Dedeman are copywriter beton!

Când pleci, de tine îmi e dor
Oh, tu, copywriter tâmpitor!
Lucrător la firmă de căcat
Pe care l-ai mâncat.

dedeman-rotopercutor

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

37 comentarii

  1. Nu-nţălegi tu arta şi genialitatea!
    Offtopic: or fi plătit pentru sloganu’ ăsta sau l-o scris fata care se ocupă cu cafelele?

    00
  2. NOU
    #2

    Rime de clasa intai, daca tot au facut versuri tampite, putea macar sa respecte masura si ritmul…

    00
  3. Cred ca e mai grav daca au si platit pentru o asa minunatie :))

    00
  4. Shit, one hell of a drug!

    00
  5. De cand imi doream un rotopercutor! De Valentine’s Day 2013 sper sa primesc un arbore cotit

    00
  6. Dedeman au cele mai tampite reclame. In alta faceau reclama la cabine de dus: Dragostea trece, cabina de dus ramane =))

    00
  7. NOU
    #7

    Doamne, asta cred ca a fost cel mai tampit post al tau de pan-acum.

    Sa nu mai faci rime. Niciodata.

    (in rest, sunt de acord cu tine: DEDEMAN = tampiti)

    00
    • @Un om simplu din popor: în tinereţe imi mai ieşeau. asta de acum e la fel de proastă ca a lu ăla de la dedeman.

  8. Pui pariu ca afisul respectiv o sa fie apreciat de foarte multa lume din domeniul rotopercutoarelor (halal exprimare am si eu)?
    In fine, uneori textele cu trimiteri vulgare sau care demonstreaza clar ca sunt gandite intre 2 tigari la fumoar, prind extrem de bine la anumite categorii de oameni.
    Sunt extrem de convins ca va prinde reclama. Astia sunt oamenii.

    00
  9. Oare nu ar fi platit mai mult daca ar fi cumparat reclama pe zoso.ro? (chiar ea si negativa fiind).
    Eu zic totusi ca afacerea a fost profitabila

    00
  10. Nu ești în target-ul poeziei. =))

    00
  11. Saauuuuu… o alta reclama a lor . ” De fiecare data cand imi spui „TE IUBESC ” / Un tujia iti daruiesc ” :)))

    00
  12. cui ii pasa de reclama aia? au facut-o ca era prins in buget ceva.

    00
  13. Un om simplu din popor = tampit? De ce rationamentul asta cu DEDEMAN= tampiti? Daca eu lucrez la Dedeman trebuie sa ma simt jignit; ce-ai spune tu daca te-as injura acum? Asa, fara argument.

    On-Topic: Pana acum vreo 2 ani aprox., de sloganuri si de reclamele de genul in general, se ocupa un anume domn consilier (nu cred ca am voie si nu e frumos sa dau nume) care avea un stil mai aparte pentru textele respective si care intr-adevar erau mai haioase. Acum probabil s-a incercat continuarea textelor de genul de catre altcineva deoarece primul domn ocupa o alta functie acum. Se vede ca nu are acelasi farmec dar asta este. Si rele asa cum sunt se observa ca lumea le tine minte :D

    00
  14. Maine dimineata o sa fac un sondaj de opinie printre academicienii mei de pe santier. Voi intreba ce parere au despre rima din aceasta reclama, insa sunt convins de pe acum de rezultate…

    00
  15. NOU
    #16

    Sa le spuna cineva astora ca a trecut de mult 14 februarie si ca ar mai trebui sa schimbe placa. Totusi, orice s-ar spune, telul lor a fost atins, reclamele au atras atentia.

    00
  16. Noa, altadata eshti genial, da’ acuma n-ai nimerit-o. Nu trebuia sa scrii asta.

    00
  17. Vali… deci… nu, nu ai inteles… :)

    00
  18. ca sa iti arat cat te iubesc, iti dau o floare/
    chiar daca esti o pocnitoare/
    si bagi in tine rotopercutoare!
    Ma scuzati, da’ mi-a starnit inspiratia reclama:)))

    00
  19. Notorietate baieti. Deci mai mult de jumatate din target s-o rezolvat, se vorbeste despre reclama. Orice publicitate e buna publicitate. Pe de alta parte rima este demna de un muncitor cu rotopercutor. Ce naiba, trebe sa te cobori la nivelu’ manelistilor daca vrei sa vinzi. Doar nu o cumpara ciocane rotopercutoare numai academicieni.

    00
  20. @Velu

    De acord, ai pus acolo punctul pe i.

    00
  21. Daca noi comentam acum despre calitatea versurilor, inseamna ca manevra le-a iesit cumva… e prima regula a publicitatii, sa atragi atentia. :)

    00
  22. muncesc pa santierele europei da vest de multi ani si mi-e greu sa pronunt „ciocan rotopercutor” care de altfel nici nu ie in dex. De ce or inventa romanasii cuvinte , de ce nu le iau direct de la sursa???

    00
  23. n-am inteles totusi de ce exista fascinatia masinii de gaurit in tara romaneasca

    00
  24. Caca-te nu fi poet,
    Si iti cumpar un closet!!!

    00
  25. NOU
    #27

    Pe mine ma incanta sa vad cate un banner dintr-asta Dedeman. Ma binedispune. Tie iti creeaza o stare de căcat?

    00
  26. Fata ii zice asa baiatului sau baiatul fetei? :P

    00
  27. chiar am observat si eu astfel de reclame, mai proaste ca cele de la Catena sau Dero Active

    00
  28. Spuneti-mi si mie, inca o data, care e scopul unei reclame!
    Cunosc o gramada de oameni care se amuza la reclamele astea, unii le iau in serios, altii se enerveaza, cert e ca aproape toti au auzit de Dedeman! Cei care se enerveaza sunt un segment prea ingust ca sa mai conteze.

    00
  29. E o reclama simpla pentru intelectul tuturor. Multi o vad foarte amuzanta.Cine critica sa puna mana sa faca ceva la fel de care sa se vorbeasca, apoi comentarii (nu ma refer la tine zoso ca te-am obs creativ).

    00
  30. @Johnny: scopul unei reclame e sa te faca sa mergi sa cumperi un produs. Daca e tampita o tii minte, dar nu cumperi

    00
  31. Mie cel mai mult imi plac reclamele de la Leroy Merlin, noul magazin de bricolaj din Sos.Chitilei. Mi se pare coerenta cu magazinu, adica zic in reclama „preturi mici” si la magzin chiar au preturi mici

    00
  32. Panourile Dedeman merg mixate cu ceva reclame la sex-shops.
    Dildo + rotopercutor = fericirea oricarei casnice plictisite.

    00
  33. Mie chiar mi se par simpatice reclamele stradale de la dedeman, sunt amuzante, iesite din comun, ceva nou. Eu unul mam saturat de reclame in genul: reduceri, mega reduceri, super reduceri, cele mai mici preturi, iti dam banii inapoi. Ca nu e scrisa de Nichita Stanescu si ca nu are logica, asta e altceva. E o reclama oameni buni, nu o opera lirica, lasati critica si comentatul (care sunt, observ, un sport national la noi in Romania) si apucati-va de ceva mai constructiv.

    00
  34. Rimele sunt facute special cretine. Atat de cretine ca iti smulg un zambet. Ceva diferit!

    00
  35. NOU
    #37

    Daca nu intelege umorul din reclamele astea, adica antiteza dintre romantism si banalele unelte de casa si gradina, atunci cine a scris acest articol are simtul umorului echivalent cu al unui contabil dezafectat care si-a petrecut viata intr-o lista cu bife. Adica zero.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube