Strategie mobilă cu Ziarul Financiar

Wall-Street.ro şi-a lansat azi aplicaţia de iPhone. Arată ok. E minimalistă şi uşor de folosit. Am comparat-o cu cea a ZF, care există de ceva timp.

ios-wallstreetios-zf

Prima chestie: ZF serveşte reclame pe aplicaţia lor. Nu e deranjant, dar…nu dau ştirile complet! OK, de ce ai fi atât de prost ca Money.ro să serveşti reclame pe feeduri incomplete? Asta ar fi a doua. A treia: aplicaţia te redirectează către site pentru a citi ştirea întreagă. Care site arată foarte bine pe mobil. Deci de ce ar folosi cineva aplicaţia de mobil de la ZF, când poate vedea ştirea completă pe site? Ca să vadă reclame şi jumătate de ştire? I s-a părut cuiva logic descrierea asta:

“deci utilizatorul deschide aplicația noastră, navighează prin ea, găseşte ştirea, intră în ea, citeşte primul paragraf şi după aia mai dă un click ca să se deschidă browserul să citească ştirea întreagă, pentru că e prost şi nu se prinde din titlu dacă îl interesează sau nu şi are nevoie şi de un paragraf pentru a-l atrage”.

Aparent da. Cosmin, ai legătura!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

1 comentariu

  1. Aplicatii faine de stiri pe mobil – News Republic, Pulse. Programatorii care fac zf pe mobil sa ia exemplu.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.