Vreau să cumpere chinezii Fiat Chrysler!

Doar pentru trolling!

Azi, Great Wall Motors a anunțat că ar dori să cumpere Jeep și Dodge și, dacă se poate, tot grupul FCA (Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Ram Trucks), să crape inima în Marchionne și mai multe nu.

Dar nu de asta.

Eu vreau să citesc comentariile forumiștilor specializați în mașini pe tema asta, pentru că vor fi mult mai delicioase decât sunt cele la adresa Volvo. Pentru că, dacă nu știți, experții auto de pe forumurile românești știu perfect cum e cu Volvo de când a fost preluat de chinezi, cât de fiabile sunt mașinile, cât de ieftine sunt plasticele, cât de bune sunt motoarele și tot așa. Sigur, asta fără să se fi urcat într-un Volvo vreodată, să ne înțelegem.

De asta zic, achiziția asta ar fi mină de aur pentru amatorii de comentarii imbecile.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

35 comentarii

  1. Ar fi o lovitură pentru piața „libera” să intre chinezii in ea, îți dai seama la ce prețuri vor scoate un Volvo, probabil cât un Logan :))

    00
    • baby, chinejii au cumparat volvo de ceva timp (sa tot fie vreo 6-8 ani, mi-e lene sa caut anul exact). si da, unul din target-uri a fost sa scoata masina din zona super-premium. dar asta nu inseamna ca au facut-o ieftina ca un Logan.

      00
  2. CRed ca mai corect ar fi ,,Vor chinezii…” In rest Volvo rulz!

    00
    • NOU
      #4

      El Zoso VREA sa cumpere chinezii Fiat … Nu Chinezi Vreau sa cumpere Fiat
      in rest da Volv Rulez !

      00
  3. De asta Volvo arata ca o chinezarie din exterior.

    00
    • De ar fi macar chinezarie. E o chestie urata, care se strica des si se vrea masina de lux.

      00
    • Dude, Volvo arata bestial si la exterior si la interior. Ultimele modele sunt super, singura lor problema fiind partea electronica.

      00
    • Volvo este o chniezarie, dar in sensul bun. Suedez e doar numele. Din fericire.
      Geely a facut ordine la volvo, a redus costurile (dat afara masiv in Suedia, mutat mare parte din productie in Tailanda si China). Lantul de aprovizionare a fost simplificat. Se produce in Asia, se vinde in Suedia.

      Plasticos, neplasticos, Geely a adus o intreprindere falimentara pe profit, care altfel ar fi avut soarta Saab.

      00
  4. Pentru ca sunt prosti si nu stiu ca daca o sa cumpere chinezoii nu inseamna ca dau afara toti designerii si inginerii si isi pun de-ai lor. Singurul lucru care o sa se schimbe e destinatia profitului, daca o sa fie.

    00
    • Greșești. Se schimbă managementul, modul în care se cheltuie banii, standardele de calitate, furnizorii, chiar și aspecte de design. Vezi cazul Nissan.

      00
    • @ubercool pentru ca se stie ca italienii dau cei mai buni manageri si au cele mai inalte standarde de calitate. Deci ce s-ar pierde concret ?

      00
  5. Nu m-a interesat achizitia Volvo de catre kineji, nu m-a interesat niciodata Volvo, nu am vrut sa imi iau niciodata Volvo, dar am o curiozitate… Ce s-a mai schimbat la Volvo de cand l-au luat kinezii?

    00
    • au inceput să scoate niște modele cu un design mișto și cu motoare noi. deci faliment clar.

    • Pana una alta, chinezii au salvat Volvo de faliment. La un moment dat, cred ca volvo va disparea ca marca – o vor redenumi in „Lucky” si vor muta productia in europa de est si asia. Cam asta e trendul in tarile nordice. Se importa arabi si africani, se exporta industrie.

      00
    • Mare parte din vanzari sunt in suedia. Cam cum e Dacia in Romania. Desi Dacia se vinde bine si in alte parti.

      Productia volvo@geely este in mare parte in China. Chinezii de la Geely le spun suedezilor sa cumpere volvo daca sunt patrioti. Multi probabil cumpera. Ce nu spun chinezii: software-ului se scrie in Hangzhou in China. Totul se face intai in chineza dupa care e tradus in engleza, suedeza, etc.

      In suedia si belgia se asambleaza produsul finit, dupa ce componentele, inclusiv software-ul au fost facut in asia. nu prea mai e mare lucru european in masina asta.

      Poate ca e mai bine asa, decat sa fie o combinatie de genul air berlin/etihad. Adica management german cu finantare araba. Am vazut cum s-a terminat, arabii le-au tras presul de sub picioare. in cazul volvo@geely avem management si finantare 100% chinezesti. Desi prea mult din volvo initial nu prea a mai ramas.

      00
    • Basca faptul ca din 2019 nu vor mai produce motoare conventionale.

      00
    • @Leonard : „Mare parte din vânzări sunt în Suedia”

      OK sefu’ ma duc să-mi schimb ochelarii…vad numai XC90-uri unde înainte vedeam Range Rover-uri în Marea Britanie

      Dar după cum spunea maestrul „mină de aur”

      00
    • leonard, iphone este facut prin malaezia, thailanda, vietnam, taiwan si dracu mai stie prin ce colturi netermoficate ale lumii. softul este scris prin india si filipine. si romanii sunt like „america is great”… dar aselenizarea e o conspiratie.

      cand vom intelege ca in final conteaza doar calitatea produsului finit? aveam aici gagica cu ambreiajul rupt si mai era unul tot cu o nemteasca. ii luam de exemple? de cae exemple concrete de masini chinezesti defecte aveti cunostinta? procentual?

      faptul ca jumatate din mercedesuri au motoare renault stiti? fiat, ford and french cars..

      chinezii vand mai multe masini decat toti ailalti la un loc. e drept, mare parte in china. dar chiar aveti cifre de la serviceruile din guaghzou?

      dar da, renault suge desi el conduce un logan de 300000 de km la care nu a mai schimbat uleiul de 100k… si inca merge.

      pendula mea, acum 30 de ani stateati la coada 7 an pentru o masina careia ii umpleati juma de portbagaj cu scule si piese de schimb… acum sunteti domni. cred ca totusi ghosn a facut o greseala. trebuia sa cumpere dacia si sa o branduiasca nissan. ar fi fost plina romania de masini japoneze…

      00
    • ah, si am uitat o chestie… cine pendula mea a vazut un logan automat?

      00
    • :D m-am luat de arsenie si paraschiva hipsterimii romane… iphone si cutia automata… normal ca ma umplu de minusuri :))))))

      00
    • @thebblack: una e realitatea si alta e strategia de marketing. Nu poti sa-i spui suedezului ca tara lui e de rahat, ca suedezul s-a lenevit (se cheama downshifting), industria a plecat, impozitele sunt astronomice si tara se umple de arabi. Parca nu da bine in poza. Ii spui ca Suedia e o tara minunata, produsele lor sunt cele mai bune, islamul e o chestie trasnet, iar suedezii si produsele made in Suedia sunt cei mai tari. Ca sa confirme asta, suedezul cumpara volvo, mandria nationala. Nu o functiona la toti, dar la merge la suficienti.

      In plus, poti sa vinzi suedia si in alte tari. Le bagi ceva cu implementarea de succes a socialismului, calitatea vietii in tarile nordice, ecologie, etc. Cu tot internetul din ziua de azi, multi pica. Masina este o cumparatura emotionala. Altfel si-ar luat toti o pocnitoare de 1.2 TSI si 110 CP de la un anumit grup prins cu ocaua mica.

      00
  6. Din cite se pare vor sa puna mina doar pe marca Jeep, nu pe tot concernul Fiat. Aviz cocalarilor, vindeti-va masinile, daca nu vreti sa rida lumea de voi ca circulati cu chinezarii!

    00
  7. Eterna confuzie dintre prejudecată şi investiţie :)

  8. NOU
    #24

    Nu vrea nici un chinez sa cumpere FCA, si FCA oricum nu e de vanzare, ar ramane mafia fara bani.
    Marchionne lanseaza tot felul de idei de genul asta, ca sa-si asigure pozitia de CEO pentru inca un an. E a nu stiu cata oara cand face asta, anul trecut „au vrut” sa-i cumpere VAG, acum doi „au vrut” Audi, inainte de asta BMW.

    00
    • Ai dreptate cu Marchionne, el mere are o cumparatura in buzunar. De data asta insa, au confirmat si chinezii ca vor.

      00
    • NOU
      #26

      Actiunile FCA au crescut cu 5%, iar Marchionne a dezmintit imediat dupa. E clar acum ce s-a intamplat?

      00
  9. La fel si cu Jaguar cumparat de Tata.
    Ce bun e tata!

    00
  10. desigur, daca nu cumpara si Ferrari, totul e ok. Hai Kimi :)

    00
  11. Daca as avea bani, io mi-as cumpara un xc60 nou. Amu ca am aflat ca e chinezarie, poate am sanse sa-i mai scada pretul in viitorul indepartat.

    00
  12. Chinezii ar trebui sa cumpere BMW. Fac economie din prima. Nu mai monteaza becuri de semnalizare. Oricum nu le foloseste nimeni. La 1 mil de masini, 4 becuri/masina (daca sunt cu led sunt scumpe) 5USD/BEC inseamna o economie de 20 mil. Si mai gasesc ei ce sa mai scoata.

    00
  13. De fapt chinezii au fost si sunt interesati sa cumpere doar Jeep de la FCA. Vor sa fie fie cei mai mari producatori de SUV-uri din lume.
    https://jalopnik.com/china-s-great-wall-wants-to-buy-jeep-and-only-jeep-1798151116

    00
  14. am un Volvo S60… dar il tin in parcare, acoperit si ies doar noaptea cu el ca rad astia cu masini adevarate de mine… loganistii si skodistii :( ma gandesc sa o vand sa imi iau un duster…. 4×4 boss 100cp… putere….

    Lasand gluma la o parte, am testat un Volvo de 300+ si ramai surprins cati idioti cu 1.4 isi supraestimeaza masinile… mai ales in curbe la viteze mari.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.