Românii și autobuzele…

Nu contează că nu mai sunt autobuze românești sau că firma n-a participat, să câștige, domne!

autobuze

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

22 comentarii

  1. Roman Brasov mai functioneaza?

    00
    • Da mai functioneaza, doar ca nu mai produc camioane/autobuze, cresc caini pe fosta platforma industriala.

      00
  2. ma rog, mai conteaza si spaga pe care a dat-o producatorul ca sa fie declarat castigatorul licitatiei, este deja cunoscut cazul Daimler

    00
  3. Nu e doar brasovul pe lista
    Mai sunt si alti producatori de autobuze si culmea exporta in vest.

    Partea amuzanta e ca dupa 25 de ani inca mai avem complexe de genul „afara sunt mai bune” :))))

    00
  4. Cum fac cei ce te citesc de pe mobil sa vada pozele cu care iti ilustrezi articolele? Ca nu merge sa dau zoom :(

    00
  5. A functionat vreodata? :)))) Erau in insolventa din 2014, banuiesc ca nu s-au schimbat prea multe de atunci. Daca e vorba de autobuzele astea: logic de ce nu au participat la licitatie. :/

    00
  6. Nu dati vina degeaba pe Primaria Cluj.
    Lucrez la o companie de stat si acum 1

    00
  7. Nu dati vina degeaba pe primaria Cluj.
    Ei trebuie sa respecte Legea achizitiilor publice OUG 34/2006. In caz contrat vine DNA-ul peste ei. Primaria Cluj trebuie sa cumpere exact ce au ei nevoie pentru oras, nimic mai mult sau mai putin, si in orice caz nu ce vinde Roman Brasov, chiar daca e firma romaneasca.

    Lucrez la o companie de stat. Acum 1 an am achizitionat servicii postale si de curierat. Am vorbit cu Posta Romana, le-am trimis cerere de oferta, am discutat cu ei la telefon. Surpriza, cand a fost demarata procedura de achizitie nici nu au participat. Ce sa le faci mai mult?

    00
    • Stiu foarte bine ce inseamna achizitii publice.
      Vrei nu vrei te poti trezi ca esti obligat sa cumperi o chinezarie.
      Ideea e ca si caietele de sarcini se pot face astfel incat sa castige o firma romaneasca.
      Chiar daca platesti mai mult cu 5% ca institutie de stat.
      Te gandesti ca firma aia plateste inapoi statului roman cel putin 35-40% din valoarea contractului, plus n salariati romani care isi castiga existenta.

      Se poate daca se vrea.

      00
  8. Astia au facut iesirea de urgenta prin far?

    00
  9. Pe lângă Roman Brașov mai exista și Elcar cu autobuzele Igero. Nu știu dacă mai produc ceva, dar primaria Chiajna avea unul. https://www.youtube.com/watch?v=N2eLwzXozUA

    00
  10. S-a mai discutat problema, eu am inteles ca in caietul de sarcini era specificata norma Euro 6. Aici s-au impotmolit majoritatea.

    00
  11. Eu sunt curios cati din cer se bat cu pumnul in piept ca trebuiau cumparate autobuze romanesti, cand ajung la supermarket ce cumpara mere romanesti sau de import? unde aleg sa mearga in vacanta pe litoralul romanesc sau la bulgari ? la Poiana sau in Austria la ski ?

    00
  12. Bah ce patrioti suntem. Si acum il mai injura comunistii pe halaicu ca a adus daf-urile si numai din patriotism se inghesuiau sa isi plimbe cefele inegrite la caldura iarna si sa-l asculte pe Huidu cand facea Cronica la 21.
    Sa nu mai vorbim de diferenta Daf-rocar de simon.

    00
  13. Orice licitație poate fi aranjată dacă firma ce trebuie să câștige are o caracteristică unică a produsului şi e trecută în cerințe. Sau ai o firmă de casă care are ceva adiacent, unic, şi le combini la achiziție, iar firma de casă se asociază doar cu cine trebuie. Şi atunci ceilalți nici nu se prezintă, ce sens are sa investească în documentație/licitație dacă știu că nu respectă cerințele.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube