Alte 3 tipuri de batoane energizante bune

Pe lângă cele de la Isostar, pe care le consider cele mai bune, pentru că sunt gustoase și uscate fără a fi extrem de dulci, avem așa:

Aptonia, de la Decathlon, 1 leu bucata.

Sunt bunicele, dar fără mare valoare nutritivă.

Muesli Bar, de la Kaufland, tot un leu bucata.

Bunicele, nu foarte dulci, nimic deosebit. Mult mai bune de la ei sunt gama de biscuiți Gullon.

Sis GO, de la eMAG, scumpe rău, 7 lei bucata.

Sunt foarte bune, dar sunt dulci și umede, depinde de dorințele fiecăruia.

43 comentarii

  1. Ultima sună a anunț de la rubrica interzisă pe anuntul.ro


    Comentariu apreciat. Thumb up 103 Thumb down 2
  2. cele mai bune energizante atunci cand ai timp, chef si contextual permite, sunt fructele!
    bogate in carbohidrati cu eliberare treptata de energie.
    am ajuns la concluzia asta mergand pe munte si consumand de la snickers pana la batoane cu fructe bio la 12 lei bucata.
    Nimic nu se compara cu o incarcare cu carbohidrati din fructe.
    Inainte de orice activitate fizica, 1/2 L de apa si apoi o salata de fructe (2 caise, 2 piersici, 1 banana, 3-4 capsuni, 1 para, 1 mar). ca si bani cred ca te duce tot pe la 5-7 lei.


    Comentariu apreciat. Thumb up 87 Thumb down 12
    • NOU
      #4

      Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]


      Comentariu nasol. Thumb up 7 Thumb down 89
    • Juma de litru de apa si juma de kg de fructe. Activitatea fizica dupa combinatia asta inseamna statul pe WC?


      Comentariu apreciat. Thumb up 91 Thumb down 13
    • cu 5 ore inainte poate

      Thumb up 5 Thumb down 1
    • Consuma tu ce ai scris mai sus cu vreo 2 ore inainte de un maraton si vezi cum o sa te simti :)).


      Comentariu apreciat. Thumb up 20 Thumb down 4
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]


      Comentariu nasol. Thumb up 13 Thumb down 45
    • @Alin, am consumat, nu vorbesc din carti.
      Nu maraton ci doar semi-maraton…si ture de 11 ore pe munte.
      Sigur, unii colegi au inteles ca apa si apoi imediat fructe. Nu, apa cam cu 20 de min inainte.
      Chiar si daca ar fi cu 5 min inainte, tot nu cred ca te apuca cufureala de la combinatia asta. mie nu mi s-a intamplat niciodata, probabil am stomacul bun.
      iar fructele daca le mananci cu 30 de min inainte de efort, e ok.

      Thumb up 8 Thumb down 5
    • un penis de maimutz. cel mai bun, pre sport de anduranta: carbohidrati. Cereale integrale. Paste integrale.
      Energie pura: fructele uscate. Fac astia batoane de casa cu nuci, miere si fructe uscate. Bombe calorice.
      Pentru explozie: gelurile proteice. Cand nu mai poti sugi un gel d-ala. Daca nu il vomiti imediat (e destul de gretos) simti cum iti repornesc niste treburi.

      Thumb up 7 Thumb down 3
  3. “Dulci si umede”…….asa ne plac.


    Comentariu apreciat. Thumb up 33 Thumb down 5
  4. Isostar e mai dulce decat sis . Cei de la SiS au si varianta isotonic, nu ai nevoie de isotonic dupa . In general Isostar are si cafeina .
    @Pensionarul – aveti dreptate cand e vorba de o activitate usoara . Dar daca mananci ce ati enumerat si in cantitatea aia foarte probabil ca senzatia de voma va aparea destul de repede la un efort intens (gen alergare 10k sub 50 minute sau MTB, 20-30 KM undeva la 1.5 ore ) . Plus ca nu ajunge ca si combustibil.
    Pentru o plimbare in natura sunt ok orice tip de batoane , trebuie doar sa alimentezi un pic corpul, are el rezervele lui. Si sa nu uitam de apa :)

    Thumb up 4 Thumb down 4
    • NOU
      #13

      nu am zis ca trebuie sa mananci salata de fructe si apoi sa iesi la alergat ci cum vreo 30 de min inainte de efort. fructele oricum se digera in 15 min.
      chiar aseara am iesit la alergat, 7 km in 45 min. n-am avut nimic de genul vomei.
      iar la efort de lunga durata pe munte, fructele fac minuni (chiar si cele uscate gen curmale, stafide, smochine…).

      Thumb up 3 Thumb down 3
  5. Nu am nevoie de batoane energizante, eu am colac energizant… e in jurul abdomenului… 😎


    Comentariu apreciat. Thumb up 79 Thumb down 2
  6. Sunt si la Lidl unele bune de tot.

    Thumb up 5 Thumb down 10
  7. NOU
    #20

    2 banane si 2 krentenbollen sunt suficiente pentru 100 de km cu bicicleta

    Thumb up 1 Thumb down 3
  8. aia care pescuiau crabi in alaska mancau ficat crud
    so give it a try


    Comentariu apreciat. Thumb up 13 Thumb down 1
  9. Protein bar de la Pro Nutrion undeva la 3,5 lei.Proteine din zer vreo 80%.Procentul de proteine este important,încărcarea carbo o faci usor din alte surse.Evita proteina din soia.

    Thumb up 5 Thumb down 2
  10. Cele de la aptonia sunt prea dulci.. mai ales gelurile. Pentru cei care alearga ocazional, chiar si cate un maraton, produsele de la isostar sunt cele mai bune pret-calitate…

    Thumb up 1 Thumb down 2
  11. ca sa fiu pe subiect, eu inca mananc mizeriile de la redis, in special cel cu ceai verde + isotonicu la pliculet

    Thumb up 1 Thumb down 5
  12. Cele mai bune de departe pe care le-am consumat sunt cele facute in casa:
    http://www.jamieoliver.com/recipes/fruit-recipes/my-tasty-energy-balls-date-cocoa-pumpkin-seed/
    Pur si simplu delicioase! Plus, tin o saptamana in frigider.

    Daca combini cu un shake:
    http://www.jamieoliver.com/news-and-features/features/perfect-homemade-protein-shake/
    ai o masa intreaga.

    Thumb up 5 Thumb down 3
  13. Incearca-le pe cele de la Nutrend si QNT. Sunt foarte bune.

    Thumb up 1 Thumb down 3
  14. Batonul de la Kaufland e 0.49 ron in Bucuresti, cred ca si in Brasov.

    Thumb up 3 Thumb down 2
  15. +1 pentru Redis, can 1,3 lei la auchan
    Si nu poti compara cele de la SIS cu cele de un leu. CEle de 1 leu sunt facute pentru marketing iar cele facute de sis pentru sportivi :)

    Thumb up 2 Thumb down 3
  16. Nimeni nu zice cate prostii ieftine contin astea, in special cele de la Isostar, atat de laudate?
    Sirop de glucoza primul ingredient, really?

    Sirop de glucoză, făină de orez şi grâu, zahăr, unt de cacao, pastă de alune 3,3%, malţ, stabilizator: glicerol, sirop de zahăr inversat, lapte degresat, zer, masă de cacao, alune 1,2%, ulei vegetal, grăsime din lapte, gluten, amidon, praf de copt: sodiu, bicarbonat, sare, arome (extract de guarana), emulsificator: soia şi lecitina din rapiţă, vitaminele C, PP, B6, B1, B2 şi E (lactoză, proteine din lapte), ciocolata cu lapte 20%.


    Comentariu apreciat. Thumb up 26 Thumb down 0
  17. Intrebare oarecum off-topic 9scuze): batoanele astea, ce termen de garantie au, în general? 6 luni, un an, mai mult?

    Mă interesează pentru completarea rezervei alimentare pentru cazuri de urgență (gen cutremur).

    Thumb up 3 Thumb down 10
  18. Am incercat diverse batoane (e adevarat nu cele mentionate) si ma deranjeaza foarte mult faptul ca au mult zahar (nu fructe, zahar.) Astea cum sunt din punctul asta de vedere? Alta intrebare: nu ti se pare mai ok sa faci in casa “protein bars” (sunt retete pe tot Netu, se fac repede etc) ca ai cantitate mai mare si nu au atat de mult zahar? Eu momentan pe varianta asta merg; sunt curioasa de ce ar fi ok batoanele in detrimentul celor facute in casa.

    Thumb up 1 Thumb down 2
    • alea uscate de la isostar nu mi se par foarte dulci.

    • Da, au mult zahar si deloc grasime pentru ca sint prevazute pentru situatii in care organismul are nevoie de un aport rapid de energie, adica pentru sport, de preferinta de anduranta. Zaharul functioneaza pe post de combustibil in cazul asta. E asimilat rapid si pleaca direct la celule ca sa arda. Sa maninci din astea ca desert sau chiar si pentru o activitate sportiva usoara e nesabuinta curata.

      Ca o chestie, si fructele contin zaharuri. In schimb, mai degraba iti umpli burta (adica te saturi) daca ai mincat un mar sau o portocala decit daca bei un pahar cu suc de fructe (care e facut cu 3-4 fructe in loc de unul, deci de 3-4 ori mai mult zahar).

      Iar barele de proteine au cu totul alta utilizare. Alea sint in special dupa ce ai depus un efort mare, timp de citeva ore (sa zicem 100km intensi cu bicicleta) si ai nevoie sa te refaci. Sau ca sa iti creasca masa musculara. Dar iarasi, nu mai bine maninci niste oua sau niste carne de pui si/sau niste iaurt?

      Thumb up 7 Thumb down 2
    • Multumesc amandurora de raspuns. Stiu de zaharul din fructe, stiu si de chestia cu sucul, nu mi se pare ca barele de proteina au atat de multa incat sa te refaci (se pune cam o lingura la 200g de umplutura – fructe, cereale etc.) O sa incerc isostar.

      Thumb up 0 Thumb down 1
  19. cat zahar contin? am inteles gustul dar din ce sunt facute? nu ma intereseaza materiale de marketing

    Thumb up 1 Thumb down 2
  20. În cazul meu, nimic nu funcționează mai bine ca Snickers. E combinația perfectă pentru efort susținut.

    Thumb up 2 Thumb down 5
  21. Am testat vreo 20 de feluri de batoane. Cel mai ok la gust si compozitie mi se pare Questnutrition Cookies and Cream, se gaseste online cu 9 ron

    Thumb up 0 Thumb down 1

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.