Două cu Golin

Fetele de la agenția Golin fac de obicei o treabă bună, de asta e surprinzător că mai vezi câte o chiflă din asta delicioasă.

Prima.
Mercedes a fost sponsor oficial al TIFF. Deci, normal, campanie cu bloggeri. Ca să vedeți câte de fun a fost, au pus doi oameni să conducă București – Cluj, i-au lăsat jumătate de oră să se uite la niște scurt metraje, i-au dus la o conferință cu actorul Mihai Moraru, care primea un premiu de la Mercedes, și după aia tira acasă. Nu mai căutați, sunt 470 kilometri între cele două orașe.

Absolut inutil. Desfășori atâtea forțe ca să scrie că a primit Moraru un premiu. L-am trolat pe Hoinaru două săptămâni pe tema asta, și mai e loc, că e plin netul de maimuțici superficiale care vor să pară culte, dar nu pot exprima asta în cuvinte.

 

A doua.
Un băiet care e cunoscut în online doar pentru că e cunoscut se lamentează pentru că nu a fost în campania cu bilete la Robbie Williams. Argumentele lui sunt că el a scris și scrie de concerte, mai ales de concertul ăsta. Pare logic ce spune, numai că realitatea din teren este un pic diferită: nimeni nu e interesat de ce scrie el. Nici de muzică, nici de concerte, nici de el.

Și aici dau vina pe fetele de la Golin. Că au suflet mare și au zis să îi facă un bine și l-au cooptat în niște campanii, fără a-i spune că e a cincea roată la căruță, și băietul a rămas cu impresia că e băgat în seamă pentru că are valoare. E nasol să nu îți știi poziția pe lanțul trofic. Sunt unii cărora li se spune, de câteva zeci de ori, că nu contează, dar ei insistă să susțină contrariul, deși cifrele îi contrazic.

 

“eu susțin că eu sunt important, deci așa e”

 

fun-piscot

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

24 comentarii

  1. Fetele de la Golin… Duta care le vorbeste studentilor cum a descoperit internetul in facultate si acum este sefa pe bridge?

    00
  2. „Fake it ‘till you make it.”

    00
  3. NOU
    #4

    de Alex Damian nu zici nimic care este trimis la electric castle pe 18 bulioane de catre Golin si livreaza 10 like-uri la o poza…nu conteaza ca fetele il iubesc pe Pandutu, conteaza sa stai pe langa cine trebuie cum Damian apare in poze cu Sutu Ariel Toma nu mai conteaza ca nu are audienta

    00
  4. Cine este acest actor numit Mihai Moraru? Ce îl recomanda pentru un premiu?

    00
  5. “eu susțin că eu sunt important, deci așa e”

    Adică un fel de „voi nu mă cunoașteți, dar eu știu cine sunt”

    00
  6. Articolul tau ma face sa cred ca ti s-a facut dor de mine :) Hai sa-i dam cu pace!

    00
  7. m-ai distrus cu piscotul din poza

    00
  8. Golin are un PR impresionant! Ma uimeste fiecare mail primit de la ei… Da, sunt ironic…

    00
  9. Ah, un mic spike pentru panda, dar sincer, sa dea unlike cine a citit si alt articol din blogul respectiv dupa ce a deschis linkul dat de ZOSO. Eu am dat scroll, m-am mirat ca a fost bagat in seama de Arhi si Radu NW si am inchis TAB-ul.

    00
  10. Articolele de acest gen au o adresabilitate scăzută. Prea puțin ma interesează publicitatea online. Măcar spune-mi unde găsesc tort din ăla!

    00
  11. Clar, nu ți-a dat ție Ferrari 4suteozeșiopt GiTiBi să conduci pîn’la Cluj.
    Normal, campanie de cîkat.

    00
  12. Eu nu pot sa inteleg rostul unor astfel de „manifestari” publicitaristice.
    O sa vanda Mercedes macar cu o masina mai mult pentru ca l-a premiat pe Mihai Moraru?! Chiar este o singura persoana in tara asta, care nu ar fi convinsa sa isi cumpere un Mercedes, dar cand ar auzi ca l-au premiat pe respectivul actor, s-ar hotari in secunda urmatoare? Bagi o gramada de bani intr-o campanie de genul asta, ca sa ce?
    Pentru awareness?! Daca nu citeam aici, habar nu aveam despre respectiva campanie. Acum daca am aflat si in urmatoarele 3 luni vreau sa imi cumpar o masina, ma voi gandi imediat la respectivul producator auto?! Pentru „implicare social-culturala”?! Cine alege un producator auto pe un asemenea criteriu?
    Inteleg campaniile online pentru concerte, oferte telecom, magazine, restaurante etc. Cand criteriile de a alege o masina sunt destul de serioase si clare pentru cei si-ar permite un Mercedes, cui folosesc genul asta de campanii? Ca doar nu iti cumperi o masina lunar ca sa conteze femeia in costum de baie care sta pe masina la o expozitie sau faptul ca a scris x despre masina y.
    Cred ca sigla Mercedes, metalizata si inalta de vreo 10 metri, pusa in Baneasa, intre aeroport si oras, producea mai mult decat toata campania.
    Prea multe agentii de advertising si prea multe campanii doar ca sa fie aruncati banii pe geam.

    00
  13. i’m trying to diet you asshole!

    00
  14. Zoso, tu ai primit bilet la concert?

    00
  15. Pe actor il cheama MARIN Moraru… saracul de el… Bine ca nu ai zis Morar…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.