Prostia și lipsa de viziune fac Centura Capitalei să fie un vis frumos

De fiecare dată când trec pe lângă Târgu Mureș mă uit la cum oamenii își construiesc case fix in buza acelei străzi cu pretenție de centură. Așa s0a întâmplat acum 10 sau 15 ani în jurul Bucureștiului, oamenii au fost lăsați să își construiască ce vor și unde vor. Drept urmare acum, când se dorește lărgirea Centurii, se lovesc de construcții aflate în buza șoselei. Multe. Foarte multe. Foarte mulți bani de plătit ca despăgubiri. Lege ineficentă în domeniul ăsta. Așa că o lasă așa.

În partea cealaltă, în Prelungirea Ghencea și Domneși, e fix la fel. Degeaba fac pasaje de trecere dacă tot pe o singură bandă se va circula. Și nici acolo nu au unde lărgi.

Viziunea pe termen scurt a conducătorilor, corupția lor și a celor care au dat permise de construcție, plus tâmpenia românului, care și-a tras casă la șosea.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

28 comentarii

  1. Deci iar a fost Zoso prin Domnesti sa-si faca piata…

    00
  2. Eu aș miza mai mult pe tâmpenia românilor. I-ai văzut pe ăia din Primăvara? Erau primii la miting în stradă, dar parcarea lor de la bloc mai are puţin și ajunge pe contrasens. Stai puţin să facă ăștia bandă RATB pe acolo, să vezi ce supăraţi vor fi. :D

    00
  3. Oare va renunța vreodată Digi la interlaced video pe net?

    00
  4. Tu vorbesti de drumul dintre Acatari si Ungheni cind te referi la centura Tg. Mures? Acei oameni au avut case acolo inainte ca drumul acela sa fie folosit drept centura de ocolire.

    00
  5. Nici cu bucata unde sunt doua benzi pe sens nu mi-e rusine. Au facut benzinarie noua dar banda de iesire ioc. Apoi portiunea unde multi fac stanga peste dubla continua, ca sa intre la diverse firme de pe acolo. In fine, „genialele” solutii de la intersectiile cu Strada Stefanesti, respectiv cu Bulevardul Pipera.

    Era sa uit: treceri de pietoni, pe centura! Cu limitarea vitezei la 30 de kilometri la ora. WTF?!?!

    00
    • Ultima oara cand am fost, am zis ca ajung in Militari mai repede pe centura decat prin oras, dar mare prostie am facut! Am zis ca imi sar rotile de cateva ori, si am stat 1,5h la doua intersectii amarate, la cea unde intri pe A1 si la precedenta intersectie, parca eram undeva prin India

      00
    • plm, e testată, niciodată să nu o iei pe centură. mai bine prin oraș. mereu mai bine prin oraș.

    • La Stefanesti au facut giratoriu si merge unsa treaba. Buna solutia

      00
    • Giratoriile nu au ce cauta pe un drum de viteza.

      00
    • Era 7 dimineata, intr-o luni si cu ploaie torentiala.. Subiectul asta nu are rost, cat timp vad cartiere rezidentiale, cu pret mare pe mp, dar cu drum in care abia incape un sedan de dimensiuni mici.. Oare de trotuare nu au auzit?

      00
    • centura nu este un drum de viteza.

      00
    • Bucata aia nu e terminata pentru ca motive si chestii. Teoretic trebuie sa arate toata ca in portiunea voluntari – otopeni. Practic, e o oboseala periculoasa si pentru soferi si pentru pietoni. Se vede de altfel si din „solutia” giratoriului de sub podul otopeni interestul deosebit pentru rezolvarea problemelor.

      00
  6. Măăă … dacă n-o prezenta Oana Zamfir nu te-ai fi uitat!

    00
  7. Undeva e o buba pentru ca reglementările urbanistice corelate cu cele ale direcțiilor de drumuri impun o distanta minima de la axul drumului național la gardul cetățeanului de vreo 26 de m. În cazul drumului județean distanta scade pe la 23 de m. O centura ocolitoare mi se pare ca are rang de națională. Prin urmare, acele construcții ori au autorizația obținută ilegal ori au fost construite fără respectarea autorizației. .

    00
  8. Marea majoritate a constructiilor de pe centura Bucurestiului sunt facute la distanta de drum. Cine merge pe centura stie asta. Aproape de drum sunt doar unitatile militare sau fabricile/casele construite inainte de 1989.

    00
  9. Cand ai condus din LA spe Vegas ai vazut cum era autostrada 15, disnta intre sensuri si apoi pe margine iar mult spatiu. Acum 10 ani erau doar benzi si au mai adaugat cate o banda prin multe locuri. Din Fontana pana in Barstow pe langa cele 3-4 benzi au mai adaugat in ultimii 10 ani cate o banda. Toate astea au fost facute fara sa demoleze nici o casa. Cine a semnat acele autorizatii ar trebui sa plateasca netru greseli.

    00
  10. In prelungirea ghencea nu sunt constructii pana in strada. Nici pe majoritatea centurii, de altfel. Pur si simplu n-are nimeni chef sa o faca, la fel cum n-are nimeni chef sa faca sibiu-pitesti, centura brasov si/sau orice alta lucrare utila de infrastructura.

    00
  11. Nu stiu de ce crezi ca doar in Romania se intimpla asa ceva. Si Montrealul are asemenea dovezi de gindire intensa.

    00
  12. daca as avea putere as demola tot acolo. as face in primul rand tren-tramvai ghencea – domnesti pe mijloc si apoi 3 benzi pe sens. sistematizare nene. ganditi pe 50 de ani !

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube