Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

10 comentarii

  1. Despre infograficul de la google nimic?
    http://think.storage.googleapis.com/docs/5-factors-of-viewability_infographics.pdf
    Macar incearca sa para cinstiti si te avertizeaza ca cel putin jumatate din banii pe care ii platesti la google ads sunt irositi de pomana

    00
    • doar eu am inteles invers? :D doar la google nu irosesti banii , platesti doar per-click nu per-view atat ca advertiser cat si ca publisher :)

      00
  2. Mersi pentru no time to think.

    00
  3. Sunt curios unde au gasit aia atatea stiri pozitive, mai ales in Rusia.

    00
  4. Castelul l-ai mai pus ;))

    00
  5. Ai uitat ceva: https://www.youtube.com/watch?v=glNHFiQ66Kk

    Pentru asemenea vorbe merita sa te intorci in evul mediu si sa-l legi pe nenorocit de un stalp in mijlocul pietei sa-l bati cu pietre sau sa scrijelesti injuraturi cu cutitul pe el.

    00
  6. Pacat ca apare ALex Negrea :(

    00
  7. Total irelevant si probabil eronat experimentul cu stirile pozitive: „Incepand de a doua zi, City Reporter s-a intors la promovarea stirilor despre accidente si fapte diverse pentru care este atat de apreciat.” – ce business suporta cu succes o schimbare radicala de directie in doar o zi?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.