Foarte mişto spotul noului Logan

Foarte occidental făcut, cu atins punctele sensibile. Iar maşina arată foarte sexy şi agresiv din faţă (probabil acelaşi designer care a făcut şi Clio), e spaţioasă, bordul nu mai are aerul ăla ieftin (cel puţin din poze), aşteptăm şi o versiune cu cutie automată.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

25 comentarii

  1. La ce se intampla acum in RO, cred ca multi o sa renunte la masini de lux pentru ca nu le mai pot intretine si vor trece la Logan.

    Sincer sa fiu, parca si eu mi-as lua unu.

    00
  2. nu credeam sa apuc sa vad vreodata o masina de la noi croita bine, cu o reclama frumoasa, cu un design atractiv. si care sa fie condusa de nemti

    ori am imbatranit eu, ori … ori nu stiu.

    00
  3. cutie automata pentru romania, putin probabil. Cel putin asa au declarat reprezentatii Dacia, cand a fost vorba de Loganurile cu automata ce se produc deja la Mioveni, dar doar pentru export.

    Si asta e data de cererea pietei. Desi, daca facem o petitie pentru Logan cu automata in Romania, poate specialistii lor de marketing o vor baga in seama.

    00
  4. NOU
    #4

    In sfarsit, o Dacia care arata a masina!
    Cel putin din clip..

    00
  5. Nu cred ca o sa vada cutie automata in Romania. Loganul vechi are cutie automata, pentru Rusia, vest etc dar pentru noi nu si cred ca subt doua explicatii. Trebuie sa fie ieftina si rromanul nu cumpara automate, ca se plictiseste in masina daca nu se sinte shumahar…

    00
  6. deja loganu cu navigatie si tempomat duce spre 12k. O mai faci si automata…se duce deja intr-o zona in care lumea nu o sa fie confortabil mental sa dea pe o dacie

    00
    • @animal00: da şi nu. depinde. dacă eşti deştept, o marketezi ca pe o maşină ieftin de intreţinut. dai 15.000 pe ea şi reviziile te costă 400 lei, nu 800 ca la megane :)

      plus, cauciucuri de iarnă mai ieftine, impozit mai mic, bla bla. trebuie doar să ştii să vinzi :)

  7. Da. Cu modelul asta Dacia intră în rândul lumii. La fel și Sandero.

    00
  8. Oare la siguranta cum sta? S-au facut testele?

    00
  9. Ecourile sunt bune mai ales ca majoritatea de aici au vazut-o doar in spot.
    Surpriza va fi si mai placuta cand va veti intalni cu masina, cand o veti testa. Este diferenta mare intre vechiul si nou Logan/Sandero/Stepway si diferenta se vede la contactul cu masina.
    Zoso, astept un review dupa ce o testezi, ca si in cazul Duster. Si te astept pe la noi.

    00
    • @baxt: dă-mi un contact de la voi de la dacia de la piar/marketing, nu neapărat pentru asta (bine, şi pentru asta(, dar mai am şi alte treburi cu voi. merci.

  10. Adrienn la siguranta va fi peste norma, 4 airbaguri in standard + ESP + ABS Bosch, ADE, AFU deci probabil 4 stele. Masina e sexy, sa fim sinceri. Si se conduce bine si pe 1.2 75CP, si foarte bine pe TCE de 90CP.

    Problema e alta. Am condus masina (o varianta basic / de test, fara fete usi, fara butoane, fara consola centrala) si se remarca 3 aspecte:
    1. Pozitia la condus este de departe cea mai proasta din clasa. Aria de vizibilitate este extrem de mica, deoarece bordul este inalt, iar parbrizul curb la unghi mare. Pentru un sofer de 1.6M masina este OK, dar la 1.85 ai mei este o senzatie incredibil de ciudata si neconfortabila, motiv pentru care nu as cumpara-o.
    2. S-au suedejit sa copieze mecanismul de inchidere al portbagajului de la Aveo. Pe arc cu sine care se trag la interior care au lipit de ele cablul de la inchiderea centralizata. La vechiul Logan portbagajul era genial, gura mare de incarcare, sistem simplu, acum un geamantan mare intra greu, si inauntru va rupe firul de la centralizata (deci portbagajul ramane incuiat), si firele de la stopuri care culmea au mufele aparente (deci daca ai ceva ce se balangane in portbagaj ramai fara stopuri (retardish).
    3. Au scos de pe usi insertiile textile si au ramas plastic pur, chestie care pare cam chinezarie.

    00
  11. 6700 e pret de pornire pentru versiunea cheala. Eu am dat 6900 pe un C3 Picasso cu 24.000 km, care are tot ce arata astia in reclama si mai multe (senzori parcare, lumini, parbriz, usb, auxiliar, mp3, jante aliaj, geamuri fumurii, diesel etc). Nu vad de ce as lua o Dacia, fie ea si imbunatatita, sa schimb distributia ca pe sosete, la fiecare 60.000 km.

    00
  12. Maine cand ajung la birou. Trebuie sa cer si acordul persoanei respective pt asta. Iti dau maine un mail cu detalii.

    00
  13. zoso: vezi mai sus beni. „dece nou cand sh”. deja, cand discuti de 14k te duci in alta clasa de masini (sh) si e greu de ales loganul.
    de exemplu, acum, am mari dubii ce sa aleg la anu: logan nou vs sh.

    ma enerveaza ca nu mai exista motoru de 16v sau nu l-am vazut eu?

    00
    • @animal00: ştii bine că pentru o categorie de oameni un bmw din 1980 e mai bun decât o dacie nouă. ce cuceriri in domeniul economisirii combustibilului şi tehnicii, ce logică, ei au treaba lor.

  14. Transmisia e pe lanţ.

    00
  15. Acum ,ca din toti robintetii curg noile Dacii, m-am uitat si eu un pic la preturi. Am ales un Logan, nimic special in afara de motorul diesel de 90CP. 11200 euro! Cam mult…

    00
  16. @Vali: daca afli contactul ala de la Dacia, esti dragut sa il imparti si cu mine? Cu acordul lui baxt, desigur. Multumesc.

    00
  17. mi se pare mie sau seamana putin cu renault symbol?? :)

    00
  18. „Am ales un Logan, nimic special in afara de motorul diesel de 90CP. 11200 euro! Cam mult”

    qed :D

    00
  19. Ce sa zic, pentru Logan aerul conditionat inca mai e o provocare, nu stiu daca are rost sa vorbim de clima.

    00
  20. @Beni, referitorla ce zici tu cu „sa schimb distributia ca pe sosete, la fiecare 60.000 km”, noul logan are distributie ca AVEO DOHC, pe lant, deci nu ai curea de distributie.
    @animal00, Logan e OK ca bani, nu comparam masini SH cu noi. C3 ala cu 24.000KM poate sa aiba 120.000 KM reali nu ai de unde sa fi sigur.
    @cosmin, noul logan in baza nu are nici inchidere centralizata. Tu vorbesti de AC care nu e in baza nici la Citroen, nici la Chevy, nici la Peugeot pe clasa mica.

    00
  21. ……sa fiu sincer decat un logan nou de 12k , mai bine un PASSAT 20 TDI de vreo 6 ani care costa vreo 7-8k si chiar daca are 150-200 mii km, mai duce inca de 2 ori atata, comfortabil si in siguranta………NICIODATA NU STI DE UNDE APARE HUIDU SI TE FACE INGER IN LOGAN…………

    00
  22. Mi se pare destul de ok noul Logan. Are cateva imbunatatiri vizibile. Nu sunt fana Logan dar noul model chiar imi place.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.