Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. Cum a fost la dezbatere? Un rezumat ceva?! A fost singura dezbatere? Scz, nu prea am timp de tv

    00
    • n-am fost acolo.

    • Kelemen s-a dat virgina nici gulas n-a manat cu psd vrea o tara ca afara, Paleologu e academic inafara problemei, Barna e castigatorul rundei, s-ar putea ca madam Dancila sa fi gresit, trebuia sa vina si sa aplice tactica ”prinde-l in brate tine-l pana bate gongul final pentru ca ai un mic avantaj” Acum Barna e favoritul pentru intrat in turul doi

      00
    • Si Iohans a fost la dezbatere dar n-a fost lasat sa vorbeasca asa ca a privit cu atentie si ingrijorare dezbaterea.
      Iohanis dupa alegeri pleaca in
      -Miami-1.78
      -Barbados 1.34
      -Belize 1.66
      Asta e intrebarea care ma framanta.

      00
    • Psionics, dar de ce DUPA alegeri? Weekendul asta e perfect, are scuza ca nu mai poate sa apara la TV ca s-a terminat campania. Daca inregistreaza de acum un mesaj cu multumiri pentru duminica seara poate sa bage liber si toata saptamana viitoare, pana se numara voturile si ne certam noi cu pesedistii care i-au furat la numaratoare pe useristi.

      00
    • Iohannis nu participa la dezbateri din cauza ca are consilieri buni. E un principiu, cand esti in avantaj taci ca e posibil sa-ti faci mai rau vorbind. Asadar, a ales calea cea mai usoara, la indemnul consilierilor lui de imagine. Urat, dar pragmatic.

      00
    • ce e sigur la români e că taxează întotdeauna aroganța și misecuvinismul. e posil ca lui klaus să-i pară rău, de luni înainte, că nu a fost printre oameni în campanie.

      00
    • Ca la fotbal.
      Daca la 0-0 te califici, sutezi in tribuna si te dai faultat. Astepti fluierul de final.

      00
    • @berenger
      Nu e aroganta aia nasty. Una e cum era Năstase și alta e cum e Iohannis. Prima nu place, a doua trece drept seriozitate.

      00
  2. NOU
    #12

    misto face 1/4 din cumularea pedepselor printr-o formula care deja era in avantajul lui

    e eliberat condiționat

    nimeni nu contesta

    00
  3. și mie îmi crește consumul în fiecare toamnă, cam juma de litru la suta de km

    00
  4. ludovic și-a ales perfect momentul în care să anunțe o nouă taxă auto: înainte de a face orice altceva. asta e, dacă n-ai, nici dumnezeu nu cere.

    ce-i amuzant e că cîțu, pe de altă parte, anunță renunțarea la supraacciza pe combustibil, o taxă care poate fi considerată lejer o taxă de poluare.

    00
    • cum plm sa te mai gandesti la taxa auto cand ti-ai luat amenzi de pe la ue ca nu-s legale si ai dat toti banii pe taxe inapoi la oameni. cum plm.

      00
    • Nu era legala fiindca era discriminatorie si fiindca era conceputa prost si fara logica. In loc de o noua taxa ar putea sa calculeze impozitul in functie de noxele emise si puterea motorului, criteriul principal fiind noxele.

      00
    • @Robert

      Asta zice ca vrea sa introduca una acceptabila pentru UE, acum sa vedem ce-i reuseste. Sunt alte tari din UE care au taxe similare, acceptate. Totul e sa nu faca un cacat, ceea ce ar fi tipic.

      00
    • Aia care au „nesimtirea” sa treaca/locuiasca prin Bucuresti o sa plateasca doua taxe…una care s-a decis la nivel national(aici e inclus si Bucuresti cu toate ca Firea crede ca e in alta galaxie) si una locala. Sunt curios cum se impaca taxele astea doua si cat de ok o sa mai fie taxa lu’ Firea

      00
  5. Din ciclul „Români, vi se pregătește ceva”, noul guvern pregătește o nouă taxă auto.
    Practic Orban/PNL deja pregătește terenul pentru pierderea alegerilor locale și parlamentare.
    Ăștia n-au învățat nimic din muia pe care și-au luat-o de-a lungul anilor, pe rând: Tăriceanu, Boc, Vosganian, Sulfina, Nemirschi, Plumb (numai somități, unu’ și unu’).
    Dincolo de disputele dintre partide , ori lupta pentru acapararea justiției, în relația cu cetățenii, PSD ori PNL – aceeași mizerie, pentru că imediat după alegeri masa votanților devine în ochii politicienilor doar vacă de muls.
    Bineînțeles că va urma avalanșa aplaudacilor de net, care vor jubila că va fi introdusă o nouă taxă, sunt omniprezenți. Adică plătești impozit pentru mașină, rovinietă, accize în combustibil, în curând taxa oxigen (O2) și tot nu e suficient.
    Carașii aurii au uitat că Puie Monta introdusese o supraacciză justificând că numai astfel se pot construi mai mulți kilometri de autostradă. Taxa fusese introdusă rapid, kilometri ioc.
    Numai știu cine afirmase la un moment dat că și o maimuță poate băga o taxă sperând că ar putea rezolva ceva.

    00
  6. NOU
    #20

    Eu sunt mai progresist de fel, dar treaba cu faptul ca femeile feministe in special nu suporta ca la MCD sa le intrebe genul copilului pt. jucarie, arata ca Freud avea dreptate si feministele au un complex de inferioritate, doreau sa fie baieti si isi proiecteaza chestia asta asupra copiilor.

    00
    • Zi, bre, „sex”. Gen e in analiza gramaticala, in parsare.

      Motivul pentru care americanii & americancile folosesc „genul” in asa obsesie-copulsivitate e din cauza sfantului limbric indignat al puritanismului. Ei pretind ca sunt precum europene, dar tot ii macina mostenirea aia scelerata dominionista

      00
    • Feministele duc lipsa iar presa lor promoveaza toti idiotii fara sa-i critice pentru a atrage vizualizari/comentarii etc

      00
    • Genul neutru

      00
  7. Dezastru nu exista justitie deloc …. toti hoti care au furat bani grei dupa 1 -2 ani sunt liberi , pusi europarlamentari etc . Noi stam si dam likeuri pe facebook .

    00
  8. Ce chin pe progeniturile politicienilor. Vine câte-un moment d-ăsta și bieții copii sunt obligați să-și întrerupă cariera.

    00
  9. Nu inteleg de ce nu se descurca astia sa introduca o taxa de prima inmatriculare in conditiile in care Spania (de exemplu) are asa ceva. Si au si aia accize la carburant.

    Taxat la % din valoarea masinii, in functie de CO2 emis. Daca vor sa se complice, atunci introduci si clasificarea EURO, capacitatea motorului, etc. Si oferi reduceri pentru hibride si electrice.

    00
    • L-ați înjurat pe Tăriceanu, dar el introdusese o taxă de felul ăsta. Cu cît e rabla mai veche cu atît plătești o taxă mai mare.

      00
    • „Cu cît e rabla mai veche cu atît plătești o taxă mai mare”
      problema este ca astfel crestem taxarea saracilor, trebuie sa ai in vedere mai multe aspecte.

      00
    • No bine, daca esti bogat taxa mai mare consta în faptul ca îți iei o mașină mai noua, mai scumpa. Dacă ești sărac, plătești taxa propriu-zisă mai mare, ca oricum e mai ieftin decât sa dai banii pe o mașină mai noua.
      Si mașina nu e scaun cu rotile pt cei cu dizabilități, poți și fără.

      00
    • Eu nu am inteles de ce este adusa in discutiile despre poluare si valoarea masinii.
      Mie mi se pare cat se poate de simplu:
      – RAR stabileste cantitatea de noxe eliberate de auto per Km
      – Se stabileste un pret pentru gramul de Noxe
      – La ITP verifica cati KM au fost parcursi de la ultima verificare/plata si iti da o hartie prin care stii ca ai sa platesti X lei pentru ca ai parcurs X km eliminand Y gram de noxe per Km

      In felul asta nu platesc saracii mai mult, nu se face discriminare pe „valoare”- se plateste fix cat folosesti masina in concordanta cu nivelul de noxe pe care il are masina. Mergi cu masina putin, platesti putin…

      Ma gandesc ca la modelul asta o sa fie greu de colectat. Insa ar merge usor daca la ITP te pun aia sa platesti taxa pentru a trece ITP- poti calcula si tu cam cat ai de platit inainte sa te duci la ITP…sa nu te ia prin surprindere.

      *ITP poate fi un service autorizat RAR sau poate fi creata o logica prin care se decide cine verifica nr. de KM de la o verificare la alta, nu trebuie sa fie neaparat service.

      00
    • @s vorbim de o taxa X care se adauga la pretul masinii. s-ar putea ca taxa sa fie mai mare un golf de 5000 eur/ 5000 km-an fata de un Ranger Rover de100.000 euro – 50.000 km-an. ghici care polueaza mai mult. Alex are o idee buna, poate tanti Firea o pune in aplicare la taxa Oxigen :).

      00
    • @Alex … vând kit de dat km înapoi

      00
    • @xxx, true story :)) Uitasem ca se practica mizeriile astea :))

      00
    • „Cu cît e rabla mai veche cu atît plătești o taxă mai mare.”
      Ooo dar asta depinde.da,plateai mai mare taxa pe o masina euro 3 decat pe una euro 4.cand mi am platit eu taxa pe masina pe care o aveam atunci era…mai pe invers.gen daca era euro 4 din 2001,plateai mult mai putin decat aceeasi masina mai noua.2003-2005.pentru ca se calcula ca masina e mai noua si va rula mai mult pe drumuri(de cand o inmatriculezi).deci poluezi mai mult cu masina noua. Pai ia sa ii taxam. Asta efectiv te impingea sa cumperi vechituri. Am un prieten care si’a luat un a4 b6 din 2005.saracul.1600€ taxa.masina o fi mai noua ca un b6 din 2001,dar motorul e acelasi.euro 3.nu stiu fix cat era taxa la b6 din 2000-2001 dar mai mult de 700€ nu cred.si el a luat masina pe cand lucra in strainatate sa aiba cu ce deplasa la munca .si cand s’a intors in tara de tot a avut surpriza la inmatriculari.va dati seama ca una din 2000 era lux cand avea de platit 1600 coco. Pai la salariile noastre o luam pe aia din 2000.e si mai ieftina si taxa mai mica.si te miri ca se inmatriculau multe rable ? Efectiv era o tampenie de supt bani.

      00
  10. Referitor la tweetul tau cu cozile la votat in Berlin, vreo 25.000 au votat prin corespondenta (cel putin atatea arata acum BEC). Mi-a aratat un amic din Germania ce a primit prin posta, le-a trimis tot prin posta, dupa o saptamana a primit confirmarea pe email ca i-a fost primit votul.
    Mi s-a parut tare simplu sa votezi asa cand esti in alta tara, procedura e simpla si similara cu a firmelor mari cu actionari internationali cand se voteaza cate ceva. Sper sa fie popularizata mai mult.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.