Telekom aduce un slovac pe post de CEO

Ce vă spuneam acum o lună s-a înfăptuit azi: Telekom l-au numit pe Miroslav Majoroš CEO.

 

Grupul de companii Telekom Romania anunță numirea lui Miroslav Majoroš în poziția de CEO, începând cu data de 1 ianuarie 2016. Miroslav Majoros, în prezent CEO al Slovak Telekom, va prelua conducerea operațiunilor din România, înlocuindu-l pe Nikolai Beckers care va urma noi provocări în afara Telekom.

Adorabili cum l-au zburat pe Beckers. Și îl vor zbura și pe ăsta, și pe următorul, și pe ăla care va veni și tot așa până când la un moment dat zvonurile alea simpatice despre ce face Telekom cu clienții și cu furnizorii vor dispărea.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

19 comentarii

  1. Dacă nu-l pun pe Pandalie, n-au făcut nimic.

    00
  2. Telekom a reusit pana acum sa aiba cel mai de kkt serviciu de clienti care l-am vazut vreodata.

    00
  3. Da tu ce voiai? Sa puna un roman prost?

    00
  4. l-au dat afara, cadou de craciun =))

    00
  5. Pentru cei care nu stiu: ce face Telekon cu clientii si cu furnizorii?

    00
  6. Ti-o dat neamtzu tzapa?!

    00
  7. astept de 5 luni sa-mi justifice 300 ron adaugati la factura. dupa 6-7 telefoane date la ei ,nimic.

    00
  8. Majoros vine de pe o piata unde unde profitul e de 21% si ARPU mic, omul vinde de acolo unde nu exista sicane, ARPU mare , profit 40% .

    Atât timp cât Telekom nu va aduce un om care înțelege piața din RO și o arde cu „noi suntem Magenta, noi suntem mari și toți se vor supune” nu se va ridica niciodată în RO.

    Până și parteneriatul cu Orange e….nasol.
    5€ pentru un client casnic e mult ca plată de instalare și acoperire mică 1.3 milioane.

    00
  9. Normal, nemtii fuduli erau suparati dupa tepele primite de greci la vanzarea OTE, asa ca i-au trimis acasa pe grecii care intelegeau piata de la noi si care au reusit sa-si faca loc atunci cand orange si vodafone faceau legea.
    Asa ca nemtii au adus un neica-nimeni care nu a realizat nimic pe unde s-a mai perindat inainte, care a venit hotarat sa uneasca (asimileze) mobilul cu fixul.
    Asa ca a trimis acasa manageri competenti sa faca loc marilor manageri din romtelecom, preocupati de churn-ul cauzat de decese de batranete, mandri ca vand antivirus pensionarilor de la tara si hotarati sa mareasca arpu prin taxarea facturii in plic.

    00
    • ”au reusit sa-si faca loc atunci cand Orange si Vodafone faceau legea” ?! Cosmote a declansat atunci un razboi al preturilor, fiindca OTE nu avea nevoie sa faca profit, dar a vrut cota de piata. Cel mai simplu e sa vii cu preturi de dumping. Acum au nevoie sa faca profit, ca sa tina pasul tehnologic cu ceilalti. Dar dupa ce ai cazut in groapa preturilor populiste e greu sa iti revii. Si vine puternic pe aceeasi traiectorie si Digi.

      00
  10. Lucrez la o firma care a prestat ceva servicii către companii din grupul Telekom. Facturi din luna mai încă neachitate. Zeci de telefoane si e-mailuri. De cele mai multe ori nu răspund. Nu ai cu cine te înțelege acolo. Fiecare da vina pe altcineva. Si mai au tupeul sa dorească sa lucreze cu noi. Ca sa ii refuz elegant le-am cerut garanții bancare.

    00
  11. Din pacate la tara doar cu ei poti lucra. Am internet de la ei de 10 ani si am observat ca a scazut viteza maxima de la 640KB in 2007 la 400KB in 2014 in ciuda faptului ca am cumparat un abonament mai scump decat cel care il aveam. In teorie am cumparat abonament de 10Mb (deci 1,2MB).
    In loc sa le mearga bine netul de-a lungul timpului sa achizitioneze mai moderne, sa faca investitii in fibra, lor le mergea mai bine reteaua acum 8 ani cand costa mai putin.

    Pe mama doua saptamani au pasat-o de la unul la altul, statea in telefon asculta robotul si scuze cum ca nu compartimentul ala e de vina, ca o transfera la alcineva, ca sa sune maine. De fiecare data cand suna trebuia sa spuna povestea de la capat si vorbea cu alcineva. Dupa 2 saptamani dupa ce a avut de a face cu nebunii astia am gasit-o plangand la telefon.

    Adevarul e ca si pentru noi astia tineri ni se pare un pic stupida lumea asta „cearta-te cu robotul”, dar pentru astia batrani era mult mai greu. Ei erau obisnuiti cu relatii interumane.

    Daca ar fi doar dupa televiziune si telefon as fi renuntat demult la ei. Dar sunt singurii cu net prin fir.

    00
    • Acelasi lucru am patit si eu cu ei.
      Au oferit prelungire de abonament cu marirea vitezei de la 8Mbps la 10Mbps iar la o luna dupa ce sa operat modificarea in sistem viteza a scazut la 4Mbps.
      Reclamatii peste reclamatii timp de 2 luni iar la interventia de pe teren concluzia a fost ca nu suporta viteza de 10Mbps pe care au promis-o ci maxim 4Mbps.
      Nu a putut nimeni sa imi explice cum viteza functiona aproape de 8Mbps inainte de upgrade si acum a scazut la 4Mbps.
      Explicatia departamentului tehnic a fost ca limitarea este setata de departamentul de vanzari care departament de vanzari seteaza limita pe baza unei evaluari de pe teren a solutiei tehnice ce poate fi oferita.
      Acelasi departament de vanzari care ofera upgrade-ul de banda pentru prelungirea contractului.

      00
  12. am vrut si eu de la telekom o oferta bisnis si am sunat in call center… cred ca am deranjat o petrecere pt ca pe fundal se auzeau niste voci zglobii care se amuzau, tipau…etc… cand I-am zis tipei de la telefon ca nu inteleg ce imi povesteste din cauza galagiei si ca sa ii roage pe colegi sa faca putina liniste mi-a zis ca „ca asa este la call center, daca nu va…..” am inchis, nu vreau sa stiu ce urma sa zica. presupun ca ceva de genul „daca nu va convine ghinion”, deja mi se zbatea o vena, am sunat frumos la altii si am rezolvat relativ ok, dar oricum mult mai bine decat la telekom.
    Acum intrebarea mea este, din ce cacat traiesc ei ? ca telefon fix numai bunicile mai folosesc si nici alea toate…. (cel putin pt mine asta inseamna telekom)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.