twitter şi companiile

Well, nu ştiu cine le-a băgat în cap companiilor că trebuie să aibă cont pe twitter pentru a fi cu adevărat interactive, dar cu un cleşte şi puţin bun simţ cred că le pot scoate ideea asta fixă şi tâmpă.

Majoritatea idiotilor de companie fac un cont, bagă nişte rssuri şi niste comunicate şi apoi încep să dea follow la toată lumea. Rezultatul?

twitter şi companiile

De ce? Serios acum, de ce m-aş abona la o revista pentru tute? Sau la o companie de genul Vodafone? Cât de des are vodafone ceva de spus pe twitter? Niciodată? Cât de mult îmi pasă de articolele din Diva? Deloc?

Interactivitatea înseamna nu numai că bagi ca tălâmbul rssul pe twitter, înseamnă că şi răspunzi când te înjură cineva. Luaţi exemplu de la cele două fete de la IQAds (ana şi mirabela) care fac treabă bună pe twitter. Şi mai sunt. Nu trebuie să fii extra mega inteligent pentru asta. 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

14 comentarii

  1. Atat ii duce pe ei capsorul ma in materie de SOCIALIZARE. Ca doar asta e noua era a PUBLICITATII, NU?!?
    P.S. E ca in orice domeniu: OAMENII NU INTELEG CA POLITICA PASILOR MICI SI MARUNTI E CHEIA SUCCESULUI! UNII INCA MAI CRED CA E LOC DE DAT TUNURI! :(

    00
  2. Pana la urma e aceeasi poveste ca si cu blogurile: continut prost/preluat sau putin dar asteptari mari, planuri de monetizare si inerenta dezamagire.

    00
  3. La vodafone chiar e ok, anunta promotiile si reducerile. Pentru cine vrea sa-si ia un telefon e util. Daca pe tine nu te intereseaza nu inseamna ca este inutil si pentru restul.

    00
  4. Eu am niste site-uri, pe langa blog. Mai exact un soi de reviste pe platforma de blog. Am conturi de twitter pentru toate si fac update de fiecare data cand apar articole noi. Spre deosebire de conturile de care zici tu, eu nu am dat follow la toata lumea ci mi-am segmentat un pic targetul (de ex, la cel pentru femei, am cautat sa selectez numai fete, etc etc.). Fiecare site are si un grup pe facebook si twitterul e integrat si acolo. Intre timp nu mai dau follow si nici invite pe niciunul dintre conturi (fie el tweet sau facebook) dar continui sa am followeri noi si friends pe facebook. Si ca reffer sa stii ca twitterul imi aduce cam 10-15 vizitatori pe zi iar facebook in jur de 5-6. Stiu ca nu e mult dar oamenii astia intra in contact cu site-urile si daca le place continutul mai vin. Eu nu vad nimic rau in asta, atat timp cat continutul site-ului e bun. Doar ma promovez, nu incerc sa fidelizez prin twitter. Si daca dumnezeii de peste ocean o fac si o recomanda, eu de ce n-as face-o? ;P

    00
  5. E vreo referire la mai noua campanie de add pe twitter a celor de la trilulilu? Ca ei sunt cei mai „noi” adepti ai acestei metode de promovare…

    00
  6. @Geo: nu. la mine nu au ajuns.

  7. se numeste marketing … dar de fapt e spam pe twitter.

    si … da ai dreptate … stii ce scandaluri au iesit? :P

    00
  8. @Piticu21: spam? pai pe twitter poti sa scrii orice nu? daca nu e reply sau vreo fabulatie e spam? spam e atunci cand e un mesaj pe care nu-l doresti si ajunge la tine. pe twitter tu alegi ce mesaje sa ajunga la tine. ca doar tu dai follow nu? daca te urmareste cineva nu inseamna ca tre sa dai follow back. am i right? :P

    00
  9. twitter !? am şi eu cont. uitasem

    00
  10. „Stop Twittering, Start Working

    Twitter has some very useful applications, but 90% of the information on the site has little to no importance to any of us. Unless you have a plan to monetize, stop wasting your time and start doing something productive. Just because you have 2,000 followers, does not mean anyone really cares what you are doing at 7AM Saturday morning!

    Recommendation: Stop for 30 days and see if the sky comes crashing down.”

    00
  11. Nu trebuie să fii extra mega inteligent pentru asta.

    Corect, nu trebuie, dar nici exagerat de prost, cum dau dovada multi.

    00
  12. Twitter te lasa sa decizi la ce campanii de comunicare te expui, asaca daca au cont, bravo lor. Iar cei de la revistadiva iti pot multumi. Deja au 28 de followeri…in mare, cred ca datorita postului tau.

    00
  13. 1. Este chiar necesar limbajul care insulta atat de direct?
    2. Exista companii care au o strategie pe Twitter si care folosesc numele brandului, spre exemplu @TheBKlounge (Burger King). Uite si articol care discuta succesul brandului pe Twitter si potentialele consecinte a dezvaluirii identitatii persoanei care tweet-uieste in numele brandului –
    3. Si iata inca un exemplu de utilizare a platformei Twitter pentru a extinde personalitatea brandului si interactiunea cu publicul. In cazul acesta e vorba de serialul Mad Men si personajele care au prins viata pe Twitter – .

    In tot cazul, este vorba in primul rand de strategie cand un brand ia decizia de a fi prezent pe Twitter sau pe orice alta platforma de social networking. O prezenta nu inseamna niciodata o conversatie. Iluzia ca ar fi ESTE greseala.

    00
  14. @Monoranu daca twitterul ar fi fost folosit intr-un scop foarte bun, ar fi fost mult mai bine :)

    cum ar fi sa iti faci campanie pe ceva, nu doar sa te duci ca sa fii acolo ..

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.