Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

40 comentarii

  1. La treaba cu parcarea, ar fi interesant de urmărit evoluția traficului/aglomerării după ce se deschide.
    Într-o lume ideală, ar fi fost foarte utilă o parcare imensă până în Otopeni, lângă DN1, din care să cobori la metrou (!): peron dreapta spre București, peron stânga spre aeroport.

    00
    • ce naiv ești. cine să urmărească?

    • NOU
      #3

      Sincer sper sa ma insel dar romanul e prea snob sa-si lase masina si sa foloseasca metroul

      00
    • @tractoristul Deja zona e „park & ride” in mod natural: sunt sute de masini parcate la gurile de metrou si pe centrul bulevardului pe fosta linie de tramvai, masini ale celor din ilfov care vin dimineata la metrou. E pacat ca probabil urmatorul pas va fi „bordurizarea” centrului bulevardului si eliminarea acelor locuri de parcare gratuite. Singurul mod in care parcarea cea noua va fi un esec e daca va fi foarte scumpa.

      00
    • nu vreau sa fiu carcotas, da 35 de milioane coaie?

      650 de locuri cu 35 milioane? In salzburg e parcare uriasa intr-un munte, aia cat naiba o fi costat?

      daca numaram numai autorizatiile de constructie pe ultimii 5 ani din zona chitila, mogosoaia, buftea, 650 e un fleac fata de ce ar trebui.

      00
    • @big pentru romani tot ce e mai scump decat gratis este prea mult. Probabil ca o sa fie minim un leu pe ora iar in cazul asta nu cred ca o sa fie prea multi care o sa accepte sa scoata din buzunar 200 lei pe luna pentru parcare.

      00
    • Metroul pe linia respectiva vine mai rar decat eclipsa totala de soare.

      00
    • @vali, cum cine? compania municipala de urmarire a parcarilor park&ride. evident, cate o companie pentru fiecare parcare.

      00
    • Am trecut prin zona zilele trecute si pe acea clădire troneaza mare o reclama luminoasa cu textul „Nod Tntermodal”. Pentru ca trebuie sa o ardem pompos, „parcare” era de porc.

      Planuiesc sa ma mut in zona, voi folosi acea parcare si apoi metrou spre oras.

      00
  2. si sa nu uitam ca fix acum 4 ani, in aceasta zi, Dl. Voiculescu a primit sen tinta de 10 ani…intre timp e acasa bine mersi….

    • Cum e acasa bine mersi? E pagubit si socat cu sechele sarmanul. 2 ani de viata pentru cele zeci de milioane furate si evazionate.. trebuie sa se faca dreptate! Asa tara in care un sarman pensionar securist e abuzat de statul paralel nici in congo nu e asa rau, eu zic sa-l trimitem in congo, soarele face bine la ten si sanatate.

      00
  3. La chestia cu parcarea, eu voi urmari daca din toamna se reduce timpul de asteptare de la 14 minute pe magistrala 4, sau daca va deveni doar si mai aglomerat.

    00
    • Reducerea timpului de asteptare depinde de punerea in functiune a dimetronicului, care e programata pt luna august, probabil cu ceva intarzieri va fi gata in toamna asta. Dupa aceea se va renunta la sistemul tip pendula si o sa vina metroul normal, cu mai multe trenuri pe acelasi sens de mers. Probabil in total vor fi sase, acum sunt doar doua.

      00
    • pe magistrala de metrou 4 timpul de așteptare e de 7 minute în timpul săptămânii în jur de ora 8 (probabil există un interval, ajung la metrou între 8.10 și 8.30). circul zilnic de 8 ani. în plus e singura dintre magistrale pe care dimineața cel puțin (după-amiaza nu mă mai interesează :) ) metroul ajunge în stație la o anumită oră fix. în stația unde urc eu ajunge la 8.16, 8.23 și 8.30 (cele mai probabile ore pt mine).

      00
  4. Sa citim tot articolul : şoferii deveniţi pietoni vor avea la dispoziţie o bandă mobilă prin tunelul de 85 de metri.

    00
    • eu sunt foarte curios cati vor merge si cati vor sta pe ea. pana acum oriunde am intalnit benzi din astea eram singurul care circula pe ele, restul stateau si se puneau pe tot drumul, trebuia sa le tot zic sa imi dea voie sa trec. nu pricepeau ideea

      00
    • care va deveni nefuncțională după doua luni pt că lipsă mentenanță

      00
  5. Aia cu demolarea caselor construite ilegal in Grecia pare utopie. Vorbim de sute de milioane de euro pierdute, plus venituri din turism pe zona aia. Oricum, de bun augur daca chiar o duce la bun sfarsit, as vrea sa vad si la noi aplicat asa ceva. Chit ca raul a fost facut in anii trecuti, cand faceau un bloc ilegal, plateau o amenda si intrau in legalitate.

    00
    • nu, mane, e cu schemă: le demolează, dar le reconstruiesc mai bine pe banii statului. locuri de muncă, fonduri de la buget, toată lumea fericită.

  6. Întorsura, Craiova – e doar un nume, doar un loc, dar este un fenomen. Acest fenomen nu este doar in RO, ci in intreaga lume, pacat ca atatia oameni au de suferit, dar lumea se schimba si om devenim neom.

    00
  7. NOU
    #21

    si acum repetati in cor: costul pentru parcarea unei masini e de 35 mil eur/650 (locuri de parcare)..: 53846 eur/loc de parcare. La un pret de 5 eur/zi/loc de parcare (exeptand costurile de operare, administrare, reparatii), la un grad de ocupare de 100%, tot anul, se amortizeaza in 30 de ani!

    00
    • Oare nu o sa fie si reclame afisate si/sau alte modalitati care ar putea aduce venituri suplimentare?Si unde au afisat tarifele?

      00
    • loc de parcare la pret de constructie ap cu 2-3 cam. Seems legit.

      00
    • si care trebuia sa fie perioada de amortizare? 5 ani?
      te gandesti ca astfel de parcari sunt facute pentru a genera profit din care sa faca autostrazi sau sunt din categoria „a must”?

      00
    • parcarea e a metrorexului si amortizarea vine si cu o crestere a numarului de abonamente.

      00
  8. vad un singur comentariu aici legat de parcarea aia de 35 mil. ba nu s-a sesizat nimeni ca astia au construit locuri de parcare cu 50.000E? eu mi-am cumparat semi-central cu 8.000 la subteran unde e si mai scump decat suprateran si include practic si costul cu terenul, iar aia l-au facut la straulesti cu 50k? WHAT.THE.FUCK!?!

    00
    • Ai dreptate ca si in cazul tau exista o banda rulanta, o conexiune facuta la metrou, un spatiu imens la suprafata unde pot trage si autobuzele etc. Pare mult, dar daca ne gandim la tot ce au facut, cat au trebuit sa si fure(a fost totusi livrata la termen) eu as vrea sa mai faca macar inca 2, una la intrarea dinspre A1 si una pentru A2.

      00
    • in SF cost 38K $ pe loc de parcare pentru parcare subterana si 30k $ pentru loc de parcare pentru structura la suprafata, in Honolulu au constuit cu 48K $ pentru parcare subterana. Daca in pretul de 35 mil e inclus si pretul terenului nu au bagat mana foarte adanc. Ma asteptam sa aiba un sistem automat pentru locurile libere, camere pe fiecare loc de parcare cu cititor pentru numere. Reporterul de ce trebuie sa parcheze pe 2 locuri de parcare?

      00
  9. Eu las regulat masina la mai mult de 100m de metrou, deci 100m ar fi parfum :))

    00
  10. Pai pentru 35 de milioane de euro, cred si eu ca au livrat-o la timp.

    00
  11. Nu pot sa nu remarc cum reporterul a parcat masina ca o cizma. Fiind reportaj TV, ar fi putut parca si el la dunga, sa dea un exemplu pozitiv. Diavolul sta in detalii..

    Faina treaba cu parcarea. O sa tin minte pentru drumurile pe care le am de facut in Bucuresti.

    00
  12. Interesant cum au tradus „Întorsura” în engleză. Dacă scriau „U-turn” stimulau turismul zonal.😂
    https://m.imdb.com/title/tt0120399/

    00
  13. In 2007 aveam intalnire cu un client mai important din Bucuresti.
    Atunci am ramas impresionat cum circula omul prin oras.
    Avea mai multe masini parcate in diverse zone ale orasului, in apropierea statiilor de metrou. Circula cu metroul si local folosea una dintre masini.
    Daca ar fi circulat doar cu masina, pierdea in plus 2-2.5ore pe zi.

    00
  14. la problema cu copii uitati in masina, au facut aplicatie, si in waze poti sa pui acum alerta sa nu uiti cand opresti masina „pachetul” :)

    https://www.mother.ly/news/best-car-seat-sensor-app?rebelltitem=3#rebelltitem3

    00
  15. 35 milioane de euro o parcare ???? Cred ca 30 din alea 35 s-au dus prin alte parti, numai in parcare nu.

    00
  16. „Suprinzător, dar acesta a livrat clădirea la timp, pe 18 iulie, fără nicio zi de întârziere”.

    Surprinzator este cand se depaseste termenul, nu cand se livreaza la timp.

    00
  17. >>>Autorităţile se gândesc la controlul capitalului pentru a opri căderea lirei turceşti.

    Deci se poate și asta (sunt căi, de-aia nu există „nu e altă alternativă”), nu ce spune Manole mereu.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.