Anta Sports cumpără Amer Sports

Probabil n-ați auzit de nici una dintre companiile astea.

Anta Sports e cel mai mare producător de echipamente sportive din China, și al treilea la nivel global, după Nike și Adidas. Amer Sports sunt o companie finalndeză care dețin Salomon, Wilson, Suunto, Peak Performance, Mavic, Arc’teryx și alții.

Anta Sports au plătit 4,6 miliarde euro pe Amer Sports, cu ajutorul unui consorțiu format printre alții, din Tencent și deținătorul Lululemon. (sursa)

De mâine, comentarii cu “la ce să te aștepți dacă au fost cumpărați de chinezi, normal că sunt marfă proastă” la tot ce face Salomon sau Arc’teryx.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

52 comentarii

  1. Anul asta mi s-au rupt ghetele Salomon pe care le purtam de un an. La ce sa te astepti daca stiau ca vor fi cumparati de chinezi.

    00
    • true story. cumperi niște căști sennheiser? am pe cineva la poarta fabricii la brașov…

    • Eu o spuneam sub forma de gluma, dar faptul ca s-au rupt dupa un an chiar e adevarat. Ghete cumparate dintr-un magazin destul de mare. Salomon XA Pro GTX. Sunt beton dar au o plasa foarte subtire care, daca se agata, s-a futut.

      00
    • Ai garantie doi ani la incaltamintea Salomon.

      00
    • Well fuck. Acum imi zici.

      00
    • @Giani, bine că i-ai aruncat :))))

      00
    • Si mie mi s-a intamplat la fel cu XR-Mission 2. Am ramas profund dejamagit. Ma asteptam sa reziste de ma plictisesc de ei. Nu cred ca am mers/alergat 400km. Am avut tenisi de aia de 70-80 de lei care au rezistat mai mult.

      00
    • Nu i-am aruncat, ii folosesc ca work shoes (nu birou ci renovat si lemnarit). In afara de ruptura aia sunt perfecti. Dar au trecut 2 ani de cand i-am luat.

      00
    • Pai stai boss, ai zis ca s-au agatat ? Asta nu prea intra la garantie …

      00
    • dacă sunt de la hervis, parcă au doar 1 an garanție.

    • Nu exista incaltaminte cu garantie mai mare de 1 an…

      00
    • ma inscriu si eu aici cu niste saolomoni care au cedat dupa un an…panza din zona laterala a degetelor a cedat la ~1 an de la achizitie. au fost primi saolomoni si asa de incantat am fost de cum ma simteam in ei incat am mai luat o pereche intre timp dar alt model care are 2 ani si e in stare perfecta. momentan nu am gasit incaltaminte in care piciorul meu sa se simta mai bine, pentru activitati zilnice si stat la birou 8h

      00
    • Bai nu stiu daca s-au agatat sau nu. Adica presupun eu ca s-au agatat. Stiu doar ca am observat intamplator ca erau rupti, cred ca mersesem deja cu ei asa cateva zile.
      Acum nu pot sa ma plang, eu in general rup chestii. E doar amuzant ca i-am luat pentru ca perechea anterioara se facuse varza dupa 1,5 ani si am zis sa nu mai fiu zgarcit si sa iau ceva mai rezistent.

      00
    • Salomoni de alergare trail, s-au uzat in ultimul hal dupa nici 200km de munte.
      La fel cei ai sotiei, desi alt model de Salomon. Chiar nu mai sunt ce erau incaltarile lor.
      Ne-am reorientat spre LaSportiva.

      Pe de alta parte, la haine si partea de ski, n-am avut surprize neplacute. Inca.

      00
  2. Saolomon acești Volvo ai industriei textile

    00
  3. Ai puțină răbdare ca și-a dat unul din cei mai influenți adolescenți ai tuturor timpului BAC-ul pe blogul lui zoso

    00
  4. La ce piata mare o sa ajunga China in urmatorii ani isi vor permite sa cumpere orice marca occidentala, nu inseamna neaparat un lucru rau.
    In cativa ani o sa se ridice si India pe urma o sa fie competitia intre indieni si chinezi care sa detina mai multe branduri.
    Nu conteaza detinatorul atata timp cat respecta standardele – Volvo in epoca ford o lua bine de tot la vale noroc cu chinezii, infuzie de capital si i-au reinventat. Chinezii au banii si dorinta de a investi, lucru pe care actionarii occidentali se feresc, vor doar maximizare a profitului cu risc mic.
    Singura sansa a tarilor occidentale sunt masurile protectionsite: taxe pe importuri, obligatia sa creezi job-uri pe piata locala etc.

    00
    • Asa e. Ne dorim un Imperiu chinez si unul rus cu influenta internationala, chiar prezenti pe la noi. se stie ca ei respecta libertatile si celelate state invecinate .

      00
    • Ce mic e butonul de Like.
      M-am chinuit de vreo 5-6 ori.

      00
    • Daaaaaa, concentrarea pietei e visul cumparatorului. Scade preturile si imbunatateste calitatea, cum sa nu! Eu zic sa ne intoarcem la comunism si sa existe 1 firma care face incaltaminte sport – cam 2-3 modele cat sa nu avem chiar toti la fel. De cand au cumparat labarii aia de finlandezi Salomonul calitatea a crescut racheta, dar in jos.

      00
  5. Nu e prima afacere de genul asta. Ia vedeti cine detine marcile Telefunken, Sharp, Toshiba, etc.

    00
    • Toshiba e detinuta de Toshiba (au vandut la un moment dat o particica din business catre niste unii), iar Telefunken a avut o istorie foarte zbuciumata si s-a raspandit in toate partile, business unit cu business unit. Dar da, Sharp a ajuns la Foxconn.

      00
  6. Nico: ș-o trecut puștiu’ bacu’ sau mai are de tras…la vâsle? :D

    00
  7. a facut cineva report abuse pe github sau sunt singurul nebun ?

    00
  8. @Nico …yap,am aflat intre timp de faza cu bășineanu da’ mie tot ini e dor de spiriduși.
    P.S propun să o punem toti de un piș party a la Bivolaru si să facem ceva pe frustrarea ăluia.

    00
  9. Calitatea a scăzut de ceva vreme.Din fericire compensează prin servicii execelente de garanție.Rămâne de văzut cât timp vor păstra aceleași standarde.

    00
  10. Avea cineva impresia că erau făcuți prin Franța?Tot în China sunt făcuți de ani de zile.Şi oricum nu prea avem noi bani de Salomon.Tot Adibasu e la putere aici.

    00
  11. La fel ziceau și de Land Rover/Jaguar. Că i-au luat indienii și o să facă ricșe din ele. Companii, care erau oricum cu un picior in groapă, când erau sub umbrela Ford Motors. Well, ce sunt acum LR și Jaguar, după ce le-au cântat alții prohodul….

    00
  12. Mi-am risipit copilăria în plină dictatură comunistă, m-am format ca om în perioada de tranziție și, acum, când aș putea să savurez o parte din beneficiile traiului în capitalism, am ajuns să cumpăr tot bașcheți chinezești?

    00
  13. Yey! I-au preluat unii care produc copii de Nike Airmax (am văzut la o primă vedere pe site)… E foarte încurajator :))

    00
  14. Parca zicea si Cetin ca nu vrea Volvo facut dupa ce au fost cumparati de chinezi…

    00
  15. Per total, singurii care „sufera” sunt oamenii care lucreaza p-acolo si se trezesc cu manageri chinezi, indieni etc., oricum la un nivel foarte inalt. In rest, business as usual. Pentru ca europeanul vrea sa cumpere Volvo/Jaguar/Land Rover/insert european brand here, nu Chery/BYD/Brilliance/insert chinese brand here. Asa ca au zero interes de a distruge brandurile in care au investit. Plus, au acces mai usor la know-how si tehnologie, pentru a se dezvolta si mai mult pe piata interna.

    00
  16. Lullulemon… Asta da (re)nume!

    00
  17. Deci…ce nu fac eu bine cand transform preturile alea de pe siteul anta in lei? ca imi rezulta ca niste adidasi costa 30 lei…nu sunt in yeni japonezi acele preturi ?

    00
  18. Urmărește videoul până la capăt și dă-l mai departe și altora care lucrează ca retaileri.

    https://www.youtube.com/watch?v=nqsrTltW_GI

    00
  19. Uite un grafic cu companiile mama si toate brandurile de sub umbrela lor. Asta in 2015. http://www.eustress.co/theblog/2016/5/9/sports-brands-who-owns-who

    00
  20. Astia de la anta au de cativa ani niste baschebalisti din NBA sub contract. De aia de nivel All Star. Parca si pe Pacquaio il au.

    00
  21. Lasa ca si ‘talienii si spaniolii fac ghete misto.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube