Știrile zilei – 9 decembrie 2014

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

19 comentarii

  1. Trolololololo …

    Ce cutie de viteze responsabilă ai ..

    [/Trololololo]

    00
  2. Tiriac = Epic

    00
  3. 1.nici un …mecanic de blog nu a fost decorat de Președinte.
    2…. Mungiu desemnează purtătorul de cuvânt.

    00
  4. Cutiile lenese schimba sus? Si schimband sus consuma putin?? Eu as zice ca schimba jos, sau repede, sau la turatii mici.

    00
  5. Tu faci o confuzie mare intre tipurile de cutii de viteze. Cele ‘lenese’ cum le zici tu sunt de fapt cu torque-converter, pe cand cele ‘sportive’ sunt de fapt dual-clutch (vezi DSG, DCT, etc).

    Cele ‘lenese’ pierd cuplu prin constructie pentru ca motorul tau nu e cuplat mecanic la cutia de viteze ci doar prin vascozitatea unui fluid. Mai pe intelesul tuturor e ca si cum ai merge cu ambreiajul pe jumatate apasat tot timpul.
    Cele ‘sportive’ sunt construite similar cu cele manuale (cu ambreiaj), doar ca ambreiajul si schimbarea vitezelor sunt controlate automat.

    00
  6. Nu mai inteleg nemultumirea asta vizavi de nasteri si adolescente. Pana acum problema era ca aveam cele mai multe avorturi din UE la aceasta limita de varsta, acum ca sunt prea multe nasteri. :)

    00
  7. Am avut si eu de la job doua masini cu cutie automata.
    Un SantaFe de 2.2 diesel care nu mi-a placut. Foarte lenesa cutia. Comoda, dar nu era de depasit cu ea. Chiar si cu acel kick-down care se simtea fizic, dar efectul era slabut.
    Am avut si un Jeep Cherokee de 4l benzina. La ala se simtea diferenta la acceleratie. Daca o calcai pana la capat zbura.

    00
  8. de ce ai vrea sa depasesti?

    00
  9. Mama cu cate vedete am fost in liceu. Habar n-aveam de diana aia ca e jurnalista, auzeam de pe la altii ca e super desteapta si ca ai ce vorbi cu ea. Acum eu am avut mai multa dreptate zicand altceva…

    00
  10. Am condus un Golf 3 automat care avea comutator eco/sport pentru cutia de viteza.. nu cred ca e un feature premium. Pe eco era destul de puturoasa dar daca te afundai in acceleratie la depasiri, trecea intr-o treapta inferioara (kickdown) si prindea umpic de viata.

    00
  11. Acu sa te tii. Iarasi avalansa de comentatori care stiu ca automatele e proaste si se strica dom’le, ca asa le-a spus gogu, mecanicu’ de garaj.

    00
  12. Nu mi-as mai lua o masina fara cutie automata, este mult prea confortabil.Dar observatia cu lentoarea unor cutii este cat se poate de adevarata.Daca vrei rapiditate trebuie sa ai in vedere o cutie cu o dinamica superioara ceea ce de obicei inseamna mai multi bani.

    00
  13. Iar au avut astia de la emag probleme cu preturile. Dar de data aceasta nu le recunosc

    00
  14. Mai exista si un al treilea tip de cutii: cele montate pe masini cu cuplu atat de mare, incat si in modul normal/eco/lenes exista suficiente rezerve astfel incat sa faca o depasire fara macar sa fie nevoie sa schimbe viteza.

    Chiar si la masinile mai simple, prezenta unui mod de a schimba vitezele manual (padele, butoane pe volan, pozitie speciala a schimbatorului) anuleaza dezavantajul lentorii. Inainte de depasire, soferul determina, manual, schimbarea intr-o treapta inferioara.

    00
  15. Incerci marea cu degetul… vlog.

    00
  16. eu am ramas blocat pe Tiriac, iar voi discutati despre cutii de viteza …

    00
  17. ce nu imi place mie cand ai impresia ca parerea ta e adevar universal. Prefer cutia manuala oriunde mai putin la masinili diesel puternice unde plaja mica de turatii te obliga sa schimbi f des cand mergi ‘sportiv’.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.