Azi se lansează Uber în România

București – 25 februarie 2015 – Uber lansează astăzi în România uberX, primul său program de ridesharing la nivel local. Odată cu introducerea uberX, Bucureștiul intră în rândul orașelor din regiune care oferă servicii inteligente de transport. După succesul său în multe alte orașe europene, Uber este încântat să inaugureze etapa pilot a platformei sale de ridesharing în București, oferindu-le atât pasagerilor, cât și șoferilor din oraș un nou mod de a călători.

Rob Khazzam, International Launcher și reprezentant Uber, a declarat:

„Suntem foarte entuziasmați să lansăm o variantă pilot a platformei uberX în București. uberX le va oferi locuitorilor din București un mod mai simplu, accesibil și flexibil de a se deplasa în siguranță prin oraș.”

Singurul lucru bun ar fi că se va schimba un pic calitatea taxiurilor din oraș. Sper. Cred. Vreau.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

105 comentarii

  1. Am instalat aplicatia – prima impresie inca din Google Play – vrea prea multe permisiuni. Probabil ca sunt necesare, dar o lista lunga imi inspira ca vor sa stie prea multe despre mine.
    Aici explica ce face fiecare: https://www.uber.com/legal/device-app-permissions/android-app-permissions/android-permissions/

    In trecut se pare ca spiona puternic: https://newatlas.com/uber-app-malware-android/34962/
    Vad ca permisiunea de SMS nu o mai au acum, dar au destule altele, precum ca iti incarca lista de contacte la ei pe server. Urasc faptul ca „n” servicii au contactul meu, fara ca eu sa stiu, doar pentru ca un prieten naiv foloseste un app care varsa toata lista pe un server.

    Am lansat aplicatia si a doua impresie negativa: trebuie sa te loghezi ca sa poti utiliza ceva.

    A treia impresie negativa si aici m-am oprit si am dezinstalat: la crearea unui cont, cere date de card. Inclusiv cod CVV2, despre care procedurile spun ca nimeni nu are voie sa-l stocheze. Dar e evident ca-l stocheaza.

    O fi uber de incredere, o fi avand si participare google la investitie, dar piata de taxi din Bucuresti este foarte concurentiala. Exista app-uri de taximetrie prin care pot sa chem un taxi la fel de usor si nu imi cere sa dau nicio data personala si nici sa platesc. Stiu ca asa e modelul de business la uber si nu platesti direct la sofer, dar mie nu imi place cum s-a prezentat serviciul la prima utilizare.

    00
  2. Sunt curios daca pe viitor vor fi integrati in aplicatii de genul Clever Taxi :)

    00
  3. Dar dacă se întâmpla opusul?
    Dacă se transformă șoferii în taximetriști?

    00
  4. Atata timp cat km e 1.39 lei, greu de crezut ca se va schimba ceva.

    00
  5. Noi in Bucuresti avem Black Cab. Mai scump dar servicii si masini de calitate. Inclusiv plata cu card.

    00
  6. Mneah… Trebe sa le dai cazierul, copie C.I., permis etc… Pai numai pana ma duc sa scot cazierul ma las pagubas :)

    00
  7. De schimbat, se va schimba… Daca regulile UBER vor fi strict aplicate/respectate si in RO.
    Nu oricine, cu orice harb, poate intra in reteaua UBER.
    La orice „complain” justificat UBER ia masuri drastice (out din retea).
    Cel putin asa e in US, Austria si UK…

    00
    • Am doi prieteni care au aplicat pentru Uber UK. Ambii au E-Class, model 2014.
      Testul pentru a intra cu ei presupune 100 de intrebari, gen locatii din Londra. Pe ce strada se afla Clubul X sau Restaurantul Y. Daca faci peste 80% din test esti admis.
      Unul dintre ei a fost respins pentru ca are in cazier un DnD(Drink and Drive) de acum CINCI ANI !
      Imi e greu sa cred ca isi vor tine aceleasi standarde si in Romania… Pur si simplu nu cred ca au de unde alege. Sau posibil sa ma insel, de fapt chiar vreau sa ma insel.

      00
    • Adica … n-am voie cu berlina :(?!

      00
    • Stiu cu ce se mananca UBER in cele 3 tari enumerate (in UK am un var care presteaza, in Austria un alt var si in State un f bun prieten). Tocmai de asta am spus ca, daca se vor tine de propriile reguli, vor reusi. A nu se confunda, totusi, UberX cu serviciile clasice UBER (unde iti trebuie auto din clasa medie superioara sau limo). UberX e versiunea buget, pt toata „pulimea”, dar presupune un concept de genul „te respect, respecta-ma!” Eu cred ca va prinde f bn si la noi.
      Si la Romanika iti cer cazier judiciar si cazier auto.

      00
    • Cu Dacia berlina probabil ca nu, eventual faci o cerere la Uber sa te aprobe „for the foreign tourists in search of the authentic Romanian feeling”.

      Cu berlina in general, daca e de maxim 10-11 ani, cred ca ai sanse.

      00
    • Salut , ai zis ca ai un var care lucreaza la Uber in Austria. Poti sa-mi trimiti si mie niste date de contact pe ticoleana@yahoo.com. Sunt interesat. Merci !

      00
  8. In alte parti s-au organizat proteste de strada anti-uber ale taximetristilor. In Bucuresti….sa spunem doar ca sansele ca un sofer uber sa fie „admonestat” verbal si fizic (mai ales fizic) de taximetristi sunt destul de ridicate.

    00
  9. Ma aventurez sa prezic un fail. O sa isi ia jucariile si o sa plece spre alte zari in cateva luni. Nici eu, care ma mai uit pe net, nu am inteles prea bine ce vor astia cu uber. Vor sa fie companie de taxiuri, vor sa intermedieze luatul la ocazie…nu stiu si cred ca putini romani o sa isi bata capul sa afle. Nu vad ce mega beneficii aduc in plus fata de taxiuri, raportandu-ne la situatia din romania…nu filmele pe care le avem din alte tari.

    00
  10. Dupa cum vad se pot intampla doua lucruri:
    – Toti taximetristii se vor face uber drivers. E mai usor decat o licenta de IF. In plus cine te intreaba de taxe platite?
    – Patronii de firme de taxi vor forta schimbarea legislatiei pentru a nu avea concurenta (pe model Belgia si Franta) – https://www.rudebaguette.com/2015/02/uber-goes-on-the-offensive-against-france-pressures-european-commission/?lang=en

    00
  11. poate sa iasa o chestie foarte misto. sa mai crape din taximetristii retardoizi. in alta ordine de idei, sunt convins ca multi hipstarosi s-ar baga instant la chestia asta doar ca ghinion, ei au biciclete.

    00
    • Peste vreo 2-3 ani cand nu o sa te mai poti misca prin orasul asta sufocat de masini, o sa ti doresti si tu o bicicleta de hipser, dar pana atunci pune-ti curul gras in masina si fa 2 ore din Pipera in Bragadiru unde ti-ai luat o garsoniera dubla cu un credit pe 35 de ani.

      00
  12. super
    sper sa crape taximetristii

    00
  13. E o idee bună în principiu dar care se lovește de tot felul de probleme legislative. Ar mai trebui lucrat la ea și rezolvate chestiunile legale.

    00
  14. Cica „6 Ron cancellation fee”. :)

    00
  15. Fail? Nu stiu. Stiu doar ca, in Bucuresti, am avut probleme de fiecare data cand voiam sa iau un taxi spre Otopeni. Unii refuzau sa mearga la aeroport pentru ca se intorceau „cu masina goala”, altii se cacau pe ei ca nu au vigneta si nu pot iesi din oras. Si toate astea la ore cand autobuzele expres erau in afara programului. Fie si pentru atat, si uber e o mare schimbare fata de tiganeala numita taximetrie din Bucuresti.

    00
    • NOU
      #43

      cine mm da minus comentariului de mai sus ii doresc hemoroizi si sa ajunga sa aibe nevoie de taxi pe aeroport,sa vada cum e

      00
    • Autobuzele express circula non stop spre aeroport la intervale decente.

      00
    • De ce nu folositi BlackCab pentru aeroport? Il comandati cu o seara inainte, soferul ajunge cu 15 min mai devreme la voi acasa, pretul e stabilit inainte, posibilitate de plata cu cardul, masina curata, fara claxoane si injuraturi, fara statie, gps-uri, tablete, telefoane, lumini, leduri lipite peste tot prin masina, evident fara mirosul specific, fara taximetrist care fumeaza si „croseteaza” ca un sahist traficul.
      La intoarce la fel, il comanzi inainte, ii dai numele zborului ca sa stie soferul de eventualele intarzieri si sa nu te astepte 2 ore degeaba.

      00
    • @Po Concurenta nu strica – se imbunatateste piata pentru client.
      Cu BlackCab am avut experienta mixta – odata mi-au anulat programarea cu 30-40′ inainte iar alta data nu am gasit masina.
      Acum o fi vorba de zona sau am nimerit eu intervalul gresit, nu stiu dar cand vorbim de un serviciu premiu, parca si pretentii sunt mai ridicate.

      00
  16. NOU
    #47

    Eu nu prea inteleg cum au lansat daca e aproape ilegal ?
    ( bine nu e ilegal sa lansezi e ilegal sa iei la ocazie iar uber inlesneste luatul la ocazie )
    Uber = aplicatie de ia ma nene !

    http://metropotam.ro/La-zi/guvernul-romaniei-tocmai-a-adoptat-legea-anti-uber-art5602621112/

    00
  17. asteptam cu entuziasm combinatia intre Tinder si Uber.

    00
  18. Si totusi… Cine e manager pe Romania la Uber? Ca au tot fluturat anuntul ala prin presa, au „ocupat” pozitia dar nu apare nimeni ca manager.

    00
  19. Atata timp cat se plateste cu cardul sansele de reusita sunt zero.
    Cum adica… sa imi dau eu datele de card celor de la Uber si sa retraga ei automat costul calatoriei?

    00
    • Succesul Uber in Romania va depinde si de cat de repede reusim sa trecem de mentalitatea asta: „Cum sa-mi dau eu datele de la card?”.
      Nimeni nu iti va lua banii in mod fraudulos. Si inca ceva, stai linistit ca daca ceva nu e in regula se rezolva la banca. Anulezi plata.

      00
    • Sa nu le dai! Si ai grija si la datele din buletin! Sunt unii care fac credite pe numele tau. Ramai asa prevazator ca e bine.

      P.S. Cardul il folosesti doar cand scoti de la bancomat, in ziua de salariu, toti banii, nu?

      00
  20. Sunt total impotriva economiei „share” asta pentru ca nu aduce deloc beneficii economiei locale – TOTUL se duce in silicon valley

    Guvernantii trebuie sa fie idioti sa permita dezvoltarea unei economii care nu le aduce nicio taxa, in plus distrug economia locala a taximetristilor care platesc taxe.
    Acum sa vad guvernantii ce pozitie vor lua.

    00
  21. Concurenta duce la servicii mai bune pentru clienti. Sa vina si Uber. Sa vina si Lyft. Sa nu mai astept dimineata jumatate de ora pana gasesc un taxi pe smartphone.

    00
  22. Pai de ce mi-as pune datele cardului (sau o poza cu acesta) pana nu ma lamuresc daca vreau sau nu sa folosesc aplicatia?

    00
  23. Imi pare un pas inainte, spre civilizatie. Daca vrei premium mergi cu Blackcab, daca vrei decenta mergi cu Uber. Sunt curios cati soferi vor fi si cam ce masini. Pana acum m-am ferit de taxiuri, prefer sa nu beau si sa conduc eu decat sa iau un taxi.

    Din ce am vazut tariful e cam asa: 1.39 pornire + 0.23/minut + 1.39/km.
    Si au si o oferta: ” Doar pentru utilizatorii noi, prima cursă este gratuită în limita a 30 RON. Introdu codul UBERBUCHAREST în aplicație, valabil până pe 25 Aprilie – atât de simplu. ”
    In afara din ce am vazut se castiga binisor din asta, si nu full-time.

    00
  24. Acum cativa ani, parca se daduse un fel de hotarare de guvern sau ordonanta de urgenta prin care n-aveai voie, ca sofer, sa iei in masina persoane straine, contra cost… E o amintire falsa sau chestia asta chiar a existat? Si daca da, s-a anulat intre timp?

    00
  25. Nu-i/ nu va fi cadru legal.
    Nu cred că sunt suficienţi doritori de plată cu cardul – automată.
    Probabilitatea de funcţionare în Bucureşti/România se apropie de 0.

    Evident nu merg cu taxiul şi nici măcar nu-mi doresc să fiu un soi de taximetrist în viitorul apropiat decât de nevoie, în concluzie este posibil să mă înşel.

    :)

    00
  26. La conditii avem in felul urmator:
    Masina minim din 2004, curata in interior, fara lovituri in exterior si fara semne de taxi. Taximetristii nu se pot reprofila cu masina firmei.

    00
    • NOU
      #72

      Sa vezi ce si decolanteza toti portoricanii aia de la leone si pelicanu masinile, ca e mai bine fara aparat, fara bon la client, fara plan de facut in fiecare zi (plan-suma platita catre firma de la care au serviciile de dispecerat, masina, statia, etc.).

      00
    • Nu stiu exact de ce( de fapt stiu bine :) ) dar ma bucur mult de conditia asta : „Taximetristii nu se pot reprofila cu masina firmei.”.

      00
  27. multe comentarii mai tarziu afara de cei care fac misto se pare ca lumea nu prea inteles despre ce-i vorba si ca va face parte din viitorul nostru, la fel cum google chrome face parte din viata multor oameni ce intra pe net.
    astept UberShare 2025 cu masini electrice self-drivable

    00
  28. Taximetristii platesc taxe si licențe. Uber nu.

    00
    • Taximetristii platesc o laie.
      La licenta e mai mult spaga sa o ia decat costul anual. Taxele platite sunt la part time de 2 ore pe zi.
      Firmele de taxi fenteaza si mai mult plata taxelor, exemplu Taxi 2000, bagata in faliment si resapata in Milenium Taxi 2000 fix din motivul asta.

      Daca plata la Uber se va face doar cu cardul, as zice ca e ceva mai greu de ascuns sumele de bani incasate.

      00
    • Banii iti sunt retrasi de pe card, iar taxele le plateste Uber unde isi are sediul, in SUA sau cine stie ce paradis fiscal, statul roman nu vede nimic

      00
  29. Observ ca multi de pe aici se bucura ca vor scapa de taximetristi si cum vor avea ei parte de un serviciu de 5 stele ca in occident, pai in primul rand sa ne gandim de unde provin actualii taximetristi
    Marea lor majoritatea adica 100% ;)) provin tot din societatea romaneasca, o societate aflata intr-o profunda criză spirituală, culturală şi morală
    De unde credeti ca isi vor recruta astia soferii ? din mare britanie?

    00
  30. Asta cu bagatul cardului din prima mi se pare cam mult, tinand cont de nivelul de frauda cu cardul in Ro parca mi-as face un card separat cu care sa ma inregistrez, chiar ma intereseaza sa mai fac un ban in timpul liber plus ca imi place sa conduc.

    00
  31. e buna treaba dar sunt multe aspecte care ar fi trebuit luate in calcul ccuma de exemplu:- inspectia tehnica a autoturismelor(la taxi pentru siguranta circulatiei obligatoriu la 6 luni) -co.ntractele de munca si atestatele profesionale ale acestora(pentru orice activitate independenta este nevoie de un atestat,pregatire profesionala etc) – verificarea medicala si psihologica a soferilor – gasirea de catre soferii fara experienta a adreselor in lipsa unor indrumari ale unor oameni cu experienta in domeniul taximetriei -cu ce va ramane soferul dupa achitarea combustibilului ,a reparatiei masinii,taxe impozite etc(dupa parerea mea fix 25 de ron dupa 10 ore de munca).

    00
    • Si atunci cum ramane cu facilitam obtinerea atestatului? Dai banu’ si in cateva zile ai atestat, deci te numesti taximetrist :)) La asa pregatire este de inteles ca s-au innegrit unii de cata munca a depus pentru atestat

      00
  32. Uber spune așa „Este important să subliniem că șoferii înregistrați pe aplicație nu sunt angajați Uber. Ei sunt operatori independenți, iar responsabilitatea de a-și plăti propriile taxe le aparține în totalitate. Cu toate acestea, noi le oferim toate informațiile necesare raportărilor, conform cerințelor naționale.”
    Deci, tu șofer te ocupi de licența de transport, asigurarea pentru călători și plata taxelor la stat. Cu alte cuvinte toate cerințele legii 38/2003.

    00
    • Asta e economia „share”.
      Firma „cool pentru hipsteri” nu isi asuma nicio responsabilitate pe piata muncii, totul cade in carca angajatului.
      Nu zic ca e rau (cel putin pentru angajator), insa e un viitor sumbru pentru cei care sunt angajati. Adio compensatii in cazul in care esti dat afara, adio protectie sociala, adio orice avantaj castigat in secolul 20 pentru angajati.

      Apoi o firma ce isi desfasoara activitatea si face profit in Romania plateste ceva mai multe taxe decat cele cu personalul.
      Gen TVA, licente, autorizatii, servicii precum contabilitatea, etc.
      E o intreaga industrie pe orizontala. Care pur si simplu dispare.

      Genul asta de firme sunt la fel de daunatoare ca si capusile.

      00
    • @Cosmin Ai perfectă dreptate.

      00
    • momentan ce compensatii ai cand esti dat afara? si ce fel de „dat afara” asigura compensatii?

      00
    • @ana, e suficient sa citesti Codul Muncii pentru a intelege pe ce lume traiesti dpdv al drepturilor angajatului si angajatorului.

      iar cum uber nu e inregistrat in romania,
      nu e nicio diferenta intre businessul uber si businessul lui sile camataru.
      ambele eludeaza statul roman in plata taxelor.

      felicitari celor care sustin economia neagra.
      sunteti de mare angajament si … ajutor :))

      00
    • Cosmin, multumesc, il citesc des. Ce voiam sa subliniez, prin comentariul meu nitel tendentios, este ca drepturile angajatilor sunt o gluma pentru multi angajatori.

      00
  33. IN alta ordine de idei … ma inscriu ca sofer si vad ce iese, revin cu impresii dupa prima cursa :)))

    00
  34. NOU
    #89

    marele avantaj in plata direct de pe card: scapi de „nu am rest” sau ciubucul pe care ti-l pretinde taximeTRISTUL, tu practic o sa platesti doar valoarea calatoriei.

    00
  35. Eu as vrea sa dispara taxiurile si taximetristii pentru totdeauna.

    00
  36. Green. Nu poti lua licenta taxi ca individ. Doar firmele autorizate RAR pot. Si sunt niste conditii … legate de tipuri de asigurari certificari soferi samd.

    00
  37. Nu cred ca rezista mai mult de juma de an.
    Iti cer datele cardului inclusiv CVV2 lol, plata automata lol, 6 lei in cazul in care renunt lol.

    Daca ar accepta cash, poate ar avea sanse. Dar cum ei sunt hipsteri, probabil nu se va intampla asta.
    Iar eu unul nu sunt suficient de idiot incat sa arunc peste tot cu cardul si cu CVV2 (lol din nou). Cash-ul e anonim, nu are stapan. De la Giani stiu asta.

    00
  38. Microeconomiile si start-up-utile de tip share (Uber, Airbnb, etc.) au sansa sa dezvolte o econome mult mai legala decat actuala situatie.
    Ganditi-va de exemplu la o chirie. Cat la suta din proprietari isi declara veniturile obtinute din chirie?

    00
  39. Stateam zilele trecute la o discutie cu noul manager al unui hotel de mai multe stele (genul ala de hotel care daca n-ati auzit de el inseamna ca nu v-au pasionat statiunile montane din Romania) moment in care incepe sa se planga:

    „In anii trecuti atrageam peste 30% din clienti pe booking.com, dar conditiile slabe si servirea mediocra raportate la nivelul stelelor pe care le afiseaza hotelul au atras multe review-uri de nota 5-6. Azi, deabia 5% din clienti ne mai vin de pe booking.com.”

    Internetul nu uita si nu iarta. Cocalarii si ghiolbanii nu vor face multi purici intr-o interfata unde calitatea cursei iese in evidenta.

    E o idee buna dar principalele ei piedici in Romania sunt plata cu cardul si legislatia.

    00
  40. Mi se pare mie sau google streets e o aplicatie mai accesibilia si mai buna ?

    00
  41. Am facut prima cursa cu uber si relatez urmatoarele:
    – la ora 17:53, era singura masina din zona, timp de asteptare 11 minute
    – estimarea de pret: 8-11 lei
    – soferul a intarziat 7 minute; i-am dat mesaj cand am vazut ca intarzie, mi-a raspuns destul de repede si mi-a spus ca ajunge in 5 minute (si a ajuns dupa respectivele 5 minute)
    – cand te urci, soferul ‘porneste’ cursa de pe telefon; o ‘opreste’ inainte sa te dai jos, moment in care apare pe telefonul lui pretul cursei. Tot atunci, soferul iti da 1-5 stelute tie, clientului.
    – masina a fost un Opel Astra, curata, fara miros de fum de tigara, fara atarnatoare, cu centuri de siguranta functionale; soferul mi-a oferit o sticla de apa plata
    – s-a ghidat tot drumul dupa GPS, dar m-a si intrebat daca prefer un traseu anume
    – nu a depasit viteza legala, nu a incalcat legi de circulatie, nu a claxonat, nu a injurat;
    – soferul era un tip pe la 30 de ani, imbracat corect
    – muzica era data incet, m-a intrebat daca vreau sa schimbe postul/sa ajusteze volumul
    – l-am intrebat cate ceva despre Uber, mi-a raspuns politicos; nu a insistat cu conversatia, ceea ce eu personal apreciez foarte mult

    Pretul final a fost de 11 lei – mi-a aparut pe telefon cand m-am dat jos. Sub pret ai 5 stelute, alegi cate sa ii dai soferului. Cursa asta e in general 7-8 lei cu masini de 1,39, 10-12 cu masini de 1,75. Avand in vedere ca nu las mai putin de 10 lei decat daca a fost o cursa execrabila sub 10 lei, pentru mine este o varianta foarte buna Uber.

    Nu as apela la ei dimineata sau cand ma grabesc foarte tare, deoarece nu au destule masini momentan si ma tem ca soferii nu reusesc inca sa estimeze cat fac din punctul a in punctul b in conditii diferite de trafic. Cred insa ca se va remedia problema asta in cateva saptamani (sau luni, in cel mai pesimist caz).

    00
  42. sunt serviciile unor amatori.vor deveni profesionisti cand toti taximetristii se vor muta la ei(90 la suta impertinenti) si atunci vor putea oferi masini la 3 minute si se va schimba doar angajatorul care ar fi uber.dupa ce isi face clienti face un leasing ,cu cumpara masini si incheie colaborarea cu fraierii care acum ii ridica bisnisu si uite asa se ajuge la situatia taxiuurilor de acum care ar putea fi alta daca autoritatile in speta Primaria Capitalei ar organiza si controla situatia actuala.

    00
  43. @ana hai s-o luam cu inceputul.S-au lansat azi deci au avut destui clientii care se plimbau pe gratis deci e normal ca a intarziat un pic.

    00
  44. Primesti o cursa gratis in valoare de 40 ron daca folosesti acest cod de invitatie cand iti faci cont in aplicatie sau pe site: ”uber50ron”

    https://auth.uber.com/login/?uber_client_name=riderSignUp&promo_code=uber50RON&

    00
  45. eu am inteles doar atat: nu e treaba uber sa ai tu acte in regula pentru transport persoane in regim de taxi. asa ca dupa 10 controale si amenzi date de politie prezentate in prime time s-a cam dus si asta.

    in afara a prins pentru ca „pret”. la noi nu pretul e problema taxiurilor ci fumatul, muzica/statia data tare, modul de condus, centurile ascunse in spate, furatul la bani. plus legislatia. sunt curios cum iti dau bon fiscal sa il decontezi daca e cazul.

    00
    • Buna, nu ti se da bon fiscal sau factura. Le-am trimis mail fix despre chestia asta, raspunsul a fost ca Uber nu este transportator si nu emite facturi.

      00
  46. @ana nu soferul estimeaza cand ajunge si softul de la Uber, daca te uiti pe aplicatie poti vedea unde este masina. La sfarsit primesti si un email cu traseul, viteza de deplasare, distanta.

    00
    • Buna,

      Stiu, multumesc, nu m-am exprimat eu foarte clar referitor la asta. In aplicatie mi-a aparut prima data ca ajunge in 11 minute (probabil timpul ala e calculat in conditii de trafic ‘light’?). A ajuns in 20 si ceva de minute pentru ca s-a tot invartit in zona Unirii incercand, probabil, sa nu stea blocat pe bulevard.

      00
  47. Ziua buna oameni buni.
    Daca tot vb de Uber , sa va zic mai intai ce lipseste pe piata noastra si apoi veti vedea ca unii au idei sa le imbunatateasca .
    Taxiurile noastre sunt PRAF soferii Mai praf Pensionari si rromi si alte ,pe langa asta soferii seriosi nu pot supravietui datorita costurilor mari , taxelor , si al tarifului, poate ca nu o sa reuseasca Uber sau poate da , dar in mod sigur Black CAb care este de 4 ani pe piata s-a extins ?!! deci? merge este loc ,
    oamenii vor sa plateasca mai mult dar cer si ceva mai mult.
    Daca statul incearca sa i st54ranguleze pe teximetristi cu taxe si alte birocratii acesti oameni au gasit calea ce a mai simpla , BV lor

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.