Vezi, bă, ninja, că nu e ca-n filme?!

Știți acțiunile alea pe care la fac importatorii auto ca să arate lumii că mașinile lor nu au tracțiune 4×4 la mișto și că mașinile lor sunt pentru timp liber și ajuns în locuri superbe, nu doar pentru urcat borduri?

Eh, sunt unii care iau de bună asta, după ce s-a învârtit prin niște jaloane într-un circuit gândit pentru ce poate tracțiunea aia, și ajung să fie salvați de profesioniști. De aia băiatul ăsta cu Q5 împrumutat de la dealer a ajuns să fie tractat de un Patrol la Bulgaria, din echipa Rescue4x4. Aș fi amuzant, i-aș întreba pe oameni înainte de a-i tracta “și, ce părere aveți de gioarsele înmatriculate pe Bulgaria? cam aiurea, nu?”.

via LM

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

63 comentarii

  1. Iar ne inghesui site-ul cu trafic mare? 😏


    Comentariu apreciat. Thumb up 23 Thumb down 1
  2. Intrebare serioasa:
    Crezi ca Subaru ar fi iesit?

    Thumb up 9 Thumb down 1
    • astea mai noi (fără Xmode) mai greu. alea mai vechi fluierând.

    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]


      Comentariu nasol. Thumb up 10 Thumb down 33
    • Alin, ia-ti Q5-ul linistit ca nu ramai cu el blocat nicaieri, cu siguranta nu in locul ala :-) Bebe va calatori foarte confortabil.

      Thumb up 10 Thumb down 12
    • man, important e să te uiți la ce fac alții cu mașina. dacă ajungi la o situație pe care n-ai mai văzut-o pe youtube, nu te arunca tu viteaz.

      cum spunea marele poet 59cent, if i cant do it, homie, it cant be done…

    • Cu VDC off, da 😁

      Thumb up 0 Thumb down 0
  3. Pana sa ajungi la masina mai sunt altele : avea cauciucuri de iarna serioase ?, a pus lanturi daca a vazut ca nu merge ? soferul a mai umblat prin zapada pe coclauri sa stie cum sa abordeze urcarea? nisip , sare, craci, ceva platforme de bagat la roata ? prestat la lopata ?

    Cu ceva gen Dunlop Grandtrek SJ urca unde vroia cu Q5-ul, parerea mea .


    Comentariu apreciat. Thumb up 41 Thumb down 4
    • dacă umbla cu nisipul după el, urca și c-o dacie veche de douăj’ de ani

      Thumb up 18 Thumb down 3
    • Se vede clar ca ala care tracteaza are caucioace offroad si Audi din alea de M&S normale. Dar asta nu conteaza desigur. Importante sunt diferentialele si barele antiruliu.

      Thumb up 18 Thumb down 2
    • Întrebarea e dacă avea cauciucuri de Iarnă, nu serioase sau miștocare.

      Thumb up 0 Thumb down 0
  4. Daca nu are reductor si cel putin un diferential blocabil nu-i masina de offroad.


    Comentariu apreciat. Thumb up 34 Thumb down 0
  5. la ce vad eu in filmare putea sa fie si mama lu subaru care si-o trage cu tata lu x-mode… daca n-are garda suficienta sau pneuri late de juma’ de metru o suge la rece. (inainte de injuraturi uitativa la ala care trage :D ).

    PS matek e cameraman… a filmat portrait :))

    Thumb up 10 Thumb down 11
    • Cu pneuri late mașina are o presiune mai mică pe zăpada, deci șanse mai mari să patineze. Pe suprafețe de rulare alunecoase e invers decât pe cele rugoase, aderente.
      Ăla care trage nu are neapărat cauciucuri mai late, ci cu profilul mai proeminent.


      Comentariu apreciat. Thumb up 36 Thumb down 2
    • evident ca treaba e cu mult mai complexa decat pune 250/…/… totusi imaginile demonstreaza destul de clar ce vreau eu sa zic.

      Thumb up 1 Thumb down 13
    • Normal, dar inafara de tine nu a scris nimeni că a rămas suspendată.
      Vali tată, dioptrii ceva?

      Thumb up 3 Thumb down 3
    • @raiiar, stii vorba aia cu filosoful care tacea? asa si tu… ala a ramas impotmolit. adica l-ar fi ajutat fie o garda mai mare decat adancimea zapezii (astfel incat sa nu faca pe buldozerul) fie niste roti suficient de late (da, exact cum zice ala cu presiunea de mai sus) cat sa nu se scufunde in primul rand.

      niste dioptrii ceva :)?

      Thumb up 0 Thumb down 15
  6. Baieti, mi se pare ca masina este un Q3 35 TFSI 1,5 l benzina tractiune fata, garda relativ joasa si evident tractiune fata. Ceva detalii in linkul de mai jos. Oricum nu e chiar asa de naspa masina chiar daca este impotmolita ;-). Si oricum quattro de la Audi face banii.
    https://www.auto-data.net/ro/audi-q3-f3-35-tfsi-150hp-s-tronic-34769

    Thumb up 22 Thumb down 7
  7. Asta e Q3. Noul Q3. Sigur e quattro?

    Thumb up 11 Thumb down 1
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]


      Comentariu nasol. Thumb up 3 Thumb down 52
    • Nu e deloc evident si Q nu vine de la quattro. Prietena mea are q3 si e mai incapabil decat un opel astra, ca idee :)

      Thumb up 11 Thumb down 4
    • @Dan, partial ai dreptate. Si X vine de la xDrive si noul X2 se poate comanda si doar cu tractiune fata. Daca nu ma insel si X1 la fel.. deci acest Q3 putea fi cu siguranta doar tractiune fata.

      Thumb up 6 Thumb down 2
    • Știu că unii producători nu mai asociază cifrele din denumirea modelului cu cilindreea, dar măcar existența indicativului să-l respecte. Dacă zici că Q nu este de la quattro, ca să te cred măcar argumentează în continuare; deci atunci de la ce e acel Q?
      Mă întreb unde o să se ajungă urmând tendința asta: să apară TDI full electric? pentru nostalgici. Eventual și cu fake-exhaust.

      Thumb up 4 Thumb down 5
    • @Dan, termină. Nu orice Q e Quattro, cum nu orice X e cu xDrive, și la fel cum pot fi Quattro și alte modele, gen A3. Poate nu mă crezi, dar poți consulta autodata și o să vezi acolo.

      Thumb up 7 Thumb down 0
    • O zgudui dar tot nu mi-ai răspuns la întrebare. Q vine de la…?

      Thumb up 0 Thumb down 18
    • Dan, insiști să nu te documentezi. 😬
      Q e pentru linia de SUV-uri. Atât. Că A-urile Quattro nu se numesc AQ X. Sunt tot A, pentru că așa se numește linia lor.

      Thumb up 8 Thumb down 0
    • @Dan, asa cum ti-am zis mai sus si a argumentat si Teniescu, Q este numele modelului. Poate gandirea initiala a fost sa vina de la Quattro, prin Q7, insa nu cred. Cert este ca anumite modele pot fi tractiune fata si quattor.
      Nici BMW nu mai foloseste asa cum folosea acum 10-15 ani numele modelelor dupa motorul pe care-l aveau (116i, 320d, 330d etc). Acum cifrele reprezinta mai mult puterea decat cilindrea masinii.
      Bafta!

      Thumb up 1 Thumb down 0
  8. Cauciucuri de iarna bune(noi si un brand de top) si in 90% din cazuri e ok chiar si cu q5.
    Am urcat anul asta la ski cu o masina din aceeasi clasa pe niste drumuri pe care nu credeam ca nu voi fi nevoit sa fac ceva manevre suplimentare. Din pmdv masina aia echipata corespunzator poate urca mai mult decat borduri in oras. Pentru “cunoscatori” care urmeaza sa vina cu invataminte, masina de teren e buna pt offroad dar in viata reala de cele mai multe ori in concedii/ski mergi cu un automobil de sosea pt ca altfel dupa cateva sute de km de asfalt cu offroaderul te paraseste si nevasta si copiii.

    Thumb up 9 Thumb down 8
  9. Quattro de la Audi e mai multe. Ce e bun e la masinile scumpe. Ce e mai putin bun e la cele ieftine din gama Audi.

    Ii spune Ultra, ca sa sune frumos.

    Thumb up 11 Thumb down 1
  10. Da nimeni nu aude cum ala cu audi accelereaza la maxim ca bivolul?
    Asa o fi si ramas impotmolit.


    Comentariu apreciat. Thumb up 34 Thumb down 1
  11. Nu stiu cine e tipul ala care sta intre masini, dar poate pe viitor ar fi mai interesant sa nu faca asta, nu de alta dar risca un cablu intre dinti… Ati ramane uimiti cat de usor se rupe un cablu dinacela daca-l lasi moale si accelerezi direct cum a facut Patrol-ul.

    Thumb up 22 Thumb down 4
  12. Dincolo de faptul că patrol este din categoria “fix 10000 km de la ecuator la pol” nu pot sa nu remarc poluarea produsa de ” bulgar” materializată prin fumul intens.
    Totuși vestea buna a zilei e că dieselul trăiește: https://www.hotnews.ro/stiri-international-23032838-lege-mai-blanda-privind-masinile-motorina-adoptata-bundestagul-german.htm
    În plus nu știu cum s-ar fi descurcat o electrica pe frig. Apropo de electrice de pare că tesla e un fel de Caritas:
    http://m.ziuanews.ro/revista-presei/tesla-scumpe-te-modelele-de-lux-pentru-a-i-salva-re-eaua-de-vanzari-ini-ial-producatorul-planuise-sa-treaca-la-vanzarea-online-a-ma-inilor-1118127
    iubitorii de downsized (Ecoboost 1.0, tce 09, etc) să privească de 10 ori filmulețul. Nu de altceva dar poate le trece prin cap sa supratureze jucăria, doar doar or ieși din zăpadă și rezultatul s-ar putea sa fie diferit.
    PS aro 243 iesea singur.

    Thumb up 9 Thumb down 20
  13. Pai nu e ca-n filme ca ala e cel mai probabil Q3 cu tractiune fata. Iar daca ar fi fost quattro ar fi fost un quattro ultra care e un fel de haldex (FWD in majoritatea timpului)

    Toate modelele noi de audi (2016+) care au cuplu pana in 500NM si/sau motor mai mic de 3L au quattro ultra care nu ar fi trebuit sa fie numit quattro dar na, marketing.

    In cazul Audi, diferentialele centrale de tip torsen/crown-gear se mai gasesc doar pe platformele longitudinale cu motoare mai puternice (in general S-uri, RS-uri si TDI-uri >=3.0)


    Comentariu apreciat. Thumb up 23 Thumb down 1
  14. kiufunfu ala a ramas blocat din cauza soferului care prima data si-a supraestimat abilitatile insusi si apoi calitatile masinii…putea fi si cu un Unimog ca la fel patea, un martalog, o accelereaza ca prostu DUPA ce a pus-o pe burta, dupa incident direct la reglat directia s-a dus in mod sigur, la fel cum trage taranetu cu tractorul sigur i-a deformat ceva pe dedesubt…

    Thumb up 11 Thumb down 6
  15. Marea majoritatea a românilor care au suv-uri, jeep-uri cred că pot merge peste tot cu ele, nu se gândesc puțin că poate rămân pe undeva.

    Thumb up 3 Thumb down 6
    • Exact, peste tot gen parcat pe spatiul verde dupa ce a plouat, urcat bordurile si blocat trotuare, trecut peste babe pe trecerile de pietoni si alte cele, deci da, suv-ul e bun pentru urban

      Thumb up 2 Thumb down 2
    • As avea o rugāminte. Nu mai numiti orice masinā JEEP, cā daca are AWD si roti mai mari tot n-are nici o legāturā cu masina americanā.

      Jeep, si în special Jeep Wrangler e cu totul alt animal, fācut sā urce pereti aproape verticali, sā-noate prin noroi sau nisip.

      Punctual, dacā bāeatu cu Q5 ar fi dezumflat putin rotile ar fi observat ca are o priza mai bunā la teren, una din cele mai simple metode de a te scoate dintr-o situatie ca asta. Iar dacā tot îi patina o roatā (de-nteles, n-are diff blocat) putea pur si simplu sā bage niste crengi sub ea ca sā o ajute putin.

      Totul tine de experientā.

      Thumb up 2 Thumb down 2
  16. Vad ca zapada e compactata. Am mers pe zapada similara cu un clio si anvelope continwntal ts850. Am mai mers spre partia Sureanu pe drum acoperit cu zapada ca in video cu o Fabia. Legat de video, masina e buna, soferu idiot. N-are nici o treaba cu haldex, torsen, 3.0,2.5, diferentiale si cacaturi

    Thumb up 12 Thumb down 0
  17. Mă surprinde că nu iese de acolo cu Q5. Am însă doua bănuieli. Anvelope foarte uzate și/sau șofer foarte prost (se vede asta și când accelerează brusc – deasemenea și frânează brusc și târziu). Q5 nu este deloc cel mai prost suvulet din clasa aia, dimpotrivă.

    Thumb up 5 Thumb down 1
  18. Fereasca Dumnezeu de Tuareg V10…. apropae orice interventia la motot inseamna tot motorul afara…. motot mai complex nu exista…

    Thumb up 3 Thumb down 1
  19. Piesa defectă la Q5 se află între volan și scaun.

    Thumb up 5 Thumb down 0
  20. Pare un Q3 din ce vad dar nu ma miram nici daca era un Q5 quattro.
    Am fost anul trecut la munte in Ranca 2 masini, eu cu al meu A4 B7 quattro (2007) manuala si un A6 quattro (2014) automata , ambele diesel. Ambele masini sedan si ambele cu anvelope noi de iarna – eu cu Nexen el cu Falken – ambele cazuri cu jante pe 17 si masinile incarcate relativ la fel.
    El a ircat greu, eu nu. El juca de spate in curbe ca un bmw eu nu.
    Cred ca e electronica asta multa nu prea e ce trebuie pt anunite masino dar si soferi.

    Thumb up 0 Thumb down 9
  21. B 310 MBR se întoarce

    Thumb up 0 Thumb down 0
  22. E un Q3 cu tractiune fata. Nu e Q5 cu quattro

    Thumb up 0 Thumb down 0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.