Testdrive Dacia Duster 2018

Două fete filmează și comentează din off despre situație la un testdrive controlat cu noul Duster.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

35 comentarii

  1. care era cuvantul…. incearca sa fie ceva ce nu-i (masina de offroad) ? … sau mai stii, poate chiar de la versiunea asta va fi offroad.

    00
    • În poligon la Titi Aur: ei aveau Duster ul autohton, noi sus si tare ca nu e mai bun decât Kuga le noi achiziționate. Am băgat una în poligon. Ă măturat Duster ul cu Kuga. Pentru Toma (necredinciosi) am si filmările. Același traseu ofroad.

      00
  2. De ce nu urcă așa încet precum coboară? Așa se vedea ce poate 4×4, „nu dă-i tare jos să țină până sus”.
    Încet în varf de pantă cu o roată față suspendată, să înțelegem ce știe să facă.

    00
  3. Mari modificari nu sunt la nivel estetic, motoarele in mare parte aceleasi. Imposibilitatea tractiunii 4×4 cu o cutie automata, exact ca la versiunea precedenta. Macar atat puteau sa modifice. Mi se pare o situatie de „reincalzire a ciorbei”. Sa vedem daca le iese si de data asta.

    00
  4. Sa fim seriosi. Offroad cu Dusterul ? Asa, de o joaca corporatista printr-o baltita ramasa dupa o ploaie, merge

    00
  5. Zici ca a filmat cu un telefon de acum 10 ani.

    00
  6. NOU
    #8

    Pe acolo mergi si cu logan

    00
  7. Se merita sa achiziționez un Duster la mana a doua, din anii precedenți? Ce părere aveți? Ce puncte forte are Duster-ul?

    00
    • * 4×4
      * intretinere ieftina
      * pozitie inalta la volan

      In rest nu ai nici un avantaj, dimpotriva:
      * insonorizare slaba
      * consum mare
      * pret de achizitie mare pentru versiunea decenta (motor 1.5 diesel, 4WD, AC)
      * calitate tabla slaba
      * 3 stele NCAP (slabutz)

      00
    • Am un vecin care si-a adus unul din Germania Full option. E mega incantat de masina.
      Mai are un Hyunday Santa Fe in garaj.

      00
    • Nou costa acum 19.000 de euro. Si eu am cochetat cu ideea sa-mi iau Duster, insa pana la urma mi-am luat 4×4 second, la 100k km, din Germaina, euro 5, vechime 4 ani (mai scump fata de cei 18.000 pe care-i pregatisem pentru Duster; nu regret nici o clipa, masina actuala e foarte faina fata de Dacie). Ca sofer de Logan 10 ani si condus ocazional Duster, consider ca Duster sh merita, insa de nou io nu mi l-as cumpara decat pentru oras – dar in acest caz nu varianta de top, ci varianta pe benzina la 15000 EUR – desi nu stiu, dupa atatea optionale – airbaguri cortina, clima automata, media nav integrat, insonorizarea misto la viteze mari, stabilitatea, puterea, si alte balarii care le am pe non-Dacia de acuma, greeu de crezut ca voi vrea vreodata sa dau atat de multi bani pe o troaca, fie ea si noua.. pentru ca Dacia e inca o troaca (tabla si insonorizare proaste respectiv stele NCAP lipsa).

      Daca as avea aia 15000, nu m-as uita si-as mai pune inca vreo 7000, si-as lua ceva dintr-o clasa superioara, fie si sh.

      Daca mi-ar fi foarte greu sa strang cei 15k, clar as lua Sandero (cel putin Stepway arata intr-un mare fel, mai ales pe bleu ciel), eventual Logan, maxim 12k.

      00
    • deci compari o masina care a costat veche mai mult decat dusterul cu dusterul…Brava patratel

      00
    • Da; stii matale, ca atunci cand cumpar ceva, pot sa ma duc cu 25-30% in jurul pretului aluia (in sus sau in jos)?

      De banii aia vreau mai multa masina, nu touch-screen, inca un servo-ceva sau alt motor cu 20 de cai in plus.

      Eu judec masina prin prisma utilitatii pe care mi-o aduce, nu prin prisma pretului – „am fix 19.000 , ce masina-mi iau de banii astia” – dooh !

      Te-au invatat revistele auto sa gandesti prin prisma pretului :D Bravo lor, esti consumatorul perfect.

      Te invit sa-ti argumentezi parerea :)

      00
  8. Am făcut astăzi test drive cu ea și nu am fost impresionat de nimic! Absolut nimic! Plastic ieftin, motor mic, finisaje și tehnologie de acum 15 ani.

    00
  9. Bai deci ma omoara chestiile astea.
    In secolul asta te duci la test drive sau la orice chestie similar si filmezi cu o soseta, si-ti mai tremura si chilotii pe tine.
    480p in 2017, da-o-n mortii masii ca orice telefon stie macar 1080.

    Presupun ca ar trebui sa fiu recunoscator ca tinut telefonul landscape.

    00
  10. De obice se plang de Duster cei care nu au.
    Am intalnit o gramada de posesori si nici unul nu a avut neplaceri sau probleme tehnice cu Dusterul.
    De banii acestia nu poti cumpara SUV al unei marci premium 4×4 cu mai putin de 100000 km si mai putin de 5 ani

    00
  11. daca tot e cu demonstratii pe youtube am si eu una. https://www.youtube.com/watch?v=Cu0vs9wWzCk

    in rest ma amuz de astia care compara performantele unei masini de 15-20k cu alea ale unora de 50-100. alea-s bune, alea-s proaste, desi de obicei ei nu au bani sa-si ia una de 5…..

    00
  12. Pardon, Vitara are si AWD+Automatic

    00
  13. Ori de cite ori vad un SUV laudat, imi aduc aminte de aceste filmari. A patit-o si socrul meu pe la Breaza cind s-a rasturnat si apoi s-a rostogolit dindu-se de 3 ori peste cap cu Dusterul lui nou nout intr-o ripa, dintr-o mica neatentie. Cu o masina normala asemenea lucruri se intimpla mult mai rar:

    https://www.youtube.com/watch?v=giF_kQ5I5Pc
    https://www.youtube.com/watch?v=Th1vTLB21UY
    Din aceasta cauza nu voi cumpara niciodata masina inalta pentru drumuri publice. Astfel de teste de rasturnare pentru SUVuri ar trebui sa fie obligatorii ca si testul elanului. Ajunge o mica bordura si din cauza centrului de greutate ridicat s-a si dat peste cap.

    00
  14. Dacia Duster este un suv adresat segmentului low cost, adica impozit mic si intretinere la un pret mic! Majoritatea romanilor blameaza masina ca lipseste cutia automata pe 4×4, tehnologia xenon, scaune electrice, o gama mai mare de motorizari pe diesel si benzina s.a.m.d. Din diferite articole din presa nationala si internationala urmeaza sa lanseze in vara o versiune cu mototul 1.6 dci 130CP, un sistem de navigatie de 8″, dar pretul sigur va depasi suma de 20.000 euro. Pentru cei care doresc plastice de buna calitate, design inovator , motoare cu capacitate cilindree mare se pot uita in curtea celor din grupul VAG, Toyota, Subaru, Mitsubishi, Land Rover dar pretul platit va fi pe masura cerintelor precum si intretinerea masinii. In cadrul companiei unde lucrez am condus si conduc Dacia Duster 1.5 dci 4×4 de care sunt foarte mulțumit, pana in prezent nu am avut probleme cu masina, a pornit fara probleme la – 27 grade deci…

    00
  15. Ce caută pisiurile tremurânde pe coclauri? La cratiță că acolo le e locul :)

    00
  16. Ăsta e un SUV (nici nu contează că e ieftin, orice SUV de oraș face la fel în condițile alea), bun doar de urcat o bordură mai înaltă. Și aia în oraș. Nu prea e offroad ce fac niște corporatiști scăpați la două bălți acolo. Și nici nu are cum să fie. Mașina aia nu are low range, nu ai cum coborî pe o înclinție serioasă fără frînă de motor. Sau dacă faci asta, ești idiot. Mai ales dacă e noroi, tu ai cauciucuri de stradă și cobori cu frînă (mai exact sanie, că poți tu să tot blochezi roțile că tot o să aluneci în jos). De diferențiale blocabile sau măcar un central blocabil nu mai zic.

    00
  17. Mi se pare ok masina din toate punctele de vedere !

    00
  18. Un Forester mai mic asa :)

    00
  19. NOU
    #35

    Am avut Duster vreme de 5 ani si am mers cu el 120000 km. L-am vandut anul trecut pe aproape jumatate din suma de achizitie initala (fara TVA, e drept). Am avut 12 cumparatori simultan care s-au luat la cearta, ca toti il voiau….
    Acum am un X3 din 2013 si un GLC din 2016, dar renunt la X3 si imi iau inca un Duster. In off road, Duster 1,5 DCI bate sau egaleaza orice masina. De exemplu, Touareg (am avut 2 ani un V6) si X-urile nici nu viseaza sa ajunga unde poate Dusterul.
    Inainte sa vorbiti de Duster, mergeti cu unul suficient, ca sa ii vedeti capacitatile off road, fiabilitatea, demarajul, stabilitatea pe drumuri prost curatate de zapada etc.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.