UBER sunt un pic disperați, dacă își fac reclamă pe 4Tuning

Poate ați auzit de comunitatea 4tuning, o adunare de șoferi analfabeți și scârțari și de administratori ciorditori mizerabili. Ei sunt. Zilele trecute mi-a semnalat un cititor că au un advertorial la UBER Select, varianta premium a UBER, gen aia cu mașini care nu sunt gioarse și șoferii nu sunt taximetriști.

uber-4tuning

 

Că, mai nou, datorită managementului performant, șoferii UBER s-au mai rărit și au lăsat loc taximetriștilor. Acum se acceptă și mașini mai vechi de 5 ani (ba merge și până in 10) și verificările s-au mai relaxat.

Și s-a făcut fix românește: au vrut să forțeze șoferii cu mașini decente să conducă full time pentru UBER și au tăiat bonusurile pe care le luau oamenii care conducea ocazional, dar aveau mașini curate, așa că aceștia nu au mai găsit motivația să iasă.

Iar interviul făcut de 4tuning cu un șofer UBER Select miroase de la o poștă.

Să sperăm că șefa UBER România, Nicoleta Schroeder Diaconu, nu are emoții că l-au luat pe tati la bulău.

ps: o piaristă de la UBER m-a sunat azi să îmi spună că mereu au acceptat mașini până în 10 ani. 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

47 comentarii

  1. La multi ani!

    00
  2. Vali, uber are probleme peste tot.

    00
  3. Who the fuck is Uber? And who cares?

    Eu ma bucur intr-un fel ca Gelu Diaconu va ajunge la bulau…De vreo 5 ani Ministerul de Finante, ANAF, sunt conduse numai de infractori. E practic lupul paznic la stana… Dar, cu ocazia asta, poate afla si ministra de Finante – Anca Dragu, de ce romanul nu ar munci ever pe 2 lei, asemeni chinezului si nu ar plati nici macar 0,5 bani cu titlu de impozit la cei 2 lei castigati. Din motive de Blejnar, Dariu Valcov, Gelu Diaconu si alti escroci care s-au perindat pe la butoiul cu miere…

    00
  4. Interviul chiar e reusit, indiferent daca e fake sau nu.

    00
  5. Inca de la lansare, Uber accepta masini mai noi de 10 ani. Regula e stupida din cel putin un motiv.

    00
  6. Nu e nimic dubios, toţi afaceriştii care îşi iau A6 abia aşteaptă să facă un ban în plus pe UBER. Să-şi rotunjească veniturile de sute de mii de euro anual. Ştii cum e, munceşti un an şi strângi să plăteşti impozitul la tanc.

    00
  7. Intreb si eu ( aruncati si cu pietre )
    Ce om normal isi cumpara masina in cazul de fata a6 cum zice bajatu din clip „pa dizal” . Iese de la munca lui si apoi sofereste in traficul din bucuresti la 6 seara cand e traficu’ cat china.
    Daca ai avut banii de a6 probabil ca esti vre-un pui de manager de ceva…si apoi faci pe taximetristu ? Wtf ?

    00
    • Am mers „pe A6” cu Uber in perioada in care se dadeau bonusuri mari la numarul de curse. Era un A6 de 8-9 ani destul de ingrijit dar pe om nu cred ca-l dadeau banii afara din casa, era un side work din care facea o ciupeala, doua.

      Sigur ca oamenii astia au disparut dupa eliminarea sistemului de bonusuri. Mersul cu A6 la 1.5 lei/km nu are ratiune economica decat daca e subventionat de Uber.

      00
  8. Nu stiu cum au uberizat in Romania, probabil e ceva tipic romanesc: treaba pe jumate, sa incerci sa furi pe toti din lantul trofic, calitate deplorabila etc. Dar face it guys, Uber e viitorul. Modelul de business e infinit superior taxi-ului traditional. Vad ca o gramada zbiara in N. America, adunari, urlete. Frectie, tovarasi! :) Uber pina la urma o sa cistige. E ca si cum carutasii cu cai ar face scandal ca de ce vin astia cu masini Ford T fara cai sa le ia presul de sub picioare. Asa cum au sa urle si camionagii cind 18 wheelers automate au sa faca treaba lor mai bine si mai ieftin.

    00
    • Uber are probleme pe toata planeta, gigi.
      Nu e nimic revolutionar in ce fac ei, e doar capitalism salbatic care nu mai impresioneaza decat prostii

      https://observer.com/2016/02/9000-uber-drivers-planning-to-disrupt-super-bowl-with-protest/

      00
    • Ce face uber e demolare, cum s-a facut si in anii 80, lasa ca o sa fie mai bine fara industrie, o sa traiti mai bine din servicii.

      Peste 20 de ani a venit saracirea globala, ca mno, orice actiune idioata are si reactiune.

      Uber ar trebui oprit rapid si fara remuscari.

      00
    • E modelul walmart. Uber distruge sistemul local de taximetrie care asigura niste joburi si niste beneficii folosindu-se de hipsterii prosti care-s mult prea needucati sa-si dea seama ca nu sunt decat niste moderni spargatori de greva. Pe urma, dupa cum se vede, gigeii cu masini misto care voiau sa ia un pasager pan-la gara sunt impinsi sa se lase si bam, Uber a devenit singurul sau cel mai mare operator de taxi, numai ca spre deosebire de companiile de taxi costurile de maintenance si beneficiile gen asigurare de sanatate au fost trecute in carca soferilor.

      00
  9. select, select acel ‘pă diesel’.

    00
  10. Nu as folosii uber!

    00
    • De ce, bo$$?
      Explica-ne mai pe larg. Presimt ca o sa ne dixtram.

      00
    • Ca e mai scump ca taxiul si la aceeasi calitate bo$$. De aia . Ca nu mai gasesti niciodata niciunde tarif 1x. Plus ca nu sunt masini peste tot , plus ca trebuie sa stai cu ochii pe tarif mai ceva ca pe usile taxiurilor sa-i ginesti p-aia cu 3.6 lei/km la logan scris mic si cu label de „Taxi Confortabil” , in loc de Confort. Variaza sourge-ul ala mai ceva decat cotatiile forex, pentru ca citez din prostii care au mai scris pe aci – „cerere si oferta”. A dreacu cerere e mai volatila ca benzina.

      Deja nu mai e pentru hipsteri, ci pentru prosti de-a binelea. Ia si dixtreaza-te cu Uber. Sau ei cu tine .

      00
    • Acu’ serios, voi care comentați de surge price chiar folosiți Uber? Săptămâna asta cât e vacanță școlară am mers de-am rupt cu Uber (treburi/plăți pe la primărie, DTIL, ANAF) și n-am prins absolut nici un surge.

      00
  11. Ia uite ce se intampla pe la altii: 2 sefi de la Uber Franta risca 5 ani de inchisoare si o amenda.
    http://www.lefigaro.fr/societes/2016/02/11/20005-20160211ARTFIG00015-le-dossier-uberpop-arrive-devant-la-justice.php

    00
  12. A6, 3 litri, 205 cai. Pă diesel…

    E masina perfecta pentru traficul din Bucuresti. :)

    00
  13. I love Uber, locuiesc in Londra.

    00
    • omule in Londra il iubesc si eu, ca nu-mi place sa conduc daca nu e neaparata nevoie ( plus ca nu merita nici macar londonezii sa fie supusi sofatului meu daca se poate evita :P). Asa, se conduce pana la Q Park Park Lane si pe urma se ia tube-ul sau Uber.

      00
    • adevarat, si eu merg doar cu transportul in comun dar cateodata e ok si uber, de exemplu daca vreau sa merg rapid la aeroport sau trebuie sa-mi car pisica la veterinar :)

      00
    • mie nu-mi place sa conduc in Londra. Imi place foarte mult orasul ala , si-mi place sa casc gura in liniste nu sa tre’ sa fiu atenta la drum :)

      00
  14. arhi si zoso attack la uber in acceasi zi. Baieti, nu sunteti smooth deloc :)

    00
  15. De ce nu s-a putea si cu masini mai vechi, daca ele corespund tehnic si clientul stie dinainte ca e masina X?

    00
    • NOU
      #33

      Daca are 11 ani, iti dai seama cati s-au beșit in vechitura aia premium?
      mai bine mergi cu un reno Symbol de 6 ani

      00
  16. Uber e ok, pana la un punct. Am mers intr-adevar o singura data, dar atunci nu am putut sta deloc relaxat, stiind ca cel care conduce e un sofer ca oricare altul. Nu prea am patit asta in taxi pana acum.
    Daca ma intrebi pe mine, as prefera ca taximetristii sa fie zguduiti din temelii cu reglementari draconice care sa se impuna aproape agresiv, pana in momentul in care devin mai civilizati. Chiar si daca asta ar insemna sa creasca tarifele. Iar atunci, Uber cred ca ar disparea, treptat-treptat…

    00
    • Eu l-am folosit de zeci de ori (poate chiar >100) și am stat mai relaxat decât în orice taxi. Nu confunda experiența proprie cu realitatea.

      Nu e vorba de „reglementări draconice” aici, ci de lucruri simple care ajută consumatorul. Estimări precise de cost (fără ocoluri cretine), mașini curate, lipsa șpăgii, dispariția nevoii de a avea tot timpul „mărunt” la tine. Chestii mărunte, pe care cumva numai Uber a reușit/vrut să le rezolve. Nu dau o ceapă degerată pe modelul de business, oferă-mi confortul/simplitatea pe care le doresc și voi vota cu portofelul.

      E atât de simplu.

      00
    • Ok, si ipotetic vorbind, ce ai avea de reprosat sistemului de taximetrie daca masinile ar fi decente (ca in majoritatea oraselor europene), daca ar avea toate ITP-urile la zi, daca ar fi verificati soferii, incat sa nu mai fie angajati toti descreieratii, daca ar avea majoritatea POS si, in general, daca ti-ar oferi conditii bune de transport? Ce te-ar determina sa apelezi la o companie care ofera servicii in afara legii (ca asta e realitatea acum)? Faptul ca iti ofera estimat de pret? Pliz, asta o poate face orice patron de firma se taximetrie mai rasarit. Si da, simplul fapt ca in prima mea experienta cu Uber am avut parte de un sofer nesigur, care dadea impresia ca e incepator, este suficient motiv sa nu mai am incredere in serviciul asta. Iar experientele TALE cu ei sunt egale cu 0 in cazul asta.

      00
    • @Adrian Pentru că tu erai şoferul ?

      00
    • @Nimeni Funny dar nu – tocmai că nu vreau să fiu șofer și nici să suport costurile unei a doua mașini a familiei. Uber e de bază pentru mine în schema asta. Pot spune că da, sunt fan. Până îl interzic ăștia sau ce i-or face eu am să continui…

      Faza e că oamenii care chiar folosesc serviciul ăsta sunt fani, iar cei care sparg semințe pe băncuță și comentează au tot felul de argumente filozofico-teoretice.

      00
    • @parampam

      Daca taxi-urile ar fi asa cum zici tu si ar avea o aplicatie care să-mi ofere acelasi confort ca Uber, atunci discutăm. In Germania (unde Uber a fost interzis) am folosit MyTaxy care e practic o copie Uber si am fost foarte mulțumit. În România aplicațiile de taxi sunt niște glume; majoritatea nu oferă plata cu card, nici una nu oferă estimarea prealabilă a costurilor și șpaga se dă tot cash. Mașinile și șoferii sunt așa cum sunt (adică loterie, cu șanse mari să tragi „necâștigător”). Thanks, but no thanks. Nu se compară.

      Pot să te asigur că statistic vorbind opiniile unui om care folosește frecvent serviciul sunt mai relevante și mai obiective decât ale unuia care l-a folosit „o singură dată” – citez :)

      Nu cunosc situația legislativă, ce hram are rapandula arestată, vorbesc strict de avantajele pentru consumator. Uber să-și rezolve problemele sau s-o taie din România, dar nu știu de ce aș avea eu frământări pe tema asta.

      00
    • Ce relevanta are pentru o persoana care a fost batut de un taximetrist, spre exemplu, daca eu ii spun ca am mers de sute de ori cu taxiul fara nici un incident? Exact, nici una. Apoi, din cand in cand testez aplicatia Uber pentru diverse rute ale caror costuri estimative le cunosc. Par example, Chiajna – Aeroport Otopeni. Taxi = 36 de lei. Uber = 62, chiar 75 de lei, daca nu e „suprapret”. Black Cab = cam pe la acelasi nivel cu Uber. Ghici ce o sa aleg cu portofelul. Ghici ce o sa aleg daca vreau „rasfat”. Black Cab. Pentru ca, daca tot o ard „ilegalist” macar s-o fac cu unul care e imbracat la costum, ma ajuta cu bagajele si cu portiera, stie sa conduca mai bine decat bunicul si nu vine cu un Symbol din 2007 in care sa stau ca in cotet. Sa nu mai zic ca mesajul pe care il vad cel mai des pe aplicatia Uber este „Nu avem masini disponibile”. Dar da, poate ca in unele ocazii imi va fi mai confortabil sa aleg Uber, si probabil ca o sa mai merg cu ei, dar e cale lunga pana a le face altar si a dansa in jurul lui cantand ode de preaslavire.

      00
    • @ParamPam

      Si eu folosesc BlackCab cand e surge mare la Uber sau nu sunt mașini disponibile. Se întâmplă rar dar pot sa-ți spun că ies substanțial mai scump (nu știu cum ai făcut tu simulările) și cam trebuie să lași o atenție cash exact ca la taxi (BC având șoferi angajați cu salarii fixe destul de mici). În plus, BlackCab vine mai greu decât Uber, cred că sunt destul de puțini șoferi în București, deci e nevoie de răbdare/timp. E o alternativă în anumite condiții.

      Eu sunt agnostic la mașina folosită, atâta vreme căt e curată și nu mă afumă ca pe un porc și încap pe locul din spatele scaunului din dreapta (o observație interesantă e că uberiștii trag scaunul ca să stau mai bine în vreme ce pe majoritatea taximetriștilor îi doare în pleaznă). Deci argumentul că merg cu Octavia pe BlackCab versus Fiesta pe UberX mă lasă complet rece.

      Să știi că n-am un templu Uber acasă, doar cred că ei sunt cei mai buni de pe piață pentru comfortul tipic așteptat de la serviciu de transport.

      00
    • Interesant, in Cluj eu am aceasi senzatie cu soferii de taxi. Cu uber-ul am fost mai relaxat ca nicodata.

      00
  17. Off topic: Da’ reply-ul meu pe unde a ramas? :(

    00
  18. am vorbit cu 3 soferi uber. toti 3
    mi-au zis ca fac cam 800 lei / saptamana, facand treaba asta part-time (seara, dupa job). mie nu mi se par bani putini. unul
    dintre ei mi-a zis ca in decembrie a facut 5.000 lei.

    e adeverat, ei nu platesc taxe. daca dam 30% la o parte nu mai e asa mult.

    00
  19. Coincidenta… In reclamele sponsorizate de pe facebook apare acelasi sofer :))

    http://imgur.com/jeIn2gR

    00
  20. Mers cu un Uber Select.
    Intarziat pe ceas trei minute. Soferul da telefon, cu spume la gura, unde sunt? Ii spun sa ma astepte, ca vin imediat. Raspunde, la fel de inspumat, ca el nu e platit sa ma astepte.
    In fine, ajung la masina. Ma sui in masina, ma astept (conform conditiilor Uber Select) sa mi se ofere o sticla de apa. Pauza. Soferul, in schimb, isi continua nervii, ca ma asteapta pe mine, ca nu e platit sa astepte, ca asa si pe dincolo. Il intreb ce-ar fi facut daca vroiam sa ma opresc undeva pe drum. Raspunsul soferului Uber SELECT, naucitor: Opresc doar daca vreau eu!!!
    Daca astia sunt soferii Uber Select, ramura de lux a Uber, mai bine lipsa. Iau Uber-ul tocmai pentru a evita taranismele taximetristilor care se considera semizeii soselelor si dau exact peste un exponent al speciei?
    Uber, nu va mai verificati soferii?

    PS. Audi A5, B-XX-DAR…

    00
    • Am mers eu azi tot cu el. Era surge pe UberX si m-a costat mai puțin Select-ul…

      Am fost punctual, n-am cerut apă și-am coborât la destinație, deci n-am avut ocazia să port o conversație articulată :)

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.