“Podul Prieteniei” e o ruşine!

Se lucrează pe Podul Prieteniei! Serios! După ani în care asfaltul abia se mai ghicea printre gropi, s-au găsit nişte bani să se repare porţiunea românească a podului. Că aia bulgărească e reparată şi arată bine de mult, nu de azi.

Poate, după asta, dacă mai rămân doi saci de ciment, asfaltează şi drumul până la vama aia nenorocită, că şi ăla e vai de el.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. Da, pe partea romana platesti parca 25 de lei, pe partea bulgara 2 euro.
    Podul e un dezastru. Anul trecut, pe vremea asta, scoteau semafoarele, semn ca au terminat treaba.

    00
  2. Acum e destul de in regula. Am trecut cu bicicleta(cursiera) in urma cu doua saptamani pe acolo. Nu mai e dezastrul de acum un an.

    00
  3. poate-poate il termina si ei… e jenant. erau niste gropi de rupeai masina.

    00
  4. Hai mai ca nu e chiar asa de rau. Sunt alte poduri mai distruse decat acesta!

    00
  5. Avem o clasa politica formata din oameni sinceri, care nu doreau sa insele asteptarile vizitatorilor straini. Mai bine sa se-nvete cu gropile de cum intrau in tara decat sa-i surprinda mai tarziu.

    00
  6. Nu e o rusine, e o gluma. Am facut misto de bulgari ca vrem sa fim prieteni cu ei.

    00
  7. La o căutare rapidă pe nea Gogu am obţinut următoarele preţuri:
    – mixturile asfaltice (adică asfaltul) 55 – 65 €/tona
    – betoanele asfaltice 60-75 €/tona
    – mortarul asfaltic 80-85 €/tona
    Să rotunjim cu transport şi întinderea pe drum la 100 €/tonă. Aproximăm o tonă la 10 mp dacă stratul asfaltic are 10 cm grosime.

    Taxele de trecere încep de la 25 de lei dar pot ajunge şi către 200 pentru tiruri de tonaj. Şi o bună parte a traficului este cel de transport marfă.

    Nu fac acum o analiză detaliată, dar la prima vedere se pare că în FIECARE ZI se încasează destui bani pentru a schimba în întregime covorul asfaltic în FIECARE NOAPTE şi să mai şi rămână un profit nesimţit de mare. Asta doar ca idee cât de mare este gaura neagră în Rommanistan.

    00
  8. @rider, lasa ca dai la politistii bulgari pana ajungi la 2×25 de lei. Asfaltul prost pe podul ala e semn ca numai fraierii se duc in Bulgaria si deci nu asfaltam pt fraieri.

    00
  9. Sakura, 10 mp suprafata de drum x 0.1 m grosime straturi de asfalt = 1 mc asfalt asternut, iar un mc are cam 2.35 tone, nu 1 tona.

    00
  10. anu’ trecut s-a nimerit sa trec pe acolo taman cand bulgarii incepusera sa lucreze la el. mi-am dat coate cu aia din masina si am ras hlizindu-ne la singurul bulgar care curata vopseaua de pe balustrade cu un spaclu, in rest, nici tipenie de om.. „p-asta il gasim aici si peste 2 ani”, am comentat..
    20 de zile mai tarziu, insa, cand ne-am intors, podul era ca scos din cutie – vopsit, asfaltat.. am inghitit in sec si am luat cu asalt gropile de pe partea valaha..

    00
  11. O fi si asta o metoda de a mai salva turismul romanesc :))

    00
  12. @Gheo: mulţumiri pentru completare.

    00
  13. Primul semn de circulatie cum vii din Bulgaria catre Romania – pe partea romana a granitei este: „Drum cu Denivelari”……………………………………

    00
  14. Stai sa vezi cum e sa treci pe el noaptea , pe ploaie torentiala si furtuna destul de puternica. Am zis ca nu mai ajung pe uscat cand am vazut craterele alea care imi apareau in ultima instanta in fata si nu aveam unde sa ma duc decat in ele . Credeam ca trebuie sa.mi scot barca pneumatica din portbagaj in timp ce eram in picaj. Asta e impresia care mi-a fost lasata de partea romaneasca de pod … aaa si un gust amar de apa de ploaie din gropile acoperite ochi :))

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube