Cel.ro și televizoarele de 80 lei

Duminică, o veste circula printre interneți: sunt televizoare ieftine pe cel.ro. Și într-adevăr, erau, un Toshiba de 102cm costa 80 lei. Am băgat 3 în coș, am dat checkout, am achitat și am dormit liniștit. Aveam să aflu apoi că alții au cumpărat câte 30 de bucăți.

cel-1 cel-2

 

Mailurile de la ei sunt însă amuzante

Va multumim pentru cerere.
Numarul cererii este
Data cererii este Sunday 05 May, 2013
Acest email este generat automat si nu este confirmarea ca produsele sunt pe stoc sau ca putem onora cererea dvs.
Acest mail este informativ si nu creeaza obligatii contractuale.
Un consultant de vanzari va lua legatura cu dvs telefonic in cel mai scurt timp posibil
( maximum 48 ore).
Produsele se pot ridica de la sediul nostru sau livra dupa confirmarea comenzii telefonic

Deci un mail venit după ce am achitat comanda este informativ și nu creează obligații? Cum naiba?

Mailul de azi e și mai amuzant:

Buna ziua ,
Legat de cererea dvs cu numar  va anuntam ca aceasta nu poate fi onorata,
cererea fiind anulata in mod automat.
Pentru a compensa timpul si efortul depus in realizarea acesteia va oferim
o reducere de 5% la urmatoarea cerere pe care o veti face pe site-ul nostru.
Cu stima, echipa CEL.ro

Am sunat la ei la call center și mi-a răspuns o roboțică care mi-a recitat textul cu cererea anulată, “că a fost o problemă”. La întrebarea mea “și mie de ce îmi pasă” s-a pierdut și mi-a recomandat să scriu un email la reclamatii@cel.ro.


Mi se pare o atitudine stupidă. Livrează nene 20 de televizoare în pierdere și apoi dă mail că s-au terminat și că bla bla. Așa, nu livrezi nimic și clamezi că ți-a fost spart serverul iar (s-a mai întâmplat și în 2010, dar atunci au fost mai multe prețuri date jos, acum a fost doar un televizor, și nici ăla de top, cam greu de crezut că e posibil așa ceva pentru cine se pricepe cât de cât la securitate). Plus, cum să ți se spargă serverul a doua oară?

 


Partea proastă: după cum vedeți, sus există un banner cu cel.ro. Nu l-am acceptat ușor, am discutat pe email cu Tiberiu Pop, care mi-a explicat că noul cel.ro e diferit de cel vechi, că au lucrat mult la client service și alte asemenea. Acum, poate că ar fi trebuit să aștept câteva zile să expire.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

62 comentarii

  1. Reclama cum a avut emag acum ceva ani ?

    00
  2. Man, nu am avut niciodata de-a face cu cel.ro si probabil nici nu o sa am vreodata.

    Totusi, am mai vazut firmulite din astea romanesti care au inceput prost.

    Din pacate naravul nu dispare si o tin tot asa, in ciuda mesajelor gen ne-am schimbat, nu mai suntem aia de dinainte pe care le trimit celor cu care au de-a face, mesaje ce au mai mult rol de autosugestie pentru cel care-l transmite.

    00
  3. Era de asteptat sa se intample asa, desi comandasem si eu unu doar de test. S-au scos prin acel mail prin care spun ca o comanda nu confirma existenta produsului pe stoc.
    Este comert prin contract la distanta si se aplica alte reguli din punct de vedere legal.
    Cat dureaza pana iti returneaza banii?

    00
  4. 80 ai dat pe unu??? eu am dat 49, cred ca „l-am prins la promotie” =)))

    00
  5. Cateva sfaturi tehnico-juridice @ https://www.facebook.com/2celro/posts/523645181025285 … Pur si simplu trebuie luata calea instantei pe loc in momentul in care vine emailul de refuz de comanda. Daca nu vine, la 30 de zile de la comanda, inceputa actiunea in instanta. Nici nu se sta la discutie pe genul asta de subiecte. Tehnic aveti totul la dispozitie: de la capturi de ecran la email-uri de confirmare a comenzii, la emailurile de la procesatorul de plati care arata incheierea contractului in forma sa existenta in acel moment.

    Un expert juridic va putea demonstra ca sistemul Cel.ro functiona fara probleme in momentul comenzii, dovada fiind emailurile de confirmare de la procesatori si de la sistemul de plati al Cel.ro.

    In oricare alt caz, in paralel, d-nul Tiberiu Pop ar tb. sa aiba plangere penala pe numele sau daca nu-si poate onora comenzile, pentru frauda. Voita sau nevoita ramane problema dumnealui s-o demonstreze organelor abilitate.

    Chiar daca a fost o eroare, exista un precent (Emag, 2010) care au ales sa-si onoreze clientii, in pierderea lor. Refuzul ar fi in momentul de fata cel mai mare backlash social si juridic (pentru aia mai razboinici) pe care-l poate avea Cel.ro, ever.

    Eu n-am comandat, eram la tara, ma bucuram de concediu. Dar simpatizez cu toti cei care au comandat si acum li se trage clapa.

    Actionati in judecata! It’s the best way!

    00
  6. am dat disable la adblock ca sa vad si eu „minunea” :)

    00
  7. AlexC, dupa ce ti-am citit comentariul literar de clasa a 7-a puteam sa jur ca i-am ascultat pe Cristian Ciocan, Eba si Gogaie graind prin gura aceleiasi persoane.

    00
  8. facem pariu ca ANPC le f. o mica amenda pe procedura asta de inregistrare/anulare comenzi?

    00
  9. Prietenul meu a comandat şi el un televizor (unul singur, nu s-a aruncat la zeci de bucăţi) şi se aştepta să îl primească, pe modelul eMag, care a avut mai multe astfel de aşa-zise buguri (sau campanii de marketing neconvenţional) de-a lungul timpului.
    Ei bine, se pare că cel.ro l-a anunţat că nu îi poate livra produsul respectiv, la fel cum ai fost anunţat şi tu. Pentru o firmă cu o cifră de afaceri de câteva milioane de dolari, câteva televizoare oferite la preţ foarte mic ar fi fost o campanie excelentă de marketing. Dacă nu onorează însă comanda, eu le propun să îşi schimbe numele în celmaiprost.ro, Domeniul e liber, să se grăbească să-l înregistreze!
    Vali, în locul tău, le-aş da jos bannerul în secunda doi, firma asta mai există pentru tine? Eventual îl pui la loc în momentul în care te anunţă că mailul e o eroare şi îţi vor livra cele 3 televizoare.

    00
  10. Uite alt caz. Eu am luat 4 TV-uri. Nu vroiam decât 2 (de bun simţ am zis eu), dar după ce am făcut prima comandă am zis să mai dau una în care să plătesc în avans, cu cardul, ca să nu existe discuţii. Mi-am promis atunci solemn că dacă ăştia îmi trimit măcar un TV îmi schimb atitudinea faţă de ei şi îi privesc din nou ca pe un magazin, nu ca pe o ţeapă online. Doar că ei nu au vrut asta :)

    P.S: Mai ţineţi minte când făceau pe inocenţii şi spuneau că laptopurile vândute de eMAG cu 150 de lei în loc de 3000 de lei sunt de fapt o schemă de marketing ? Na că aţi avut şi voi ocazia să vă creşteţi poplaritatea …

    00
  11. @m0fo: as vrea sa ai curajul sa-ti lasi CNP-ul pe acest site si te ne revedem fata in fata. O zi buna.

    00
  12. Au avut nevoie de bani urgent probabil. Si asta poate fii o metoda de a strange ceva bani, pe care ii poti returna la un anumit timp.

    00
  13. De o luna am patit la fel cu cei de la emag. Primul mail primit de la ei era gen cel.ro ca a fost o eroare in sistem si ca bla bla, la insistente sa aflu ce eroare a fost s-a precizat ca era una umana, cineva a gresit codul produsului si asa se oferea laptop de 60 de milioane la 20.
    Prima lor oferta a fost 100 ron reducere, am refuzat si am amenintat cu opc, in 3 ore m-a sunat un consultant sa isi ceara scuze again si sa gasim solutia: a doua oferta a fost 1000 discout la orice laptop doresc, am zis ca am nevoie de timp sa ma gandesc…ziua urmatoare (dupa ce am meditat toata noaptea :))) am refuzat si am zis ca aleg calea legala si reclamatie la opc sau le-am facut eu o oferta de doua laptopuri echivalente ca performanta, unu la 80 si unu la 50 milioane vechi. In 2 ore suna telefonul aceasi tipa, imi zice ca isi cere scuze again si ca emagul este de acord sa imi ofere laptopul de 50 la 19 pretul initial al comenzii. Dupa doua zile de negocieri, m-am ales cu un laptop mult mai tare (performanta si aspect) decat cel initial la acelasi pret.
    Pentru asta am tot respectul pentru emag, chiar daca se intampla ceva isi recunosc vina si incearca sa gaseasca o solutie echivalenta.
    De mentionat ca mai stiu doi prieteni care au comandat acelasi laptop (la recomandarea mea) dar ei s-au oprit (au acceptat) a doua oferta de 1000ron reducere…dar au fost oricum fericiti, eu in schimb am mers pana mi-am obtinut produsul.

    Tot ce iti pot recomanda e sa nu te lasi pagubas :) o solutie sa iti obtii produsul sau unul echivalent sigur trebuie sa existe!

    00
  14. Ma gandeam ca termenul de „retard” este clar definit in dex. Se pare ca tu il redefinesti cu succes. Nu-mi las CNP-ul ca apoi te duci la banca sa faci un credit pe baza lui si pici de prost. Din nou.

    00
  15. @AlexC
    Ce legatura are CNP-ul lui cu o eventuala intalnire ? Dai search pe Google si il gasesti unde sta pe baza CNP-ului ? Sau cat de prost sa fie cineva sa isi faca public CNP-ul pe un site ? Gandeste putin inainte sa postezi.

    00
  16. Astia imi aduc aminte de Black Friday. La prima ora a diminetii serverele cazute. Strategii de marketing sau de facut de ras?

    00
  17. Am facut si eu o comanda la unul, dar din pacate am ales metoda de plata ramburs. Am sunat azi la call center si acelasi raspuns. Credeti ca am vreo sansa daca le fac reclamatie la ANPC ?

    00
  18. Horică, puță mică, iar o să scrie că a trimis mailuri la cel.ro si au anulat publicitatea pe siteul tau pt ca nu vor sa se asocieze cu numele tau. Ca in cazul vdf. Sa vezi acum haterii cum răsar.
    Horea Badau Presedinte ! :)

    00
    • @Cristian Iosub: am scris in articol că expiră in câteva zile, ar trebui să se grăbească.

  19. Mie mi-au anulat o comanda cei de la Flanco. Au avut niste carduri lexar la super preturi. Am comandat si eu unul si la cateva zile am primit mail ca mi-au anulat comanda.
    plm…

    00
  20. mai nene toti sunteti ofuscati ca nu a ti primit un teve de 1600 la 40lei … vai nu o sa mai cumpar niciodata de la CEL ca nu mi-au trimis televizoru ala la 40 lei. Si pe mine m-a sunat un prieten sa-mi spuna sa fac repede comanda ..i-am zis sa stea linistit ca o sa primeasca mail ca nu mai e pe stoc sau ceva de genu. Plangeti atat ca NU ATI REUSIT SA DATI O TEAPA. Din informatiile culese a 2-a zi … unu cu toti aia de la el de la munca au comandat in total vreo 2000 de televizoare ( cate 10-20 de fiecare) + alti prieteni care au mai comandat si aia cate 10- 20 -5 -8 – 20 – 10 + dracu stie cati or mai fi … de unde sa va dea aia 10.000 de tvuri… cat sa iasa in pierdere. Iti dai seama ce virala a fost faza cred ca se suna lumea in disperare sa isi comande fiecare cate 5 televizoare.

    In alta ordine de idei .. pt aia cu „eu nu mai am incredere in CEL si nu o sa mai cumpar” … cumparati voi din alta parte cu 2-3-400 lei mai scump …eu o sa cumpar de unde e mai ieftin cat timp am garantie ..ca o fi cel pcgarage evomag emag etc atat timp cat am garantie cumpar de unde e mai ieftin.

    00
  21. @Liviu, fa reclamatie la OPC via e-mail, sanse nu o sa ai sa ti-l livreze ( nu este treaba OPC-ului sa faca asta ) dar te poti bucura ca primesc o amenda …

    00
  22. @AlexC – ‘Frauda nevoita’ e o noutate pentru mine, dar nah, lucrez ca avocat de aproape 10 ani, n-as avea de unde sa stiu atatea. In rest esti usor pe langa.

    00
  23. Stiam ca un retailer online se poate asigura impotriva acestor tipuri de greseli, la fel cum isi asigura si marfa in tranzit. La noi nu se practica?

    00
  24. Ma gandeam eu ca e vrajala, nu avea cum sa fie la un asemenea pret, pur si simplu nu avea cum in Romania. Foarte bine ai facut ca ai scris acest articol, astfel de tepe online trebuie oprite si cunoscute.

    00
  25. NOU
    #26

    Sunt niste nesimtiti eu am comandat 2 cu plata ramburs iar 2 cu cardul ,si am primit acelasi raspuns ,intai un mail de confirmare a comenzii dupa care unul de la serviciul plati online in care mi se spunea ca plata este acceptat .Iar astazi,sa sun si sa-mi spuna ca nu se poate onora comanda si ca nu stie sa-mi spuna ce sa intamplat dar eu sigur voi merge mai departe chiar si la opc si nu neaparat pt tv ci atat pt bataia de joc pe care ne-o ofera acest magazin CEL.RO

    00
  26. @adrian: cum ar fi ca tu sa lucrezi la emag si sa fii facut acea greseala care acum ti se imputa pentru ca clientul e inteligent nevoie mare?

    Vad ca unii isi schimba parerea in bine daca vanzatorul isi ia ţeapa. Mentalitate nu gluma.

    Nu stiu daca se aplica aici:
    ‘Este interzis oricărui comerciant să ofere sau să vândă produse în pierdere, cu excepția situațiilor
    prevăzute la art. 16 lit. a)–c), e)–i), precum și în cazul produselor aflate în pachete de servicii. ‘ OG-99-2000

    00
  27. Search for Teapa de la cel.ro pe Facebook :)
    Se fac liste cu oameni care au comandat

    00
  28. AlexC las-o moale cu judecata tata ca doar iti faci datorii mai mari cu niste cheltuieli de judecata pe care sigur o sa le platesti pentru avocatii societatii.

    Discutia juridica incepe de la seriozitatea pretului: https://legeaz.net/noul-cod-civil/art-1660-conditii-ale-pretului-dispozitii-generale-contractul-de-vanzare

    80 de lei pe un televizor care face de 10 ori mai mult nu e un pret serios consecintele le citesti si tu in codul civil care e drept comun in materie chiar daca este un contract la distanta.

    off topic:
    pe ie10 nu se vad placeholderele din campuri

    10
  29. N-am treaba sa apar cel.ro sau oricare… dar imi pare mai „romaneste” sa comanzi 10 tv-uri pentru ca ai descoperit un bug la preturi. E bug, plm! Nu s-o fi gandit niciunu sa dea mesaj la suport, sa ajute… dar 15mii de insi au tabarat ca la bormasini ieftine, så-så capatuiasca si ei!

    10
  30. „cel.ro nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori.
    Preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile pot fi schimbate fara o notificare prealabila.”
    Eu cred ca scrie destul de clar acolo, in josul paginii. Eu vreau sa il vad pe expertul ala juridic care o sa demonstreze ca mentiunea asta nu plaseaza resposabilitatea de la firma la client si de fapt cel isi asuma raspunderea pentru orice.

    00
    • @io_nu_tz: nu există așa ceva. n-ai cum să spui „eu vând ceva, dar nu garantez că prețul e corect”.

  31. @mardum, comanda-le cardurile alea pe amazon de uk, iesi mult mai bine la bani.
    in momentul care ai dat comanda si ai platit, se considera contract incheiat la distanta, cel.ro are obligatia legala sa livreze produsul. daca nu fac asta, fals, uz de fals, publicitate mincinoasa, frauda samd. chestii dragute si un pic penale, de politie si procuratura.
    exista si alta explicatie, dupa formatul specificatiilor televizorul acela este importat de SKIN Media (mai cunoscuti pentru Nikon si locul fruntas la actiuni in instanta din partea fostilor angajati impotriva angajatorului) si cineva de pe acolo a uitat vreo 2 zero-uri la pretul de promotie din program, iar cel.ro au preluat automat pretul din sistem, fara sa se uite ca e mult prea mic.

    00
  32. NOU
    #34

    CEL.RO e de vânzare, trage tare cu preţuri jos, cât mai mulţi clienţi pe site pentru a putea fi vândut la un preţ cât mai bun.

    00
  33. @clau hai sa fim seriosi, daca la emag te-ar pune sa iti dai salarul sau poate un an intreg de salarii atunci de mult nu mai aveau angajati la cate buguri/erori umane au fost! Hai sa nu ne mai ingrijoram pentru ditamai compania cu castiguri ametitoare..si sa ne vedem de treaba si toata lumea sa fie fericita in continuare, la cat le-am marit eu veniturile din 2007 de cand le sunt client cu comenzi de mii de euro asta a fost o gluma buna.

    00
  34. @Alex, cu tot respectul nu ai dreptate. Deloc, indraznesc sa spun. In primul rand, sistemul precedentului judecatoresc nu se aplica in Romania. Ce vorbesti tu este un precedent moral nu judecatoresc, o alegere de etica in afaceri, si nici un comerciant nu poate fi obligat sa actioneze asa. Juridic vorbind, strict juridic, din moment ce in precomanda scrie asa „Acest mail este informativ si nu creeaza obligatii contractuale” lucrurile stau cat se poate de clar. Extrem de clar. Poti sa ii dai tu in judecata unde vrei, in veci nu vei castiga. Eu am avut o oferta contractuala semnata si stampilata pentru un lot de masini, cu un zero lipsa pe ea (din eroarea dealerului / eroare umana) si nici prin cap nu mi-ar trece sa ii dau in judecata sa obtin 10 masini cu 14000 de euro. Legea, este gandita sa protejeze interese legitime, nu sa iti permita sa obtii beneficii injuste.

    –––––
    In 2010 pe Bursa de Valori cineva a licitat aiurea cu un 0 in plus pe un ordin de cumparare (eroare umana) si a cumparat niste actiuni platind 1000K in loc de 100K pe ele. Ghici ce s-a intamplat? S-a recalculat valoarea justa, si cumparatorul a primit diferenta. Si vorbim de bursa unde tranzactiile sunt angajante si finale.

    00
  35. Subscriu la ideea ca AlexC e prost

    00
  36. Salut, Desi eu sunt de partea celor care zic ca e o mare prostie sa comanzi televizoare de 80 lei si sa te astepti sa si vina, tot sunt de parere ca Cel.ro nu merita nici un client.
    1. se lauda ca au 30 de linii telefonice, suni si nu raspunde nimeni, te duci la ei si intrebi d c nu raspunde nimeni la telefon si ti se spune ca au doar 5 fete care raspund la telefon. LOL
    2. am vrut sa comandat un hdd ( pretul era cu 1 sau 2 ron mai mic ca pe emag ) si starea produsului era : in stoc. Am zis ca daca e in stoc ma duc direct la ei si il ridic, daca tot nu raspunde nimeni la telefon. Cand am ajuns la magazin am fost informat ca produsul este in stoc la furnizor si poate fi livrat a 2-a zi pana in ora 5 sau dupa ora 6. Am venit a 2-a oara la magazin inainte de ora 5 si HDD inca nu era pe stoc. O doamna mi-a spus ca trebuia sa vin dupa ora 6 ca pana atunci primesc comenzile. Am plecat suparat spre casa iar in drum am trecut pe la Emag si am achizitionat HDD direct din stoc. Ziua urmatoare ma suna o alta doamna care ma intreaba d c nu am venit sa ridic HDD. Eu i-am povestit ce am patit si cum am facut 2 drumuri degeaba si ca nu ma mai intereseaza HDD de la cel.ro. Raspunsul doamnei a fost : ” Datoria dumneavoastra nu este sa ganditi ” si mi-a inchis telefonul in nas. Ce concluzie se poate trage din aceasta poveste ? :P celmaiprost.ro

    00
  37. Daca au specificat pe site (cum ar trebui sa aiba) ca greselile de tipar, pret, poza nu e raspunderea lor, ANPC poate sa ii pupe in dos. Legea nu trebuie sa serveasca doar o singura parte a baricadei.
    Oamenii au gresit, daca nu sunt acoperiti sa plateasca. Daca au acoperire legala, atunci nu li se va intampla nimic. Am patit si noi, mar rar ce-i drept, dar suntem legal acoperiti. ANPC preai plangerea, verifica si nu face nimic. :)

    00
  38. Nu erau de TOP dar ai bagat 3 in cos.
    Pe sistemul:
    -Imi cumpar un frigider
    -Ce tii in frigider?
    -Nu tin nimic, am auzit ca se scumpesc…

    De aici: [secunda 20″]
    https://youtube.com/watch?v=F5sbCP5TQzM

    00
  39. @io_nu_tz (si pentru celalalt destept care spunea ca la vanzarea online se aplica alte legi): orice e posibil pana ce produsul a fost platit. In momentul in care plata s-a efectuat, intervin obligatiile vanzatorului fata de client.

    Scuzele nu sunt relevante. La fel cum un om plateste pretul afisat pe site pentru un TV LED la 1700 de RON, in cazul asta unii au platit pretul afisat de 80 RON. Nu vad problema. Si intr-un caz si in celalalt s-a contractat un produs, exista aceleasi obligatii.

    00
  40. Ooo, ce draguti sunt cei care ameninta cu ANPC-ul. Mai ca-ti vine sa-i mananci. Oare cati dintre voi ati avut de-a face vreodata cu ANPC-ul ca sa stiti cam cata bataie de joc este acolo si cat de bine va sunt reprezentate interesele de consumator? Nu stiu ce va imaginati voi dar ANPC-ul inseamna o adunatura de femeiusti ratate la vreo 40-50 de ani, care se ocupa de mai multe domenii fara sa aiba habar de niciunul si care lucreaza pe un motivant salariu de 1100 RON/luna. Online, contracte la distanta, legi? Poate in visele voastre! Singura lor sursa de argumente este tupeul nemarginit si, din nou, asta nu pentru a ne reprezenta pe noi, ci pentru a-si umple plasa de plastic cu care se plimba din firma in firma. Aveti impresia ca au target la amenzi sau primesc bonus pentru problemele rezolvate? Nici pe departe, se auto-motiveaza doar la spaga din partea comerciantilor si nu va imaginati sume mari: un 200-500 RON maxim si toata lumea e fericita: angajatii ANPC isi iau spaga, comerciantul a scapat cu 200 RON care intra pe protocol iar reclamantul are bucuria prostului ca „i-a tras-o” comerciantului pe care de fapt il doare in dos. Cine e cel mai castigat din toata afacerea asta? ANPC-ul, bineinteles, cu care amenintati voi. Cu siguranta le tremura astora chilotii la astfel de amenintari. Cu alte cuvinte treziti-va nu mai incurajati spaga la ANPC. :)

    00
  41. @zoso (33): „Despite our best efforts, a small number of the items in our catalog may be mispriced. If the correct price of an item sold by Amazon is higher than our stated price, we will, at our discretion, either contact you for instructions before shipping or cancel your order and notify you of such cancellation”. Amazon TOS.

    00
  42. pretul d p site nu e garantat ca informatie corecta
    Mai nasol e ca ii protejeaza legea daca scriu asa ceva – nu sunt responsabil de faptele savarsite la betie

    00
  43. NOU
    #46

    pentru amatorii de promotii care-si doresc un generator la pret „special”
    btw: accept spagi pentru „finder’s fee”
    https://tehnohoby.ro/index.php?route=product/product&product_id=373

    00
  44. Stai sa vad daca am inteles bine. Scriem zeci de articole despre cat de tzepari sunt romanii, si cat au de suferit de pe urma asta, dar cand ti se ofera ocazia de-a da teapa unui retailer online, ce faci? A, da, profiti. Misto.

    Ma amuza teribil o gramada de indivizi, care sunt extrem de revoltati de faptul ca ei au comandat cate 4-5-10 televizoare si acum nu le primesc. Atentie, toti acesti indivizi au intrat repede sa cumpere la pont, au dat teapa cu buna stiinta, dupa cum o marturisesc ei. Cred, totusi, ca ei sunt cei care ar trebui luati nitsel la intrebari, avand in vedere ca au incercat sa dea teapa unui retailer online. Retorica cu „atat era pretul, ce ma intereseaza pe mine” n-ar trebui sa tina. Una era daca eu, sau alt client cel.ro era pe site si-si cauta un televizor, moment in care zarea acel model la 80 de lei, il adauga in cos si finaliza comanda. Alta e cand esti sunat de vreun prieten care a comandat si el 10 bucati, si intri si tu repede fix pentru acel produs, si comanzi rapid 10 bucati. Serios, care-i diferenta dintre suedejii care ies la praduit cand un tir se rastoarna pe sosea, si ies sa fure bunurile din tir care zac pe marginea drumului, si cei care la pont au intrat repede pe cel,ro sa dea o comanda?

    00
  45. @neaorin: nu venii cu exemple din asta normale. Ce ai?
    Atitudinile de genul teapa la vanzator desii imbraca o haina de capitalism e comunism pur sange. Si nu atat prin atitudinea vanzatorului cat a masei de oamenii care vor sa profite.

    Da, in SUA la o marfa mutata de alti clienti pe un raft unde scria 2$ dar produsele erau de la 12$ in sus, mi le-au adjustat la casa la 2$ pe baza declaratiei mele ca le-am luat de pe acel raft. Eu la casa am aflat si le-am spus ca asa stiam pretul si nu mi le trebuie daca nu e asa.
    Diferenta e ca la noi nu poti face astfel de abordari pentru ca se abuzeaza. In final aceste abuzuri tot in pret se regasesc.

    00
  46. NOU
    #49

    Vai, săracii de voi, nu ați dat o țeapă la un magazin online. Hai să ne batem puma de cel.ro fără să știm legile. Uite care e faza (de pe ecompedia)

    Art. 1665 Preţul fictiv şi preţul derizoriu
    (1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.
    (2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare.

    De asemenea, cum zicea cineva mai sus, în orice țară capitalistă dumpingul este interzis. Dacă CEL.ro nu cumva a dat 48.99 LEI pe televizoarele alea, ar încălca legea dacă ar onora comenzile.

    Iar argumentele de genul „dă-i dracu de bogați că oricum câștigă milioane” le aștept de la pensionari, nu de la oameni normali la cap, cu acces la informație.

    00
  47. Interesant @trololol, oare nu este o lege care sa sanctioneze abuzul. Adica am vazut spart geamul la magazin si am intrat, credeam ca-s pe gratis.
    Stiu exagerez dar majoritatea desteptilor care au comandat recunosc ca au inteles ca la mijloc e o eroare. Oare nu se poate face ceva legal cu ei. Ca-s precum niste pirati care fac dreptate in online.

    00
  48. @Andrei Ionita, +1

    00
  49. Dupa cum se poate vedea si in poza, in dreapta, langa poza, apare o eroare, warning: division by zero in. Cred ca e destul de evident :) Zic si eu.

    00
  50. @zoso : Modifica bannerul de la CEL si inlocuieste imaginile televizorul la promotie. :))

    00
  51. trololol +1 cat despre jovanovic mirela nu credeam ca exista asa ceva

    00
  52. eu zic sa lasati gluma ca nu are nimeni nici o sansa sa ia nici macar un pix de la cel.ro. cine vrea sa faca asta e un mare pomanagiu!

    Iata si raspunsul ANPC:

    Raspunsul primit de la ANPC:

    Buna ziua,
    Avand in vedere definitiile de mai jos, trebuie sa acceptati ideea ca s-a comis o greseala si nu puteti avea pretentia sa vi se faca … “o donatie”.

    DEX
    DERIZÓRI//U ~e (~i) 1) (despre prețuri, valori) Care este foarte scăzut; de nimic; ridicol. 2) Care merită să fie luat în râs (prin lipsa sa de importanță). Argument ~. [Sil. -zo-riu] /<fr. dérisoire, lat. Derisorius

    CODUL CIVIL
    Art. 1.665 Preţul fictiv şi preţul derizoriu
    (1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.
    (2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului……

    00
  53. Dumnezeule cata prostie. Sunt epici aia care au comandat cate 5-6 si se mira de ce nu le primesc. Am vazut raspunsul OPC-ului si e super corect zic eu.

    00
  54. CIteam pe FB, sentimentul de turma e uimitor/umilitor.

    Citez: baieti, cel ce face rost de un avocat ce este capabil sa ne suporte cauza si ii oferim din castigurile noastre ,eu am 2 monitoare personal ii ofer 1 daca are curaj sa intre in judecata cu ei, acela este eroul meu , cel ce reuseste sa gaeasca un om sa ne sustina cauza un avocat

    00
  55. Dați-i in judecata direct! Nu le mai permiteți măgarii de genul!

    00
  56. Intr-o situatie similara din Germania, in urma cu cativa ani, magazinul a castigat in instanta. Motivatia a fost simpla: eroarea tehnica nu a obligat magazinul la livrarea produselor cu pret gresit, chiar daca erau confirmate, platite in avans etc.
    Se pare ca situatia e tot mai des intalnita in UE – si acesta este motivul pentru care UE va da un normativ pe acest subiect, cat de curand.
    In concluzie, magazinul nu trebuie sa livreze produsul, daca pretul era gresit.
    De altfel, pe tema asta s-a mai discutat in netul romanesc – Bogdan Manolea a clarificat lucrurile, cu citate din legislatia romaneasca.

    00
  57. Eroare pe dracu. Au facut chestia asta doar ca sa faci o comanda noua cu cacatul ala de reducere cu 5%. Asa faceau si cei de la PC Garage pe Black Friday. Iti dadeau mail dupa o saptamana ca nu mai au pe stoc, dar iti da reducere de 50 lei pet o comanda min 500. Black hat marketing.

    00
  58. Cine nu a lucrat in industria asta comenteaza aiurea… Romanii cumpara in masa cand e vorba de un chilipir si se mira ca nu primesc produse cu 40-50% reducere cand se comanda cateva mii de black friday, pe cand stocul este cel mult de 2-300 de bucati. Deci degeaba vanati chilipiruri daca nu sunteti foarte atenti la oferte si actionati instant la o promotie. Cine crede ca daca o firma online a facut cifra de afaceri 5-6-10 milioane are si profit pe masura se cam inseala. Piata de retail si e-tail este la pamant si nimeni nu mai face bani din IT sau electro…

    00
  59. pana la urma au fost amendati de catre OPC in data de 05.06 dar nu se stie cu cati bani. Datorita acelui text din rapsunsul automat ca nu inseamna ca pot livra comanda sau ca produsul este pe stoc, au scapat ieftin.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.