Pastreaza o agenda a taskurilor zilnice

În general, toți cei ce lucrăm la calculator suntem obligați să lucrăm multitasking, să facem un proiect, în același timp să gandim un alt proiect, timp în care mai dăm și câteva mailuri, legate desigur, de alte proiecte.
Așa că e perfect normal să uităm chiar lucruri de extremă importanță, realizând de-abia peste câteva ore/zile că nu am făcut lucruri de maximă importanță.

Care ar fi soluția? Desigur, cea mai simplă soluție este să notezi undeva. Unde să notezi?
Dacă notezi pe hârtie într-o agendă, vei fi în situația celui care a făcut nod la batistă drept reminder, numai că uitase de ce a făcut acel nod. Vei uita agenda acasă, sau vei uita să o mai verifici din când în când și tot la stadiul 1 rămâi, adică uituc.

Dacă notezi într-un notepad pe calculator, ai șansa de a fi prins în ceea ce faci și să nu mai verifici respectivul notepad.

Eu apelez la o soluție de desktop reminder.
Adică un program în care să îmi bag toate notițele, taskurile zilnice, cu ore și tot ce este necesar, iar programul respectiv, la ora fixată de mine, declanșează o alarmă de desktop, care îmi amintește fără greș că am de făcut ceva.

Există diferite programe de acest gen pe internet, cu plată sau nu.
În momentul de față folosesc Rainlander Lite, adică varianta free a programului.
Ce poate face el?

Prezintă interfață în limba română, poate fi setat ușor, importă taskuri din Google Calendar sau Outlook, îi poți seta taskuri recurente zilnic sau poți avea calendare multiple, pentru diverse, de exemplu prietena sau soția ta își poate seta un calendar al ovulației sau al menstrei, tu își poți seta separat calendarul meciurilor de la TV, fără ca asta să apară în calendarul de bază, cel pe care îl folosești la job.

Alte soluții, care oferă aproximativ aceleași facilități, în diferite forme:

Desktop iCalendar

Active Desktop Calendar
Smart Desktop Calendar

Principala diferență este că aceste softuri sunt plătite. Totuși, ele oferă variante de testare de până la 42 de zile, variante care îți permit să vezi exact care din ele ți se potrivește cel mai bine și te ajută cel mai mult, ca să fii Mai Bun în munca ta.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

17 comentarii

  1. e si asta o varianta destul de buna … personal nu`mi place deloc, am senzatia ca ma incurca; in sidebar`ul de la windows vista mai e asa ceva. de obicei, eu imi scriu in .txt-uri

    00
  2. E m-am obisnuit cu Efficient Sticky Notes! Stiu ca e ciudat sa vezi post-it-uri pe desktop la gramada, insa eu fiind obisnuit si cu ele din viata reala, imi vine mai usor sa le rezolv! ;)

    00
  3. NOU
    #3

    Am incercat si eu sticky notes, dar daca nu face buzz pe desktop sa imi aduca aminte, degeaba :)

  4. Eu am ajuns sa fiu fan Notezilla, tot pentru ca pot sa imi umplu desktop-ul de sticky notes.

    Am pentru fiecare proiect in parte cate un sticky note cu lucruri de facut – util, pentru ca nu pot sa tin minte chiar tot :)

    Mi se trage si mie de pe vremea cand lucram cu agenda, pixul si post-it-urile pe mai multe proiecte, categorii, departamente.

    00
  5. Am folosit si eu, dar ocupau locul degeaba pe desktop. Oricum, sunt necesare oamenilor cu program incarcat :)

    00
  6. NOU
    #6

    Alin, exact pentru ei e scris acest post. Dar totusi, e bine sa retii, pentru ca in mod sigur la un moment dat, vei intra si tu in categoria oamenilor cu program incarcat

  7. papa mult din resurse ?

    00
  8. NOU
    #9

    Şi dacă introduc eu cam 100 de date de naştere în programul ăsta, îmi va buzz-ui în momentul când împlineşte careva o vârstă? :D Ca să ştiu dacă să mă complic sau ba …

    00
  9. Mersi Archi :D

    00
  10. totusi vad ca ai CPU Usage : 100%

    00
    • NOU
      #12

      pentru ca am deschise foarte multe procese. de aia am procesor, sa il folosesc, nu sa il tin la 2% si sa ma mandresc cu asta. daca tot avem RAM, CPU puternic, nu e normal sa le si utilizam intensiv, pentru ca de aceea am dat bani pe el?

  11. NOU
    #13

    Totuşi, să ştii că întrebarea mea era şi serioasă şi aştepta şi răspuns. Asta apropo de „bloggerii mari şi comentariile” sau chiar de spiritul Maibun :)

    00
  12. NOU
    #14

    Tatiana scuza-ne, nu am fost atenti :) Da, daca bagi 10000 de evenimente, iti va bazai la fiecare eveniment in parte

  13. NOU
    #15

    Mulţam fain. De multă vreme caut un program ca ăsta. Şi cred că e cu atât mai interesant cu cât e gratuit ;)

    00
  14. NOU
    #16

    Acuma că l-am testat: excepţional. Mulţam fain :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.