Ţepe cu 2Parale, Quickmobile şi EvoMag

update 13 noiembrie:

Compania evoMAG apreciaza efortul depus de toti afiliatii in promovarea produsului iPhone 5 si desi produsul nu s-a livrat catre clientii finali decide sa plateasca 50% din valoarea tuturor comisioanelor inregistrate dar anulate in urma anularii comenzilor de catre clienti. Restul comisioanelor inregistrate pana la data de 12.11.2012 si aflate “IN ASTEPTARE” (comenzi neanulate de clienti) isi urmeaza cursul normal. In cazul livrarii produselor se platesc la valoarea inregistrata (100%) iar in cazul anularii, se platesc la 50% din valoarea inregistrata chiar daca acele comenzi nu s-au livrat!

evoMAG se afla in sistemul 2Parale de peste 3 ani fara intrerupere, am platit in tot acest timp peste 140.000 RON comisioane afiliatilor 2Parale.

Multumim tuturor partenerilor activi si loiali din platforma!

Mihai Patrascu
CEO evoMAG


update ora 18.50:

Din 19 noiembrie, campania QuickMobile.ro din 2Parale va fi oprita. Incepand cu aceasta data nu se vor mai inregistra comisioane, asa ca va rugam sa dezactivati toate uneltele de promovare.

Vom analiza cauza respingerii tuturor comisioanelor si vom face toate demersurile necesare pentru ca toate comisioanele care respecta principiile marketingului afiliat sa fie platite. Daca o comanda care a avut la baza un link de afiliere a ajuns in posesia cumparatorului final, iar acesta a efectuat plata si nu returneaza produsul, atunci magazinul trebuie sa plateasca comision afiliatului.

 

În alte ştiri, 2Parale a câştigat un proces cu Tara Fashion pentru plata comisioanelor către afiliaţi.


Asta e mişto la 2Parale: oricât de tare ar da-o de gard ieri, azi vin cu idei noi despre cum să îşi depăşească recordul în penibilitate şi lipsă de profesionalism. Şi fac asta de aproape doi ani.

Povestea de azi abundă de profesionalism şi românism.

Quickmobile şi Evomag au adus iPhone 5 de pe piaţa gri. L-au băgat repede în magazin şi au dat de ştire afiliaţilor că le pot aduce clienţi. Aceştia au făcut asta. La două săptămâni după anunţ, Quickmobile au realizat că nu pot plăti 5% comision la iPhone şi au redus acest comision la 1%, cu de la sine putere, şi de pe o zi pe alta. Zilele trecute, văzând că au de plătit facturi foarte mari pentru aceste comisioane, au acţionat în două direcţii:

  1. au cerut 2Parale extinderea perioadei de acordare a unui comision de la 30 de zile la 60 de zile. adică au 60 de zile pentru a livra un produs şi aproba comisionul aferent. hai să zicem că e de înţeles oarecum, că sunt probleme cu stocul la iPhone, dar două luni? de ce să nu pună 6 luni, să ştie o treabă?
  2. au respins comisioanele pe bandă rulantă cu câteva ore/zile înainte ca acestea să treacă de la statusul “în aşteptare” la “aprobat”. fie n-au livrat produsul că nu îl au pe stoc, fie nu pot/vor plăti comisioanele. quickmobile are o rată de respingere a comisioanelor de 72%, deşi media pe IT este 23%.

Şi ca să fie şi un pic de suspans, colegii lor de potlogării, evomag, nu mai vor să plătească comisioanele deja aprobate.

Angajaţii 2Parale o scaldă. Ba cer autoritar dovezi şi nume, ba o ard intelectual pe twitter şi facebook cu citate motivaţionale după ce le-au primit. Important e să rămână magazinele în sistem, că de la ele vin banii, iar afiliaţii pot pleca liniştiţi dacă nu le convine sau dacă nu îşi iau banii, şi ţeapa rămâne a lor. Important este ca business-ul să meargă mai departe, că fraieri care să trimită clienţi magazinelor se vor mai găsi.

Poziţia oficială a 2Parale nu există încă, mai ales că vorbim de o sumă ce trebuie plătită afiliaţilor ce depăşeşte 10.000€. Nişte fraieri care se plâng pe un forum că au trimis clienţi şi n-au primit nimic nu interesează pe nimeni.

Citeam o discuţie despre magazinele mici de telefoane mobile şi de cât de alunecoase sunt unele dintre ele. Da, sunt, diferenţa este mărimea ţepei date.

Am cerut reacţii de la EvoMag şi 2Parale, momentan nimic.

update: ce spune Mihai Pătraşcu, proprietarul EvoMag

Nu este nici o refuzare sau anulare, Dragos s-a grabit sa traga concluzii prea rapid, comisionele sunt neprocesate pentru ca nu s-au livrat produsele, nu sunt anulate! Oamenii au muncit asa ca din partea noastra vor fi platiti! Pacat ca nu a avut rabdare.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

41 comentarii

  1. Eu am asteptat vreo 6 luni sa-i fie aprobate niste comisioane de la ei asa ca am incheiat orice legatura cu 2 parale.

    00
  2. intrebarea care se cuvine aici ar fi: ce le poti face?

    00
  3. Lasa ca si pe profitshare astept de o saptamana sa imi intre 3% de la un laptop. Ori e mare birocratia, ori curierul aduce banii tarziu. Aduna cu faptul ca nu poti sa iti generezi voucher decat pe 15 cu cerere pana pe 14 ale lunii….tot cam pe acolo ajungi.Eu asta nu prea inteleg, sa depind de ei sa imi genereze voucherul doar pe 15. Daca vad o promotie si am bani in profitshare, de ce sa nu imi generez singur voucherul in ce zi vreau sa imi iau produsul dorit la promotie?

    00
  4. speram (si inca sper) ca odata cu intrarea in Leo Burnett Group sa se termine cu scandalurile astea legate de 2parale. e clar ca nu exista fum fara foc, deci niste probleme sunt acolo fara indoiala.

    00
  5. Ce ar fi ca Google Adsense sa nu plateasca afiliatilor cu motivul ca brand-urile cu care lucreaza le-au dat teapa?

    Asta inseamna sa stii sa faci afaceri, sa-ti alegi corect brand-urile cu care lucrezi, dar probabil daca ies banii ii doar in cur de afiliati si au impresia ca merge tot asa.

    As mai avea de spus mai multe, dar mi-e scarba.

    00
  6. dupa experienta mea cu afilierea am ajuns la cateva concluzii: singurii cu care nu-ti iei teapa sunt emag mai ales ca la ei se platesc comisioanele si in vouchere si nu au o problema cu cashflow-ul.
    Oricum 2 parale e de ghips si nu am inteles niciodata cum functioneaza sistemul ca am impresia ca e pe langa … adica e facut sa isi bata joc de prestatorul de linkuri si display.
    In rest toate bune…

    00
  7. Gogu (mai nou) taxeaza in avans, nu-si pot lua teapa. Cati clienti platesti, atati vizitatori primesti.

    Oricum, toata treaba cu 2parale mi se pare prostitutie. Stiu ca e foame de bani pe .ro, dar sa atarni la evomag, quickmobile & shit e jenant. Viitorul e clar: tepele se vor inmulti, comisioanele se vor reduce, termenele de plata o sa fie impinse pana dupa pastele cailor, publisherii se vor retrage, reteaua o sa sucombe si cand o sa tragi linie o sa vezi ca tot teparii au avut (din nou) de castigat, ca in orice afacere online (si nu numai) din .ro.

    00
  8. NOU
    #8

    Arunc un ochi aproape zilnic pe evomag.ro și zilnic, la orice search după iphone5 rezultatele spun „precomandă”.

    Nu știu dacă evomag a livrat efectiv telefoane până acum, presupun că au doar o listă lungă de nume pentru precomenzi, așa că unde este problema?
    De ce să achiți un comision dacă telefonul a fost doar precomandat, nu și livrat? De ce să achiți un comision dacă precomanda poate nici nu se va finaliza?

    00
  9. Se intampla si pe la case mai mari. De vreo 4-5 ori mi-am sfatuit prietenii si colegii de serviciu sa comande prin linkul meu de profitshare si nici macar o singura data nu mi s-a reflectat in cont comisionul de la sine – chiar acum fac niste teste din nou cu Profitshare. A trebuit sa dau mailuri si in cele din urma s-a rezolvat. Managementul e super OK, iar Radu a rezolvat problema de fiecare data intr-un mod extrem de profesionist.

    DAR. Daca un client online comanda prin linkul meu de afiliat, in conditiile astea eu nu o sa stiu de comanda, si daca nu ma agit se pare din experienta mea personala de pana acum ca nu o sa primesc comisionul in toate cazurile.

    Caz concret. Un prieten ma freaca la cap cu un business PC. Il recomand din Emag pe mess cu link de afiliat. Il cumpara. Undeva la 8000 RON. Ajunge in Emag Crangasi si mai adauga un mouse pe comanda. Angajatul ii sterge comanda initiala, facuta prin linkul meu, ii redeschide ordinul si ii adauga mouseul. Eram de FATA! Si il intreb, nu te supara, de ce ai facut asta? Raspunsul – sa imi fac targetul, oricum nu conteaza, comanda vi se livreaza, conteaza doar prin cine trece.

    In conditiile astea, spuneti-mi voi la ce sa ma astept de la 2parale care nu sunt nici macar similari ca brand awareness si incredere perceputa.

    00
  10. @emil Imi scapa acum la cine am citit un caz similar, dar ai putea sa dai un mail la ei si sa iti recuperezi comisionul, mai ales ca ai date concrete (produs, zi, client). Cel la care am citit ceva asemanator asa l-a recuperat.

    00
  11. @cartus: eMag are retur de produse 30 de zile – din cauza asta cateodata se intampla sa mai dispara comisioane din cont. Aia cu generatul voucherului pana in 15 probabil tine de management si contabilitate iar aia cu cererea pentru eliberarea voucherului n-am inteles-o niciodata nici eu.

    @emil: I-am testat pe astia de la Profitshare de le-au mers fulgii, comenzi cu produse anulate, am luat in calcul o gramada de scenarii (doar comenzi online, fara sediu) – in afara de Black Friday n-au clacat, am primit pana la ultimul cent pe care mi-l datorau.

    Eu sunt curios daca anul asta voi lua ceva comisioane de pe profitshare de Black Friday sau primesc din nou in brate povestea „serverele au fost supraincarcate, ceva nu a functionat”.

    2Parale mai are de invatat pana sa-si asume raspunderea. Ti-a dat comerciantul teapa ? Pai ai un contract cu el, rupe-i capu’ in instanta.
    Deasta nu mi-am batut capul cu 2Parale, pentru ca de cate ori vor permite cuiva sa-i tepuiasca ei vor transmite teapa mai departe la afiliati.

    00
  12. Am avut o discutie cu Mihai Patrascu si mi-a promis ca azi o sa-mi comunice o solutie la problema. Eu inteleg partial punctul lor de vedere, dar i-am explicat ca pe langa acele comisioane aprobate automat am si cateva comisioane respinse fara sa se precizeze motivul (conform termenii si conditiile 2parale advertiserul este obligat sa faca acest lucru).
    Si inainte sa fiu eu acuzat ca trag concluzii pripite as dori sa specific si faptul ca pana sa se ajunga la forum am incercat sa aflu raspunsuri la intrebarile mele de la persoana responsabila cu afiliatii, iar raspunsurile nu au venit. In plus, daca nu doreau sa se ajunga aici puteau foarte bine sa initieze o discutie cu afiliatii implicati inainte sa se declanseze toata nebunia si sa ne explice ce si cum, parerea mea e ca altfel ar fi stat lucrurile acum.
    Sa zicem ca evomag vor rezolva lucrurile intr-un final, dar ce facm cu QuickMobile? Astia au respins tot si au bagat capul in pamant, nu dau nici un semn, nimic. Chiar e asa de greu sa initiezi o conversatie sau domnul Cosmin Daraban „insarcinat” de QuickMobile cu „treaba” numita 2parale nu stie decat sa execute ordine: „asta e respins, asta e respins, asta e respins…. si asta e respins”?

    00
  13. @cartus – stai chill, eu unul am comisioane in asteptare la profitshare inca de la inceputul lunii septembrie si chiar ma intreb daca nu cumva trebuie sa astept la propriu Craciunul ca sa fie procesat. Si voucher poti sa generezi cand vrei, il vei primi in maxim 2-3 zile, daca nu chiar mai rapid.
    @Programe Sociala – daca nu ai toate informatiile e mai bine sa nu comentezi. evoMAG au afisat saptamani la rand date cand va fi disponibil iPhone 5 la ei in magazin ca asa au primit promisiuni de la furnizori (nu e treaba mea asta, e business-ul lor) si deci clientii trimisi de mine sau de X afiliat au vazut ca iPhone 5 va ajunge la evomag pe data de 02.11.2012 asa ca au dat comanda si cand pe data de 02.11.2012 aparea data de 17.11.2012 (e valabil si pentru luna octombrie, etc), iar de cand cu problemele au renuntat la a oferi date si au lasat „preorder”. Cu alte cuvinte la faza asta ne-au mintit pe noi si apoi pe clienti, eu am muncit, le-am trimis clienti care au dat comanda cu gandul ca pe data de 02.11 se vor juca cu iPhone 5 si cand colo trebuie sa mai astepte, cat, cum, nimeni nu stie.
    La QuickMobile e mai groasa ca astia au avut iPhone-ul in stoc (nu stu de unde si nu ma intereseaza), au livrat cateva si apoi au bagat si ei preorder, au facut campanie mare cu Morar ca sa vina lumea sa cumpere, am trimis clienti care au comandat si la 45 de zile dupa imi resping comisioanele ca clientii trimisi d emine nu au platit comanda cica.

    00
  14. sa-si faca targetul?
    ??
    sa-mi bag pixu. in emag si in afilierea lor.
    eu dau link-uri de ipad si vand piepteni. asa o tzeapa e de zile mari. numa ca exact ca tine, Emil nu o sa o prind decat cand ajung eu cu prietenul in magazin si sa vezi futere atunci.

    00
  15. Salut Beni,
    Sigur nu ma confunzi cu altcineva? Eu personal nu ma ocup de afilierea cu 2parale deci nu vad in ce circumstante am fi putut discuta sau amana plati sau mai stiu eu ce.
    Platile se fac automat, comisioanele se proceseaza automat de peste 2 ani in relatia cu 2parale!

    Multumesc.

    00
  16. Mihai Patrascu are istoric la neplati si nesimtire. Dupa ce i-am afisat luni de zile link si i-am emis factura s-a facut ca uita sa plateasca. Cand l-am luat la impins vagoane m-a amanat inca cateva luni. Aceeasi strategie, de feicare data sa am rabdare ca au niste probleme, apoi ca s-a platit, banii nu au mai intrat, stai sa verifice la contabilitate, cienva a facut o greseala si tot asa pina m-am lasat pagubas.

    Cat traiesc nu vreau sa mai aud de nesimtitii astia.

    00
  17. Cred ca Beni nu s-a referit la 2parale, ci la un banner direct.

    00
  18. Patrascu sa faca referire la termenele alea de livrare cu care au intzepat clientii: ca le livreaza pe 18, pe 22, pe 27, luna viitoare, la anu, la anu’ si la multzi ani!

    In ce baza a hotarat 2Paralele modificarea perioadei contractuale de procesare automata a comisioanele pentru quickmobile si evomag ? Sau facut acte aditzionale la contracte? (lol)

    Cand vor inceta sa tzina in bratze magazinele in dauna afiliatzilor ?

    Nu realizeaza ca au ramas cu nimeni? Uitatzi-va la concursul lor, cu mici exceptii, din 13.000 afiliatzi ( hahaha ) sunt fix 7 care fac macar 10 vanzari pe zi. Asta da performantza.

    Magazine vor tot gasi sa cotizeze, dar afiliatzi care sa faca performantza nu mai pupa, vor ramane cu bloguri de copilasi.

    00
  19. Interesante discutiile, dar nu cred ca putem afla niciodata adevarul.

    Si QuickMobile si Evomag au amanat de multe ori si cu multe zile data de livrare iPhone 5. Avand in vedere asta si ca telefonul a aparut oficial la operatori la alte preturi mai bune, mi se pare VEROSIMIL ca multi au anulat comenzile date.

    Am zis VEROSIMIL. E la fel de posibil sa se faca manevre.

    (apoi vin cititorii si ma intreaba de ce recomand doar eMAG unde, apropo, voucherele se genereaza de pe o zi pe alta; aia cu data de 15 este pentru cereri de plata).

    Maine e o intalnire a afiliatilor 2Parale, voi incerca sa pun o intrebare.

    00
  20. Am patit-o si eu, un prieten a cumparat doua monitoare in doua zile diferite folosind Chrome si Firefox si nici unul n-a aparut in profitshare.

    M-am gandit ca a fost de la broser si l-am pus sa-l schimbe la a doua comanda, rezultatul a fost acelasi.

    00
  21. Erata: Miercuri e intalnirea, nu maine.

    00
  22. Prin 2parale am avut trei comenzi de care știu sigur din partea unor amici. Au produsele , au chitantele, au tot. Comisionul refuzat pe motiv ca nu au mai fost livrate. A fost prima si ultima experiența ever cu 2parale. Quickmobile se arde acum cu concursuri pe blogawards si reduceri de 100€/iPhone pr blackfriday. As prefera seriozitate din partea lor si sa nu mai am ocazia sa vad articole ca asta, decât sa arunce cu oferte de preț….
    Dar, business rromânesc…

    00
  23. @Florin, ce retur de produs in 30 de zile, hai sa fim seriosi. ERAM DE FATA! Agentul i-a anulat pe loc vechea comanda de fata cu mine, ca sa ii adauge un mouse, si i-a generat o comanda noua cu userul lui de sales agent ca sa isi fac targetul ba chiar mi-a marturisit transparent. Nu fac de azi de ieri afiliere, pe .RO m-am jucat cu conceptul insa nu serios pentru ca banii nu mi-ar ajunge nici de Cola :)) Am insa o gramada de chestii vandute prin CJ in State gen echipamente industriale si nici macar o singura data nu am fost „sarit” la comision.

    @Cartus, s-a rezolvat intr-adevar pentru ca diferenta dintre Emag si orice alt operator de pe IT&C este ca in Emag managementul este profesionist motiv pentru care au ajuns unde au ajuns. Dar daca eu nu stiu de comanda, si daca ea a venit din siteul meu de la un user oarecare, nu mai am ce face – raman cu comision neincasat pentru ca nu stiu ca am o problema. Repet, jos palaria pentru management, asta face diferenta dintre un brand si o firma de 2 lei. Problema in sine e insa iritanta, iar tactica cu targetul este una jenanta.

    00
  24. Din 19 Noiembrie, QuickMobile va fi scos din rețeaua 2Parale

    00
  25. De la 2Parale email:

    „Din 19 noiembrie, campania QuickMobile.ro din 2Parale va fi oprita. Incepand cu aceasta data nu se vor mai inregistra comisioane, asa ca va rugam sa dezactivati toate uneltele de promovare.

    Vom analiza cauza respingerii tuturor comisioanelor si vom face toate demersurile necesare pentru ca toate comisioanele care respecta principiile marketingului afiliat sa fie platite. Daca o comanda care a avut la baza un link de afiliere a ajuns in posesia cumparatorului final, iar acesta a efectuat plata si nu returneaza produsul, atunci magazinul trebuie sa plateasca comision afiliatului.

    Mai mult, ne dorim sa ajungem la o solutie amiabila cu reprezentantii Quick Mobile pentru a compensa eforturile si investitiile realizate de afiliati in promovarea campaniei.”

    00
  26. Si eu care ma gandeam sa incep promovarea serioasa pe 2parale intr-o luna – doua…

    00
  27. Din cate am inteles, 2Parale castiga de cate ori ceva se vinde prin afiliati. Adica afiliatul ia un comision, 2Parale primeste alt comision pentru acea vanzare.

    Prin urmare, mi se pare normal sa tina partea afiliatilor pe termen lung, ca de acolo vin si banii lor. Sa tina in sistem magazine cu intentii ascunse nu le foloseste la ceva, nu dupa ce investesc timp in training si „puparea” sistemelor de contorizare a vanzarilor. Nu ma mira ca se judeca la tribunaal cu Tara Fashion si altii asemenea.

    Acum insa, mult noroc sa schimbi impresia cuiva ca X vrea sa-i dea teapa, nu Y. Stie el clar ca-i X!

    00
    • @nwradu: radu, din ce au făcut până acum nu prea au ţinut partea afiliaţilor. ba au permis magazinelor să schimbe comisioanele de pe o zi pe alta, ba să respingă zeci de comenzi fără nici o justificare, ba să prelungească perioada de aprobare.

  28. Salut Emil,

    In primul rand, iti multumim pentru sesizare. Noi verificam fiecare caz care ne este semnalat si incercam sa identificam prin toate canalele posibile eventuale scapari sau abateri de la regulamentul Profitshare.
    Ca regula generala, angajatilor eMAG nu le este permis sa refaca comenzile in showroom daca acest lucru nu este necesar. Sunt insa cazuri in care comenzile trebuiesc refacute in showroom (de exemplu, nu se pot efectua modificari pe comenzi care sunt in curs de livrare, prin urmare nu se pot adauga produse noi pe comenzile respective). De fiecare data insa anularea comenzii initiale se face cu un status special, care leaga comanda noua de comanda initiala, afiliatul care a generat comanda initiala primind comision pentru comanda achitata de client. In cazul in care ni se semnaleaza o abatere de la aceste reguli, angajatul in cauza este penalizat.

    De fiecare data cand am sesizat acest fenomen am luat toate masurile necesare astfel incat afiliatii sa nu fie afectati si sa isi primeasca toate comisioanele ce li se cuvin conform regulamentului Profitshare. Tocmai de aceea, nu ezita sa ne scrii oricand ai nevoie de lamuriri sau vei avea sesizari de lansat cu privire la Profitshare, inclusiv pentru cazurile similare cu cel intampinat in situatia de fata. Vom face tot posibilul sa te ajutam cat mai prompt si sa investigam fiecare caz in parte.

    Multumim,
    Echipa Profitshare

    00
  29. @Eugen stiu chestia asta si sunt ferm convins ca se rezolva o data ce sunteti sesizati, chestie unde v-am punctat din start, si pe care o apreciez cu onestitate. Problema e urmatoarea, eu cred ca penalizarile la probleme de genul asta trebuie sa fie drastice la nivel de sales agent, gen 3 strikes and you’re out, pentru ca principalul combustibil al afilierii este increderea. Eu din 2 comenzi facute de prieteni a trebuit sa deschid 2 tichete, ambele netrecand de la sine, ceea ce nu e OK din punctul meu de vedere. Daca nu stiam de comenzi, nu incasam nimic. Si aici cred ca se poate lucra la eficienta…

    00
  30. @Mihai Patrascu > „ma confunzi” NU „m-a confunzi”…

    00
  31. De curand am inceput sa colaborez cu cei de la 2 parale. Ce mai stiti despre ei platesc afiliatii sau nu?

    00
  32. Acum comsioanele sunt aprobate mai repede!

    00
  33. Pacat m-am bucurat la inceput cand a aparut si in romania trendul cu afiliere gen 2parale sau profitshare, constat cu tristete ca stau la mana magazinelor online care decid sa faca ce vor ei si sa isi bata joc cum vor ei de afiliati nu inteleg ca afiliatii le dau lor paine , ei ii folosesc ca pe o prostituata pana se trenduiesc dupa care nu le mai platesc nimic.Pacat o sa realizeze ca ei sunt baza si nu invers.

    00
  34. de departe teparii de top sunt cel.ro care resping peste 50% din comisioane

    00
  35. O scurtă atenționare pentru a nu păți și voi ce mi se întâmplă mie! Sper să nu aveți ocazia să vi se defecteze telefonul cumpărat de la QuickMobile.ro, pentru că vă doriți să nu îl fi cumpărat de acolo. Deși în garanție, deși propus din prima zi de când a ajuns la dumnealor, pentru înlocuire, deși cu o problemă recunoscută de producător, au așteptat până în ultima zi a termenului de soluționare a problemei, pentru a îmi propune un alt telefon la schimb. Și acela nici măcar la fel cu cel defect, nici măcar același brand și doar unul singur, nu mai multe modele din care să pot alege, chiar și cu plata unei eventuale diferențe. Așa că, de trei săptămâni aștept să îmi fie rezolvată o problemă simplă de înlocuire a unui aparat în garanție! Jenantă atitudine față de clienți! Așa că, pe cât posibil, ori nu achiziționați de la ei, ori rugați-vă să nu se defecteze!)))

    00
  36. Eu am facut un test dar nu este relativ: am intrat in 2 parale si am comandat rca prin propiul site si intradevar am primit 34 de ron comision. Acum 2parale s-a extins international si a devenit 2performant si am aflat ca comisionul obtinut prin 2parale a disparut. Deci platforma 2performant nu este atat de „performanta” ; prostii fac reclama la destepti iar desteptii dupa ce au avut vanzari grase ii prostesc pe prosti si nu le aproba comisioanele pe motiv ca nu au vandut. Decat 2performant mai bine google.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.