Viitorul afilierii (2014)

OK, unii vor zice că scriu articolul ăsta doar ca să fac mișto de Dorin, și e parțial adevărat, dar nu ăsta e motivul principal. Bine, e amuzant că unii cumpără o firmă de mailing și ăilalți cumpăra o agenție care se ocupă cu nimic, dar nah. Detalii.

Viitorul afilierii: să radă buruienile, dând astfel o șansă creatorilor de conținut să câștige niște bani. Boala asta de a fi autiști o au și 2Parale, și Profitshare, pentru că ei vor să facă bani, și banii mulți vin de la spammeri și mizerabili, nu de la fraieri care au site-uri de hobby-uri sau de nișă.

Pentru că în felul ăsta creezi consumatori fericiți și intermediari care se vor putea baza pe veniturile din afiliere și vor putea dezvolta mai mult și mai departe micile lor site-uri.

A susține în continuare spammerii și a merge pe principiul “hai că îi dăm un avertisment, al optulea” nu face decât să întârzie și să încetinească producerea de conținut. Și nu mai e mult până vor realiza că, ups, sunt în aceeași găleată cu ăia care vând afișări la kil, că și ăia au mizat pe public needucat și acum se miră cum de au ajuns la “VEZI FOTO”, “ȘOC!” și “RĂMÂI PROST”.

Citind articolele despre preluarea Insight360 am râs un pic la fraza “content marketing”. Oare să-mi dea Dorin dreptate la 3 ani după ce susținea sus și tare că eu sunt un bou și că spam-site-urile sunt bune? Că mențiunea conținutului asta spune.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

13 comentarii

  1. Am avut sute de afiliati care au aplicat la campaniile mele, la 2p, si nici macar o conversie trista.

    00
    • Ce magazin ai?

      00
    • Pune tu frumos termeni si conditii la campania ta si o sa vezi ca nu mai vin sute de afiliati, ci doar cei interesati. CUm a zis si cineva mai jos, daca pui termeni si conditii, cei care apasa butonul de “aplica la toate campaniile”, nu vor aplica si la campania ta, astfel triezi pe cei care fac cont doar sa fie.

      I-ai pe aia 5-6 afiliati care iti trimit trafic si discuta cu ei si aflati impreuna cum pot sa-ti genereze vanzari, nu doar trafic

      00
  2. offtopic: era mai bine cu titlurile rosii

    00
  3. 2Parale. Asa nume asa castiguri.
    Ar mai trebui sa apara 3Lulele.ro, 3Paduchi.ro, CeapaDegerata.ro, … ca sa fie tabloul complet

    00
  4. @nick: irelevant numele, e de bijuterii.

    00
    • @Cristina
      Pai daca tu consideri irelevant numele, de ce l-ar lua in seama afiliatii? Sau cumparatorii. Mai ai de lucru, iti spun fara rautate.

      00
    • Ba e foarte relevant. Peste 50% din advertiserii care intra in 2parale nu au o treaba cu ecommerce-ul si cred ca intrati in sistem vor avea mii de conversii zilnic doar pentru ca 2parale.

      Totusi, din raspunsul tau ca siteul ar fi irelevant, s-ar cam putea trage concluzii legate de cauza insuccesului tau in 2p. D’acord? :)

      00
  5. @cristina – Total greșita abordarea ta ca de altfel a multora .Intrarea într-o rețea de afiliere nu înseamna numai postarea unei oferte și a unei marje de discount . Si noi am pățit la fel cu https://www.tshirt-factory.ro/ , și ne minunam de ce nu convertim atâta timp cât avem sute de afiliați înscriși la campania noastră.Ei bine cei de la 2Parale au dat opțiunea afiliaților de a adaugă toți publisherii odată (bulk ) fără sa mai stea sa mai trieze după interese , teme s.a.m.d. Concluzia acei afiliați nu dau o ceapa degerata pe produsele tale atâta timp cât nu sunt atractive sau în cazul nostru , atâta timp cât nu-i iei la “butonat” și nu-i convingi ca produsul tău convertește mai bine decât cele ale competitorilor.

    00
  6. As da clic pe link afiliat daca siteul respectiv a produs ceva de valoare pentru mine. Gen review-uri complete a la nwradu sau o aplicatie cum e xLei.

    00
  7. @Adrian De doi ani, de când sunt înscris în reţelele de marketing afiliat din România, nici măcar o singură dată nu am primit vreun mesaj personalizat de la vreun magazin. Niciodată. Poate că publisherii mari au parte de tratament direct, dar cei mici sunt doar nişte baboi.

    00
  8. Excelent articolul, sper ca-l citesc si cei de la 2parale.

    00
  9. Nu prea au cum sa se treazasca in aceasi galeata ca aia cu CPMul atata timp cat fac bani (” banii mulți vin de la spammeri și mizerabili”). Fiind vorba de o afacere si nu de o asociatie caritabila scopul unic si final sunt banii. Cata vreme o sa converteasca mai bine o campanie de spam decat zoso.ro acolo or sa se duca banii din afiliere. Cand nu o sa converteasca mai bine, pai cand o sa fie publicul nitel mai educat.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.