Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

14 comentarii

  1. Daca alea’s noile preturi eu ma rad in cap…

    00
  2. Zoso inca e sarbatorile :)

    00
  3. newletters sunt generate automat la toata baza de date, dar pt. a trimite produsele niste oameni chiar trebuie sa depuna efort.

    00
  4. Nu mai comenta de spam si de newslettere nedorite.

    00
  5. La cat de repede ti-l livreaza citesti newsletteru si-ti iei alt model :D

    00
  6. stai tranchil,am avut 4 schimburi de mail cu adminii de la ele.ro pe tema asta,o cretina imi bagase mail ul acolo,le am trimis intr un final un manual de php…si inca mai trimit…asta dupa ce mi au spus sa ma dezabonez de la un serviciu la cae nu m am abonat niciodata
    femei,deh…

    00
  7. habar n-au ce-i ala double opt-in…

    GB, cei care trimit spam .. a .. newsletter (comercial) trebuie sa faca dovada ca au acceptul destinatarului. Faptul ca cineva intra pe un site, completeaza o adresa de mail si bifeaza un checkbox nu inseamna ca detinatorul adresei si-a dat acceptul. Pentru asta trebuie sa se faca o validare suplimentara.

    00
  8. Zoso cum de nu ai cumparat de la ePravalie „magazin de calculatoare, va ofera preturi bune la telefoane mobile si boxe” ? ;)

    00
  9. Nu exista o legislatie pentru asa ceva in Romania.

    Nici in America nu e obligatoriu double opt-in, dar ii poti da in judecata daca nu te-ai abonat sau daca nu iti ofera posibilitatea sa te dezabonezi (important e sa si functioneze posibilitatea, nu doar sa existe).

    Varianta care probabil ar functiona cel mai bine e sa trimiti vreo 30 de mailuri pe ora cu rugamintea sa fiti scosi din lista, la toate adresele de mail posibile de la pcfun.

    00
  10. nu tre sa fie double opt-in, trebuie pur si simplu sa te poti abona si dezabona. am intrat in profilul meu si nu exista asa ceva.

  11. La fel si la mine… nu-mi raspundeau la emailuri … da’ newsletter am primit… doar sunt glumetzi, nu?

    Evitati http://www.pcfun.ro, nu sunt seriosi. Am luat un monitor LCD de la ei si mi-au spus ca-l inlocuiesc in 10 zile daca are un pixel defect… povesti… numai dupa ce am apelat la protectia consumatorului m-au bagat in seama… si mi-au zis ca produsul este in stare perfecta de functionare…Nu mi-au raspuns la nici un email, iar la telefon sau nu raspundeau sau ziceau ca am sunat la alt departament Sad. Chiar vroiam sa iau monitorul pentru ca era un pret foarte bun. Acuma trebuie sa astept o luna sa-mi returneze banii.

    Sfatul meu – EVITATI PCFUN!!!

    PCFUN = TZAPARI!

    00
  12. sunt niste hoti astia … foarte neseriosi, incearca sa iti bage pe git produse ‘asemanatoare’ cu ce ai comandat(ce ai comandat nu se afla pe stoc); si incurca destul de des comenzile

    00
  13. Pe 23 august am achizitionat de la PCfun un telefon, pe care l-am returnat in data de 31 august (din cauza unor neajunsuri constatate) conform politicii de Money Back Guarantee. Am returnat personal produsul la sediul firmei. In privinta contravalorii banilor, mi s-a oferit garantia ca banii imi vor fi virati in cont in termen de maxim 30 de zile. Lasand la o parte specificatia de pe site „insa in cele mai multe cazuri, aceasta tranzactie se poate reduce la doar cateva zile”, astazi suntem in data de 11 octombrie si banii nu mi-au fost virati. Am incercat in nenumarate randuri sa contactez firma si angajatul responsabil. Acesta de cele mai multe ori nu a binevoit a-mi raspunde la mobil, iar la mail-uri nici atat. Cand a binevoit, imi spunea ca va vira banii „intr-o zi sau doua”. Nu s-a intamplat. Acum spune ca dansul este in concediu si nu poate face nimic. Astazi am facut reclamatie la protectia consumatorului.

    00
  14. Si eu am avut probleme cu ei. Am facut o comanda de un sistem brand HP. Noroc ca am pus cu plata la livrare!

    Deci am plasat comanda, m-a sunat unul si a zis ca sistemul exista, totul e ok, a 2-a zi maxim il vor trimite. Apoi pauza… sun eu la ei ca nu venise nici un colet. Nu raspunde nimeni! Trimit mail-uri.. telefoane, nimic! Doar confirmari ca au citit email-ul! Intr-un final raspunde unul ca e in concediu! Apoi sun eu si mi se raspunde si imi zic ca daca mai vreau, sistemul e la alt pret, de la 12 mil la 17 mil!!! si ca au corectat si pe site. Eu inteleg ca a fost o greseala dar trevbuiau macar sa anunte! Am facut apoi alta comada pe site la alt sistem. Acceasi poveste, in loc de 14 costa 20 de milioane. Inca odata zic, noroc ca am zis cu plata ramburs ca altfel sunam dupa bani si nu raspundea nimeni….

    Mare grija cu astia!

    Am mailurile si printscreen-urile cu preturile de pe site-ul lor pt cine vrea sa le vada…

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.