AirClaim – pentru despăgubiri de la companiile aeriene (p)

Regulamentul european ec261/2004 spune că toate companiile aeriene care pleacă ori tranzitează spațiul UE sunt obligate să ofere despăgubiri de până la 600€ per pasager atunci când zborul a fost anulat sau are întârziere, s-a pierdut conexiunea din cauza unei întârziere, s-a refuzat îmbarcarea pe diferite motive sau zborul a fost overbooked.

Majoritatea pasagerilor nu știu de aceste despăgubiri sau se lasă păgubași pentru că știu și văd câtă birocrație este. Pentru că nici companiile aeriene nu fac treaba asta cu despăgubirile să fie ușoară.

De aceea o companie care se ocupă doar cu asta are mai mari șanse de recuperare decât un civil. Airclaim are experiență și rezolvă între 4 și 25 de cazuri pe zi. 

avion-airplane

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

34 comentarii

  1. Am gasit in cele din urma, comision 25%, doar daca iei banii, de aici:
    https://www.airclaim.com/price-list/

    Thumb up 2 Thumb down 1
  2. Confirm ca e destul de dificil de facut de unul singur pentru ca majoritatea companiilor fac toata procedura sa fie dificila (din motive lesne de inteles). Am apelat la o firma similara si tin minte ca ei s-au ocupat de tot. Cei cu care am lucrat eu luau comision 25% parca din compensatia primita.
    Baietii astia vad ca nu mentioneaza cat e comisionul lor.


    Comentariu apreciat. Thumb up 27 Thumb down 2
    • Conform linkului lor „/price-list/”, se precizează că fee-ul lor e de 25%. Ceea ce e puțin mai bine decât al unor concurenți care mi-au luat 25% + 25€.

      Thumb up 6 Thumb down 2
    • Nu e tocmai așa. De când au apărut ca ciupercile după ploaie aceste companii, operatorii aerieni sunt tot mai deschiși în a face claim de compensații direct la ei.

      @DanielV: Dacă faci claim la compania aeriană completezi doar formularul de la UE și îl trimiți, în schimb când folosești servicii gen celui promovat aici trebuie să scanezi pașaport, cărți de îmbarcare, acordul că XXXX Claim poate solicita despăgubiri în numele tău, și alte documente.

      În concluzie, cel mai simplu și mai ușor mod să obții despăgubiri e să apelezi la operatorul aerian și, dacă e cazul, la ANPC.

      @dumy: acel 25E reprezintă taxa pentru payout, tot în pricelist la XXXX Claim e menționat că acele taxe de transfer bancar nu sunt suportate de ei, așadar e 25% + încă ceva.

      Thumb up 6 Thumb down 1
    • @Gabriel: mai citește o dată. Scrie clar că acea sumă reprezintă taxa lor pentru serviciile prestate. Așa-zisa „taxă de serviciu“.

      Thumb up 0 Thumb down 0
    • Iar cum transferul va fi local, gratuit, nu văd ce altă taxă se va putea aplica…

      Thumb up 0 Thumb down 1
  3. Mda, nu as folosi niciodata o firma care are 2 greseli gramaticale “above the fold”, in prima fraza de pe site.

    “Did Your Flight was delayed? Or maybe it was Cancelled? Did you lost your connection because of a previous flight?”

    Plus inca una in chat window. “Hello, we are here to help you? Can you ask me everything.”

    Dar cand e cu (p) banuiesc ca nu le mai iei site-ul la puricat nu? :)


    Comentariu apreciat. Thumb up 87 Thumb down 6
    • Bricolaj nou in curand…

      Thumb up 6 Thumb down 1
    • Acum daca firma isi ia banii ca procent din ce recupereaza, ce te intereseaza pe tine cate greseli au. Daca ar fi sa platesti tu un serviciu da, atunci esti mai atent, dar la plata pe rezultate nu prea conteaza.

      Thumb up 2 Thumb down 14
    • Daca firma nu a avut 100 EUR ca sa angajeze un traducator decent…. si daca prin TOU banii intra intai la firma si dupa aia iti transfera ei in cont diferenta….. as cam sta sa ma intreb daca ii las sa se ocupe de asta.

      Poate nu iti mai transfera nimic. Pentru ca oricum Termenii si conditiile sunt la fel de varza ca prima pagina si nu ii prea poti pune in aplicare cu instantele romanesti.

      Thumb up 14 Thumb down 0
  4. Nu e complicat sa obtii acei bani, eu am trecut prin procesul asta anul trecut. Mai degraba daca esti comod sa apelezi la o firma.

    Thumb up 4 Thumb down 1
  5. Si putem sa juca Grammar Bingo cu Terms of use in Engleza. Ce e acolo e jale. In principiu cine le-a facut traducerea nu stie nici macar sa puna un amarat de s la persoana a treia singular.

    Thumb up 19 Thumb down 2
  6. Nu raspunde nici cucu la chatul ala. I-am scris acum 20 de minute si nada, acum am dat un refresh mi-au disparut mesajele.

    Thumb up 17 Thumb down 0
  7. Am facut singur cererea la Ryan Air (2 persoane fiecare 250Eur) si procesul a fost destul de simplu, totul online. Am primit banii in mai putin de o luna.

    Thumb up 14 Thumb down 1
    • Incearca la wizz si o sa ai niste surprize. Eu dupa un schimb interminabil de mail uri cu ei in care tot invocau ca intirziera de 31 de ore nu a fost din vina lor am apelat la una din firmele care se ocupa de genul asta de probleme si intr-o luna am avut banii in cont.

      Thumb up 3 Thumb down 0
  8. Am recuperat niste bani.Nici nu mai stiu daca prin ei sau alta firma.Sunt mai multe. Partea buna: nu trebuie să iti bati capul cu nimic.Trmiti la ei copie dupa pasaport(CI) si dupa biletul de avion. Apoi un IBAN unde sa iti vireze despăgubirea. Eu am primit 800 de lei. Pentru o întârziere de 6 ore in Polonia.Pierdut legătură etc.
    Partea incorectă este ca nu iti spun care a fost despăgubirea total. Adică nu ai de unde sa stii ce comision isi opresc ei. Si nici nu iti spun dinainte. Asta cu 25% e pe hârtie, nu ai si o dovadă. Oricum am inteles ca nu e foarte complicat nici daca faci singur toate demersurile. Si intre 600 de euro si…180 cam e o diferenta. Adică, mai ca 25% am luat eu! Totul ar fi super corect daca ar fi transparent și ar face dovada sumei totale.

    Thumb up 12 Thumb down 0
  9. Pe email pare ca fac spam. Nu tin minte sa ma fi inscris la ei la vreun newsletter. Chiar si dupa unsubscribe, la scurt timp am primit din nou spam de la ei. @Zoso: parca erau impotriva spam-ului.

    Thumb up 15 Thumb down 0
  10. Ia uite, constantean de-al meu… nu stiu cat de bun ar fi serviciul dar pare genul de site facut de indieni pe freelancer…

    Thumb up 7 Thumb down 1
  11. Austrian. Intarziere de vreo 5 ore.
    Cautat (5 minute) formularul in site.
    Completat formular de plangere. Scris explicit “solicit despagubire conform regulament UE”. In doua saptamani banii au intrat in cont.
    Experienta similara cu Ryan Air.
    Prin urmare eu inca ma intreb de ce sa platesc 25% ca sa completeze cineva niste formulare in locul meu, in conditiile in care oricum la ei pe site completezi niste formulare similare…

    Thumb up 8 Thumb down 0
    • încearcă asta cu blue air sau tarom.

    • @Serj K : ce unii pot gasi in 5 minute, altora non-tehnici li se poate parea mai greu si prefera sa apeleze la un tert.
      E ca schimbatul unei tevi de apa , teoretic e usor doar ca unii isi mai dau in degete cu ciocanul.

      Thumb up 3 Thumb down 0
    • A reușit cineva cu wizzair? Prin orice formă.

      Vueling e iarăși simplu și ușor un formular la ei pe site

      Thumb up 3 Thumb down 1
    • Da, am reusit eu, prin Airclaim. Cam in 3 saptamani din momentul in care am depus cererea la ei am avut banii in cont. Pana atunci aveam doar un schimb de mailuri de la Wizz Air in care mi se spunea ca intarzierea nu este din vina lor.

      Thumb up 1 Thumb down 0
  12. De când au apărut ca ciupercile după ploaie aceste companii, operatorii aerieni sunt tot mai deschiși în a face claim de compensații direct la ei.

    Dacă faci claim la compania aeriană completezi doar formularul lor sau cel de la UE și îl trimiți, în schimb când folosești servicii gen celui promovat aici trebuie să scanezi pașaport, cărți de îmbarcare, acordul că XXXX Claim poate solicita despăgubiri în numele tău, și alte documente.

    În concluzie, cel mai simplu și mai ușor mod să obții despăgubiri e să apelezi la operatorul aerian și, dacă e cazul, la ANPC.

    Thumb up 3 Thumb down 2
  13. site facut de romani? mare lucru nu gasesc la about sau contact…

    Thumb up 0 Thumb down 1
  14. Eu am obtinut despagubiri de la Wizz de 2 ori prin OPC european. E fara comision, dar dureaza ceva mai mult, cateva luni de asteptare. Mi-au platit inclusiv parcarea in aeroport, pentru ca zborul de intoarcere acasa a fost anulat si am primit alt zbor dupa o saptamana, deci o saptamana de parcare in plus fata de ce rezervasem initial.

    Thumb up 2 Thumb down 1
    • pe bune, ai asteptat o saptamana urmatorul zbor??
      nici un alt mijloc de transport?

      Thumb up 2 Thumb down 0
    • Locuiesc in DK si aveam zbor din Bucuresti spre DK, eu venind din Iasi. Avionul a avut probleme tehnice la decolare si au fost nevoiti sa anuleze zborul. Ne´-au repartizat la alte zboruri spre DK, inclusiv din Cluj, iar eu am prins altul dupa o saptamana. Puteam alege sa plec cu altceva, pe banii mei, ca apoi Wizz sa ma despagubeasca. Am preferat sa accept cazarea la hotel de 4 stele in Bucuresti si 3 mese pe zi timp de o saptamana pe banii Wizz. A vazut si copilul meu Bucurestiul gratis, ca pe banii nostri nu am fi venit niciodata in vizita. Dupa care am obtinut si despagubiri de 1250 eur (3 persoane + o saptamana de parcare in aeroport in DK).

      A doua oara a fost pentru o intarziere de 5 ore.

      Thumb up 2 Thumb down 0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.