina ( 2 adulti + 2 copii ) + porc, brad, sac de cartofi, bagaje, etc masina se mai misca extrem de prost la un consum destul de mare
      – pentru cutiile manuale este si moartea ambreiajului
      – am avut una inchiriata in Germania si am mers la ski in Austria cu ea si credeti-ma … NU ! nici nu stii in ce viteaza sa mergi pentru ca pana si cutia nu intelege ce a fost in capul lor … este un epic fail sau publicul tinta o fi batranica aia care o tine in garaj si merge doar pana la paine si atat …
      – prea mare pentru oras si prea lenta pentru afara din oras
      – iar 17 mii este un pret mult prea mare indiferent daca este noua sau SH


      Comentariu apreciat. Thumb up 86 Thumb down 0
    • @vlad_tiran_din_vitan am ford focus 1.0 cu 125 CP şi te asigur că nu-i leşinat. :)))
      Consumul în oraş (Constanţa) este 7.7.


      Comentariu apreciat. Thumb up 60 Thumb down 0
    • Laufer nu ai cu cine.. stiu ei mai bine…

      2.0 TDI 140CP FTW.. atata stie romanul.


      Comentariu apreciat. Thumb up 50 Thumb down 0
    • Ăia care mi-au dat dislike, de ce mi-au dat? Consumă mai puţin decât s-au aşteptat ei sau că nu este aşa leşinat cum au crezut ei? :))))))))))))))


      Comentariu apreciat. Thumb up 42 Thumb down 0
    • Coaie… Eu am consum de 9.2L/100 in Constanța cu motor de 2.5…

    • Pentru ca eu am consum de 8.1l/100 in Bucuresti cu 2.0.
      Confirm ca masina este lenesa, prost dimensionata atat pt oras cat si pentru drumuri in afara orasului.
      Am avut “placerea” sa merg cu una in Danemarca, inchiriata.

      Thumb up 5 Thumb down 0
    • NOU
      #8

      Observatii :

      1. Iesiti din “tripul” cu motor mic = consum mic
      2. Iesiti din “tripul” cu “eu la Constanta am consumat 2 %” … invidiosilor
      3. Iesiti din “tripul” cu “cat baga coaie? cat i-ai dat ? Ca eu i-am dat 240 si l-am facut pe unu cu Ferarri pe autostrada”
      4. Nu mai puneti botul la masini premiate sau motoare cum n-a mai vazut omenirea ( intrebati-va intotdeuna cine premieaza si cine sunt cei care decreteaza ca masina sau motorul X sunt revelatiile anului )
      5. Nu toata lumea are 2.0 140 CP si chiar daca ar avea tot e mai bine decat 1.0, 3 cilindri, 100CP si prezentat ca o revelatie a tehnologiei
      6. Daca ai masina de 1,4 tone si motor de 100 CP, oricum ai da-o nu mai fi ipocrit : masina poate fi cel mult CORECTA dar la cate laude aud ori nu intelegeti ca este o masina de oras gandita pentru femei ori n-ati incercat niciodata sa mergeti in vacanta cu copii, nevasta si bagaje si sa incercati sa urcati un deal ( eu am incercat si .. NU din nou … si nu e vorba ca am vrut sa fac drifturi in ac de par cu 180 km/h … e vb ca … NU )
      7. nu este o rusine sa ai o astfel de masina sau orice alta masina, rusinos este sa lauzi ceva ce nu ai si crezi ca ai
      8. motor 1.0, 3 cilindri, 125 CP pe fiesta e mai corect !
      9. motor 1.0, 3 cilindri, 100 CP pe focus de 1,4 tone in gol = WRONG
      10. e plin netul de probleme cu motorizarea asta de 100 de cai si ce sa vezi majoritatea aparute intre 50 si 70 de mii de km … oare posesorii aia sunt heitari ?


      Comentariu apreciat. Thumb up 43 Thumb down 0
  2. Nici Ecoboostul nu mai e ce a fost.


    Comentariu apreciat. Thumb up 27 Thumb down 0
  3. Sa fie oare motorul ala prea mic pentru o mașină de 1.3 tone (goala) și sa nu merite reparatii dese?


    Comentariu apreciat. Thumb up 81 Thumb down 0
  4. Ca au motor 1.0 la o masina de 1.3 tone. Poti sa-I faci ce vrei la motorul ala, atunci când ai un motor atât de mic, o sa dea dime si o sa consume mult. In primii 20-30k km incepi sa observi ca ai consumul duvlu


    Comentariu apreciat. Thumb up 30 Thumb down 0
    • Nu conteaza ca-i motor de 1.0, ci ca are vo’ 99 de cai.

      Thumb up 11 Thumb down 0
    • Da focusu din 2003 cu 1.4 75 cp tot vreo-o 1.3 tone cum era? 100cp zic ca e binisor si consum sub 10in oras fata de ala din 2003. Pro

      Thumb up 10 Thumb down 0
    • am eu un focus din 2003 si il mai forjez cu turat in viteza la doua pana la 6000 rpm. merge blana. motor 1.6 si 100 cai. consum in oras vreo 10-12, dar cand ii dau in gura rupe asfaltu

      Thumb up 14 Thumb down 0
    • Motoarele de Focus din 2003 nici macar n-au zona rosie.. se tureaza la nesfarsit si pare ca mai vor. Dar nu e 2.0 TDI 140CP.. e degeaba. :)


      Comentariu apreciat. Thumb up 21 Thumb down 0
  5. Toate sunt cu motor mic de 99 de cai la o masina de 1.4 tone. Probabil e lesinata de-ti vine sa-i dai foc.


    Comentariu apreciat. Thumb up 30 Thumb down 0
  6. Pe de alta parte caut un Focus din 2010-2013 cu 1.6 benzina turbo 150 cai si parca ma uit dupa decenta si corectitudine la PSD.


    Comentariu apreciat. Thumb up 50 Thumb down 0
    • Eu am ce cauți și tu la un moment dat mă gândeam să schimb mașina. Cât să cer pe ea? Hai să intru pe autovit / olx / etc. Nu am găsit nimic (se întâmpla acum un an). Am fost la reprezentanțe și nici ăia nu au fost în stare să-mi facă o ofertă.
      Nu am avut probleme foarte mari cu mașina și mă gândesc că nici ceilalți, poate de asta nu sunt la vânzare. Adevărul este că nici nu sunt foarte multe, dar dacă nu e nici una de vânzare înseamnă ceva.

      Thumb up 12 Thumb down 0
  7. As indrazni sa zic ca motorisca e singura parte buna din masina, da corect nu trage ca un 520d dar e mai mult decat decent, vb de 0.9/125cp 6 trepte care in afara de cloncanitul specific 3 pistoane este un motor excelent. In schimb ca masina, focusul e dezastru, cea mai comuna problema fiind cu jegul de directie electrica care din motive necunoscute trage intr-o parte, mai ales in trafic predominant in oras, nu are jocuri in articulatii, unghiurile sunt perfecte pe stand dar te rupe la maini cu volanul, dac-o lasi liber te arunca in bordura sau mai rau pe contrasesn. Astia de la dealer stiu ce sa reseteze cu testerul dar dupa o perioada revine iar. Sunt si alte problemute enervante dar asta e cea mai grava.


    Comentariu apreciat. Thumb up 34 Thumb down 0
    • Impresia mea e ca Fordul a mers in sens invers cu masina asta. Am condus si Focus 1, si 2 (2 conduc de fapt) si 3. In loc s-o faca mai buna de la o generatie la alta, parca au facut-o mai proasta. Daca n-ar fi numarul mai mare de airbaguri, cele 5 stele la teste etc, as schimba rabla de acum cu un Focus 1, produs dupa 2000.

      Thumb up 19 Thumb down 0
    • Nu e o impresie, am avut focus 1, 16 benzin si era o masina mult mai inchegata si rigida si de incredere, apoi am avut c4 1.4 care in ciuda renumelui nu a facut niciodata vreo problema, in afara ca era turat 3000 la 100km/h nu am avut ce sa-i reprosez, am zis s a ma reintorc la focus si am gasit efectiv o jucarie, prost antifonata si sensibil si firava la orice besina….dar macar acum am 130 km/ la 3000 rpm ;)

      Thumb up 9 Thumb down 0
  8. Posibil să fi fost o flotă ce nu a fost returnată din motive ce țin de fiabilitate ci să fi intrat in insolvență (vezi cazul Romsys)


    Comentariu apreciat. Thumb up 50 Thumb down 0
  9. Mai contează de ce din moment ce prețul cerut e cam cât pentru o mașină nouă ?


    Comentariu apreciat. Thumb up 72 Thumb down 0
  10. Sunt masini vandute unei firme de Rent a car si care au avut in spate un acord de rascumparare.
    P.S. nu lucrez la firma de RAC sau Tiriac Auto. Multumesc anticipat pentru piscot :)


    Comentariu apreciat. Thumb up 115 Thumb down 0
    • Pardon, ciocolată, nu piscot :)

      Thumb up 10 Thumb down 0
    • Sa spunem o rugaciune pentru saracii ce le cumpara atunci.


      Comentariu apreciat. Thumb up 21 Thumb down 0
    • +1 si pe aici pe la noi se fac astfel de acorduri, iar conditia e ca masinile sa fie returnate inainte de prima revizie majora sau inainte sa iasa din garantie. De asta toate se incadreaza la numarul de km. si nu au inca prima distributie facuta.

      Thumb up 14 Thumb down 0
  11. Mecanicii au o vorbă: Fordul nu e mașină.

    Thumb up 18 Thumb down 0
    • Asta din ce ai auzit tu nu? Oare sa fi fost mecanic de renault sau vag?


      Comentariu apreciat. Thumb up 31 Thumb down 0
    • căuta o metodă să iasă in evidență…

    • @Andrei M. – lasand la o parte chestia cu auzitul, iti spun ca, fiind posesor de Hyundai, am participat acum cativa ani la un panel cu utilizatori ai marcilor comercializate de mos Tiriac. Acolo am auzit de la utilizatorii de Ford ce neajunsuri intampina cu masinile lor, si ce ieftinaciuni de piese sunt montate (si) pe aceste masini.
      Deci, da, cum zici tu: am “auzit”.

      Thumb up 15 Thumb down 0
    • Fix Or Rapair Daily – F O R D

      Thumb up 10 Thumb down 0
  12. Am o ruda cu un job bunicel, nu a intrebat nimic pe nimeni a cumparat cu banu jos un ford de showroom cu reduceri cacalau nava spatiala geamuri fumurii beculete leduri plastice de aluminiu, o minunatie pentru o cucoana. Motor 1.0 masina are 4,3m o tona si ceva…el inca mimeaza fericirea


    Comentariu apreciat. Thumb up 20 Thumb down 0
  13. NOU
    #37

    Pentru ce sa iti iei Focus cand pentru 1000€ in plus iti iei Golf, care e liderul segmentului.


    Comentariu apreciat. Thumb up 20 Thumb down 0
    • Pentru ce sa-ti iei orice alta masina cand poti sa-ti iei golf, liderul segmentului.

      Thumb up 15 Thumb down 0
    • decat VAG, mai bine un bat in cur

    • SEAT se consideră tot VAG? că eu n-am prea auzit lumea să-i înjure. Iar eu am avut Ibiza 9 ani fără probleme până a facut-o unu praf și Toledo de 2 ani și n-am ce să comentez.

      Thumb up 18 Thumb down 0
    • @adyzah: Dap. Seat face parte din grupul vag.

      Thumb up 7 Thumb down 0
    • @Alin, eram ușor ironic, știu că e din VAG (dar din VAG-ul bun se pare :) ).

      Oricum, dacă lumea crede că nu există firmă care să aibă mașini cu defecte, se înșeală. Și probabil că dacă faci nr_users/nr_problems iese cam la fel.

      Problema nu e că nimerești o mașină cu probleme, shit happens, ci ceea ce face firma în consecință (mergând de la reparații gratuite până la schimbarea mașinii cu totul).

      Thumb up 12 Thumb down 0
    • @Mircea Balea, configurează te rog un Ford focus și un golf cu motorizări și dotări asemănătoare. Dă-ne un print screen aici și, dacă diferența e de doar 1000 de euro, iei tu ciocolata.
      Configurasem eu acum un an un golf, cutie automata, nu mai știu ce motorizare, cu ceva dotări de secol 21 și sarea de 33000 de euro. Mai dă-l în morții lui de golf…


      Comentariu apreciat. Thumb up 89 Thumb down 0
    • la motorizare si echipare similara, Focusul e cu PESTE 30% mai ieftin decat un Golf, dupa discounturile dealerilor. O fi bine, o fi rau…mie mi-a parut destul de bine si-am comandat unu :)


      Comentariu apreciat. Thumb up 35 Thumb down 0
  14. De ce se vând mașini mari cu motoare mici?


    Comentariu apreciat. Thumb up 29 Thumb down 0
    • Motorul mic incape in masina mare.
      In plus nu trebuie sa ma pricep la motoare. Tot ce vreau e o masina mare.

      Thumb up 9 Thumb down 0
    • Bă tudore, pun și eu o întrebare că așa văd tematica de zi: mașini mari da’ cu motoare varză. Întrebai și eu de ce se vând în România mașini mari (hai „grele”) cu motoare de scuter.

      E așa greu să dai un răspuns? Înțeleg că-i un șpil da’ nu l-am înțeles eu de ce încă se cumpără cu motoare mici dacă e atâta bătaie de cap.

      Thumb up 2 Thumb down 0
    • Din cauza impozitului si pretului rca. Daca astea doua scad, se umple tara de 2.2 si 3.0d 🙂

      Thumb up 9 Thumb down 0
    • Nu stiu daca e un raspuns elocvent pentru intrebarea asta dar, nu toti sunt sumahari, de ex nevasta-mea merge cu orice, pe ea o intereseaza sa fie suv (momentan nu are) pentru ca vrea sa fie mai inalta mai mare, mai sigura, etc. Motoru? nu stie ce e aia nu o intereseaza, ea are consum la 1.8 benzina in oras de 8-10, nu stiu cum reuseste, daca i-as da 1.0 nu ar vedea vreo diferenta intre puteri avand in vedere cum merge.
      Taica-miu la fel, e cel mai calm om de pe planeta, la volan conduce relaxat din placere indiferent de trafic, 1.4 de pe kia lui e beton.
      Eu era sa mor de 2 ori cu masina aia ca nu merge…

      Thumb up 4 Thumb down 0
  15. Eu am auzit ca marile companii revin la vw dupa scandalul deaselgate, cand au trecut pe Ford.

    Thumb up 5 Thumb down 0
  16. haios e ca preturile alea sunt binisor peste preturile unui Focus nou :)
    (da, dealerii Ford ofera un ~20-25% fara negocieri)


    Comentariu apreciat. Thumb up 29 Thumb down 0
  17. Celor din conducerea Ford (de la manager în sus) li se oferă oportunitatea ca în schimbul unei retineri salariale de aprox 150 – 300 euro (in funcție de model și dotări) sa solicite o mașină de serviciu. Aceste mașini sunt deja fabricate, dar noi, fiind livrate imediat din stoc. Majoritatea solicită astfel de mașini întrucât nu mai sunt nevoiți sa plătească alte taxe precum impozit, asigurare, casco, revizii, etc,cât și pentru ca la un anume interval de timp sau de km. mașina este schimbată obligatoriu cu una noua. Ceea veche fiind scoasă la vânzare prin dealer. Dar în mare, toți au kuga și mondeo, mai rar focus.

    Cioco? :)


    Comentariu apreciat. Thumb up 20 Thumb down 0
  18. Au venit din Germania vandute la gramada, au avarie de la apa. Mai la toate au pragurile afectate de apa cu anumite urme(rugina sau afectiune). Sau interior putin afecat.

    Ele au fost vandute pe la 14-17k inainte de reduceri daca imi aduc bine aminte. cine le lua pe toate avea si discount calumea.
    Totul e ok….doar ca cu apa aia s-au pus niste intrebari…un dealer a fost inundat si a ramas cu ele, le poti cauta pe siteuri de wholesale gen merk andi si etc erau acolo inclusiv am primit newsletter cu ele.


    Comentariu apreciat. Thumb up 30 Thumb down 0
  19. in cautarea unei masini am ajuns si la dealerul Ford de langa Craiova,si vanzatorul mi-a spus circuitul acestor masini, sunt masini luati pt angajatii Ford Romania si apoi sunt scoase la licitatie doar pt dealeri Ford.
    Daca sapi mai mult o sa observi ca au la fel de multe variante Premium sa le zicem asa, gen Mondeo Titanium sau Kuga Titanium si pe masura ce cresti treapta o sa observi ca apar motorizari mai mari.
    Probabil Focus si Fiesta sunt pt angajatii mai putin importanti

    Thumb up 2 Thumb down 0
  20. Firmele de rent a car le iau in leasing operational. Le dau inapoi dupa o anumita perioada, dealerul mai percepe bani in plus pt orice zgarietura, km in plus fata de contract, si per total scoate ceva bani. Apoi o pune la vanzare, eventual mai baga inca 2-3000 discount si romanul e fericit ca si-a luat masina aproape noua.
    Mai multe marci fac asta, Ford probabil au asa multe pentru ca sunt jalnice si oricine a condus orice altceva fuge de masinile astea mizerabile.
    Si in plus, Tiriac da km inapoi la unele masini returnate. Nu zic ca or fi toate si peste tot, dar am vazut si verificat cu ochii mei un caz.

    Thumb up 17 Thumb down 0
  21. Offtopic.
    Salut Zoso. Cititor vechi, lurker 😄. Nu ma pricep la masini,daca se poate ,te rog sa imi dai un sfat.

    Masina noua. Cat mai fiabila si daca se poate cu un design placut. Benzina.
    Minim 100 de cai sa zicem motor de maxim 1.9. Hatchback, oras cu multe dealuri. 3-4 vacante pe an max 1500km cu bagaje si inca 3 persoane.Dispun de 16k euro.
    Vroiam sa iau ford dar m-am razgandit instant 😄. A doua varianta ar fi fost toyota yaris.

    Thumb up 5 Thumb down 0
  22. Asta cu lesinata nu tine:
    TU esti un client lesinat daca ti-ai luat masina cu 125 cai si te asteptai la 200. Tot asa si cu cuplul.

    Avantajul capacitatii cilindrice reduse se observa la comparatia cu motor benzina, fara turbo, de aceleasi specificatii(tot atatia cai putere). Da, sunt peste cele fara turbo si la tinuta de drum: au cuplu mai mult de la turatii joase.

    Si nu, benzinarele de capacitate redusa, cu turbo, consuma mai mult decat un diesel de aceleasi specificatii. Normal. wtf????

    Da, ford a avut probleme cu cutia automata cu dublu ambreiaj power shit, dar aici nu e cazul.

    Acelea sunt masini returnate de clienti care probabil au falimentat sau le-au luat pe leasing cu anumite beneficii in ideea de a le inlocui cand se satura de ele.

    Masa masinii nu are nici cea mai mica legatura cu fiabilitatea motorului: Capacitatea cilindric mare nue o garantie a fiabilitatii!!
    Motorul are anumite specificatii: daca e mic cu turbo si cu aceleasi specificatii precum fratele de capacitate cilindrica mai mare dar cu aceleasi caracteristici: E ACELASI CACAT! Ce dracu nu intelegeti?

    Thumb up 13 Thumb down 0
    • Prin aceleasi caracteristici ce intelegi? Cuplu maxim si putere maxima? Sunt total irelevante la orice altceva in afara de a te lauda prietenilor.
      Exista niste chestii, numite curbe de cuplu si putere. La motoarele mici turbo si turbina e mica. Ofera un plus de putere la turatii mici, apoi peste 2-3000rpm mini turbinele de pe motoarele astea nu mai au de unde sa sulfe suficient aer ca sa mentina cuplul si puterea, deci o sa vezi ca au putere si cuplu mai mic odata ce depasesc o anumita turatie.
      La aspirate sau la cele turbo de capacitate mai mare valorile astea urca constant si de obicei scad usor doar spre valoarea maxima a turatiei.
      Concluzia: un 1.0-1.2 turbo e fasnet prin oras, nimic de zis, taxe si emisii mai mici. Dar, in afara, faci depasiri impreuna cu cate o rugaciune. Iar la autostrazile noastre cu o banda pe sens mai ai nevoie si de depasiri.
      Nu mai zic tot sistemul de supraalimentare, daca iei o astfel de masina sh sau o tii dupa garantie, e un sistem in plus care se poate strica, deci un minus si la fiabilitate.


      Comentariu apreciat. Thumb up 25 Thumb down 0
    • @Geo
      Masa masinii are MARE legatura cu fiabilitatea motorului. Mai ales cind ai o piticanie de 1 litru, chiar si turbo și-i dai in gușă la o depasire si te rogi de el, ca nu poate sa invinga inertia unei tone si jumate la fel ca un Golf cu 1.9TDI care zburdă… Vibrochenul si pistoanele cu segmentii si camasile (blocul, ma rog, unele nu au camasi fizice) n-o sa tina nici pe jumate cit spune constructorul. Aaaa, dac-o ții bătrinește, merge…

      Thumb up 11 Thumb down 0
    • AlexM, ăsta e cel mai prost comentariu pe care l-am citit la articolul ăsta și nu m-ar fi deranjat, dacă nu avea 9 like și 0 dislike la momentul la care scriu. Turbinele alea au și ele wastegate sau geometrie variabilă, sunt făcute să funcționeze pe o plajă foarte largă de turații. De asemenea aș vrea să văd și eu o curbă de putere, a unui motor pe benzină, care scade după 2000-3000 rot/min.

      Între timp, poți arunca un ochi aici:

      https://media.ford.com/content/dam/fordmedia/Europe/en/2013/Features/The%20Ecoboost%20Engine/Focus1.0-litre%20EcoBoost_TechSpecs_EU.pdf

      http://www.powertrain.renault.com/our-range/powertrain-units-of-our-range/0.9-mpi-12v-th4bt

      Thumb up 5 Thumb down 0
    • @ubercool in linkul de la tine e graficul, se vede clar cum motorul lesina dupa 4000 rpm, sa zicem ca creste putin puterea, dar cuplul dispare.
      Da, turbina functioneaza pe toata plaja de turatii, dar eficienta e probabil pe sub 50%.
      E o doferenta intre a folosi o turbina pentru un motor normal de 1.6-2 litri pt a-i imbunatati randamentul si performantele, si cu totul altceva sa aduci un motor care aspirat poate scoate 60cp la performantele unui 1.6.

      Thumb up 6 Thumb down 0
    • Da 2 litri diesel aspirat cati cai are? Iti zic eu vreo 70. Cauta golf 5 sdi.

      Thumb up 3 Thumb down 0
    • @Adrian am avut Fabia 1.9 sdi, 6x cp.
      In afara ca consuma 4l/100km o masina la fel, lesinata. Buna de mers daca nu te grabeai. Diferenta e ca un diesel are cuplu mult mai mare decat benzina, chiar si aspirat fiind, si misca masina din loc si la 1000rpm, fara sa-l fortezi. Crede-ma ca am condus sute de masini cu orice fel de motorizare posibila, mai putin wankel si electrica.
      Orice motor sub 1.4 aspirat sau turbo e doar za te misti prin oras cu el, in afara pe drumuri nationale, chiar si pe autostrazi e depasit de situatie.
      Valabil si la diesel, 1.2 tdi de la VAG e un motor de oras, in afara e un chin sa mergi cu asa ceva.

      Thumb up 1 Thumb down 0
  23. Posesor de ford. 3 la rand. 10 ani. 0 probleme majore, cateva minore reglate la revizii. Prima am schimbat-o din motiv de accident (dauna totala). A doua pentru ca deja avea 18oooo km. Daca vrei sa cauti probleme, gasim si la VAG, Mercedes, ce mai vrei.

    A fost vre’un contract la kilogram, firma in faliment sau rascumparare de flota.


    Comentariu apreciat. Thumb up 23 Thumb down 0
  24. N-au aceeasi culoare, deci nu e flota. Sunt pe echipare entry level (Trend) si pe echipare de top (Titanium). Cel mai probabil au fost masini folosite de o divizie a grupului (fiind impartite pe 2 categorii sociale (plebe si directorasi) si sunt proprietatea Tiriac, de aia sunt si vandute scump. De ce au luat EcoBoost de 99 CP? Era cel mai ieftin motor din gama Focus la vremea aia (si e si acum)…
    Eu ma asteptam la probleme mari de la un motor de 999 cmc la lansare, dar pana acum s-a descurcat cat de cat onorabil. Cat despre cei care isi iau Focus cu motor de un litru si spera la consum mic sau liniute noaptea pe la casa poporului n-am ce sa zic, sunt din aceiasi categorie de prosti care cred ca Golf7 1.2 e super masina.
    Cand vin la Brasov astept piscot


    Comentariu apreciat. Thumb up 32 Thumb down 0
    • In conditiile in care sunt vandute unei flote de rent a car, cu acord de rascumparare in spate, este normal sa nu fie aceeasi culoare/echipare. Gandeste-te ce ar insemna sa ai la revanzare dupa o anumita perioada doar masini identice. No chocolate for you mafrend :)

      Thumb up 1 Thumb down 0
    • Bre, nu-s de la Rent a car, ăia le țin mai mulți km… Eu vorbesc de aici dintre ei, tu vorbești din presupuneri.

      Thumb up 1 Thumb down 0
    • emi, esti haios :(

      Thumb up 1 Thumb down 0
  25. Cacatul ala de motor e cauza!!!

    Thumb up 4 Thumb down 0
  26. Pentru ca motorul ala se descurca pe Fiesta rezonabil insa consumul in oras e 10-11,condus mai babeste. La 1,3 tone consuma si mult si nici cine stie ce performante nu ai. Daca era 1.6 motorina alta era discutia. O sa ramana acolo cu ele pana la adanci batraneti

    Thumb up 4 Thumb down 0
  27. S-a certat cu Metro Group sau cu Auchan sau cu Allianz.

    Thumb up 3 Thumb down 0
  28. Se strica pe banda rulanta. Nu e scumpa, e una din cele mai la “oferta” masina. 28 de chemari in service pe gen 3.

    Thumb up 6 Thumb down 0
  29. Mai astia care sunteti foarte priceputi” la a critica motorul “mic”, nu cumva sunteti obisnuiti cu dieseluri mari cu cuplu imens si cand va puneti intr-un benzinar simtiti lipsa de cuplu si asta va deranjeaza? Benzina nu e diesel, dar nici problemele de pe diesel nu o sa vezi la benzina mai ales daca e condus in oras. Va tot plangeti ca e motor mic…de doar 100-125 cai dar conduceti poate 90% din timp in oras unde nu folositi nici 30 de caluti. (exceptii: cei care fac multi km extern si chiar au nevoie de motoare mari paote diesel). Motorul e ok daca nu mergi la raliu, si daca sti sa conduci o sa scoti consum decent.


    Comentariu apreciat. Thumb up 27 Thumb down 0
  30. probabil cei de la Ford le-au bagat pe gat unei companii administrate de stat

    Thumb up 1 Thumb down 0
  31. Oricum ar fi, grabiti-va. Pret special pana pe 31 martie. Cand probabil le vor ..ieftini.

    Thumb up 5 Thumb down 0
  32. Bai, pe cuvantul meu ca ma irita de fiecare data cand aud povestile astea romanesti cu “motor de 1l, e mic, nu poate sa traga masina de X tone”. Bai, bagati-va mintile-n cap, nu conteaza cilindreea, conteaza puterea dezvoltata si cuplul. Ca altfel, daca ai un motor simplu aspirat de 1.6 litri, ii scoti un cilindru si-l faci de 1.2, da’ ii pui o turbina ca sa bagi aceeasi cantitate de benzina (/ciclu) cat intra in cei 4 cilindrii, cu ce-l face asta mai lenes si mai prost? Ba dimpotriva, din cauza frecarilor interne mai reduse (ca ai scapat de un cilindru) iesi in castig. Asa ca scoteti-va capul din cur, ca nu conteaza ca-i de 1 litru sau 9, conteaza puterea si cuplul dezvoltate.

    Si da, cu turbina e mai bine, ca ai cuplu mare de la turatii joase, iar motorul e mai eficient. Altfel, intrebati posesorii de diesel ce parere au de turbine, ca fara turbina un diesel de 1.9 scoate cam 60 si-un pic de cai. Dai hei, poate pentru voi asta ar fi un motor bun, ca-i 1.9, coaie, nu 1 litru.


    Comentariu apreciat. Thumb up 25 Thumb down 0
    • daca s-ar pune un motor nuclear cu capacitate 5 cmc si 5.000 CP tot s-ar comenta ca e mic motorul…
      sunt posesor de ceva timp de ford B-MAX, masina este construita pe sasiu de fiesta si e mai greu cu circa 200 KG decat fiesta. am motorul ecoboost de 998 cmc, 120 CP.
      nu e chiar lesinata masina, pot spune ca e fasneata in anumite plaje de turatii (mai am si a doua masina de 150 cp 1800 cmc benzina si pot face o comparatie).
      consumul in oras (daca mergi la consum, adica calm si neagitat) este intre 7 si 8 litri. daca mergi ca prostu’ (unii ii zic condus sportiv, adica accelerata intre semafoare si frane bruste) te duci cu consumul la 10-11 si chiar 12. mentionez ca masina are sistem start-stop.

      Thumb up 14 Thumb down 0
    • @eddy
      iti dai seama ca treaba cu cat de fasneata e masina e o treaba extrem de subiectiva. Ca na, unii conduc mai batraneste si nu-i intereseaza, altii vor ceva mai multa putere…

      Thumb up 3 Thumb down 0
  33. Trend, 125CP, nou-nout, 13.000E. Bineinteles, nu la Tiriac, ala are 1000-2000 peste restul dealerilor Ford. Cat de bizon sa fii ca sa cumperi un SH de 100CP?

    Thumb up 4 Thumb down 0
  34. Masinile au fost folosite pentru inchiriat, iar acum au iesit din garantie (3 ani). Degeaba va plangeti de motorul de 1.0 de pe focus, ca si pe golf/megane e la fel. Problema motoarelor mici e din cauza normelor UE, sa interzicem aia, sa taxam aia, deasta avem cea mai scumpa benzina din lume.
    La versiunea trend gasesti plastice mai bune pe logan(laureate)

    Thumb up 1 Thumb down 0
  35. si explicatie e: ?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  36. Salutare,
    Masinile sunt de la o firma rent a car….contracte cu limita 100 KM constant atunci se poate ridica aceasta problema pana atunci inchideti subiectul ca nu ai unde sa mergi mai tare in conditii normale in Romania.

    Am vazut un coment ca mai puii 1000 de EUR si iei golf…nu e chiar asa diferenta, este mult mai mare. Pe Gold benzina nu ai optiuni , parerea mea, bune 1.0 nu este la fel cu cel de la Ford iar 1.2 cam zgomotos, cel mai frumos este 1.5 dar momentan nu este disponibil la noi dupa te face sa te uiti dupa motorina.

    Acum trebuie fiecare sa fie sincer cu el si sa se intrebe la ce ii trebuie masina si unde o foloseste cel mai mult. Daca ai nevoie stric pentru oras mai ales un oras “minunat” ca B (strict orase fara diferenta de nivel foarte mare) nu merita o masina noua, cauta ceva SH benzina , servo si AC si gata. Masina 2in1 nu exista , nu poti avea masina ok pentru oras mica si consum bun si ok pentru concedii/drum lung, spatioasa si sa traga…boss oricat ai cauta nu gasesti, undeva faci compromis.

    Eu am optat pentru Gold 1.6 TDI strict datorita unei oportunitati si aici ma refer la pret 17K…din pacate manuala. Acum nu va ganditi ca un Diesel in oras consuma 5 si 3-4 in afara…poate la Harap Alb dar la mine am avut si 10 in oras iar in afara 7.
    Drept urmare in oras folosesc vechea masina o Fiesta mai veche pe benzina si pentru concediu sau drumuri mai lungi Golf.

    Thumb up 6 Thumb down 0
  37. Masinile au fost folosite vara trecuta de klasswagen, am lucrat acolo.
    Au fost subinchiriate pentru perioade de 6 si 9 luni.
    Masinile sunt foarte bune.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  38. Salutare.

    Detin un ford Focus break cu motor de 1.5 ecoboost titanium 150CP 50000km.Probleme pana acum ?Nici una.Ce pot sa reprosez..calitatea mai slava a ansamblarii si a tapiteriei.Asta poate fi si din cauza mea din cauza stilului de a ma urca in masina,Daca stii sa negociezi poti sa obtii discounturi frumoase de la ford.Am avut multe masini din clasa mica si medie,inclusiv Golf 7 .A fost un vis urat..la 10000km mi s-a aprins becul ca nu mai am ulei.Ne-au chemat la 13000 de km sa completeze “doar” 1.5 litri de ulei .Noi aveam doar 5 masini luate toate in acelasi timp.Motorul era 1.2l benzina.Nu vreau sa mai comentez.Trageti voi concluziile.

    Thumb up 7 Thumb down 0
  39. Buna seara!
    Dețin un Ford focus 1.6 Benzina-2017 achiziționat de la Tiriac Rulate.
    Numai persoane care sunt răutăcioase comentează aiurea sincer.
    Am luat mașina in Martie 2018 tot de la flota Tiriac RULATE cu 16000km cu scopul de a
    O bagă la
    Taxi .De 6 luni o folosesc la Taxi și pot spune ca merge super bine pana acum când am 53000 km.
    Lăsați comentariile aiurea mai ales ca mașinile vin cu garanție din bara in bara.!

    Thumb up 1 Thumb down 0
  40. Detin ford focus din martie 2018, varianta trend reconfigurat cu anumite dotari(parbriz incalzit,clima,etc),motor 1.5 ecoboost(4 cilindri) 150CP.Pentru golf 7(140CP) la aceiasi configurare diferenta mare de bani (6000-7000eur).Va spun eu ca se merita un focus daca mai ai si ceva discount.De laudat inca ”nu” a trecut decat 6 luni;-pana in prezent nici o problema.

    Thumb up 2 Thumb down 0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.