Volvo XC90 2007 testdrive

Prin căutările mele după o altă mașină (știți ce vreau, tracțiune 4×4 și cutie automată), am dat peste multe XC90 la prețuri de dumping. M-am uitat cruciș la ele și am căutat printre prieteni ai prietenilor după cineva care are așa ceva.

Răspunsul a venit și e cam așa, de la un proprietar de 2.4 diesel cu ~170.000km la bord, mașină luată nouă la vremea ei și folosită în regim 50/50 oraș exterior, fără nici un fel de offroad:

  • Nu recomand. Este mașină mare și solidă, dar…
  • La 40.000 kilometri s-a spart cilindrul de la ambreiaj în timp ce era pe autostradă, cu pierdere completă de motor și direcție.
  • De pe la 15.000km a început să curgă ulei și nu se mai oprește.
  • Probleme la frâne: frânează diferențiat, se duce mașina într-o parte pe autostradă. Niciun dealer, inclusiv Volvo nu a reușit să repare problema.
  • Direcția devine tot mai grea cu vârsta.
  • Calitate dubioasă a service-ului și prețuri incredibile. De pildă, 400€ ulei și filtre.
  • CD player stricat după 100.000km.
  • Ștergătoarele se slăbesc singure din șuruburi.
  • Aerul condiționat face un zgomot ciudat când frânez.
  • Plouă pe la trapă nu ștu pe unde, se umple plafonul de apă, picură peste tine.

De aia sunt atât de ieftine, că toată lumea fuge de ele.

2007_Volvo_XC90

Mă întreba un amic dacă am vreo aplecare către mărci sau către design și a rămas mirat că mi se pare mai important ca mașina să aibă cele două opțiuni pe care mi le doresc și restul sunt detalii. Scaune încălzite? Da, mișto de avut, dar nu e deal breaker. Navigație? Cui îi pasă? Senzori? Îi pun eu cameră video pe spate! Speakere bune? Cu 1.000€ o fac boboc băieții de la Falcon.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

120 comentarii

  1. un fost shef avea si el un XC90 … toata ziua era cu el in service-uri (ii curgea ulei, motor zgomotos si probleme la franare). Dupa cativa ani in care a bagat bani cat sa cumpere alt suv (ganditi-va ca numai impozitul ii ~ 3000 lei/an) , si-a luat un tuareg si acuma nu mai are „atatea” probleme.
    Da, inca nu a reusit sa vanda masina, probabil apare pe undeva pe olx.

    00
    • Stimate,impozitul la 2.4 costa 900 ron.
      Curgea ulei ? de unde ? probleme la franare ?
      Povesti ,prietene în orașul meu sant peste 20 de buc iar 5 au peste 400.000 ,iar problemele de genu frane ulei ,nici vorbă.

      10
    • Oh wow. Daca Touareg, care e scumpa si stricacioasa e o imbunatatire, jeeeez cat de proasta poate fi masina asta!

      10
    • Pai da, trebuia sa isi ia masina germana de la inceput, orice roman verde stie asta.

      00
  2. In afara de toate astea e perfecta?

    00
  3. 4×4 permanent sau din asta mai nou selectiv? Daca gasesti ceva zi si tu aici ca si eu sunt interesat. Momentan ASX-ul imi face cu ochii.

    00
  4. mazda aia din spate nu face asa

    00
  5. NOU
    #13

    Foresterul ce are ?

    00
  6. Unde sunt cu preturi de dumping? poti sa lasi un link?

    00
  7. Aia din poză e Ford :))

    00
  8. bosss, idee: de ce nu faci si tu o serie de review-uri de masini de la cititori/proeteni cum face nenea DeMuro? io zic ca ar merge si la noi conceptu asta. plus ca eu as fi primul cititor.

    00
  9. pot să confirm absolut tot ce ai scris prin experiențele unui prieten. toți le laudă ca poate poate „scapă de ele” dar în realitate îți spun astfel de adevăruri.
    cică și consumul, uneori bate spre 2 găleți iar motorul de 2.4 benzină se autodistruge (uneori volvo trimite alt motor în schimb chiar dacă mașina nu mai are garanție)

    00
  10. Asa-i ca si Volvo V50 nu e bun? Intreb si eu pentru un vecin :D

    00
  11. Dar totusi a tinut-o 170.000 km… luata de noua, in ciuda problemelor. Ceva trebuie sa il multumeasca la ea.

    00
  12. Imi aduc aminte perfect de un articol de al tau de acum ceva mai mult timp in care spuneai ca senzorii sunt si ar trebui sa fie pentru oricine o prioritate. Ce s-a schimbat de atunci de au devenit „misto de avut dar nu deal braker”?

    00
    • adică dacă nu sunt ii pun eu. fie iei o mașină cu senzori, fie ești conștient că trebuie să îți pui tu :)

    • Ai gasit vreo solutie de pus senzori care sa nu fie din categoria „uite ce frumusel esti tuns periuta, lasa-i pe restu care zic ca arati ca un puscarias cu cancer”?

      00
    • de fapt, dacă iau o mașină fără, nu pun senzori, pun direct cameră video.

    • Parerea mea e ca daca nu poti parca masina fara senzori atunci cauta una mai mica.Daca nu o poti parca nici pe aia vezi sfatul din propozitia anterioara. Barbatul adevarat nu are nevoie de senzori. Barbatul adevarat da cu spatele pana aude un „POC” . Apoi mai da inca 5 cm si masina e parcata corespunzator. Spiridusilor…daca nu va place asta atunci sunteti niste fatalai…cu senzori.

      00
  13. Nu inteleg damblaua asta a ta cu SUV-urile. Toate SUV-urile astea „de oras” nu iti ofera nimic, dar absolut nimic in plus fata de un combi 4×4. Hai sa zic, poate doar o pozitie mai inalta la condus.
    Pe partea de combi 4×4 sunt destule variante interesante, iar ca tinuta de drum, performante, consum si intretinere sunt peste struţocămilele astea.
    Exemple: Octavia Scout, Passat 4×4, Audi Allroad, Citroen DS5 (cred ca e 4×4 si e absolut demential), Insignia Country Tour etc

    00
    • la octavia scout mă uitam și eu. dar nu imi place grupul VAG.

    • Nici mie, insa review-urile sunt destul de bune pt Scout.
      Este dealtfel singura Skoda care imi place.
      Din pacate VAG au cele mai multe oferte de clasa medie cu tractiune 4×4 si dotari interesante.

      00
    • știu. ce să zic…

    • Nu-ți recomand Insignia diesel cu motor 2.0 CDTI de ≈160 cp. În cât prinde suta și consumul din oraș nu sunt relevante. Problema cea mai mare este că se încălzesc foarte greu. Ca să-ți faci o idee, în fiecare dimineață parcurg minim 8 km fără opriri. La temperaturi de – 5°C, la destinație apa stă oriunde între 30 și 60°. M-am dus la service, le-am cerut să-mi monteze Webasto, mi-au spus că-mi pierd garanția. Ce bine că sunt burghez și am 2 mașini. Opelul stă acum în garaj, așteaptă temperaturile +10°C. Un meșter îmi spunea că sunt motoare de la FIAT, altul îmi spunea că toate dieselurile de la Opel sunt așa. FFS. Ce uzură are motorul ăla dacă în 70-80% din drumuri nu ajunge la temperatura optimă?

      00
    • Octavia Scout si breakurile de gen sunt f rigide pe amortizatoare clasice. Motoarele Opel diesel sunt Fiat, iar cel de 2 litri are mari probleme de fiabilitate( uzura vibrochen , pompa ulei blocata). Motoarele 2.0 VAG sunt ok de la Euro 5. Citroen are motoare PSA f ok (pacat ca se depreciaza crunt).

      00
    • Offtopic: Vad ca se face f des referire la VAG cand vine vorba de masini. Presupun ca asta inseamna grupul Volkswagen.
      Daca da, atunci VAG desemneaza … nimic.
      Exista in schimb acronimele VWG si VWAG. Primul reprezentand grupul si celalalt producatorul auto.

      00
    • NOU
      #47

      de ce nu-ti place VAG? design, fiabilitate, „popularitate”? eu pe cand eram student ziceam ca doar taranii au golf, o masina fada, apoi mi-am luat un polo, apoi un golf si acuma cel ami probabil urmeaza un tiguan. am avut o experienta absolut fantastica cu ambele masini. chiar nu am avut vreo problema tehnica, schimbam doar consumabilele. 80% drum in oras, 20% extern. le-am cumparat second hand, am schimbat discuri, placute, distributie (la golf) si aia a fost.

      00
    • Sa ne scrii dupa ce iei Tiguan!

      00
    • nu il injura de mamă! nu isi ia nimeni tiguan! :D

    • Nu e diferenta aia dintre all wheel drive si four wheel drive?
      Cele din lista ta sunt cu all wheel drive, iar SUV-urile au four wheel drive, se pare ca difera un pic.

      00
    • @androidul cu sobolani
      VAG si design-ul? cea mai tare gluma din februarie….

      00
  14. „Cu 1.000€ o fac boboc băieții de la Falcon.” – poate folosesc 1 comanda de-asta si rezolva si site-ul, am incercat sa vad cam ce au de vanzare si am descoperit ca senzorii mei au scazut la pret vreo 200 ron (au si reducere acum) , dar in afara de prima pagina de oferte … plangi sa se deschida ceva

    oare le-ai trimis prea mult trafic ?

    00
  15. Din seria Volvo… S60, din 2012 pana in prezent e ok?

    00
  16. Se vede ca e la prima masina cu trapa. Trapele de obicei au o rama inferioara cu 4 furtune de drenaj (in cele 4 colturi) iar acestea se varsa undeva in partea de jos a masinii, in zona rotilor. Problema e ca drenajele astea se colmateaza in timp si apa ramene sus in rama. Trebuie sa se bage sub masina, sa curete capetele furtunelor dupa care sa toarne ceva solutie de curatare pe furtunase.

    La stergatoare fortele sunt mari, daca gripantul nu face fata un bolt de blocare e sfant. La directie probabil e subdimensionata pompa de servo si cand se uzeaza flansele de amortizor nu mai face fata. Se pot unge flansele, se poate verifica pompa da’ costa. Plus ca dintre cunoscutii mei sunt singurul fraier care schimba uleiul de servo (cand cumpar un SH sau la cativa ani dupa ce l-am cumparat).

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Masinile ies pe poarta fabricii cu tot ce le trebuie dar pana sa rugineasca tabla vaselina din punctele cheie e de mult dusa sau imbacsita cu praf. Vad pe multi ca se plang ca nu le merg geamurile sau trapa la masini de peste 8-10 ani.

    Pai, boss, daca alea 8-10 ore de munca zilnica nu te ajuta sa-ti cumperi o masina noua atunci in timpul liber ai putea lasa accesdinrect si sa citesti cum intr-o sambata dai jos toate cele 4 fete de usi, cureti si gresezi culisele dupa care merg geamurile ca la una noua, de te unge pe suflet numai cum se aude.

    Bine, totul pana la frane.

    00
  17. Ha ha ha ha! „CD player stricat după 100.000km” Asta-i buna, pai 100.000 km pot fi facuti in 3 ani sau in 10. Spune cati ani are masina nu ca a facut CD Playerul 100.000 de km. :D

    00
    • Poate ca nu inteleg eu cum sta treaba, dar ma gandesc ca ar fi o corelatie mai mare intre uzura cd player-ului, timpul petrecut in masina si numarul de km condusi (mai ales ca specifica50/50), decat intre uzura cd player-ului si varsta masinii. Nu stiu daca un cd player se uzeaza cand masina sta in garaj.

      00
    • Eu am un cd player din 2001 sinu „scartie”…

      00
    • 100.000km de cd-uri ?

      00
  18. Ce parere aveti de Opel Mokka ? Merita banii luat de nou?

    00
  19. Daca te hotarai anul trecut inca gaseai la oferta la dealer skoda superb 2facelift 2.0l 170 cp dsg 4×4 sub 30 000 adica o oferta buna desi masina era vechiuta ca si conceptie dar totusi o masina serioasa. Tot prin banii astia gasesti mitsu L200 manual nu automat dar neaparat superselect sa fie si cu asta ai si loc ai si ceva performante pe drum. Totusi sa iei masina noua din Romania e putin masochism, cauta ceva de 2-3 ani ca e cel mai rentabil raport pret/calitate. E usor sa faci programul altora, pe banii lor, dar daca ai cerut aia primesti.

    00
  20. Eu sunt fan Kia :)
    Și o recomand.

    00
  21. Mazda CX-5? Cu motorizare pe benzina, G192-AT. 0-100 in 8 sec.

    00
  22. slabanoage, stirea zilei, masini, slabanoage, stirea zilei, masini, stirea zilei, bricolaj, bricolaj, masini

    00
  23. Asta e cel mai tare argument, mai ales al celor care nu au condus niciodata un volvo ;)

    00
  24. NOU
    #70

    BMW xdrive ?

    00
  25. Se cam contrazice singur. Ieri dadea de pamant cu Range Rover ca e facuta de indieni. Azi, daca Volvo e chinezeasca nu se pune.

    00
  26. Deși ai menționat că nu ești fan VAG, zic sa.ti spun, poate ți.o place, singură diferența e că este V10 Diesel, Touareg R. „R” asta, înseamnă că le are pe toate, ba chiar și peste… Mașină este a unui amic, înscrisă pe Bulgaria. O găsești pe OLX, știu că de mai poate discuta la preț, pentru că nu trăiește din vândut mașini, ci este pasionat de modele deosebite, așa că la el în garaj are mai chestii rare, individuale și îngrijite. Dacă citești aici, găsești anunțul și.ti place, îți pot face legătura cu el, deși are nr de țel in anunț…

    00
    • iar vin samsarii cu km dati inapoi si reparate prin cine stie ce garaje. Plecati ba teparilor!

      00
    • Ai idee ce motor e pe TouaregR 5.0 ,de scoți ineptiile astea, cu reparatu’. Citește măcar, informeazate, poate nu îți este la îndemâna să te plimbi cu așa ceva, dar să mai ai și opinii. Nimeni nu.i samsar, chiar am punctat, însă lucru bun și ieftin, nu există!

      00
  27. Honda CR-V. Tinuta de drum aproape impecabila (daca n-ai bani de X3) si fiabiliate foarte buna. Unii zic ca e penalizata de sistemul AWD, nush ce sa zic…daca n-ai pretentii de Defender, G-Klasse sau Landcriuser, e OK.

    00
  28. Benzina, cumpara-ti xc90 pe benzina :)

    00
  29. Parerea mea, tot ca posesor si din faptul ca mai citesc forumurile comunitatii de pasionati de vreo 8-9 ani e ca amicul tau are doar ghinion. Personal nu am avut nici o problema la motor/cutie/tehnic in cei 9 ani de cand o am. Am schimbat doar filtre, bujii si ulei dar trebuie sa mentionez ca am in jur de 85k facuti doar. Dupa 100k-120k stim cu totii ca incep sa cada de pe toate masinile, nu doar dupa Volvo si mai ales cand vine vorba de motoare diesel.

    Sunt masini bune, zdravene. Problema e ca dealerul din Bucuresti e si unic importator si si-a cam bautut joc de oameni la preturi premium. Aud ca s-au mai indulcit in ultima vreme. Exista o comunitate de pasionati cu ajutorul careia iti poti rezolva problemele la preturi decente si cu piese recomandate. Eu unul n-am sa mai apelez la dansii decat daca am o problema cu adevarat grava. Am niste istorii cu ei demne de cascadorii rasului, dar n-am sa le insir acum.

    Motoarele mari, 2,4 diesel (D5) si 2.4 turbo (T5) sunt si cele mai bune. Celelalte motoare pe care le au sunt motoare luate de la alti producatori, nu sunt inhouse. Cutiile automate trebuie ingrijite corespunzator ca sa nu faca probleme si e vital sa-i schimbi uleiul la cutie cat mai des. La parbrize s-a folosit intre niste ani un adeziv prost si se cam desfac in primii 3-4 ani, e o problema cunoscuta. Mie mi se spargea radiatorul de aer conditionat aproape anual pana mi-am dat seama si am pus o plasa de sarma in fata ca sa nu mai intre pietricele.

    Valoarea mica la revanzare nu e data de faptul ca e masina proasta ci de faptul ca nu sunt foarte cautate. Stim bine ce masini se cauta, mai ales in Romania. Cine are bani putini si vrea sa-si ia masina misto nu isi ia Volvo. Cam in aceeasi situatie e si Subaru daca nu ma insel….

    Daca zici ca esti interesat eu ti-as recomanda XC 70 D5. Le cercetez de vreo doi ani si pentru mine asta o sa fie urmatoarea achizitie. Una de 3-4 ani cu maxim 150.000 la bord e 10-15.000. Mi se pare foarte bine pt o masina care costa 40-50.000 noua. E urata , cum iti place tie, sunt foarte echipate si are cam tot ce-ti poti dori de la o masina de familie. Nu mai zic de dotarile de siguranta sau de bun simt, in special pentru un tipicar asa ca tine :)

    Iti stau la dispozitie cu un sfat in caz ca te decizi vreodata sa-ti iei Volvo.

    PS: Cine isi inchipuie ca chinezii au cumparat brandu ca sa-l duca in derizoriu sunt naivi. Modelele astea noi sunt foarte reusite, motoarele la fel.

    00
    • nu doar la noi sunt prețurile mici la revânzare, ci și in belgia sau germania.

      Cine isi inchipuie ca chinezii au cumparat brandu ca sa-l duca in derizoriu sunt naivi. Modelele astea noi sunt foarte reusite, motoarele la fel.

      hai că sunt amuzanți tâmpiții care cred că cumperi bentley ca să ii pui piese chinezești și apoi speri să păstrezi reputația mașinii. ce naiba, toți ăștia au câte 10-20 miliarde euro in sertarul de la birou, de aia spun tâmpenii din astea.

    • Chinezii le-au cumparat pentru tehnologie si pentru imagine. Au profitat ca Ford au furat tot ce au avut de furat de la ei si apoi i-au vandut mai departe.

      00
    • Dealer-ul si service-ul din Bucuresti nu cred ca au evoluat in niciun fel: o adunatura care se ocupa cu mici/mari furturi si care habar nu au sa repare ceva. Am un S60 cu 80k in 4 ani si singurele probleme serioase au fost cele generate de angajatii de la service-ul „premium” cu preturi extra-premium.

      00
  30. Ce parere aveti despre xDrive-ul (4×4 permanent) de la BMW? Vad ca nu l-a mentionat nimeni. Majoritatea de vanzare sunt intr-adevar berline, insa exista si break-uri (si aici vorbesc in principal despre seriile 3 si 5). Si mai multe break-uri pe mobile.de.

    00
  31. La doar cele două cerințe ai o grămadă de opțiuni. Nimic nu va concura însă cu integrala de la Subaru (chiar dacă xdrive și quattro sunt foare bune). Motoarele pe benzină (parcă nu ești fan diesel) sunt ok la BMW, Toyota, Mazda, Honda. Cutiile automate la mărcile premium sunt și ele premium. Deja ți-am conturat o sugestie :))
    Dacă vrei și puțin offroad deja cam știi ce să cauți în funcție de spațiu interior și buget.

    00
  32. @Vali: Vrei sa incerci peugeot 4007 din 2009? Motor aspirat de 2.397 cmc cutie viteze CVT! Ti-o dau sa faci o tura cu ea, nu am de nou dar nici nu sunt inpotriva cuiva ce vrea sa o testeze!

    00
  33. Nu ziceai ca vrei Range Rover Sport?

    00
  34. Eu am XC90 din 2010, 170.000km. Am luat-o la 90.000, acu’ 4 ani.
    De obicei fac revizia la 2 ani si in afara de doua becuri arse nu am avut probleme. Poate de cand au preluat chinezii e mai bine.

    00
  35. XC90 – design foarte tare la momentul aparitiei, acum pare cam invechit chiar si cu ultimul facelift. Multe au probleme la cutia de viteze, si la manuale si la automate. Service-uri rare si foarte scumpe. Altfel, masina are ceva imagine, si te protejeaza in caz de impact.

    00
    • Jiene, facelliftu ala ultimu e de fapt e alta masina. Are deja vreo juma de an de cand e lansata. Ori nu stii ce-i ala facelift ori comentam ca sa ne aflam in treaba

      00
  36. Ti-as recomanda Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, dar doar daca ai bulan sa gasesti una asamblata prin Japonia sau Anglia. Acelasi motor il am eu pe masina de oras dar cu turbina mai mare. Este foarte elastic si fun de condus si nici CVT nu e atat de groaznic. Are tractiune in 3 moduri, 2×4, 4×4 variabil sau 4×4 50:50.

    00
    • le știu, dar nu știu cât de fiabile sunt sh. :)

    • Ti-as recomanda sa vorbesti cu un dealer care aduce si buy-backuri de pe afara. Cat despre fiabilitate numai de bine. Cunosc personal pe cineva cu un Qashquai prima generatie care il are de nou si acum implineste 350.000km. Nu a avut nici o problema majora. Masina servisata regulat, plus ca transmisia pe lant este mult mai robusta decat cea pe curea. Eu unul sunt unul dintre nebunii care la fiecare 30k km ii fac engine flush si transmission flush.

      00
    • am vorbit cu cel care se ocupă de buybackuri de la euromotor, dealerul renault/nisan din brașov. când i-am zis că vreau orice automată, a început să râdă. asta acum 1 lună. nu m-a sunat până acum să îmi spună că a găsit ceva.

    • Mda, sindromul Schumacher la romani. Incearca la Badsi in Bucuresti. E posibil sa te poata ajuta.

      00
    • Pt Nissan poate te pot ajuta, Ai emailul mai sus.

      00
  37. Eu am un Citroen C-Crosser… 2.2Hdi… E o mașină absolut decenta… și destul de sprintena într-o anumită măsură…

    00
  38. Legat de marci si design. Acum un an si jumatate am hotarat ca e timpul sa schimbam masina.
    Cerintele mele:
    – masina noua, 0 KM la bord
    – 4X4 (unde stau eu sunt sanse ca o mare parte din an sa fie zapada)
    – spatioasa – suntem 2 adulti, 2 copii
    Pretul unui XC90 model nou mi se pare ca nu se regaseste in calitatea masinii si in plus fiind o masina total noua, dupa parerea mea e bine sa astepti un pic sa vezi daca apar probleme (de obicei apar, uneori minoare, alteori majore)
    Am testat:
    Volvo XC60
    Volvo XC70
    Subaru Forester
    Mazda CX-5
    Mitsubishi Outlander
    Hyundai Santa Fe.

    La exterior Volvo XC60 mi se pare cea mai atragatoare dar spatiul interior nu e generos. Ca sa o scurtez, am ales Mitsubishi Outlander pt ca pot alege sa fie 4X4 permanent daca asta imi doresc si in plus sunt si cele 2 locuri suplimentare care pot fi extrem de utile cand ai musafiri. 2 copii pot sta ok pe locurile suplimentare, e adevarat ca poate nu pe distante foarte lungi.
    Am fost foarte placut surprins de dotarile Hyundai , nu am vrut sa risc, se pare ca sunt inca probleme de fiabilitate.
    Mazda CX-5 – raspunde foarte frumos la comenzi insa la interior e destul de mica
    XC70 super solida, loc enorm pt bagaje dar e un model la capat de drum
    Subaru un pic prea butucanoasa pt gustul meu.

    00
  39. Care €400 euro ulei si filtre, bo$$? N-are cum!

    00
  40. Vrei sa incerci un 330xd e90 FL? Cutie automata. Brasov.

    00
    • mi-e teamă că o să-mi placă și nu mai scapi de mine :D

    • N-ai de unde sa stii daca o sa iti placa. Din cate am mai citit pe aici, te orientezi dupa masini incapatoare. Eu am berlina, si cred ca o sa ti se para destul de inghesuit inauntru. De asemenea, motorul e diesel, tu ai vorbit de majoritatea benzinare. Cum crezi, daca te hotarasti, imi dai de stire.

      Ca si optiuni suplimentare (am mai vazut ca ai mentionat), exista senzori parcare fata-spate fara camera, navigatie mare cu HDD intern, sistem de sunet logic 7 (cel cu 13 boxe si surround), faruri bi-xenon cu cornering, scaune sport cu suport lateral si lombar (pernite) cu tapiterie textila + alcantara, trapa, scaune incalzite si padele pe volan pentru schimbatul secvential.

      00
  41. Multi o sa rida de ce voi scrie, insa eu as opta pentru Duster.

    00
  42. La Pathfinder nu te ai gândit?

    00
  43. Hmm, daca ar scoate astia de la Dacia un Duster cu automata, 4×4 si motor non-anemic…

    00
  44. Mda, nu exista masini (ma refer la cele accesibile) cu sunt cele VAG!!!, calitate materiale, performante, piese rezistente si cat de cat ok la pret. Recomand Octavia, Passat, CC, Tiguan….toate au automat 4×4.

    00
  45. Ford Kuga nu iti place? Din ce am citit pe net, nu e rău

    00
  46. Am un Volvo xc 90 din 2004. L-am luat in 2009 are 310000 km. E într-o stare perfecta. Ce vorbiti voi aici despre ele, sunt numai si numai prostii. Eu mi-am luat unul si din 2016, asa, pentru ca sunt rele si stricacioase. Volvo nu este pentru cocalari si barfitori.

    00
  47. Sun detinator al unui XC90 de 5 ani, luat S/H cu parcurs de vreo 150 000km. Din probleme enumerate de autor n-am avut nici una. Am abia 100 000 parcursi cu ea, deci cam 20 000/an. Cel mai mult, intr-o durata scurta de timp, am parcurs vreo 5000km in 2 saptamani, o vacanta in Italia. E o masina de familie destul de buna.
    In fiecare an mai schimb careva piese uzate in jur de 500euro + filtre/ulei motor 130euro, si mai rar ulei in cutia de viteze care e tot in jur la 120-130 euro. Preturile sunt din Republica Moldova, de la service Volvo neautorizat.
    Sunt multumit de masina si nici nu planific s-o schimb in timpul apropiat pe o tabla de 2 bani.
    Pe langa asta mai am, de 3 ani, si o Honda Civic hybrid cu care 99% merg doar prin oras. Iata asa masini chiar nu recomand, totul in ea e tabla ieftina, cred ca si la logan e mai calitativa tabla, orice denivelare sau bordura cat de mica nu ar fi e un pericol pentru ea, trebuie sa fii foarte atent, confortul e la nivelul loganului, asa ca daca nu vreti sa cheltuiti bani aiurea mai bine luati un logan :D

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.