Alte 3 tipuri de batoane energizante bune

Pe lângă cele de la Isostar, pe care le consider cele mai bune, pentru că sunt gustoase și uscate fără a fi extrem de dulci, avem așa:

Aptonia, de la Decathlon, 1 leu bucata.

Sunt bunicele, dar fără mare valoare nutritivă.

Muesli Bar, de la Kaufland, tot un leu bucata.

Bunicele, nu foarte dulci, nimic deosebit. Mult mai bune de la ei sunt gama de biscuiți Gullon.

Sis GO, de la eMAG, scumpe rău, 7 lei bucata.

Sunt foarte bune, dar sunt dulci și umede, depinde de dorințele fiecăruia.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

43 comentarii

  1. Ultima sună a anunț de la rubrica interzisă pe anuntul.ro


    Comentariu apreciat.1030
  2. cele mai bune energizante atunci cand ai timp, chef si contextual permite, sunt fructele!
    bogate in carbohidrati cu eliberare treptata de energie.
    am ajuns la concluzia asta mergand pe munte si consumand de la snickers pana la batoane cu fructe bio la 12 lei bucata.
    Nimic nu se compara cu o incarcare cu carbohidrati din fructe.
    Inainte de orice activitate fizica, 1/2 L de apa si apoi o salata de fructe (2 caise, 2 piersici, 1 banana, 3-4 capsuni, 1 para, 1 mar). ca si bani cred ca te duce tot pe la 5-7 lei.


    Comentariu apreciat.870
    • NOU
      #4

      Iar daca aveti ceva mai multi bani si sunteti cocalar sau pitipoanca mai adaugati niste cristale swarovski deasupra si desigur acoperit totul cu foita de aur.

      70
    • Juma de litru de apa si juma de kg de fructe. Activitatea fizica dupa combinatia asta inseamna statul pe WC?


      Comentariu apreciat.910
    • cu 5 ore inainte poate

      50
    • Consuma tu ce ai scris mai sus cu vreo 2 ore inainte de un maraton si vezi cum o sa te simti :)).


      Comentariu apreciat.200
    • @Alin, am consumat, nu vorbesc din carti.
      Nu maraton ci doar semi-maraton…si ture de 11 ore pe munte.
      Sigur, unii colegi au inteles ca apa si apoi imediat fructe. Nu, apa cam cu 20 de min inainte.
      Chiar si daca ar fi cu 5 min inainte, tot nu cred ca te apuca cufureala de la combinatia asta. mie nu mi s-a intamplat niciodata, probabil am stomacul bun.
      iar fructele daca le mananci cu 30 de min inainte de efort, e ok.

      80
    • Fii-mea scufunda juma’ de litru de mutzi (asa ii zice la smoothie). O banana, niste capsuni sau zmeura de la congelator – sa fie rece), ceva apa. Bagat la blender. In fiecare zi consuma o tura, uneori si doua (inainte de pranz si seara). Nu se caca in 10 directii chiar deloc. Daca am mai multe fructe in casa, le mai combinam.

      131
    • un penis de maimutz. cel mai bun, pre sport de anduranta: carbohidrati. Cereale integrale. Paste integrale.
      Energie pura: fructele uscate. Fac astia batoane de casa cu nuci, miere si fructe uscate. Bombe calorice.
      Pentru explozie: gelurile proteice. Cand nu mai poti sugi un gel d-ala. Daca nu il vomiti imediat (e destul de gretos) simti cum iti repornesc niste treburi.

      70
  3. “Dulci si umede”…….asa ne plac.


    Comentariu apreciat.330
  4. Isostar e mai dulce decat sis . Cei de la SiS au si varianta isotonic, nu ai nevoie de isotonic dupa . In general Isostar are si cafeina .
    @Pensionarul – aveti dreptate cand e vorba de o activitate usoara . Dar daca mananci ce ati enumerat si in cantitatea aia foarte probabil ca senzatia de voma va aparea destul de repede la un efort intens (gen alergare 10k sub 50 minute sau MTB, 20-30 KM undeva la 1.5 ore ) . Plus ca nu ajunge ca si combustibil.
    Pentru o plimbare in natura sunt ok orice tip de batoane , trebuie doar sa alimentezi un pic corpul, are el rezervele lui. Si sa nu uitam de apa :)

    40
    • NOU
      #13

      nu am zis ca trebuie sa mananci salata de fructe si apoi sa iesi la alergat ci cum vreo 30 de min inainte de efort. fructele oricum se digera in 15 min.
      chiar aseara am iesit la alergat, 7 km in 45 min. n-am avut nimic de genul vomei.
      iar la efort de lunga durata pe munte, fructele fac minuni (chiar si cele uscate gen curmale, stafide, smochine…).

      30
  5. Nu am nevoie de batoane energizante, eu am colac energizant… e in jurul abdomenului… 😎


    Comentariu apreciat.800
  6. Sunt si la Lidl unele bune de tot.

    60
  7. NOU
    #20

    2 banane si 2 krentenbollen sunt suficiente pentru 100 de km cu bicicleta

    10
  8. aia care pescuiau crabi in alaska mancau ficat crud
    so give it a try

    130
  9. Protein bar de la Pro Nutrion undeva la 3,5 lei.Proteine din zer vreo 80%.Procentul de proteine este important,încărcarea carbo o faci usor din alte surse.Evita proteina din soia.

    50
    • NOU
      #28

      Evita proteina din zer, evita aerul, evita tot.

      Exista pe youtube cum sa-ti faci batoane proteice, le bagi la frigider si mananci din ele pana lesini.

      12
  10. Cele de la aptonia sunt prea dulci.. mai ales gelurile. Pentru cei care alearga ocazional, chiar si cate un maraton, produsele de la isostar sunt cele mai bune pret-calitate…

    12
  11. ca sa fiu pe subiect, eu inca mananc mizeriile de la redis, in special cel cu ceai verde + isotonicu la pliculet

    10
  12. Cele mai bune de departe pe care le-am consumat sunt cele facute in casa:
    https://www.jamieoliver.com/recipes/fruit-recipes/my-tasty-energy-balls-date-cocoa-pumpkin-seed/
    Pur si simplu delicioase! Plus, tin o saptamana in frigider.

    Daca combini cu un shake:
    https://www.jamieoliver.com/news-and-features/features/perfect-homemade-protein-shake/
    ai o masa intreaga.

    50
  13. Incearca-le pe cele de la Nutrend si QNT. Sunt foarte bune.

    10
  14. Batonul de la Kaufland e 0.49 ron in Bucuresti, cred ca si in Brasov.

    30
  15. Nimeni nu zice cate prostii ieftine contin astea, in special cele de la Isostar, atat de laudate?
    Sirop de glucoza primul ingredient, really?

    Sirop de glucoză, făină de orez şi grâu, zahăr, unt de cacao, pastă de alune 3,3%, malţ, stabilizator: glicerol, sirop de zahăr inversat, lapte degresat, zer, masă de cacao, alune 1,2%, ulei vegetal, grăsime din lapte, gluten, amidon, praf de copt: sodiu, bicarbonat, sare, arome (extract de guarana), emulsificator: soia şi lecitina din rapiţă, vitaminele C, PP, B6, B1, B2 şi E (lactoză, proteine din lapte), ciocolata cu lapte 20%.


    Comentariu apreciat.260
  16. Intrebare oarecum off-topic 9scuze): batoanele astea, ce termen de garantie au, în general? 6 luni, un an, mai mult?

    Mă interesează pentru completarea rezervei alimentare pentru cazuri de urgență (gen cutremur).

    30
  17. +1 pentru Redis, can 1,3 lei la auchan
    Si nu poti compara cele de la SIS cu cele de un leu. CEle de 1 leu sunt facute pentru marketing iar cele facute de sis pentru sportivi :)

    20
  18. Am incercat diverse batoane (e adevarat nu cele mentionate) si ma deranjeaza foarte mult faptul ca au mult zahar (nu fructe, zahar.) Astea cum sunt din punctul asta de vedere? Alta intrebare: nu ti se pare mai ok sa faci in casa “protein bars” (sunt retete pe tot Netu, se fac repede etc) ca ai cantitate mai mare si nu au atat de mult zahar? Eu momentan pe varianta asta merg; sunt curioasa de ce ar fi ok batoanele in detrimentul celor facute in casa.

    12
    • alea uscate de la isostar nu mi se par foarte dulci.

    • Da, au mult zahar si deloc grasime pentru ca sint prevazute pentru situatii in care organismul are nevoie de un aport rapid de energie, adica pentru sport, de preferinta de anduranta. Zaharul functioneaza pe post de combustibil in cazul asta. E asimilat rapid si pleaca direct la celule ca sa arda. Sa maninci din astea ca desert sau chiar si pentru o activitate sportiva usoara e nesabuinta curata.

      Ca o chestie, si fructele contin zaharuri. In schimb, mai degraba iti umpli burta (adica te saturi) daca ai mincat un mar sau o portocala decit daca bei un pahar cu suc de fructe (care e facut cu 3-4 fructe in loc de unul, deci de 3-4 ori mai mult zahar).

      Iar barele de proteine au cu totul alta utilizare. Alea sint in special dupa ce ai depus un efort mare, timp de citeva ore (sa zicem 100km intensi cu bicicleta) si ai nevoie sa te refaci. Sau ca sa iti creasca masa musculara. Dar iarasi, nu mai bine maninci niste oua sau niste carne de pui si/sau niste iaurt?

      70
    • Multumesc amandurora de raspuns. Stiu de zaharul din fructe, stiu si de chestia cu sucul, nu mi se pare ca barele de proteina au atat de multa incat sa te refaci (se pune cam o lingura la 200g de umplutura – fructe, cereale etc.) O sa incerc isostar.

      00
  19. cat zahar contin? am inteles gustul dar din ce sunt facute? nu ma intereseaza materiale de marketing

    12
  20. În cazul meu, nimic nu funcționează mai bine ca Snickers. E combinația perfectă pentru efort susținut.

    20
  21. Am testat vreo 20 de feluri de batoane. Cel mai ok la gust si compozitie mi se pare Questnutrition Cookies and Cream, se gaseste online cu 9 ron

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.