Studiu privind dezvoltarea comertului electronic

Incepand de astazi si timp de o luna de zile (sau ceva mai mult…), va fi operational un sondaj adresat consumatorilor de internet, internautzilor, fie ca sunt, fie ca nu sunt cumparatori de produse/servicii pe magazinele online.

www.studiucomertelectronic.ro

Sunt puse si premii la bataie, doua laptopuri, un aragaz, un aparat foto digital, scule si unelte, tichete cadou, doua telefoane mobile, un microscop digital si un gamepad… asta deocamdata.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

10 comentarii

  1. Zoso modifica un pic titlul ca nu da prea bine ;) .

    00
  2. @Bacx: eu cumparam frecvent de pe siteuri din romania, cand eram in tara.

  3. zoso, intrebarea e urmatoarea: tu ai avea incredere sa cumperi online de la o firma din romania? (exceptand primele 3, pe care le stim cu obraz)

    00
  4. Lucrez in online si da e de incredere. S-a dus vremea cand eram la inceput de drum in online, adica prin 2000-2001. Fiecare magazin in parte, traieste din comenzi si fiecare comanda e tratata cu atentie, daca magazinul e mic, sau mai putina atentie daca magazinul e mare

    00
  5. e cam greoi sondajul si nu va sensul unor intrebari.

    auzi, de ce cumperi online si o varianta de raspuns e „pt ca e la moda”

    sigur, d-asta cumpar online :)

    00
  6. Dupa ce stai un sfert de ora sa completezi sondajul la sfarsit iti cer CNPul. Mda, de-abia astept sa-l scriu asa, pe siteuri „de incredere”.

    00
  7. Traian, CNP-ul ii ajuta pe cei ce fac studiul sa iti dea un premiu. SI care e problema ca ai avea CNP-ul pe un site? Care e problema daca el este public?

    00
  8. @bacx: pai de ce sa nu ai incredere sa comanzi online? Ti-e teama ca fuge magazinul cu banii tai? :) In Romania 96% din comenzi se platesc ramburs, deci nu risti nimic, iar acolo unde se da cu cardul de obicei ai si alternativa rambursului.

    00
  9. Intr-unul din chestionarele legate de relatia mea cu magazinele online, e o intrebare super-tare … :) Ma pune sa rate-uiesc „Amabilitatea si profesionalismul vanzatorilor” – pai daca e online … cum cucu meu am eu contact cum vanzatorii? :))

    00
  10. Salut,

    Raspund pe scurt fiecaruia din cei care au nelamuriri si voi reveni, daca este cazul, si cu alte detalii pe masura ce aveti intrebari. Inainte insa, multumesc Zoso ca ti s-a parut de interes studiul si ai scris despre el.

    @cosmin – Asa este. E cam greoi sondajul din punct de vedere al numarului relativ mare de intrebari. Am incercat si noi sa mai eliminam din ele, dar nu prea am putut. :) Ni s-a parut ca toate intrebarile sunt relevante (desi unele sunt mai importante decat altele, trebuie sa le relationam astfel incat sa iasa un studiu bun). Stiu ca dureaza aprox. 15-20 de minute sa completezi chestionarul cap-coada… Dar din aceasta cauza am incercat sa facem cumva sa oferim premii norocosilor care au completat si vor fi trasi la sorti.

    Apropos de raspunsul „e la moda”, ai sa fii surprins cate fete/femei dintre cunostintele noastre, au motivat ca „am cumparat online pentru ca mi se pare trendy…”. :) Sa stii ca femeile gandesc altfel decat barbatii si, din acest motiv, exista acea varianta de raspuns.

    @Traian – sa stii ca noua nu ne trebuie CNP-urile repondentilor, dar exact cum a zis Marius Ciocan, trebuie sa stim cui oferim premiile.

    @mitica – stii ca majoritatea celor care comanda, prefera sa aiba un contact direct cu magazinul? La modul conversatie telefonica, de exemplu. De asemenea, de cele mai multe ori, magazinul isi suna clientii pentru confirmarea comenzii sau informatii despre stoc sau fac recomandari de a achizitiona alt produs in cazul in care cel solicitat de client nu este disponibil. Conteaza mult cat de amabili sunt vanzatorii si la fel de mult cat de profesionisti sunt.

    E foarte adevarat ca in cazul celor care comanda pur online (plaseaza comanda si platesc cu cardul), nu se pune problema de a discuta cu vanzatorii. Dar procentul celor care fac acest lucru e inca atat de mic…

    Multumesc tuturor si incerc sa raspund prompt la orice intrebare. In plus, imi asum de pe acum faptul ca poate am mai gresit si noi in enuntarea anumitor intrebari… dar nimeni nu e perfect. :)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube