Motocicliștii și restul…

Faceți un exercițiu: urmăriți ce viteze au mașinile de pe sensul motocicliștilor. În felul ăsta vă puteți da seama cât de nasol e să fii șofer.

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

53 comentarii

  1. Cam ce viteză are trebuie să aibă o motocicletă ca să miște un ML la 2 metri mai încolo? Și cam cât de prost trebuie să fie un motociclist să treacă printre două mașini oprite la trecerea de pietoni în viteză?
    Explicați! Motocicliștilor, dans!!!

    00
    • Ca sa-ti raspund la a 2-a intrebare, e acelasi grad de prostie ca cei care cred ca toti motociclistii sunt la fel. E ca la automobilistii, unii mai destepti, altii mai prosti.(vezi la 2:57)
      Eu sunt unul dintre cei de la care vrei explicatii (la oferta cu dans o sa zic pass) si iti pot spune ca in 8 ani de cand merg pe 2 roti n-am vazut idioti mai mari ca in filmele de mai sus.Totodata multi prieteni merg de 10-15 ani fara niciun incident, pentru ca nu fac idioteniile pe care le fac cei din filmulet.Toti avem toate oasele intregi si niciun fier in corp.
      Depasire pe dreapta la 10m de intersectie?Trecut pe culoarea rosie?Mers cu pasager fara casca?:)))
      Vezi ca toti soferii opresc la trecere si tu treci ca pe bulevard si dai peste carucior?
      Ma rog, nu mai zic de intrat in intersectii sau mers printre masini cu viteze excesive, o regula nescrisa in lumea asta spune sa prevezi si eventualele tampenii pe care le fac soferii, dar daca tu o faci pe zmeul, asta patesti.

      00
    • Eu cu motocicleta merg ca si cand as fi invizibil. Sunt constient ca nu sunt la fel de vizibil ca un autoturism. Si nu ii invinuiesc pe soferii care spun: nu l-am vazut. E foarte posibil ca daca mergi cu 160 in localitate unul ce iese intr-o intersectie sa se asigure temeinic si tot sa iti iasa in fata. Deci prudenta maxima, viteza doar unde se poate, ceilalti pot fi obositi, neatenti, prosti etc. 7 ani pe 2 roti si niciun incident.

      00
  2. 1 litru vodka = 500 ruble ( 33 lei)
    1 litru benzina = 34 ruble ( 2.28 lei)

    Si-acuuuum pe cai, voinicii mei!!!!

    00
  3. Uite cum ma faci tu sa renunt iar la ideea de a-mi cumpara motor din nou, raule! Cat despre cele prezentate jumate sunt din vina celor pe 2 roti ca nu au viteza corespunzatoare situatie pt a putea opri/evita in conditii de siguranta, cealalta jumatate cu toate ca e din cauza conducatorilor auto putea fi evitate la fel prin adaptarea vitezei la conditii. Consider ca dimensiunile reduse ale unei motociclete/scuter/bicicleta iti dau suficient avantaj pentru a economisii timp in zone cu trafic lent si iti permiti sa circuli incetisor la tot felul de intersectii.
    De cei pe bicicleta pe trecerea de pietoni nu pot decat sa sper ca le-au zguduit bine creierii sa tina minte ca trecerea de pietoni este pentru pietoni explicit si nu alti participanti la trafic.

    00
    • Poate un pic mai mult de jumatate. Am numarat 8 cazuri in care motociclistii din film sunt 100% retarzi, pur si simplu intra in masini.

      Dar si cateva cu soferi retarzi, inclusiv pe la inceput cand unul a intra fix intr-un motociclist oprit, sau un idiot care deschide portiera fara sa se asigure, ca sa nu mai vorbim de cei care nu se asigura la iesirea sau intrarea pe sosea.

      00
  4. Plm. si voi ati pus moderator un motociclist pe tt.

    00
  5. Care sofer e nasol sa fii? Ala care intra din spate in motociclistii care stau la semafor sau aia care taie calea sau ies in intersectii?!

    00
  6. Fii corect.. nu toate accidentele din clip sunt din vina motociclistilor, desi mai mult de jumate sunt din cauza vitezei lor, cam ca in statistici

    00
  7. E greu sa fi motociclist si sa nu ti se acorde prioritate, sa nu fi observat si nu datorita vitezei. Vezi ex. aici : https://www.youtube.com/watch?v=nVpJBa–FfM#t=185
    Observa de la ce distanta intra pe banda mea si nu ma deplasam cu mai mult de 40/h. Cand ma aflam in dreptul tico-ului a intrat pe banda mea. Si o observatie proprie, filmarile facute de mine desi merg incet, par mult mai rapide decat in realitate.

    00
  8. Ideea e una simpla: ca esti pe 2 sau pe 4 roti trebuie sa fii mereu cu o miscare inaintea celor din fata sau spatele tau.

    Cum naibii sa ii vezi pe aia de pe banda a 2-a ca sunt opriti si in loc sa incetinesti preventiv tu ii dai blana sau continui sa mergi constant?
    Sau tu ca motociclist de ce pana mea trebuie sa ma depasesti pe dreapta cu foarte putin spatiu de manevra?

    00
  9. inca nu au citit si vizionat filmuletul motociclistii . atunci sa vezi distractie la comentarii

    00
  10. Carmageddon ???

    00
  11. Mai bine să fiu eu ăla care priveşte oripilat de la volan cum zboară unul de pe motocicletă, decât să fiu ăla de pe motocicletă care zboară!

    00
  12. Iarna moticiclistii mioritici se plictisesc si forjeaza online … aia care au norocul sa supravietuiasca.

    00
  13. Eu zic sa te uiti mai cu atentie. In majoritatea situatiilor, motociclistii nu merg atat de tare incat sa-i plangi pe soferi, fie ca e vina lor sau nu pentru rezultatul final.

    In alta ordine de idei, ce incerci sa demonstrezi? Pentru ca daca fac o compilatie doar cu accidente din vina motociclistilor, concluzia care ar fi, ca motociclistii sunt vinovati de orice accident? Singura concluzie pe care o poti trage din filmuletul tau e ca tre’ sa belesti ochii si ca accidentele se intampla dintr-o varietate de motive.

    00
    • relax, nu zice nimeni că toți motocicliștii sunt așa.

    • Nu toti, majoritatea.

      00
    • Leo, numără tu cam câţi motociclişti teribilişti vezi pe la tine în localitate în sezon. Apoi vezi pe siteul primăriei câte vehicule pe 2 roţi sunt înregistrate în localitate. O să ai o surpriză: „majoritatea” aceea să fie foarte mică. Vizibilă, ce-i drept, dar mică.

      Să vă mai spun ceva. Motocicletele sunt şi ele de multe feluri şi fiecare îşi ia ce i se potriveşte. Sport, touring, chopper, enduro, dirt bike, cafe racer ş.a.m.d. Cum îţi explici că în filmele de acest gen vezi aproape numai posesori de vitezane? Că doar „majoritatea” sunt aşa, nu?

      00
    • zoso, stiu ca nu zici ca toti sunt asa. Fix cum nu afirmi nici contrariul. Lasi la „alegerea” fiecaruia sa creada ce vrea. Si rezultatul se vede in comentarii: cei mai multi au impresia ca motociclistii au viteza exagerata in majoritatea cazurilor, desi chiar si in clip se vede ca cele mai multe accidente, indiferent de cine e vinovat, se petrec la viteza mica.

      00
  14. Eu am zis intotdeauna ca astia (motociclistii) sunt victime doar in capurile lor inconstiente. Degeaba se lamenteaza ca nu sunt respectati in trafic. Donatori de organe, nu li se spune degeaba.

    00
  15. Eu vreau doar să-mi explice cineva ce naiba s-a întâmplat la 1:25

    00
    • La asta ma uitam si eu. Ala cu masina s-a urcat pe niste frane prost reglate care au facut ca masina sa se ridice de cur, inchizand spatiul pe care venea mobristul. Asta da ghinion.

      00
  16. Bai,da motociclistii astia e nebuni.Si dup’aia bine-nteles ca soferul cu masina e de vina.
    Alta:stiu eu gresit,sau depasirea se face doar pe partea stanga?Ca foarte multe depasiri din filmulet sunt facute pe partea dreapta.

    00
  17. Imi aduce aminte de bancul

    In Rusia, un politist vede un motociclist indreptandu-se spre el si-i zice:
    -Opreste! Tu nu te uiti la tine ca n-ai faruri si casca?
    -Da-te la o parte ca n-am nici frana!

    00
  18. E greu sa decizi care is mai idioti dintre cei pe 2 si cei pe 4 roti.

    00
  19. Limită de viteză, linie continuă, semnal = noțiuni abstracte pentru motocicliști. Nici nu știi când apare. Acum te-ai uitat în oglindă și nu ai văzut nimic, după 0.1 sec vine unu de asta cu 100km/h și zice că ai avut ceva cu el. Tu, motociclist, nu respecți pe nimeni, te piși pe orice lege, dar în schimb vrei respect în trafic.

    00
  20. M-am uitat la jumatate, pana au inceput alea urate rau.
    Permite-mi sa comentez in calitate de motociclist. TOTI, DAR ABSOLUT TOTI MOTOCILICSTII TREBUIE SA SE UITE PERIODIC LA ASTFEL DE MOTAJE VIDEO PENTRU A CONSTIENTIZA RISCUL LA CARE SE EXPUN.
    Nu o sa ma agat de scuza ca soferii sunt idioti. Da sunt, un semnal ajuta, o asigurare in plus e intotdeauna utila, dar tu, ca motociclist care nu esti protejat de o cusca de fier, trebuie sa ai grija de tine in primul rand. Daca ala trece pe rosu, lasa-l, daca ala nu cedeaza prioritatea, lasa-l. Sunt picioarele tale (cel putin) la mijloc. Cu ce te incanta ca ala ia amenda si permis suspendat, poate inchisoare cu suspendare daca tu esti olog?
    Si, inainte de toate, poarta tati echipament. Iti poate salva viata. Si pune echipament si pe pasageri. Nu pune casca la misto, pantaloni scurti si slapi. O sa mori repede. Iar gagica din spate, macar blugi. Da, e misto sa ii pipai cracii si sa fie in fusta, dar in caz de ceva, ramane marcata pe viata.

    Daca nu esti cu ochii cat cepele, ai sanse mari sa ajungi ca cei de mai sus, si daca esti cu ochii cat cepele, tot ai o sansa, dar ceva mai mica.

    Asfalt uscat amatorilor, si rugaminti de asigurari suplimentare catre soferi in sezon. Drumuri buna

    00
  21. La ale tale imi vine sa plang…
    Ia de aici sa descretesti fruntea!
    https://www.youtube.com/watch?v=-xJ9S1IkLgA

    00
  22. Șansa noastră e că rușii își conduc și tancurile fix la fel.

    00
    • Dar acum inteleg de ce are nevoie Putin de noi teritorii: la cum se extermina singuri rusii pe sosea, ramane fara popendulatie in curand.

      00
  23. Oh, those Russians!

    00
  24. O singura data era sa ma calce o masina, am trecut strada calare pe bicla, fortand un rosu spre verde – pe trecerea de pietoni.
    De atunci, niciodata nu am ignorat regulile de circulatie.
    Pedalez si pe strada, dar de atunci absolut nici un incident.
    Nu ma „grabesc” sa mor. Si am ajuns tot timpul la destinatie.
    ––
    Vreau sa-mi iau si motor, dar am in cap aceeasi intrebare: unde ma grabesc? Unde m-as grabi?

    00
    • Tot eu: stiti cum am reusit sa nu ma grabesc in trafic? Ma grabesc inainte de a iesi pe usa. Daca pleci cu 10 minute mai devreme decat ai calculat tu ca ti-ar trebui, e mai mult decat suficient.
      Fac 20 de minute pe bicla, prin trafic, pana la serviciu. Plec cu 30 de minute inainte. Am timp si de rosu, si de trecerile de pietoni… 10 minute pentru sansa de a ramane in viata. Merita, nu? :)

      00
  25. Ca sa parafrazez personajele din „The Gambler” : ti-ai luat motor si vrei sa te dai mare cu el pe strada? „That puts you on a level of „F**K YOU!”.
    Vrei sa te vada la timp soferii cand faci 0-100 in 2 secunde? F**K YOU!
    Te strecori printre masini ca smecherul dar vrei sa stea toti cu ochii pe oglinzi ca poate poate apari tu? F**K YOU!
    Depasesti si pe stanga si pe dreapta si te doare in p**a ca masina din fata ta a dat semnal stanga? F**K YOU!
    Nu noi trebuie sa ne adaptam la voi ci voi la majoritatea participantilor la trafic.

    00
  26. fiecare cu pacatele lui,pe pielea ta te risti… dar nici cu soferi de 2 lei care intorc unde vor muschi lor fara sa se asigure mu imi este rusine

    00
  27. La minutul 4 incep fazele terebile. Ati remarcat ca acei oameni pica, se lovesc, sunt aruncati si se ridica ca si cum nimic nu s-a intamplat ?(majoritatea). Ce-a mai tara faza este la 8:45!

    00
  28. amuzant videoclipul. numai ca din pacate, prostia chiar omoara.

    trecand peste pietonii sinucigasi, viteza in oras, neacordarea de prioritate, depasirile nesemnalizate, chiar si ghinion.

    probleme specifice celor pe doua roti:
    – sa mergi pe doua roti nu e pentru orice prost, iti trebuie indemanare
    – depasesc pe dreapta, unghi mort pentru orice sofer
    – nu se asigura, crezand ca daca au viteza nu poate sa vina altul si mai prost ca ei
    – biciclistii traverseaza trecerea de PIETONI ca si cand ar avea prioritate :)))

    00
  29. 80% din motociclisti nu aveau echipament de protectie, unii nici macar casca de protectie, 90% nu au respectat regulile de circulatie, de la jumate filmuletul incepe sa fie horror..

    00
    • 90%?????? Putin peste jumatate din accidente sunt din vina celor cu 4 sau mai multe roti. Sunt sigur ca aia de erau la stop si-au fost loviti din spate de o masina erau vinovati de respectarea regulilor de circulatie. Ori cei carora li se taia calea. Si vorbim despre Rusia, unde probabil cei mai multi merg si cu o vodka-n freza. Dar, ma rog, mai bine ne facem noi comozi in gandirea de tip „aia pe doua roti e vinovati de orice accident si de caderea economica a Romaniei” decat sa ne amintim sa ne asiguram cand facem manevre.

      00
    • Am mai dat o tura peste videoclip si da, ai dreptate, in jur de 60%, nu am nimic anume cu motociclistii, ma deranjeaza toti dobitocii care nu respecta regulile de circulatie indiferent ca sunt pe 2 sau 4 roti.

      00
  30. In ultima vreme cred ca majoritatea celor care comenteaza pe aici nu au nici macar varsta legala pentru scuter.

    00
  31. domne, ma bucur ca n-am vazut nici un Forester lovit de vreo motocicleta…inca :)
    in rest, nasol pentru toti cei loviti…

    00
  32. Eu am invatat ca motocicletele tre sa mearga pe banda 1, iar viteza maxima legala e tot 50 la ora si pt motoare!

    00
  33. Hai sa intelegem ceva.
    1. Daca motorul sta frumos in spatele unei masini, riscul de a fi ranit grav cand esti lovit din spate e mult mai mare decat in cazul in care est lovit fiind intr-o masina.
    2. Majoritatea accidentelor in care sunt implicati motociclisti au cauza neacordarea de prioritate la intrarea masinilor pe un drum cu prioritate prin viraj la stanga. Asta pentru ca ies cu botul prea mult sau pentru ca nu vine din stanga lor un camion ci o motocicleta si are ea loc…
    3. Accidentele (dintr-un an calendaristic) cauzate de motociclisti care fie nu au carnet, fie merg cu 250km/h, fie fac cascadorii pe sosele le poti numara pe degete. Comparati bautii la volan cu cei de pe motor, accidente cauzate de viteza sau teribilism la volan si pe motor (procentual bineinteles, nu ca numar pentru ca nu e o comparatie corecta).
    4.Legea nu ne ajuta prea mult. Anul acesta s-a marit varsta la care poti conduce un motor peste 600cc. E un pas inainte in scaderea accidentelor produse din cauza motociclistilor dar inca nu e ok. Pentru a conduce 250cc+ ar trebui sa ai 25 de ani si pentru 600cc+ ar trebui 27-28 ani. Asta e parerea mea. La 20-24 risti mai mult ca la 27-28.
    5.Inainte de a avea pareri legate de motociclisti get your facts right.

    00
  34. Popendulaţiunea încă nu a priceput în ce ţară s-a născut şi ce fond genetic are! Mă …scuzaţi.

    00
  35. Mircea Badea se masturbeaza frenetic pe clipul asta.

    00
  36. la 6:40 e Lucescu cu tramvaiul =)))))

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.