zoso.ro: facebook și newsletter

doi problemi organizatorici.

Am o problemă cu facebook și blogul. Traficul care vine din fb e doar 7% din total, deci puțin. Înțeleg de ce, nu scriu chestii care să placă publicului de acolo și nici voi nu dați share, că n-aveți de ce, nu e genul ăla de conținut. Și ar fi penibil să mă apuc acum să vă rog să dați un like sau un share.

Dacă vreți, folosiți bookmarkletul ăsta, eu îl folosesc pe toate site-urile, e mai ok decât să stați să căutați pe fiecare site unde are butoanele de share.

Faza e așa: pentru 7% trafic, facebook urmărea restul de 93% din oameni prin codurile pe care le aveam pe blog. Le-am scos, pentru că nu mi se pare OK, și vedem ce facem să crească traficul, poate mă apuc de scris cărți și vorbit pe la conferințe despre succes și bani. Sau, mai nasol, prin ce scriu pe aici.

surse-trafic-zoso


Cu newsletterul faza e cam așa: nu i-am dat prea mare atenție pentru că tentativele de acum 10 ani se opreau în livrare, gen, 3 jeguri se abonau la newsletter și apoi îl marcau ca spam și nu mai ajungea la nimeni. Acum câteva luni, când am realizat că da, cu reachul fb scăzând aiurea, ne vom întoarce la emailuri, am văzut că sunt peste 1.500 abonați la blog.

Pe ei și pe voi vă întreb: să caut o soluție mai avansată, să poată alege utilizatorul cum să primească mailurile, o dată pe zi sau la fiecare articol, sau să o las așa cum e?

V-ar interesa așa ceva?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

102 comentarii

  1. Mie imi place sa intru direct pe site si sa fiu surprins daca ai mai scris sau nu ceva, nu vreau notificari. Sunt satul de notificari!

    00
  2. Cu mailurile vei pati ca acum 10 ani. Poate cu RSS

    00
  3. Eu intru in fiecare dimineata, direct pe site si te citesc. Esti ca un laxativ de buna calitate.

    00
  4. As opta pentru varianta de newsletter, cu un Mail „articolele zilei” sau eventual unul saptamanal cu top articole in saptamana curenta.
    Personal, notificare la fiecare articol mi se pare cam mult.
    Cape partea de tools, vezi daca mailer lite se potriveste cu ce ai nevoie. Are o multime de optiuni si nici nu trebuie sa spargi pusculita :D

    00
    • dă-mi un link. momentan mă gândeam la ceva cu amazon ses (ca să fie imun la marcarea ca spam) și cu sendy.co

    • mailerlite.com

      00
    • daca trimiti de pe domeniul tau activeaza-ti si tu dmarc (si spf si dkim). Eu am un domeniu folosit doar pentru mail, in rest nu stie nici pula de el si tot m-am trezit cu ipuri de prin indonezia ca faceau spoof.

      00
    • Amazon SES e ff ieftin, dar nu e imun la marcare spam. Are IP-uri blacklistate si dureaza cam mult pana si le rezolva iar pe hotmail si outlook.com mai da bounce din cand in cand.

      00
    • Mailerlite e ok. Pentru primii 1.000 de subscriberi e gratuit, deci numai bun sa vezi daca iti place sau vrei altceva.
      Daca nu gresesc poti chiar sa segmentezi utilizatorii. Ceva de genul le trimiti un email cu 2/3 linkuri si ii intrebi cat de frecvent sa primeasca emailuri. In functie de linkul pe care dau click sunt automat adaugati la o anumita lista.
      Nu stiu sa iti zic daca ai cititori care clickuiesc toate linkurile sa numara ca 3 utilizatori sau doar 1.

      Eu personal m-am abonat de 2 ori dar de fiecare data m-am dezabonat pentru ca indiferent de ce optiune alegeam pana la urma primeam email pentru fiecare articol. Si scrii des, nu te joci.

      00
  5. Nu ma incadrez la newslettere pentru bloguri, imi convine sa intru si sa vad ce ai mai scris. In zilele in care n-am timp de vizitat, n-am timp nici sa-mi umblu in emailuri (n-am notificari, intru de pe desktop sau din browserul telefonului pentru urgente).

    00
  6. Direct pe site, sa tastezi un Z in browser chiar nu e asa complicat.
    Sau e… :-D

    00
  7. Cel mai sigur este un serviciu extern. Eu folosesc mailgun pentru niste proiecte si este foarte ok.

    00
  8. Off topic.

    Faza cu marcarea ca Spam a email-urilor am trait-o de-o maniera aparte.

    Folosesc Drip ca platforma de trimis email-uri si gestionat baza de abonati. Respectivii dezaboneaza automat orice individ care marcheaza drept SPAM un email trimis de mine.

    Ala insa s-a prins si mi-a facut-o altfel – a asteptat sa se stranga multe mail-uri de la mine in adresele lui de yahoo si gmail, mail-uri pe care de altfel le deschidea, apoi le-a marcat drept SPAM pe toate deodata.

    Cei de la Drip aveau o scapare pe zona asta si le-au considerat 30 si ceva de incidente izolate intr-o singura zi. In partea finala a unei promotii mi-au inchis contul pentru site-ul respectiv.

    Am vorbit cu ei vreo saptamana ca sa le explic de la lucruri concrete gen “uitati-va la istoricul meu, uitati-va ca am double opt in activat, ca am tot felul de automatizari care primenesc lista de cei care nu deschid 10 email-uri consecutive”.

    Nimic.

    Politicosi, imi explicau ca pot sa folosesc platforma pentru celelalte site-uri, dar nu si pentru cel suspendat.

    Intre timp, am transferat seriile de email-uri la ConvertKit, care-s asemanatori cu Drip, dar mai orientati catre bloggeri si am vontinuat sa insist si cu argumente semi penibile, gen va sunt client de cand ati aparut si eram 700 toti.

    Intr-un final, cineva dintre toti cei care au vazut email-urile mele (care chiar devenisera SPAM in corespondenta cu ei) mi-a ridicat sanctiunea si am putut reveni.

    Cel care m-a ars e un fost coleg de munca. Aveau un id de email pe yahoo nelegat de numele sau, dar memorabil de pe vremea mess-ului.

    L-am sunat sa-l intreb de ce a facut asta.

    Mi-a zis intai ca nu stia ca e site-ul meu. Apoi ca s-a enervat ca nu a vazut mesajul mare de la finalul fiecarui email – Daca vrei sa scapi de mine, dezaboneaza-te acum! Cu link activ pe dezaboneaza-te.

    Pur si simplu mi-a fost mie jena in prima faza ca il sun sa ii spun asta, dar pe parcursul discutiei mi-a trecut.

    00
  9. Intru direct pe site și uneori din facebook, când mai apare câte un articol in feed.
    Nu am nevoie de newsletter.

    00
  10. Eu am abonarea pe mail de multi ani, de cand te citesc. Personal, cu sau fara mail, la prima ora a zilei deschid blogul tau si ramane deschis pana seara. In plus folosesc si feedly pt mobil.

    00
    • Subscriu. Cine vrea sa te citeasca, stie unde te gaseste. Exista multi cititori fideli, chiar daca nu toti comenteaza regulat.De citit, citesc. Fb jamais.

      00
  11. Nu comentez prea des, dar zic sa te ajut. Eu intru direct, in general dimineata, si nu as vrea inca un mail peste cele cateva zeci pe care le primesc pe zi. Just saying.

    00
  12. Mai poti sa il intrebi pe Arhi daca nu functioneaza mai bine decat RSS/email activarea notificarilor in browser. Personal eu dau block la alea ca citesc blogurile dimineata de la lucru, dar poate totusi au un reach my mare decat emailul.

    Daca totusi mergi pe partea de email, Amazon SES e cam imbatabil la raport pret/calitate. Si nu te gandi ca nu e marcabil ca spam, este, doar ca ai o limita de Complaints si atat timp cat esti sub un nivel rezonabil totul e ok. Si daca ai muta giveaway-urile pe newsletter, cine stie, creste reach-ul :).

    00
    • 1. nu pun notificații din alea nici să mă rogi.

      2. faza cu ses e că nu îți machează 1 prost cu gmail ca spam și nu mai primește nimeni cu gmail mailurile. marchează un prost, i se aplică doar lui. la fel și cu wordpress.com.

  13. Eu intru soar din RSS feed. Nu sunt abonat la newsletter, dar dacă as fi as prefera sa văd agregate câteva titluri plus Short description, apropiat de ce văd in RSS

    00
  14. NOU
    #38

    Intru direct pe site. Nu e nevoie de newsletter

    00
  15. Cei 1500 abonati la blog chiar le citesc, sau sunt in vreo gaura neagra ?

    Personal am blogurile in rss si mai intru manual din cand in cand. Nu am nevoie de notificari si in email, ala e pentru altceva.

    00
  16. Eu sunt abonat la blog și pot zice că uneori mă ajută să văd articolele noi. De asemenea, sunt utile acele câteva rânduri despre fiecare articol care sunt în mail, pot să îmi fac o idee despre ce este post-ul.

    00
  17. sa vb aia care sunt abonati, cu ei ai treaba.

    00
  18. Folosesc feedly pe desktop si pe mobil. Acolo imi adaug site-urile interesante, inclusiv asta :)

    00
    • +1 pentru feedly.
      O aplicatie in plus pe telefon, dar are si versiune web, este free.
      Poti promova/scrie un articol despre diverse agregatoare, nu neparat feedly.
      Eu il tin deschis in browser toata ziua, iar dimineata pe telefon, e prima aplicatie pe care o deschid, am acolo toate blogurile pe care le urmaresc.

      TIP: nu bagati siteri de sitiri sau altele care scriu multe articole, o sa va distrugeti feedul :)

      00
  19. Recomand Mailchimp, rata de livrare mai mare decat la orice alt provider de servicii de genul, plus ei se ocupa constant de whitelisting si ce mai trebuie. Cu Sendy si SES daca iti dau cativa mark as spam ajungi in blacklists cu ipurile si e complicat de controlat. Neaparat cu double opt-in si hateri chiar daca dau mark as spam nu o sa fii afectat(asa mult).

    00
    • Mie mi s-a parut ca nu prea sunt „user friendly”. Adica, marea majoritate care vor sa incercer un serviciu de email care e gratuit pana la un anumit numar de abonati sunt (de foarte multe ori) atehnici.
      Mi s-a parut ca la Mailchimp ai de dat o gramada de clickuri aiurea pana sa il configurezi ca lumea.
      Poate pentru Vali va fi ok.

      00
  20. Eu as face asa:
    – daca grosul cititorilor au 35+ merg pe o solutie ce implica emailul cu 2 „trageri” pe zi: una dimineata (pana la 10 AM) cu stirile zilei + alte articole publicate dimineata si a 2-a tragere seara (in jur de 7PM) cu restul de articole.
    – daca grosul cititorilor sunt sub 35 caut o solutie non-email deoarece pt astia emailul e ca patefonul sau unitatea floppy pt noi

    00
  21. Nu prea sunt de acord cu ce scrii (mi se pare ca de multe ori scrii doar ca sa starnesti discutii), dar vin dimineata la „stirile zilei”, in completare la ce mai citesc. Si daca tot vin, citesc si restul. Asa ca tot ce trebuie sa faci pentru mine e sa publici stirile la timp si sa fii entertaining pe alte subiecte. Bine, asta nu rezolva problema audientei pierdute de pe FB, dar, ai intuit bine, nu e publicul tau (cel putin, eu nu am cont).

    Ah, si, btw, nu il mai citesc pe Cetin pentru ca la un moment dat era ca si Charlie Hebdo cu musulmanii. Inteleg ca multi sunt atei & stuff, dar a fost prea mult si gratis.

    00
    • Subscriu și eu la Cetin. Înainte intram zilnic, acum intru doar când îmi mai aduc aminte. Am impresia că și-a pierdut răbdarea iar asta se vede în comentarii. Muiește pe oricine nu este de acord cu el într-un sens foarte vulgar și cu foarte multă ură.

      00
  22. Te văd pe feisbuc..dar nu de acolo îți citesc articolele. Intru direct pe blog dacă am chef să te citesc. Sincer..părerea mea…degeaba te steesezi pt fb. Cât despre alte variante..habar nu am.

    00
  23. NOU
    #51

    Pe site, email-ul e pentru munca. O singura data m-am abonat la newsletter-ul unui blog si l-am citit 3 zile.

    00
  24. intru direct din browser, dar mai folosesc si aplicatia bloglovin

    00
  25. Nu stiu de ceilalti cititori, insa eu intru de 2 ori pe zi: dimineata in drum spre birou si seara in drum spre casa.

    Astfel acopar toate articolele.

    In timpul zilei nu am timp de stat pe bloguri/social iar in weekend prefer sa fac altceva cu timpul meu.

    Nu cred ca ar strica notificari in browser cum am eu pe blog (one signal). E mai modern decat pe email si mai util.

    00
  26. Eu folosesc feedly pe telefon și e foarte ok. Rar de pe desktop și atunci întru direct pe pagina.

    00
  27. Si eu sunt de părere ca dimineața, pe wc, direct în browser. Iar știrile zilei sunt magnet.
    Nu știu cat te interesează traficul pe w/e dar ai putea lucra și acolo, măcar sâmbăta, cu Filme de weekend și încă.un post eventual, amândouă cu caracter permanent si/sau recurent.
    Eu nu: RSS, newsletter, facebook, notificări.
    Ești tu contra OCD-ul meu.

    00
  28. Te am în news feed dar nu intru de acolo, intru direct pe zoso.ro când vreau să citesc, de obicei dimineața. Așa sunt eu, mai rebelă: ”nu suna, intru eu din când în când.”

    00
  29. Daca nu am ceva important de lucru cand imi intra newsletterul il deschid de pe mobil si citesc tot. in caz contrar, acolo ramane.
    nu da mai mult de unul pe zi, zic eu.
    multe articole imi apar pe fb si le citesc de acolo.
    de fiecare data zic „eh, citesc 10 randuri si ies” si ajung sa stau inca vreo 5 minute pt comentarii.

    00
  30. Eu mă abonez la newsletter la site-urile pe care nu intru in mod normal. La tine intru de mai multe ori pe zi

    00
  31. Eu mai ratez articole, si cum viata lor e scurta nu mai ai cu cine sa le comentezi. Pacat de ele ca-s chiar misto :)

    Dar mai am o doleanta. Ai avut la un moment dat useri inregistrati, cand era faza cu plata la articole, la care bonus se aprobau automat comentariile.
    Nu ai putea pastra niste useri inregistrati/verificati , si sa le aprobi direct comentariile ?

    00
  32. Servesc blogul ca pe orice masa. Dimineata, la pranz si seara. Poate si cate o gustare intre :)

    00
  33. Eu intru de pe feedly, n-am nevoie de emails.

    00
  34. Cred ca e ok sa tii aproape de cititorii pe care-i ai, insa astia oricum intra sa citeasca zilnic.
    Cred ca mai important este cum poti sa aduci oameni noi pe site care sa devina recurenti. Cei din trafic direct intra, asemeni mie, dimineata pe Arhi, Vali si Radu. Cred ca lucrul asta se datoreaza si faptului ca suntem cam de-o varsta si cu valori apropiate. Insa daca ne uitam putin in fata, si eu vad in fata mea la birou un dezvoltator Android de 25 de ani care atunci cand nu are ce face freaca twich-ul si similare, cred ca pe cei de 20-25 de ani nu-i prea atrage cititul.

    Ce-am observat, la Arhi un boost cu subiectele zilei. Este Sfanta Varvara -> articol related. E fotbal -> baga related. Asa cred ca trage din trafic organic cititori care pot fi fidelizati. Sau nu.
    Ce mi se pare interesant, bloguri cu continut, din ce in ce mai putine. Poate ca este un semn al unor schimbari de mentalitate. Sau, si asta mi s-ar parea o tema buna de mestecat, mentalitatile sunt deja schimbate si incet incet suntem supusi consecintelor acestor mentalitati schimbate carora trebuie sa le servim ceea ce vor sa consume.

    00
    • Cred ca mai important este cum poti sa aduci oameni noi pe site care sa devina recurenti.

      chestia asta trebuie făcută prin fb. ori, ca să penetrezi bine newsfeedurile trebuie să scrii labageli gen otravă sau moise, de exemplu. ultima săptămână! atacul final! cine sărăcește românia? și eu nu am chef de așa ceva.

    • Stii ce mi se pare mie derutant?Desi pare offtopic, e intrebarea pe care mi-ar putea-o adresa copiii mei peste 10-15 ani.
      De ce m-ai educat cu aceste valori despre bine si rau daca in societate ele sunt nepotrivite si irelevante? De ce sa munceasca un om pentru un beneficiu mic atunci cand el poate face o actiune ilegala pentru un beneficiu mare?

      00
  35. Z in browser pe mobil si gata

    00
  36. Poti incerca Mailpoet 3 cu tot cu serviciul lor de livrare. Pana in 2000 de abonati e free incl. serviciul de livrare dar are limitari pe statistici si functii avansate.
    Premium de la 10 usd dar cu functii interesante. Poti face mai multe reguli pentru abonare si primire, de ex. poti opta sa primesti doar articole din catg. stirile zilei.
    https://www.mailpoet.com/features/
    Mie nu prea imi place sistemul de livrare prin email din doua motive: unu, de obicei newsletterul vine dupa ce am vizitat blogul, deci e inutil (si enervant) si doi, daca optezi pentru notificare la fiecare articol in cazul tau vin o gramda de emailuri si lumea oboseste rapid si da unsubscribe in sec. 2. Poate un email seara cu toate articolele din ziua respectiva.

    00
  37. Sendy nu-i rau deloc. E cheap, e o solutie buna, stabila si foarte eficienta. Eu am preferat insa mailchimp ca functionalitate, pentru ca easy to use (facut pentru oameni atehnici), suporta campanii A/B, stie sa traga automat din feed informatia necesara si permite programarea zilnica, saptamanala sau la cat vrei tu.

    00
  38. Eu am o rutina, intru de dimineata si te citesc pe 8:30 – 9:00. Oricum tu postezi dimineata cam toate articolele pe ziua respectiva. Nu vad ce ce as schimba un obicei care merge. Oricum, mai dau o tura si seara, sa verific daca am ratat ceva.

    00
  39. – pe fb mai dau rar câte un share de la tine, nu pentru că ce scrii nu îmi place, pentru că am constatat că acolo toți cretinii, inclusiv retarzii din lista mea, citesc doar titlurile și alea pe bucăți, și le interpretează cum vor ei, sau ăia care nu sunt în lista de prieteni se folosesc de ceea ce distribui public pentru a mă ataca personal, pe fb totul trebuie să fie fake și pozitivist, altfel idioții se simt jigniți – *idiot: individ care reacționează emoțional/visceral la stimulii externi, ce scrii tu nu e pentru vegetații
    – în mail primesc update cu fiecare articol, îmi place când sunt pe mobil fiindcă e mai dificil de navigat în site din mobil când citești update-urile la comentarii (apropo, astea sunt partea cea mai amuzantă aici și chestia care mă face să revin sau să comentez, plus că la unele articole comentariile astea țin loc de studiu de piață, sociologic, marketing, vânzări și ce mai dorește căprioara)
    – în browser am anti-trackere, probabil ca mine sunt mulți, așa că nu te lua neapărat după statisticile alea

    00
  40. Nu ne cautati, va gasim noi!
    Intru zilnic, de mai multe ori, pe site, direct din browser, nu-mi plac notificarile de nici un fel. In momentul in care stiu ca aici este continut fresh mereu, la ce sa primesc notificari?!
    Are sens in cazul site-urilor misto care publica nu chiar zilnic, ca sa nu intru degeaba la ei , gen petreanu.ro, unde am activat notificare prin email.

    00
  41. Prin notificările push în browser la mine s-au abonat vreo 1400 de oameni, dar cam 2% deschid articolele zilnic. Da, sunt enervante, dar generațiile noi le folosesc.
    Feedburner e pe moarte, eu am trecut la abonarea prin email din Jetpack pentru cine vrea articolele zilnice, și o dată pe săptămână mai trimit un newsletter cu toate articolele din săptămâna respectivă plus ceva text doar pentru abonați. Folosesc Mailchimp la newsletterul săptămânal că sunt sub 2000 de abonați, altfel probabil aș lua și eu în calcul Sendy.
    Dacă vrei doar să trimiți niște emailuri simple către abonați Mailchimp are un serviciu ce permite trimiterea de emailuri gratuit până la 5000 de adrese – pentru bloggeri, artiști etc – https://tinyletter.com/

    00
  42. @zoso am fost abonat la mail… a mers o perioada dar nu prea. Intru mai mult pentru comentarii; am incercat feedly, e util cand ai un numar relativ mic de surse dupa care devine greu de urmarit. Plus ca nu am access la comentarii.
    Si asa ajungem la pasul 3: comentarii fara moderare: pe cand si cum?

    00
    • comentarii fara moderare: pe cand si cum?

      nu știu ce să spun.

    • La moderare ar fi interesant, dacă s-ar putea să fie lăsați cei cu un nr. decent de comentarii deja avute pe site (bazat pe mail, evident) să comenteze fără moderare. Mi se pare că poți bana anumite cuvinte și gata. Eu zic că ar trebui mers pe încredere.

      00
    • Pune iarasi login pe site, cu adresa de mail inregistrata. Ai dat una doua gherle, il treci iarasi la moderare clasica o luna.

      Cred ca ar curge mai misto comentariile, decat asa. ( tu esti in beci si juma de zi nu se aproba. :) )

      Sau nah, poate vrei sa intre omu de mai multe ori pe zi sa vada daca i s-a aprobat si apoi sa raspunda, nu stiu, nu ma pricep.

      00
    • @zoso inainte de moderam parca era mai multa viata in comentarii. Acum totul e cam… in slow motion :))
      la fel se intampla si la @cetin :)
      dar casa ta, regulile tale.

      00
    • contez pe voi. plec două zile fără laptop, dacă vedeți un comentariu de kkt, downvote și apoi dați-mi pe mail link.

  43. e okay pe mail. chiar te intrebasem odata ca nu imi mai intrau mailurile… de exemplu daca vad Stirile Zilei ai garantat cel putin o vizita :)

    00
  44. Salut Zoso,

    Te citesc cel putin zilnic de multi, multi ani, dar nu am comentat vreodata (cred). :) Folosesc browser simplu ca sa ajung aci, am cateva bloguri in bookmarks. Treptat m-am dezabonat de la toate newsletterele, imi era greu sa urmaresc atatea mesaje si nici nu le-am gasit neaparat utilitatea. Dar that’s me, poate sunt cititori care prefera aceasta varianta.

    00
  45. In general intru direct din browser. Newsletter cu top articole zi/saptamana ar fi insa interesant.

    00
  46. Eu citesc tot ce gasesc in RSS si recunosc ca nu ma abonez la nl-uri :)

    00
  47. Salve. Nws nu este, in principiu, pentru care intra direct pe site, asa cum vad ca fac majoritatea celor de mai sus. Eu as zice sa il folosesti. Recomandarile mele ar fi sa:

    – le dai un mail celor care s-au abonat si sa le spui ca te-ai hotarat sa trimiti nws si sa ii inviti sa se dezaboneze daca s-au razgandit. Plus scos bounce-uri, caci vor fi.

    – ai o optiune de alegere nws zilnic si nws saptamanal. Liste separate, nu ar trebui sa fie complicat de gestionat.

    – oferi si continut exclusiv in nws, cu siguranta va atrage. Cu niste teasere in site.

    Daca ai nevoie de ajutor setat DMARC, SPF etc pot vorbi cu colegii.

    Bafta

    00
  48. Administrare blog: pe stomacul gol de dimineata si inca de 2-3 ori de-a lungul zilei.

    Nici un newsletter nu m-ar deranja cu atat mai mult daca ai avea categorii de articole la care sa ma pot abona in parte. De exemplu, la categoria bricolaj m-as abona cu siguranta (fara glume)

    00
  49. Daca esti singura persoana care se ocupa de acest blog lasa asa. Nu te poti focusa cum trebuie pe mai multe treburi. Am o mica afacere in online si am un furnizor super mare, printre ci mai mari din Romania. Nu trimite mailuri deloc, facebook rar, nici cont pe site nu poti sa iti faci. Simplu, si focusat doar pe site.

    00
  50. Salut,
    Iti recomand sa intrebi user baseul care e abonat la email prin ceva sondaj care-l trimiti doar lor.

    Spor, eu intru prin rss.

    00
  51. Intru direct si nu m-as abona la nici un fel de notificari.

    00
  52. Buna Zoso. Și eu tot din browser intru pe site. Am câteva site-uri pe care intru zilnic, printre care și al tău. Nu m-as abona la newsletter pentru simplul fapt ca nu prea urmăresc mailurile. Imi place sa intru eu direct și sa descopăr dacă ai publicat ceva sau nu.

    00
  53. Nu merge sa pui optiuni la abonare si fiecare decide cand, ce mailuri primeste? Am vazut asa la siteurile de joburi, parca.

    00
  54. Intru mereu pe zoso.ro si cetin.ro cand am un minut liber.
    In ultima vreme stau foarte prost cu timpul liber, dar recuperez articolele necitite cand se poate. Sa nu te lasi de scris, ca ma nenorocesti, intru in sevraj! :)

    00
  55. daca vrei share-uri pe fb trebuie sa te inspiri din moise si petreanu. trebuie sa pupi in cur in articole ori pe codruta ori pe ciolos

    00
  56. Eu te urmaresc pe Facebook. Sunt in aia 7%.

    00
  57. Eu folosesc un RSS reader. Si da, te citesc zilnic, chiar daca nu prea comentez.

    00
  58. Prefer sa intru direct din browser cand am timp sa citesc (in general dimineata si seara). Daca nu am timp intr-o zi, stiu ca a2-a zi am ce sa citesc :D.
    La notificari nu ma abonez ca stiu ca m-ar enerva sa le primesc si oricum nu as intra sa citesc ce scrii doar pentru ca am primit notificare.

    00
  59. Intru pe site de cate ori am timp

    00
  60. Pe vremea cand exista Google Reader (RIP) il foloseam si ajungeam de acolo la articolele tale. Era f bun! Acum intru eu din cand in cand, de obicei seara inainte de culcare. Nu vreau mailuri!

    00
  61. Eu intru prin feedly.

    00
  62. Eu nu citesc niciun newsletter de la niciun blog. Am cateva bloguri pe care le citesc, sau urmaresc (inclusiv zoso.ro) pe care intru direct apoape zilnic, in rest e mai vad pe FB dar alte nise.
    Personal FB si/sau nesletterul nu ar aduce absolut nimic, ca si fara sa vad articolele in feed pe FB (uneori apar si de la zoso) tot intru. Probabil sunt in cei 7% care apar in FB, dar si fara sa vad ceva anume acolo tot as ajunge probabil in ziua respectiva sau peste cateva zile (cand intru ma uit la tot ce a aparut nouk, ca subiecte) deci tot as ajunge pe site. Cred ca in cei 7% sunt multi care oricum intra si pe blog direct. La newsletter poate la fel. Deci probabil ca varianta conferinte etc este cea in care are sens sa investesti timp si energie, pentru ca dupa parerea mea, odata ce ai ajuns aici pe blog, ori iti place, ori te enerveza caz in care oricum citesti si accesezi direct ori nu. In rest, ca vine cineva nou din joi in Paste dupa un anume titlu sau newsletter nu stiu daca justifica resursele alocate pentru un newsletter nou etc. Ideal este sa fie toate dar majoritatea cititorilor (si multi dintre cei care apar ca FB ) vin oricum direct.

    00
  63. Ce plm reach vrei sa ai când apr joi seara linkuri de luni ???? https://imgur.com/gallery/BvzDzkH

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.