Asociaţia agenţiilor de media?

say-i-dont-careCea mai tare chestie de pe anul ăsta trebuie să fie Clubul de Media, o asociaţie a agenţiilor de media în care să se discute şi să se construiască o imagine pozitivă a industriei de media. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!

Nu, serios, cineva a venit cu ideea asta stupidă! Cineva s-a gândit că un club al oamenilor care mor de foame e ceva ce doresc să existe. Hai să râdem punctual de ei:

  1. M-am întâlnit zilele trecute cu Daciana de la ROL.ro, una din companiile care era în ceva asociaţie de online şi care spama căcălău. Cam aşa o să fie şi aici. E bine să respecţi regulile atâta timp cât nu mori de foame. Şi dacă apare ocazia să faci nişte bani şi să îl fuţi pe altul, cu atât mai bine.
  2. Scopul lor ascuns e să nu mai moară de foame şi să nu-i mai arate oamenii cu degetul ca fiind ineficienţi, ieftini, proşti, jegoşi şi aşa mai departe. Şi în loc să lase prieteniile şi micile şantaje (mai ţineţi minte ce zicea Fusu, că i se cer de la oamenii din agenţii şpăgi?) şi să angajeze şi să şcolească specialişti, ei s-au gândit să se coalizeze.
  3. Mai ţineţi minte când vă spuneam că în martie 2011 GSP şi Ringier au licitat la sânge pentru un buget de 4.000€ pentru o lucrare care în mod normal ar fi valorat cel puţin dublu? Cam aşa o să fie şi aici.
  4. Alt scop e să nu mai facă bannere pe 50€, dar, cum vă spuneam mai demult, asta le e în sânge. Bannerele proaste şi mari şi mediaplanurile făcute cu siteuri proaste, care nu livrează, dar care sunt ale prietenilor.  O să cadă cerul înainte să vedem falimentul unor mizerii gen ziare.com, rol.ro, yoda.ro, realitatea.net şi restul.
  5. Sper că Pârvan Cristi nu mai e la Zenith, că n-ar şti în ce calitate s-ar duce la întâlnirile asociaţiei ăsteia, de particular, de angajat la Zenith sau de reprezentant al zoso.ro.

Asta pe partea de online, că la teve nu prea mă pricep. Noroc că nu se poate măsura expunerea, că ar muri de foame mai mult decât o fac acum. Genul ăsta de organizaţii profesionale sunt bune atunci când oamenii înţeleg că au de câştigat mai mult dacă stau împreună împotriva abuzurilor. Care condamnă, arată cu degetul şi pun la colţ comportamentele deviante. Cum ar fi ca nici o agenţie să mai lucreze cu oricine de la NCH sau de la Patriciu până nu îşi plătesc ţepele? De vis, nu?.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.