Kaspersky România se închide

Mă rog, nu se închide, doar se dau afară oamenii, se șterge sediul de pe hartă și se coordonează operațiunile de la Moscova. Dar nu se închide:

„Eficientizarea operaţiunilor regionale şi colaborarea directă cu distribuitorii noştri locali este un pas logic pentru România, aceasta reprezentând cea mai bună şi mai rapidă cale de a ne adresa clienţilor din sectorul corporate”, a spus Andrey Slobodyanik, Kaspersky Lab Managing Director for Eastern Europe. „În ceea ce priveşte segmentul utilizatorilor individuali, majoritatea produselor noastre de acest tip sunt comercializate online, astfel încât ne adaptăm operaţiunile pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienţilor şi tiparelor lor de consum.”

Și articolele de genul ăsta sunt amuzante: pleacă din companie după ce ea s-a închis și angajații au fost dați afară. Aham.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. Este plecare în cazul lui Teodor, chiar dacă compania s-a închis. Că el putea să mai stea. Ca ziariştii din capitală, care refuză să plece acasă la luni de zile după ce publicaţia este terminată. ;)

    00
  2. Chiar luna asta am încercat să-mi prelungesc licenţa de pe situl lor. A fost cea mai penibilă experienţă e-commerce a ultimilor ani. La care se adaugă suport zero (tradus şi prin neprimirea vreunui răspuns la mailul trimis către adresa lor de suport). În acest context, decizia îmi pare una binevenită. Ori, în acelaşi context, şi-au băgat în mine de client, că pe ei oricum îi dădea afară…

    00
  3. Prezenta fizica nu se justifica, nu-si plateau nici chiria la cat vindeau offline.

    00
  4. Vali, erau doua divizii: biz si r&d. Biz se muta regional, r&d nicicum, ba chiar creste, ca in 2003. Aici, in Ro este directorul KL GReAT, ca sa-ti faci o idee.
    Sa gasesc am incercat, logica titlului.

    -T

    00
    • @Teodor: da bre, asta am zis și eu. de fapt nu e așa, de fapt e marți, de fapt afară plouă.

      cred că voiai să zici „să găsesc, am incercat, logica titlului”:)

  5. E scenariul clasic de eficientizare a costurilor la care adaugam faptul ca home userii nu conteaza, iar vanzarile in mediul corporate se extind prin o mai buna sustinere a partenerilor.

    00
  6. asta e ca aia cu mobile.ro se inchide pentru ca asta e strategia companiei

  7. Inca imi amintesc ce nervi mi-a facut antivirusul lor cand am incercat sa-l dezinstalez si m-am chinuit 2 ore. Atunci mi-am promis ca nu mai vreau sa aud de ei cat traiesc. De atunci sunt antivirus free. Traiasca firewall-ul!

    00
  8. Vali, el putea ramane in Kaspersky mult si bine. Daca accepta alt post, evident. Altii au acceptat asta. Depinde de om ;-)

    00
  9. Si eu am KAV la serviciu si acasa, si eu m-am lovit din pacate de lipsa suportului. Pacat, produsul lor e bun.

    00
  10. nimeni nu foloseste kaspersky… au realizat si ei ca nu merita efortul :)

    00
  11. Și cu Carmen, cum rămâne?

    00
  12. Ăștia nu erau „experții” ăia de-i citau toți cu privire la atacurile informatice din afară ce vizau siguranța națională? Parcă erau mai experți decât experții SRI … baza din Moscova? E ceva putred aici dar nu reușesc să-mi dau seama ce …

    00
  13. pe corporate ei incearca iar produsul nu se compara cu ala home. posibilitatile de management sunt incredibile iar consola lor bate orice. o spun din experienta testarii celor mai bune 8 solutii AV cand am avut nevoie de o solutie mai eficienta. partea proasta care au avut-o si pentru care am renuntat sa colaboram cu ei ( 7k+ licente ) a fost ca antivirusul pur si simplu se agata si iti rupea sistemul. erau porniri dupa logare de peste 50 de minute. ce e drept in perioada aia au avut un bug urat dar am preferat sa nu riscam faza asta :) suportul lor se limita la „exportati din consola un system data( sau ceva similar imi scapa acum) si trimiteti pe email” chestia aia trimitea toate logurile lor + toate eventurile din pc. raspunsul era inevitabil „dezinstalati si reinstalati antivirusul” a fost o saptamana haotica oricum – zeul computer de la munca mi-a batut un record dupa ce am pus parola sa ma tina 1h25 minute pana am putut sa pornesc email-ul

    00
  14. NOU
    #16

    nu ma mira la ce suport tehnic aveau ,vrei sa vinzi 300 licente la o companie si pasezi responsabilitatea pentru suport de la unul la altul.
    management prost.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube