Vodafone are un site nou

vodafoneCred că au fost cuminţi şi au mâncat tot şi le-a dat voie şeful cel mare să îşi facă un site nou, care să nu sugă atât de tare ca anteriorul. Cel de acum e mai aerisit, se vede că s-a lucrat la usability, are linkuri mai prietenoase şi nu suge. Ceea ce e mult..

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

30 comentarii

  1. L-am observat si eu ieri si am fost foarte placut surprins. Astept acelasi lucru de la Orange, pentru ca imi da mari batai de cap siteul actual.

    00
  2. Eu mă pierdeam în site-ul Vodafone. Acum parcă arată ceva mai organizat. :)

    00
  3. şi nu suge

    Ba suge. E (aproape) la fel de lent ca vechea versiune. Și la fel de inutil.

    00
  4. Frate, eu de 2 ore ma chinui sa intru in myVodafone (pe Chrome)- nelogata nu merge nici un link de acolo, iar daca incerc sa ma loghez se sparge in 101 connection reseted….deci da, bun site, mandru’ programatorul…

    00
  5. YSlow Overall performance score 82, multe erori de validare HTML etc. Mai au puţin de lucru la el.

    00
  6. Pfuai, cât i-am înjurat pentru vechiul site, care mergea ca naiba. Niciodată nu găseam nimic acolo. Le-am şi zis la telefon, dar cin’ să audă? Ia să vânăm greşelile.

    00
  7. NOU
    #7

    Nu mi se pare atat de user friendly. O imbunatatire ce-i drept, insa una abia sesizabila

    00
  8. mda, nu pot sa intru in MyVodafone din Firefox, culmea cu IE merge. beton, gg fratilor

    00
  9. Se pare ca nu doar site-ul a fost schimbat.
    Am avut acum o convorbire la *222. Pe langa faptul ca mi-a raspuns foarte repede (in ultima vreme cand am sunat stateam 3-5-10 min in functie de ora) am primit si un SMS dupa apel cu multumiri pentru apel si numele donsoarei. Util daca ai probleme si vrei s-o reclami, presupun :D

    A fost si foarte amabila, dar asta nu pot sa spun ca e necaracteristic. Am mai dat de sictiriti, dar mult mai rar decat la alte call centere.
    M-a si intrebat daca imi place noul site :)

    00
  10. Ținând cont că de vreo trei luni mergea ca pixul – probabil din cauza migrării – cred și eu că este o îmbunătățire. Dar voi vedea mai multe la finele lunii, când îmi vine termenul de plată a facturii. De trei luni, după cum spuneam, nu puteam plăti prin My Vodafone, că nu-mi găsea factura.

    00
  11. NOU
    #11

    Au schimbat designul, atat. In rest backendul a ramas fix acelasi, e la fel de lent. Cat timp o sa ramana facut pe java si jsp, o sa suga big time.

    00
  12. siteu’ asta nou de cine mai e facut? pe ala vechi reusise kondiment sa-l scape macar de erorile de validare.

    00
  13. Mult mai bine gandit noul site si merge mult mai repede decat anteriorul.

    00
  14. se vad imbunatatirile, dar astept ca si cei de la cosmote sa-si dea seama in ce secol suntem si sa lucreze la interfata site-ului

    00
  15. Tot mizerie de cms de la oracle…

    00
  16. Dap.
    Nu suge.
    Decat ca : https://www.vodafone.ro/personal/servicii-si-tarife/alege-vodafone/harta-de-acoperire/index.htm

    Vezi harta?

    Ca eu am vazut saptamana trecuta harta, decat ca ma mintea maxim ca am semnal in delta. Ba chiar si date.
    Ghici ce?
    Dap.
    Abia astept luna februarie sa le urez multa sanatate la toata familia lor.
    Pana atunci voi fi un sclav din categoria business

    00
  17. https://www.vodafone.ro:443/telefoane

    Winwos? Really?

    Site-ul are o multime de probleme. S-a lucrat pe dracu’ la usability.

    00
  18. Acum nu merge.

    00
  19. au cam facut varza informatiile

    00
  20. Auzi la ala de mai sus: are multe erori de validare… trololololololo…

    Pe de alta parte, site-ul suge:
    – lent
    – design facut de-un proaspat absolvent al facultatii de chimie
    – codu’ e scris cu picioarele: div-uri peste div-uri in alte div-uri, template-uri neparsate corespunzator (gen class=”${additionalCSS} grid-3″), faptul ca lor le vin requesturile in clar si ca habar nu au sa parseze niste JSON-uri
    – e bine ca folosesc modernizr, dar au elemente de html5 cat un site facut de-un indian
    – css-uri si js-uri inline
    – css-uri si js-uri neminimizate

    Sa fie intr-un ceas bun, zic.

    00
  21. Încă nu e gata, sunt unele pagini care afișează un frumos Whoops! :)

    00
  22. Experinta Vodafone este foarte ca lumea, citez de pe site :

    „Vodafone.ro nu poate fi accesat momentan, dar muncim de zor să-ţi oferim cea mai buna experienţă online.

    Ştim că nu e convenabil, nici nouă nu ne place când se întâmplă asta, dar te rugăm să revii în scurt timp pentru a accesa informaţiile pe care le doreşti.”

    Marti seara 1:30 dupa miezul noptii. no comment.

    00
  23. Cand mi-am renovat apartamentul si am chemat zidarii, sa vezi ce comentau aia, ca’s peretii strambi, ca ei fac cu becu, sa se vada denivelarile, ca au folosit nush ce amorsa proasta…
    Bun, ii anunt respectuos: daca erau curati si drepti nu va chemam.

    Termina oamenii treaba, dupa cateva saptamani, primul muncitor care intra in casa incepe sa spuna aceleasi lucruri…
    E ceva cu Doreii astia care se masturbeaza cu firebug-ul (sau trafaletele – dupa caz) …

    00
  24. De schimbat e schimbat dar tot suge ca o curva pe centura, iar abonamentele au ajuns de toata jena. Astept cu nerabdare sa ma mut la Orange.

    00
  25. Dumnezeule Zoso, sa nu te faci QA Tester. :P

    Client: Cum e proiectul?
    Zoso: E bun, nu suge. :)

    00
  26. Eu nu inteleg cum este posibil ca o cartela de 5 euro sa iti ofere mai multe minute, sms-uri si date ca un abonament de 10-15 euro, si fara un contract pe 2 ani. Astia au innebunit de tot? (este valabil la toate retelele)

    00
  27. Sper să citească cineva de la Vodafone.
    Site-ul se mişcă extraordinar de greu. În plus, îmi dă sute de erori la logare. Este o ruşine de site.

    00
  28. Eu astept sa ma sune sa imi prelungesc abonamentul, sa imi dea telefon nou, sa imi vanda tableta. Cred ca mi-a trecut perioada de obligativitate pe numarul principal si pana acum i-a tot apucat zelul in astfel de situatii.

    00
  29. @wave84: tu platesti telefonul cu acel abonament ridicat. si ei merg pe ideea ca in abonamentul ala de 10-15 euro tu primesti si minute, si telefon, si inca niste puncte de fidelitate.

    e daca vrei, ca un card de debit in comparatie cu un card de credit. la cardul de credit platesti un pic mai mult, pentru ca ti se oferta o linie de credit plus niste beneficii, pe cand la cartela, la fel ca la cardul de debit, vorbesti de cat ai.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.